סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » עמוס תמם סדרה חדשה

עמוס תמם סדרה חדשה

כאשר צעירה נכנסת לביתה של אישה , נוצר בינהן קשר למרות האמא של הצעיר ה והבן של המבוגרת שדואגים להן … הנסיך השחור – אינדל קבדה , בוגר האח הגדול יוצא ב.רמה על גזענות .. כאשר רצח של אתיופי ע”י שוטר מזעזעת את כל המדינה , , אינדל יוצא לנקמה , ובמסע להגנה על כבוד העעדה האתיופית , אך מצליח יותר מהצפוי , ואף מבוקש ע”י העדה להפוך למניהגם , אך הוא מתלבט בין חיו הקודמים לבין חיו הסוערים ..

סלבס מרגישה כמו תינוקת בכל פעם שהיא נכנסת לחנות ממתקים. אבא מטפלת 5 – עונה חמישית לסטיקום אודות אייל מנסיני , מובטל עם בת , שמשיג עבודה כאופר תחת זהות של לילי – אישה מצחיקה אצל משפחה עשירה וטיפשה קצת. אבל כשתהיה סדרה שלי, אני אדרוש ממך במפגיע לא רק להציג את העלילה שאני אגיד אלא גם לפמפם את שמה של שמרית.

עוזרת בית // Maid

דרמה של רשת Hulu בכיכובם של מייקל קיטון, מייקל סטולברג, פיטר סארסגארד ועוד. הסדרה מתארת את התפתחות אחת ממגיפות הסמים הקשות ביותר שידעה ארה”ב (משבר האופיואידים), והאחראים למשבר הזה, שגבה את חייהם של כ-400 אלף אנשים. נכון לימים אלה, נמסר כי העונה השנייה צפויה לעלות לאוויר, ככל הנראה ב-2019 או 2020. מכאן מתחיל סחרור רגשי המטלטל את הבעל ואת הבת במופע דרמטי מרגש ותצוגת משחק מרשימה מצד כל השחקנים.

לצידו של תמם בתפקיד הראשי, ישחק גם הקומיקאי שלום אסייג. מדובר בסדרה מצמררת שמוכיחה שלא צריך חייזרים, דרקונים וכוחות על כדי לייצר סדרה שכולם מדברים עליה, כי לפעמים המציאות עולה על כל דימיון. עלילת הסדרה מספרת את סיפורו של ארצ’י אנדרוז ושלושת חבריו, בטי קופר, ג’אגהד ג’ונס וורוניקה לודג’, שגרים בעיירת ריברדייל השקטה והמנומנמת השוכנת על גדת הנהר הסוויטווטר ולומדים בתיכון המקומי.

על סדר היום

ב-2012 שיחק בתפקיד ראשי בסדרת הדרמה “שביתה” ב-yes. בשנת 2013 הנחה את התוכנית “אקסטרים מייקאובר” בערוץ 10. עמוס תמם,נולד ב-6 בספטמבר 1977 ברמלה, הוא שחקן ומנחה טלוויזיה ישראלי. הוא בוגר בית הספר לאמנויות הבמה במכללת סמינר הקיבוצים, הוא החל את דרכו בעולם המשחק בשנת 2000. קשה היה לקנא השבוע באלוף פיקוד הדרום, אליעזר טולדנו.

המדובב 2 – עונה שנייה לדרמת הפשע , במוקדה פושע לשעבר , שהוא גם מדובב במשטרה .. שופט העליון הפורש חנן מלצר, הגיע להחלטה דרמטית ונעתר לבקשתו של רומן זדורוב למשפט חוזר. בהמשך שוחרר זדורוב למעצר בית בקצרין, משם הוא מנהל את מאבקו העיקש על חפותו.

“איסמעיליה”. אלון דהן, עמוס תמם ומיכה סלקטר

אם בא לכם קצת הומור חד כתער כדאי לכם לראות את ‘היהודים באים’, למי שלא מכיר מדובר בסדרת טלוויזיה סאטירית של כאן 11, שכוללת מערכונים על ההיסטוריה של עם ישראל, מראשית ימי התנ”ך ועד ימינו. גם אם לא ראיתם אותה עד היום סביר להניח ששמעתם עליה בתקשורת כשהיא גם יצרה בתחילת שנת 2020 סערה ציבורית בעקבות מספר מערכונים שנויים במחלוקת. מה שמתחיל בתור דיון כיתתי בשיעור אזרחות על הטרדות בבריכה הופך לויכוח חריף שיוצא משליטה בין המורה לתלמידיו בנושאים טעונים הקשורים ביחסי ערבים-יהודים, גזענות, צבא, פוליטיקה ועוד. העימות בין המורה לתלמידים יוצא מגבולות הכיתה כאשר אותה נערה משתפת ברשתות החברתיות את מה שהיא חושבת על המורה שלה, דבר שמשפיע על חייו (וחיי ילדיו) וחייה של אותה תלמידה.

הסדרה מתארת את סיפורה של קבוצת הכדורסל האגדית לוס אנג’לס לייקרס, “השואוטיים”, בהובלת מג’יק ג’ונסון, כארים עבדול ג’אבר והמאמן פט ריילי שהפכה במהלך שנות ה-80 לקבוצת הכדורסל המקצועית המלהיבה והמצליחה ביותר בעולם. הסדרה סיימה את העונה הראשונה שלה עם ביקורות מעולות וציון של 7.6 באתר IMDb (עם מעל 11 אלף גולשים שהצביעו). נתחיל בזה שאם היינו עושים דירוג של סדרות מומלצות ופורצות דרך לשנת 2022 הסדרה הזאת היתה ללא ספק בראש הרשימה שלנו.

“זה כמו איזה סוד כזה שלא מדברים עליו”

סדרת טלוויזיה שנוצרה עבור שירות הזרמת המדיה של דיסני+ ומבוססת על דמותו של הנבל באותו השם מבית מארוול קומיקס. הסדרה היא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, והיא קשורה בהמשכיותה לסרטי היקום. הסדרה עלתה לשידור בשירות הזמת התוכן של רשת ‘הולו’ ועלתה בישראל לשידור בשירות התוכן של יס ו-הוט וקצרה ביקורות נהדרות של קהל הצופים.

הבן הטוב – דרמת פשע שתספר על תומר , צעיר שמשתחרר מהכלא ויוצא לנקום את נקמת משפחתו… פסיפס ארכיבאי אופנתי של הבמאית והשחקנית רונית אלקבץ ז״ל, מגדולות במאיות הקולנוע והשחקניות שידעה ישראל, דרך ארון הבגדים הרדיקלי שלה. סיפור על כוחו של הקולנוע, כוחו של המלבוש ואשה אחת בלתי נשכחת שנאבקה בגופה וביצירתה למען החירות האנושית. יוסי בנאי עליו השלום אמר פעם שאין דבר ישראלי יותר מהגשש החיוור. הסרט מסופר מנקודת מבטו של בן בטיח, דמות שמקורותיה באגדות החורבן שבתלמוד.

סדרת דרמה חדשה על מח”ש תעלה ב”כאן 11″

הסדרה קיבלה ציון של 8 באתר IMDb וכדאי לכם להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם, אם לא עשיתם את זה עד עכשיו (זמין לצפייה באמזון פריים וידאו). סדרת דרמה של רשת הולו בכיכובה של אמנדה סייפריד, שמבוססת על סיפורה האמיתי של אליזבת הולמס, יזמית צעירה אמריקאית, שבגיל 19 הקימה את חברת ביו-טק בשם תראנוס, שפיתחה טכנולוגיה חדשנית לערכות בדיקות דם. הפרקים ששודרו עד עתה קיבלו ציון ממוצע של 8.4 באתר IMDb, לסדרה יהיו סה”כ 10 פרקים. מדובר בסדרת דרמה-מד”ב שנוצרה על ידי רפאל בוב וקסברג וקייט פרודי (שיצרו גם את הסדרה המעולה “בוג’ק הורסמן” בנטפליקס), בכיכובם של רוזה סלזאר (אליטה מלאך קרב) ו-בוב אודנקירק (סמוך על סול).

שלומי ״שש״ ושלומי ״תשע״ מנתניה הם שני בני דודים בני 17 שכל מי שרואה אותם משחקים כדורגל מיד מבין שהם בדרך להצלחה גדולה, והצלחה עבורם זה לשחק ביחד במועדונים הכי נחשבים באירופה. יום אחד קטטה על כר הדשא מסבכת את השלומים עם ארגון פשע אלים שפועל בעסקי הכדורגל והסחר בשחקנים. מאותו רגע חייהם משתנים והם נשאבים לעמקי העולם התחתון בניסיון להציל את חלומם המשותף. דקירות ביציעים, הטיות משחקים, חיסולים, בטים, ערימות של קוקאין וכמה רגעי כדורגל עוצרי נשימה. מכל הסכנות הניצבות בפני השלומים, הדבר ממנו הם הכי חוששים, הוא לאבד אחד את השני. כמו כל צעירה דתייה מהקהילה היהודית בברוקלין, גם חאנשי (עליזה חנוביץ’) במסלול הנכון להתחתן בשידוך, להפוך לרחם מהלך ולהכין כל היום צ’ולנט לבעלה ולששת ילדיה.

איך קראו עמוס תמם וטל נרובאי לבתם הראשונה?

הם שומרים על עבודה קבועה ויציבה, יש להם חברים טובים והם מתכננים להקים יחד בית ומשפחה. דרמה של HBO בכיכובה של רוז לזלי (ייגריט ממשחקי הכס) שעלתה לשידור באמצע חודש מאי וקצרה ביקורות נהדרות מקהל הצופים והמבקרים. חמש שנים אחרי שהסדרה הסתיימה, החליטו לעשות לה ריבוט עם צוות שחקנים חדש בעיירה אחרת ומסתמן שזו הולכת להיות סדרה חזקה שתעלה ב-HBO. דרמת פעולה של אמזון פריים וידאו בכיכובו של כריס פראט (‘שומרי הגלקסיה’, ‘עולם היורה’ ועוד). אם עדיין לא צפיתם בסדרה שלושת העונות הראשונות שלה זמינות לצפייה בשירות התוכן של דיסני+. ג’ימי יצטרך להתחבר עם אסיר בשם לארי הול, שחושדים בו שהוא רוצח סדרתי ולא הצליחו להוכיח את זה עד היום.

  • לא מאמינה שהיא צריכה לממש את הפוטנציאל שלה, אבל נלחמת על מקומה בסטארט אפ בו היא עובדת.
  • מיני-סדרה בריטית בת 3 פרקים ששודרה במקור ב-BBC One בכיכובם של שון בין ו-סטיבן גרהאם.
  • הסדרה מגוללת את סיפורו של אדם בשם מארק קובדן, אשר נשלח לבית סוהר בגין פשע שביצע.

בימאית תאטרון שמעבירה סדנא לאסירים, תכריח אותו לממש את הכישרון. אלה היא תלמידת תיכון רוסייה, יפיפייה ומחוננת שכבר כמעט שכחה באיזו ארץ היא נולדה. היא התבגרה מהר מידי בין הספסלים והפארקים של חיפה, התחברה חזק עם כל הערסים הצברים שיש לשכונה להציע ואפילו נמצאת במערכת יחסים עם עבריין כריזמטי בן 40 שמתייחס אליה כמו אל מלכה ואוהב אותה אהבת אמת. והניסיון שלה לנתק את הקשר עם העבריין הכי אהוב בעיר מסבך אותה עם אספן אומנות מרוסיה שמסתיר ממנה את זהותו האמיתית.

HOT 8

עלילת המפתח שגם כן בעלת רוח הזויה, עוסקת בכך שאנה מקבלת הכרה בינלואמית כאשר אריאנה גרינדה משתפת טיקטוק שלה , אך נאלצת לסרב לפיתוח קריירה.. מעבירים אותם לסבתה , אך אבישג יוצאת לדרך כדי להציל אותם מצפורניה של סבתה . ממשוטרות – קומדיה פרועה חדשה בכיכובן של אושרית סרוסי וגיתית פישר. הקורונה חיסלה את חלומן של תותית ומילעיל להפוך לזמרות , והן נאלצות לחפש עבודה חדשה , ואיפה הכי פרוע? הן נקלעות לפרשיה של הצתות של בתי עסק , ובדרכן המקורית הן רק מפריעות, או שלא לחקירה … נדמה שדווקא מה שהיה אמור להיות נקודת החוזקה של הסדרה – שיתוף פעולה בין-יבשתי בכתיבה, בבימוי, במשחק ובהפקה – הפך למקור הסיבוך והכישלון.

הדמות הראשית של הסדרה הוא טולמי גריי, קשיש מוזנח ובודד בן 93 שמפתח סימנים מתקדמים של אלצהיימר, שמצליח לשרוד בעיקר בזכות האחיין שלו רג’י, שעושה מה שהוא יכול על מנת לדאוג לדוד הקשיש שלו. סדרת מד”ב מבית אפל טיוי פלוס שעלתה לשירות התוכן שלהם בסוף שנת 2021 וגילינו אותה לאחרונה. הסדרה מגוללת את סיפורם של הנרי דטאמבל וקלייר אבשייר, זוג נשוי ומאוהב שחי חיים נורמטיבים לכאורה.

עמוס תמם סרטים וסדרות

“בוגד”, הכוללת 8 פרקים, עוקבת אחר סיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי. בני משפחות הנעדרים מחטטים בחיי יקיריהם, ומגלים סודות שלא ידעו על האדם שהיו בטוחים שהם מכירים יותר מכל. הרשויות מגיבות לאט, ואלכס פונה בעצמה אל אנשי הקשר במזרח התיכון שהכירה מהשתתפותה בחתימת הסכמי השלום באוסלו של 1993 בין ישראל לפלשתינים, כדי שיעזרו. אחד מהם הוא אריק הישראלי (עמוס תמם), כיום השר הישראלי לענייני מודיעין, ובעבר משתתף כפקיד זוטר של משרד החוץ בדיוני ההסכמים; והשניה היא לילה (ראידה אדון), פלשתינית שאולי יש לה קשרים אל חמאס.

  • אם במקרה לא ראיתם את הסדרה הזאת ואתם אוהבים סדרות של גיבורי על ו/או סדרות עם מסעות בזמן אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם.
  • בתמורה לחייהם דורש ארגון הטרור לשחרר מחבלים הכלואים בישראל ובנורווגיה.
  • העונה השלישית (שעדיין לא יצאה) תכלול את הרומן של הנסיכה מרגרט עם הברונט רודי לואלין.
  • בניגוד לסדרות דוקומנטריות שהחלק המרכזי בהן הוא האירוע ההיסטורי עצמו, כאן האירוע ההיסטורי הוא רק התפאורה.
  • הסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.6 באתר IMDb, מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף.
  • מי שבכל זאת התאמץ (כלומר, לא פחד לשבור ירך), הצליח לבצע רבע תנועה לאחור או חצי סיבוב מגושם והרגיש בלרינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן