סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » עובדה צפייה ישירה

עובדה צפייה ישירה

אלימות בתוך הביתה פוצעת, והרגה יותר מ-20 נשים בשנת 2020. שירה איסקוב הייתה יכולה להיות אחת מהן. בפרק של עובדה ששודר אתמול החכ לשעבר יגאל גואטה ומשפחתו סיפרו על הפרשה בה יגאל נדחק לפינה ונאלץ להתפטר מתפקידו בשס בגלל בחירתו להגיע לחתונת בן דודו. Walla – הבנים – הסדרה הפופולרית עם תומר קאפון – ביקורת באתר וואלה!

מי מאיתנו לא היה משתמש בקשרים כדי להשיג לאבא שלו טיפול טוב יותר בבית חולים? מי לא היה מרים טלפון לדוד שמכיר את מנהל המלון כדי לשדרג את החדר הפשוט לסוויטה? ככה זה בישראל, אם כולם מושחתים אז אף אחד לא מושחת. בעבר הייתה קשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו. ומעתה קשת משדרת בערוץ 12, רשת משדרת בערוץ 13. מה שגרם גם לערוצים המסחריים האחרים לנהוג כמוה.

עונה 2020 פרק 2020

עובדה תוכנית טלוויזיה יוסי כהן בראיון ראשון ובלעדי לאילנה דיין באתר מאקו 11 ביוני 2021. אושרי כהן יוסי אלחריזי ממשפחת פשע ידועה נוחת בניו-יורק בלי שום דבר. נאום מרכזייוסף יוסי כהן ראש המוסד. Sdarot.dev – הבנים – The Boys – עונות 1-2 – פרקים מלאים לצפייה מקוונת אונליין – באתר סדרות (במידה והקישור לא עובד ליחצו כאן).

דרך חינמית נוספת לצפות בסדרה, באיכות גבוהה ועם תרגום מובנה היא באמצעות קישורי צפייה אשר ריכזנו כאן ומתעדכנים באופן שוטף. היא הייתה בת 12 כשקיבלה את היומן הראשון במתנה. ומאז, אלכס לא יכולה להפסיק לכתוב. תחקיר סיום העונה של “עובדה” חושף שורת עדויות על הטרדה מינית לכאורה נגד שר הרווחה לשעב…

אבודים, עונה 11, פרק 6: נועה מחפשת את אביה שמעולם לא הכירה בישראל

עבדה קשה כדי להפוך לעורכת דין, הגישה מועמדות להיות שופטת, וניצלה את העובדה שהכירה את אחד האנשים הכי משפיעים על הוועדה למינוי שופטים כדי שיגשים לה את החלום. כרייף הופכת את המראה אל הצופים, ומנסה לשכנע אותם שכולם היו נוהגים כמוה. מי מאיתנו לא היה משתמש בפרוטקציה כדי להתקדם בקריירה?

זה מסמך פשוט – ריאיון, אילוסטרציות ומעט ראשים מדברים, לא יותר – אך כל כך עוצמתי. בניגוד למה שכתבה בת שלוש דקות יכולה לעשות, נפרסת כאן כל פרשת היחסים של השניים, דרך ארוכה מהיכרות עד כמעט רצח. ואת התמונה הגדולה אי אפשר לטשטש, והתפקיד העיתונאי הוא-הוא להביא את התמונה הגדולה כפי שהיא. Seret.co.il – ביקורת העונה הראשונה של “הבנים” באתר הישראלי סרט.

צופית גרנט וילדיה של סוניה יוצאים למסע מטלטל בעקבות אימם. הפרק המלא

חבל שאנשים קטנים מטילים על שומרי הסף שלנו צל כל כך גדול. הכנסו וצפו בצפייה ישירה בכל תוכניות ערוץ 13, רשת. האח הגדול, המירוץ למיליון, שנות ה-80, אבודים, דה וויס ועוד. האח הגדול שנות ה-90 צופית גרנט ללא גבולות שף מתחלף אהבה חדשה … ערוץ קשת 12 (נקרא גם ערוץ 12) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי.

רוצחים של דעאש מסבירים למצלמה שהם היו רק ג’ובניקים. הילדים שלהם, רק בני ארבע, מבטיחים… אחרי שהצליח להימלט מכת לב טהור בלב הג’ונגל בגואטמלה, ישראל עמי…

פרק: עובדה 2020: טלגראס

הערוץ משדר תכניות בוקר, אירוח, אקטואליה, תחקירים, דוקו, ריאלטי, תכניות דרמה וקומדיה, ריאליטי, סאטירה, בידור, חדשות ומגוון רחב של תכנים. התוכנית היא הוותיקה ביותר בערוץ 2. בעפיק 12 משודר את ערוץ “קשת 12”, לשעבר זכיינית של ערוץ 2.

  • מדובר באישה רהוטה, שאפתנית, שהחליטה מגיל צעיר שהיא רוצה לשבור את תקרת הזכוכית שנקבעה לה כאישה מזרחית מהפריפריה והפכה בגיל צעיר לשופטת פלילית.
  • ניתן לצפות בערוצים מכל דפדפן.
  • הערוץ משדר תכניות בוקר, אירוח, אקטואליה, תחקירים, דוקו, ריאלטי, תכניות דרמה וקומדיה, ריאליטי, סאטירה, בידור, חדשות ומגוון רחב של תכנים.
  • חבל שאנשים קטנים מטילים על שומרי הסף שלנו צל כל כך גדול.

מה גרם לך להצטרף לממשלת נתניהו, אחרי שהתחייבת שלא תשב תחת ראש ממשלה נאשם בפלילים? מיד אחרי הרצח של מיכל סלה יוצאות האחיות שלה למסע כפול – להציל את בתה בת השמונה חודשים… הוא אמר לה שהיא האישה של חייו. היא אמרה שהיא אוהבת אותו, שהוא פשוט עובר תקופה קצת לחו…

אבודים, עונה 12, פרק 3: לאן נעלמה פלר- חלק ג’

חשבתם פעם מה החייזרים היו אומרים אם היו רואים אותנו עכשיו? זה בדיוק מה שמדברים עליו בסרט “אורחים מהכוכב הירוק”. אנשים רבים מחפשים באינטרנט את המקום לצפות בסרט אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה. בעמוד זה נספר לכם כמה עובדות משעשעות על הסרט המצויין הזה. אילנה דיין, צוות “עובדה” ובעיקר אסנהיים עצמו עשו עבודה מדהימה עם הכלים שניתנו להם. בסופו של דבר אסנהיים ישב על כיסא, שאל שאלות בנימוס, וחשף את הריקבון העמוק שהשתלט על מערכת שלטון החוק.

  • Just watch – הבנים – The Boys – תוכנית הטלוויזיה במלואה באתר “רק צפה” האמריקאי (באנגלית).
  • בעמוד זה נספר לכם כמה עובדות משעשעות על הסרט המצויין הזה.
  • אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה.
  • אנחנו אוהבים סיפורי סינדרלה.
  • עבדה קשה כדי להפוך לעורכת דין, הגישה מועמדות להיות שופטת, וניצלה את העובדה שהכירה את אחד האנשים הכי משפיעים על הוועדה למינוי שופטים כדי שיגשים לה את החלום.

הצטרף כעת לטיוי 2 ישראל והחל לשתף קטעי וידאו לסמן אהבתי לסרטונים ועודעזור לאסוף את כל המידיה בעברית מכל הרשתות החברתיות – יוטיוב פייסבוק ועוד. תוכנית התחקירים המובילה בישראל עם אילנה דיין. אני לא מוצא קישור לווידאו של עובדה עם אילנה דיין הפרק שהיא מראיינת את יוסי הררי הווידאו היחיד שאני מוצא הוא של 230 דקות. ניו יורק היא סדרת דרמת פשע עם הכוכבים הכי גדולים אושרי כהן איתי תורגמןיובל שרף זוהר ליבה אורי פפר.

פרק: עובדה 2020: בני גנץ

Reelgood – עוד קישור צפייה מעודכן לסדרה הפופולרית “הבנים” באתר ריל גוד. טעינת השידור יכולה לקחת 60 שניות. בתחקיר של עובדה ששודר אתמול, הכרנו את נתן ג’ייקובסון, איש הסוד שלנו כמעט בכל מקום אפשרי – ואז כשהוא מסתבך באמריקה – בישראל יורדים לבונקר אם פספסתם את… מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב מתוודה בראיון לאילנה דיין על הטעות הכי גדולה שלו מ… Just watch – הבנים – The Boys – תוכנית הטלוויזיה במלואה באתר “רק צפה” האמריקאי (באנגלית).

איתי אנגל היה בטיפול נמרץ קורונה באיכילוב ופגש את האנשים הכי אמיצים היום בישראל. למשדר עם איסקוב אין חשיבות מבחינה משפטית, ואין לה מה להרוויח ממנו. כל מה שצריך לעמוד לצידה מופיע בפרטי כתב האישום. הוא חשוב ציבורית, לנו ולא לה. איסקוב ניצבת בפנים גלויות, ומכריחה אותנו להביט בפניה ולא להסב את פנינו שלנו, להתעקש לראות את מה שאנחנו עושים מאמץ שלא לראות ולא לשמוע.

עונה 2 | פרקים מלאים

בפרק של עובדה ששודר אתמול ארץ נהדרת עובדה 2020 עונה 26 פרק 6 לצפייה ישירה או להורדה חתונה ממבט ראשוןעובדה עונה 26 פרק 1 צפייה ישירה המשודרת בערוץ 2. לא היה צריך להגיד חלק מהדברים. במאקו טיוי צפייה ישירה של מגוון תכניות קשת 12, החדשות, ערוץ 24, פרקים מלאים של סדרות ישראליות ותכניות מובילות בחינם וגם בשידור חי. יוסי לנגוצקי אלמ במיל ומבכירי מערך המודיעין של צהל בעבר הביע זעם על ההשתוללות בחשיפת הנושאים הרגישים ויצא נגד ראש המוסד לשעבר בעקבות הריאיון בעובדה. וכשהוא מתיישב לראיון ראשון ובלעדי עם אילנה דיין הוא גלוי לב חד מפתיע עונה לשאלות הקשות וגם.

חשיפות בלעדיות וסיפורים מרגשים. נכון להיום, פרקי הסדרה “הבנים” משודרים בצורה רשמית בפלטפורמת אמזון פריים וידאו, ערוצי טלוויזיה אמריקאיים ופלטפורמות סטרימינג שונות בתשלום. מעבר לצפייה הרשמית בערוצי התקשורת העולמיים, כאן ריכזנו מספר קישורים לצפייה ישירה בסדרה הבנים בחינם – אונליין ובאיכות גבוהה.

פרק: עובדה 2020: ייסורי מצפון של מרגל

בסרטי ג’יימס בונד הנבלים תמיד יהיו גרוטסקים. תהיה להם צליעה מוזרה, גמגום בולט, עין עצלה, צלקת על הפנים, חתול ישן על הברכיים או מבטא מזרח אירופי מוגזם. אפשר לדמיין את אפי נוה מגלם נבל בסרט בונד, אולי אפילו באיזה סרט קומיקס. מבטו זחוח, סביבו תמיד אנשים בעלי כוח ושררה – והוא זה ששולט בהם, ולא להפך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן