סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ערוץ הדרמות הטורקיות לצפייה ישירה

ערוץ הדרמות הטורקיות לצפייה ישירה

הוא מנסה להשיג אותה חזרה בכל מחיר ומקווה שהיא תסלח לו. אהבה מסוכנת (Sevimli Tehlikeli- סווימילי טהליקלי)- סידרה בבימויו של אוזג’אן דניז מ”הכלה מאיסטנבול”, ובכיכובם של אייצ’ה איישין טוראן מהסידרה “מרים” ושוקרו אוזיילדיז. אייצ’ה טוראן משחקת את זליס, שנחטפת בידי זארוק (שוקרו אוזיילדיז) מהעיר אדירנה בתורכיה בגיל קטן.

מכאן דרכיהם של אסלי ופרהאת מצטלבות והיא, אחותו של קצין משטרה, מסתבכת עם עולם הפשע. בערוץ ניתן למצוא סדרות חדשות ומצליחות כגון “אדמה מרה”, “הים השחור” ו”אהבה אפלה” ועוד. עד היום יותר מ-120 מדינות קנו את הזכויות לשידור הסדרה.

לב פראי

טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. VOD הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת. קאדיר הוא מורה שנערץ על ידי כל תושבי העיירה בה הוא מתגורר. הכל משתנה כשהוא מתאהב בפטמנור, מורה חדשה למוזיקה בבית הספר שלו.

במהלך ההלוויה של אביה, אליף מאוימת על ידי קבוצת גברים אשר מכריחים אותה לגלות היכן נמצאים יהלומים. אז מגלה אליף שאביה היה בעצם גנב יהלומים בשווי של מיליוני דולרים, וכעת הוא מת, היא חייבת למצוא אותם ולמסור להם את היהלומים. היא מחליטה לשמור את זה בסוד ממשפחתה, כי היא לא רוצה להדאיג אותם. בין השחקנים המפורסמים ביותר של סרטי מערבונים חייב לציין את ג’ון ויין ששיחק בעשות סרטים שהיו מאוד פופולריים בזמנם. חשיפת הפן האנושי, החולשות והפחדים שמסתתרים מאחורי החלוק הלבן. דיגיטלקול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד…

זמן אמת 6 | פרק 10 – נביא השקר

בשובו, מפתיע סיימוס עם חזרתו ביחד עם בנו ממאהבת אחרת, וכעת סולטאן מתמודדת עם הרגשות המעורבים וחושבת האם תוכל להמשיך לדרכה או לנסות לפתור את האהבה הנכזבת. לא רק דרמות טורקיות ויתרו על תפאורות הקרטון כבר כמעט עשר שנים לא מופקות טלנובלות ‘מסורתיות’ בישראל. ‘עספור’, ‘מטומטמת’ ו-‘הבורר’ הפכו ליורשות החדשות של הטלנובלות מתחילת שנות האלפיים. ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב).רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT.

İstanbullu Gelin- “הכלה מאיסטנבול”, או ה”איסטנבולי שבא”- תשודר בערוץ STAR TV בכיכובם של אוזג’ן דניז ואסלי אנוור. דמט, ג’יהאן וג’אלה הם שלושה חברים טובים המתגוררים בעיר גוליאזי במחוז בורסה. דמט וג’אלה התאהבו בכדורסלן המצטיין ג’יהאן, אבל ג’אלה הייתה עם ג’יהאן מוקדם יותר. דמט, שהיא בהיריון מג’יהאן, שולחת את גאלה לספר לג’יהאן שהיא בהיריון. אבל ג’אלה לא אומרת את זה לג’יהאן מזה שנים.

המשפחה הזרה שלי

בסופו של דבר, מירן מציעה נישואים לרייאן, הם מתחתנים ומתחילים את חייהם החדשים יחד. מתברר כי כל דבר שקשור למיראן הוא שקר; החתונה, משפחתו, שמו, הרקע שלו. אך רגשותיו כלפי רייאן היו הדבר היחיד שהיה אמיתי בכל הסיטואציה, אהבתו אליה הייתה אמיתית מרגע פגישתו, ומה שעשה לה עשה בניגוד לרצונו, בידו המנחה של שלו סבתו (עזיזה). מירן נאבק כעת להתמודד עם מה שהוא עשה למי שהוא אוהב.

בישראל הסדרה הוקרנה בבכורה בערוץ הדרמות הטורקיות + ב-3 במאי 2020. אמא (אננה Anne)- אחת הסדרות התורכיות הטובות ביותר ששודרו בארץ מזה 8 שנים, עת התחילו לשדר בארץ סדרות כאלה. ג’אנסו דרה משחקת את המורה המחליפה זיינפ, שהיא גם צלמת במקצועה, שמחליטה לחטוף ולאמץ ילדה שהייתה תלמידה שלה בשם מלק, שאותה משחקת הילדה ברן גוקיילדיז. מלק סובלת מהתעללות בביתה על ידי אימה חסרת האופי שולה והחבר שלה ג’נגיז המתעלל הראשי, לכן היא שמחה מאוד לעבור לידיה של זיינפ.

חידון הסגר והמסתגרים בהיסטוריה!

פארוק בוחר להתחתן עם סורייה מאיסטנבול למרות רצונה של אימו, והיא עוברת לאחוזת בוראן, ומגלה שהחיים שם הם לא כמו שהיא חשבה…. 42- הים השחור (Sen anlat karadeniz- סן אנלאט קאראדניז, כלומר השם המקורי הוא תגיד אודות הים השחור), הסידרה הנצפית ביותר בתורכיה כיום!! התחילה בשנת 2018 וממשיכה לעונה שלישית בתורכיה, עומדת להיות משודרת בישראל מהשבוע של ה23 בספטמבר 2019 בערוץ הדרמות התורכיות החדש.

בחבילות של NEXT TV ניתן חבילה עם או בלי אינטרנט (הכי משתלם עם, מנסיון😊) ניתן להגדיר את מהירות האינטרנט, ניתן לבחור את הרכב חבילות הערוצים ואפילו להוסיף שירותי סלולר והכל בלחיצת כפתור. סדרת דרמה המספרת את סיפורו הכמעט בלתי אפשרי וחסר סיכוי של אביב גפן (נח אנגלהרד) להפוך מנער מתבגר, מתוסבך, לכוכב הרוק הכי גדול שידעה ישראל. בשנת 2007 שיחק באופרת הסבון “אסי”, לצד טובה בויוקוסטון, סידרה שזכתה לפרסים רבים. לאחר ששיחק את תפקידו של אג’וויט ב”קשר השתיקה”, היה בהפסקה של שנתיים ממשחק. אני אכתוב פוסט נפרד בהמשך, נרחב, אודות הסופרת והסידרה. הפוסטר הרשמי של הסידרה מופיע פה בתמונה.

אהבה של אימא

הוא חי בעוני עם אמו, אחיו הבוגר ואשתו מליקה, כמו סיבל, המתגוררת עם אמה, אביה החולה ואחותה.אליף דניזר (טובה ב.) היא מעצבת תכשיטים עשירה שמתגוררת ברומא. ביום ההולדת שלה היא חוזרת לאיסטנבול, שם מתגוררים אביה, אמה ושתי אחיותיה באחוזה גדולה. באותו ערב, המשפחה שלה מפתיעה אותה ליום הולדתה במסיבה. ערוץ הפעיל מסביב לשעון ומשדר את מיטב הסדרות הטורקיות ומיטב הסרטים הטורקיים.

  • ביום ההולדת שלה היא חוזרת לאיסטנבול, שם מתגוררים אביה, אמה ושתי אחיותיה באחוזה גדולה.
  • המניע מאחורי הנקמה שלו הוא העובדה שמירן מאמין שאביו של רייאן (הזאר) חטף, אנס והרג את אמו וירה באביו.
  • מטרת האתר היא לעודד צרכנות נכונה ונבונה שתסייע למבקריו לחסוך וליהנות משירותי התקשורת במחיר הטוב ביותר.

אירם האלוואג’יאולו משחקת את נפס, שבגיל 16 אולצה על ידי משפחתה להתחתן תמורת כסף עם ודאת, שמתנהג אליה בצורה מחפירה ומענה אותה. יש להם בן, ואחרי שבע שנים היא פוגשת במשפחה שהם שותפים של ודאת מאיזור הים השחור, מהעיר טרבזון שמרוחקת 260 קילומטרים מהמקום שבו היא נמצאת. בחור ושמו טאהיר ששייך למשפחה הזאת מבריח אותה ואת בנה במשאית, והוא מגן עליהם לאורך כל הדרך מפני ודאת. פרויקט הדגל של הסדרות התורכיות, חוץ מ”קוסם סולטאן”, הוא Fİ Çİ Pİ- פי צ’י פי, סידרה המבוססת על הרומן, שהוא סיפור אהבה, של עאקילה עזרה כהן הנשואה ליהודי (צדוק כהן), שראויה לערך ולפוסט נפרד.

כמה פרקים יש בסדרה “אחיות”? ואיך אפשר לצפות בהם?

באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. ישנה סידרה תורכית פופולרית מאוד, שלמיטב ידיעתי גם טרם שודרה בארץ. הסידרה הזאת, בעיבוד אמריקני, כובשת בימים אלה את ארצות הברית. קוראים לה Suskunlar, או “השותקים”, ובאנגלית גירסתה האמריקנית נקראת “משחק השתיקה”.

  • הסדרה מראה על גורלם של שני אחים, שהם סוכנים סמויים ולא מודעים זה לזה למרות קירבתם, ועל אמם, פוסון, החיה למצוא את בנה החטוף, אומוט.
  • רייאן היא נכדה למשפחת שאדולו, משפחה בולטת בעיירה מידיאט.

הסידרה מתארת את המסע שעוברות שתיהן אל מול שולה וג’נגיז ואת משפחתה המאמצת ומשפחתה האמיתית של זיינפ. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים.

דרמות טורקיות וסודות נשכחים

השימוש בשירות כפוף לדרישות סף טכנולוגיות, ובהן ציוד קצה תומך וגלישת אינטרנט במהירות של 5Mb לפחות. השימוש בשירות צורך נפח גלישה משמעותי העלול לגרור חיובים נוספים מספק שירותי הסלולר, בהתאם לתנאי תכנית הגלישה. המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש. דרמה קומית הגוללת את סיפורם של ארבעה תלמידי ישיבה הלומדים בתנאי פנימייה בישיבה חרדית. שהרזאד היא אדריכלית שאפתנית, שנזקקת נואשות לכסף כדי לשלם על הטיפול בבנה, קאאן, שסובל מלוקמיה.

אומוט גדל ברחובות ועובד עבור ג’ושקון כילד קבצן. ג’לאל מאוחר יותר מגדל את אומוט וקורא לו מרט. ג’לאל תומך במרט והוא נשלח לאקדמיית המשטרה, כדי לקבל הכשרה של שוטר ולהיות שתול בתוך בצוות של יוסוף, ראש מחלקת החקירות שעובד קשה כדי לעצור את ג’לאל על מעשיו הבלתי חוקיים מזה 20 שנה. סארפ, אחיו של מרט, לומד באקדמיה למשטרה, ונעשה תלמידו החביב על יוסוף, הידוע בהצטיינותו בתפקידו.

בית הקטיפה

האזנה למוסיקה בסטרימינג או סתם גלישה בנייד? עם תשתית סיבים עוצמתית תיהנו ממקסימום מהירות הורדה והעלאה לחוויית גלישה מהירה ויציבה ביותר. אדם (עוז זהבי) הוא מורה מחליף בתיכון קטן בעיר קטנה שבורח מההתמודדות עם נטייתו המינית ואת כל האנרגיות שלו מנצל כדי להציל את התלמידים שלו מגורל ידוע מראש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן