סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרט מומלץ נטפליקס

סרט מומלץ נטפליקס

הסרט ליידי בירד, שלא ממש מתאים לקהל הצעיר, בא לתאר בצורה מדויקת את החיים של נערה מתבגרת שמחפשת קבלה, אהבה ועצמאות. הסרט התיעודי עוקב אחר לוחם ה- UFC לשעבר, ג’יימס ווילקס, בעודו מחלים מפציעה. ג’יימס חוקר תזונה והוא נוסע ברחבי העולם כדי לדון בממצאיו עם ספורטאי עילית העוקבים אחר דיאטות צמחיות. מספר את סיפורו האמיתי של רון סטולוורת’ (ג’ון דיוויד וושינגטון), שוטר שחור משנות ה-70 מקלורדו שהצליח לחדור לסניף מקומי של הקו קלוקס קלאן.

העלילה מתרחשת בסוף המאה ה-19 ומתארת את חייו של באק, כלב שהבעלים שלו הוא שופט מכובד ומעניק לו חיים מאושרים ומלאים. חייו של באק משתנים כאשר הוא נחטף לילה אחד ונמכר לסוחרים מקנדה. הסוחרים מתעללים בכלבים ומתישים אותם בהובלת סחורה כבדה.

אדם זר // The Stranger

ב-2012 שון פייטון, המאמן הראשי של קבוצת הפוטבול ניו אורלינס סיינטס, הושעה לאחר שנחשף כי נתן תמריצים לשחקנים על מנת שיפגעו פיזית בשחקני הקבוצות האחרות. הסרט הזה מתחקה אחר דמותו – בגילומו של קווין ג’יימס (“מגודלים”) – בשנת השעייתו, מיד אחרי ניצחון בסופרבול. בזמן הפנוי שהתפנה לו, הולך המאמן לקבוצת בנו בן ה-12 במטרה להפוך אותם לקצת פחות לוזרים.

ריכזנו לפניכם את מיטב הסרטים מהקולנוע העולמי, ההוליוודי והישראלי. החל מקטגוריות המחולקות לז’אנרים, לסרטים הכי חדשים, לסרטי הנטפליקס הכי מומלצים, לסרטים הטובים ביותר בכל הזמנים ועד לזוכי פרסי האוסקר שלא תרצו לפספס. פלנינגן היא שחקנית לא מקצועית, שחיטמן ליהקה לתפקיד במיוחד, ומאז לא ראינו אותה. בהופעה כאן עשו השתיים את תפקידיהן המשמעותיים הראשונים, אך חוסר הניסיון לא מונע מהן להביע קשת של רגשות במעט דיאלוגים. בכלל, התסריט חסכוני עד מאוד, ובכל זאת התחושה היא שלא חסר בו כלום.

קידום אתרים בתחומים שונים:

לסדרה יש 2 עונות מצוינות (23 פרקים) זמינות לצפייה בנטפליקס ולשמחתנו מתוכננת לצאת עונה שלישית במהלך 2021. המעניש סדרת ספין אוף לסדרה “דרדוויל” של נטפליקס ואם אהבתם את דרדוויל אתם כנראה גם ממש תאהבו את המעניש. הסיפור מגולל את סיפורו של פרנק קאסל, איש צבא מנוסה מסיירת של חיל הנחתים שבני משפחתו נרצחים באכזריות על-ידי מאפיונר לאחר שהיו עדים לרצח כנופיה. סדרת דרמת-מתח בריטית מבית ה-BBC, הסדרה מתארת את קורותיה של כנופיית פשע בשנות העשרים, בברמינגהאם שבממלכה המאוחדת הקורסת לאחר מלחמת העולם הראשונה. הסדרה נכתבה בהשראת כנופיה אמיתית ששלטה על רחובות העיר ברמינגהאם באותן השנים. דרמה קומית מבית נטפליקס אשר מתמקדת בחייו של סאם גרדנר, בחור צעיר בן 18, שנמצא על הספקטרום ויש לו אובססיה לאנטארקטיקה ופינגווינים.

הסרט גדוש בטרנדים של השנים האחרונות, פסקול עדכני ומהנה ועל אף שאין בו איזה מסר עמוק במיוחד – הוא דווקא כן שווה את הזמן שלכם. אם “האביר האפל” קצת כבד עליכם ושני סרטי “הנוקמים” זו התחייבות גדולה בשבילכם בשלב זה, למה שלא תצללו ל”שומרי הגלקסיה” הראשון, אחד הסרטים הכי מצחיקים ביקום הקולנועי של מארוול? זה הסרט שבו אנחנו פוגשים לראשונה מקבץ תמוה למדי של יצורים ואנשים, הכוללים דביבון ועץ מדבר, שבלית ברירה נאלצים לעבוד יחד ותוך כדי להציל את היקום כולו.

הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס בשבוע שעבר (18.7-24.

במשרד עורכי דין יוקרתי בניו יורק, אינגריד יון עושה הכול כדי להפוך לשותפה – בלי לוותר על העקרונות שלה – ומנסה לתמרן בין אהבה, חברות והציפיות של משפחתה. קניות באינטרנטכתבות על קניות אונליין באתרים ישראליים ובינלאומיים והשוואות מחירים בין ישראל לבין חו”ל. השחקנית זוכת האוסקר סנדרה בולוק חוזרת במותחן-אימה מלחיץ במיוחד מבית נטפליקס.

המותחן עטור התקציב אף הביא לחזרה מפתיעה בסוף הטבלה, כפי שנראה בהמשך. אשטון קוצ’ר הוא בדרך כלל מושא ללעג, אך מדובר בשחקן לא מוערך דיו, שכיכב בכמה סרטים מדהימים – למשל “התפשטות” מ-2009 או הסרט הזה מ-2004. הכוכב המצודד מגלם כאן צעיר שאהובת נעוריו שמה קץ לחייה.

הוא היה הילד הכי יפה בעולם – וזה מה שהרס לו את החיים

הסדרה קיבלה ציון של 7.7 באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb. קומדיה רומנטית בכיכובו של ניל פטריק האריס (‘איך פגשתי את אמא’, ‘דוגי האוזר’ ועוד) שתכלול 8 פרקים ותעלה בסוף יולי. במרכז הסדרה אנחנו פוגשים את דמותו של מייקל, גבר גאה בשנות הארבעים לחייו, אשר מנסה לנווט בחיי הרווקות בניו יורק לאחר שנזרק על ידי בן זוגו מזה 17 שנים. סדרת דוקו בת שלושה פרקים שמגוללת את סיפורו של אחד מאתרי האינטרנט הידועים ביותר לשמצה באינטרנט, IsAnyoneUp.com.

בימים אלה היה אמור לעלות בקולנוע ההעיבוד האמריקני ל”מדרון תלול” שמבוסס על סרט שוודי בשם “כוח עליון” (פורס מאז’ור). יום אחד האסון שנפל עלינו יעבור וכולנו נחזור לשגרה – זוהי נקודת האור שמשאירה אותנו עם הראש למעלה. אבל זה ממש לא המצב של טום קרוז בסרט המדע הבדיוני “קצה המחר”, בו הוא מגלם חייל שנשלח להילחם בחייזרים. במקום לנצח או להפסיד, הוא מוצא את עצמו משחזר את מותו פעם אחר פעם בלופ אינסופי. הרבה לפני גל הנסיכות החדש של האולפן הייתה מולאן, הנערה שהתחזתה לגבר כדי להציל את אביה והפכה ללוחמת מיומנת. בסרט הביכורים של ג’ון קרסינסקי, הוא ואשתו אמילי בלאנט מגלמים זוג הורים בעולם שבו אסור להוציא הגה.

אהבה רבה (“Much Loved”)

סדרת דרמה של נטפליקס, מבוססת על ספר בעל אותו שם של וולטר טוויס, גמביט המלכה מגולל את סיפורה המופלא של אליזבת’ הרמון, ילדת-פלא יתומה שהצליחה להתקדם בחיים בזכות כישרון שח-מט פנומנלי. דמותה של אליזבת לא נקייה וחפה ממגרעות, היא מלאה בהרס עצמי. בנוסף לכישרון השח-מט שלה, היא מתמודדת עם בעיות שונות אשר אופפות את חייה. דרמת-מתח של ה-BBC שהופקה במשותף עם נטפליקס, מבוססת על סיפור אמיתי ומטריד, על רוצח-סדרתי חסר מצפון בשם צ’ארלס סובארג’, שפעל בשנות ה-70 במזרח אסיה. הסדרה שואבת השראה מסדרות דומות בז’אנר האנימציה והמד”ב כמו תיקים באפלה, גברים בשחור, ריק ומורטי, פיוצ’רמה ועוד. אם אהבתם את הסדרות הללו סביר להניח שאתם הולכים להתחבר גם למושכים בחוטים.

המאגר הקולנועי של נטפליקס עדיין מוגבל למדי, ובין השאר כמעט ואין בו סרטים תוצרת הארץ. עם זאת, מעבר להפקות של שירות הסטרימינג עצמו, כבר יש בו די והותר תוצרת מכל המינים והסוגים כדי שאפשר יהיה לשבת מולו ולערוך מרתונים קולנועיים. שמחנו לגלות שהקלאסיקה של דני בויל, המבוססת על הרומן של אירווין וולש על התמכרות – טריינספוטינג, הגיעה לא מזמן לנטפליקס. איוואן מק’גרגור מוביל את החבורה האייקונית, שכוללת את סיק בוי, ספוד, טומי וביגי המשוגע. שובה של תמרה ג’נקינס לעולם הקולנוע לאחר הופעתה האחרונה ב- הפראים מחמיאה לה לחלוטין עם הסרט חיים פרטיים, שמתרכז בקשיים העומדים בפני זוגות שעוברים הליכי פוריות. הופתענו לגלות שגם קתרין האן משחקת (ונהדר), ומדובר בסרט שנותן תחושת הזדהות למאבקם של המון זוגות מכל העולם.

שאלות נפוצות על נטפליקס

אחת ההופעות המרשימות ביותר בסרט הן של מהרשלה עלי בתפקיד חואן, שזכה בפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על התפקיד בסרט. אגב, בעקבות המשבר הכלכלי-עולמי שהגיע עם הקורונה, עולם הקולנוע חווה תלתלה וגרם לפגיעה כלכלית קשה שהכריחה לדחות הפצת סרטים שהיו מיועדים להגיע לבתי הקולנוע למועד מאוחר יותר. גלולה שנקראת “פאוור” מופצת בין סוחרי סמים בניו אורלינס.

  • בזכותו, וגם הודות לאיכות התסריט והבימוי, התוצאה תענוג שכיף להיזכר בו.
  • אתם לא חייבים לראות את שלושת העונות הראשונות על מנת לצפות ברביעית אך מכיוון שמדובר בסדרה כל כך טובה אנחנו ממליצים לכם בחום לתת צ’אנס גם לעונות הראשונות.

הסרט קיבל דירוג גבוה במיוחד של 8.1 באתר IMDb (עם כמעט מיליון גולשים שדירגו אותו) וזכה בשישה פסלוני אוסקר, בין היתר גם בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר. אם בא לכם לצפות במשהו קצת שונה מהקטגוריות הרגילות שנטפליקס מציעים לצפייה ואתם רוצים לבחור קטגוריה אחרת, בטוח תשמחו לדעת שיש דרך ממש קלה לעשות את זה! אמנם תוכלו לראות חלק מהקטגוריות של נטפליקס ברגע שתסננו את הבחירה לפי תוכניות טלוויזיה או סרטים, אבל יש עוד. בהרבה מקרים, קל ליצור סרטים על-טבעיים שרחוקים מאוד מהמציאות, הכי מופרע שאפשר לדמיין. מה שמפחיד בסרט הזה, שחלק גדול מהדברים שתראו שם באמת יכולים לקרות. ריכזנו עבורכם רשימה של סרטים נהדרים לסרטים בבוקר ואחר הצהריים כדי ליהנות מהם בנטפליקס.

ולנטיין דיי 2021: 13 סרטים רומנטיים מומלצים בנטפליקס שכל זוג חייב לראות

סרט אנימציה צרפתי שנעשה בתקציב מזערי יחסית לתקציבים של להיטי האנימציה ההוליוודיים, ובכל זאת קיבל מועמדות לאוסקר, ובצד זאת עוד הרבה מועמדויות, פסלונים ותשבוחות. כמשתמע משמו, הוא עוסק בצעיר שכף היד שלו הלכה לטיול לבדו, ובמסע המקביל ורב התגליות וההפתעות של השניים. זוהי פנינה יצירתית ומלנכולית, המיועדת לקהל בוגר, שיש בה כמה רגעים יפים, כולל סצינה אחת בלתי נשכחת סביב שליח פיצה, אינטרקום, בדידות וכמיהה. על פניו אפשר לחשוב כי זה סרט היפסטרי ופריבילגי על שלושה לבנים עם צרות של עולם ראשון, אך ג’נקינס מיטיב להציב את הסיפור בהקשר חברתי ובעיקר כלכלי, מהסוג שנדיר לפגוש בקולנוע אמריקאי.

סדרה מעולה שיכולה לשפוך אור על הסיפור הזה לדור צעיר שלא היה בתקופה של המשפט והסיקור התקשורתי הנרחב שהסיפור הזה קיבל בזמנו. סדרה דוקומנטרית מרתקת שפורסת בפנינו במשך 5 פרקים מורטי עצבים את פרשת ג’ון דמיאניוק, אחת הפרשות המכאיבות, המקוממות ויש שיאמרו גם המביכות שידעה מדינת ישראל. הסדרה מגוללת את משפטיו של ג’ון דמיאניוק, האיש שניצולי שואה זיהו שהוא מי שכונה “איוואן האיום”, ממחנה ההשמדה טרבלינקה.

כל החיים לפניו // The Life Ahead

הסרט על היצור הירוק אמנם מיועד לילדים, אבל הוא מלא בבדיחות למבוגרים ולמעשה זוהי פרודיה על סיפורי אגדות. מהפסקול כולם ייהנו, גם אם כבר ראיתם את הסרט – בנטפליקס מחכים לכם לא פחות משבעה תכני “שרק”. דרקולה מנהל מלון מפלצות בטרנסילבניה, שמגן עליהן מפני בני האדם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן