סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ערוץ הדרמות הטורקיות לצפייה ישירה

ערוץ הדרמות הטורקיות לצפייה ישירה

דמט, שהיא בהיריון מג’יהאן, שולחת את גאלה לספר לג’יהאן שהיא בהיריון. אבל ג’אלה לא אומרת את זה לג’יהאן מזה שנים. העלילה ממשיכה להסתובב סביב בית הספר בו מלמד ג’יהאן, שם עובדות ג’אלה וזיינפ. ג’יהאן, המורה לספורט והכדורסלן, מאמץ את זיינפ והם מתאהבים וחיים חיים מאושרים.

יום אחד סייהמוס נעלם כשהוא טס לצרפת מסיבות פוליטיות. הוא חוזר לאחר 15 שנים עם ילד מאישה אחרת, ואז סולטאן בורחת מהבית. הוא מנסה להשיג אותה חזרה בכל מחיר ומקווה שהיא תסלח לו. הסידרה בכיכובם של מהמט גונסור, ששיחק את מוסטפא בנו של הסולטאן סולימאן בסידרה “הסולטאן”, וסרנאי סאריקאיה. גם אוזאן גוון, ששיחק את רוסטם פאשא הבלתי נשכח בסידרה “הסולטאן”, משחק בסידרה הזאת, שאמורה להיות הדובדבן שבקצפת הטלנובלות התורכיות. לא ידוע לי אם הגיע או תגיע בכלל לישראל ומתי.

כתיבת תגובה לבטל

הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו. גולפרי נותרת לבדה כדי להיאבק על לב ילדיה הפונים עורפם נגדה. אחרי שאמה של אזו נפטרה, היא גדלה לצד אביה האכזר ומנסה להילחם על חייה.

ערוץ “רשת” 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המשודר באפיק 13. הערוץ משדר תכניות אקטואליה, תחקירים, דרמה, קומדיה, תכניות בידור ואירוח ותוכניות מציאות. בין היתר משדר הערוץ את מהדורת החדשות במקביל לשידור בקשת. בשנת 1992 ביים קלינט איסטווד שהוא שחקן ידוע ששיחק בהרבה מערבונים את אחד המערבונים החשובים בהיסטוריה הקולנועית. שם המערבון הוא “בלתי נסלח” וזהו מערבון עצוב, בלי גבורה אמיתית ומציג רק את ניסיון ההישרדות של הגיבור.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

הסדרה מראה על גורלם של שני אחים, שהם סוכנים סמויים ולא מודעים זה לזה למרות קירבתם, ועל אמם, פוסון, החיה למצוא את בנה החטוף, אומוט. סדרות טורקיות שודרו בישראל במשך זמן רב, עד שסדרה אחת שינתה את מאזן הכוחות בישראל היתה ‘הכלה מאיסטנבול’. הז’אנר הטורקי שאפיין בעיקר נשים בגיל העמידה משך אליו קהל מגוון שלא מתבייש בהתמכרות לפארוק וסוראייה. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס.

גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול. מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה. באחד מהמסעות הם נתקלים במשפחת אגמן העשירה והמכובדת, אשר מתגוררת באחת מאחוזות היוקרה ליד שפת הים. לא רק חייה של אייס הולכים להשתנות, אלא גם של אחותה, חזן, המתאהבת בבן המשפחה הצעיר. הסדרה שמשודרת בישראל כבר הציגה, עד כה, בערך 150 מתוך 291 פרקים, וכבר מעוררת היסטריה.

GuruTV.online ערוצים מישראל לצפייה ישירה

מדובר בסידרת מאפייה על משפחת מאפייה בשם קוצ’ובלי, ששולטת בשכונה מסוכנת שהשם שלה הוא “הבור”. המשפחה עומדת בפני איבוד שליטה על השכונה המסוכנת, בנם הצעיר שעזב את המשפחה חייב לחזור לביתו משם הוא כבר לא יכול להימלט. הסידרה היא בכיכובם של אראס בולוט איינמלי, ארקאן קוסטנדיל וארג’אן קסאל. ערוץ המשדר סביב השעון את הסדרות הטורקיות החדשות והמצליחות בעולם, ולראשונה בישראל – סרטים בטורקית עם כל הכוכבים הגדולים! הערוץ כרוך בדמי מנוי חודשיים בסך 19.9 ש”ח, בהתאם לתנאי הנספח.

  • היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות.
  • גולרו נולדה בשכונת פרברים וגדלה במגורי המשרתים, באחוזה גדולה בה אביה עבד כגנן.
  • מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה.

הפוסטר הרשמי של הסידרה מופיע פה בתמונה. אגב, בשנת 1982 יצא בתורכיה סרט עם אותו שם וכמעט עם אותה עלילה, את המוזיקה לסרט הלחין אורהאן גנצ’ביי הגדול. עומר להוט להיות מעורב בפענוח מקרה רצח, ולכן ידידו ארדה מחליט לערב אותו בדו”ח על המקרה. הדו”ח כולל שני קרבנות לא ידועים שנרצחו במכונית על קצה הצוק.

דרמות טורקיות וסודות נשכחים

אמא (אננה Anne)- אחת הסדרות התורכיות הטובות ביותר ששודרו בארץ מזה 8 שנים, עת התחילו לשדר בארץ סדרות כאלה. ג’אנסו דרה משחקת את המורה המחליפה זיינפ, שהיא גם צלמת במקצועה, שמחליטה לחטוף ולאמץ ילדה שהייתה תלמידה שלה בשם מלק, שאותה משחקת הילדה ברן גוקיילדיז. מלק סובלת מהתעללות בביתה על ידי אימה חסרת האופי שולה והחבר שלה ג’נגיז המתעלל הראשי, לכן היא שמחה מאוד לעבור לידיה של זיינפ. הסידרה מתארת את המסע שעוברות שתיהן אל מול שולה וג’נגיז ואת משפחתה המאמצת ומשפחתה האמיתית של זיינפ. בערוץ ניתן למצוא סדרות חדשות ומצליחות כגון “אדמה מרה”, “הים השחור” ו”אהבה אפלה” ועוד.

  • סדרת דרמה המספרת את סיפורו הכמעט בלתי אפשרי וחסר סיכוי של אביב גפן (נח אנגלהרד) להפוך מנער מתבגר, מתוסבך, לכוכב הרוק הכי גדול שידעה ישראל.
  • ביום ההולדת שלה היא חוזרת לאיסטנבול, שם מתגוררים אביה, אמה ושתי אחיותיה באחוזה גדולה.
  • הגלישה עוצמתית כל-כך שאינה פוגעת בחוויית השימוש באינטרנט במכשירים אחרים במקביל לצפייה בשירותי הטלוויזיה וכך מאפשרת לכל הבית להנות כל הזמן מגלישה אמינה ועוצמתית באינטרנט הביתי.
  • אגב, בשנת 1982 יצא בתורכיה סרט עם אותו שם וכמעט עם אותה עלילה, את המוזיקה לסרט הלחין אורהאן גנצ’ביי הגדול.
  • כאשר סארפ הוא מצטרף לכנופייה של ג’לאל כשוטר סמוי על מנת למצוא את אחיו אומוט, ולכלוא את ג’לאל על מעשיו הבלתי חוקיים.

היות וסידרת הפוסטים שכתבתי, “הסדרות התורכיות ששודרו ומשודרות בארץ” נעצרה לפני שנתיים, כשהגעתי לסידרה ה-30 במספר, לכן אתחיל למנות את הסדרות החל מהסיפרה 31. הסידרה משודרת בתורכיה החל מ2017 וממשיכה להיות משודרת גם היום. אגב, הסידרה מזכירה מאוד את הסידרה האמריקנית “היפים והאמיצים” שמשודרת בישראל החל משנת 1994 בעלילה שלה.

המשפחה הזרה שלי

ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות. ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם. ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הנשיקה הזאת גורמת לשני הצעירים להתפרק. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור.

יש להם בן, ואחרי שבע שנים היא פוגשת במשפחה שהם שותפים של ודאת מאיזור הים השחור, מהעיר טרבזון שמרוחקת 260 קילומטרים מהמקום שבו היא נמצאת. בחור ושמו טאהיר ששייך למשפחה הזאת מבריח אותה ואת בנה במשאית, והוא מגן עליהם לאורך כל הדרך מפני ודאת. הסידרה, ששודרה בשנת 2014 בערוץ “סטאר טי וי” התורכי, מספרת על אירועי המהפיכה הרוסית, מלחמת העולם הראשונה והשפעותיהן על הדמויות בסידרה. היא עוברת גם בפטרוגראד, הבירה האימפריאלית הרוסית בעבר שכיום וגם לפני מלחמת העולם הראשונה שמה הוא והיה סנט פטרסבורג. כמו כן, היא מספרת על איסטנבול שבשנות העשרים המאוד מוקדמות הייתה כבושה על ידי בעלות הברית, עקב תבוסתם של העות’מאנים וכניעתם.

הכלה מאיסטנבול

דרמה מופלאה, המספרת את סיפור אהבתם המרגש של פריט ואיישה, שעומד למבחן פעם אחר פעם אל מול קונפליקט אינסופי בין שתי משפחות חזקות באנטקיה. צפייה בתכנים במחשב ללקוחות המנויים לשירות נתמכת רק בדפדפן Chrome. אנחנו עובדים במלוא המרץ על מנת להגיע לכמה שיותר בתים. Kırlangıç Fırtınası- “לבלוע את הסערה”- דרמה רומנטית, תשודר בFOX TV התורכי. ב1985, אגב, יצא סרט תורכי בעל אותו שם. Çoban Yıldızı- “כוכב הרועה”- תשודר בערוץ FOX התורכי.

  • הוא חי בעוני עם אמו, אחיו הבוגר ואשתו מליקה, כמו סיבל, המתגוררת עם אמה, אביה החולה ואחותה.אליף דניזר (טובה ב.) היא מעצבת תכשיטים עשירה שמתגוררת ברומא.
  • אנו נמשיך להילחם ביתר שאת בבעלי ההון על מנת להנגיש ולאפשר צפייה חינמית לכל דורש בכל מיקום בעולם.
  • יפה שלי (Cesur ve Güzel, בתורכית “ג’סור וגוזל”)- סידרה שעכשיו התחילה הקרנתה בערוץ “ויוה פלוס”.

הסיפור מתחיל עם הדמות הראשית סארפ ועם אחיו הצעיר אומוט. אומוט נחטף בגיל 3 על ידי ג’לאל, שהוא מנהיג כנופייה באיסטנבול. אומוט גדל ברחובות ועובד עבור ג’ושקון כילד קבצן. ג’לאל מאוחר יותר מגדל את אומוט וקורא לו מרט. ג’לאל תומך במרט והוא נשלח לאקדמיית המשטרה, כדי לקבל הכשרה של שוטר ולהיות שתול בתוך בצוות של יוסוף, ראש מחלקת החקירות שעובד קשה כדי לעצור את ג’לאל על מעשיו הבלתי חוקיים מזה 20 שנה. סארפ, אחיו של מרט, לומד באקדמיה למשטרה, ונעשה תלמידו החביב על יוסוף, הידוע בהצטיינותו בתפקידו.

סיפור משפחתי

בדף הרשמי של הסדרה יש כבר שמונים וחמישה אלף עוקבים. ההופעה של כוכבי הסדרה בהיכל ‘מנורה מבטחים’ נמכרה תוך זמן קצר ונוסף עוד תאריך לבקשת הקהל. העיר האבודה סדרה טורקיתמשפחת טופטאס היא משפחה טורקית רגילה המתגוררת בטרבזון (עיר הממוקמת בצפון טורקיה – באזור הים השחור). חייה של משפחת טופטס משתנים באופן דרמטי כאשר ראש המשפחה מת. היעלמותו של דמיר, והגעתו של אויבו האקאן גומשאולו לעיר, מעמיד את זולייהא בפני החלטה האם לבחור בעברה או בדרך חדשה. לאחר עשרים שנה, נכלא אחד האחים, זקי, בהאשמה כי הוא ירה באדם כלשהו.

באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. סידרה אחרת שמשודרת בתורכיה החל משנת 2017, זכתה בביקורות מצויינות ובחודשים האלה החל השידור שלה בערוץ הטלנובלות התורכיות, היא “צ’וקור”, בעברית “הבור”.

ערוץ ויוה

פארוק הוא רווק שעומד בראש חברת טיולים, והוא משתייך למשפחת בוראן העשירה ובעלת האחוזה המפוארת בעיר בורסה כשראש המשפחה היא האמא, אסמה. אסמה רוצה לחתן את פארוק עם כלה שהיא בחרה עבורו, אך פארוק מכיר בבית קפה באיסטנבול את סורייה, זמרת ליווי ממשפחה ענייה. פארוק בוחר להתחתן עם סורייה מאיסטנבול למרות רצונה של אימו, והיא עוברת לאחוזת בוראן, ומגלה שהחיים שם הם לא כמו שהיא חשבה…. 42- הים השחור (Sen anlat karadeniz- סן אנלאט קאראדניז, כלומר השם המקורי הוא תגיד אודות הים השחור), הסידרה הנצפית ביותר בתורכיה כיום!! התחילה בשנת 2018 וממשיכה לעונה שלישית בתורכיה, עומדת להיות משודרת בישראל מהשבוע של ה23 בספטמבר 2019 בערוץ הדרמות התורכיות החדש. אירם האלוואג’יאולו משחקת את נפס, שבגיל 16 אולצה על ידי משפחתה להתחתן תמורת כסף עם ודאת, שמתנהג אליה בצורה מחפירה ומענה אותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן