סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטי קומדיה רומנטית

סרטי קומדיה רומנטית

כמה בול נוחתת לתוך החיים שלו דרו ברימור על תקן משקת העציצים של האקס-סופרסטאר. הסרט מגולל את קורותיהן של האחיות לבית דשווד – אף על פי שהן גדלות במשפחה אמידה ושייכות למעמד האצולה הכפרית – הן נקלעות למצוקה כלכלית, והנסיבות מאלצות אותן לחפש ביטחון כלכלי בנישואים. השחקנים יו גרנט ואלן ריקמן משחקים בתפקידי המחזרים של שתי האחיות. העלילה מינמליסטית עקב העובדה שרוב הסרט הוא סביב שיחותיהם של השניים. למרות זאת אופי דמויותיהן מפורט באירוך; ג’סי מוצג כרומנטיקן בהסוואה לאדם ציני בעוד שסלין מוצגת כאדם רומנטי עם הרבה חששות. הם מתייחסים למפגשם כחד פעמי, והם חושפים דברים שבאופן רגיל לא היה נעשה.

השחקנים בסרט הם וודי אלן בתפקיד הראשי, ולצידו מככבים גם דיאן קיטון, טוני רוברטס, קרול קיין ופול סיימון בתפקידים המשניים. הסרט זכה בארבעה פרסי אוסקר, על הסרט הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר והתסריט המקורי הטוב ביותר. קומדיות רומנטיות מתוצרת צרפת הן לרוב חיקוי דלוח של קומדיות רומנטיות דלוחות מתוצרת הוליווד. אבל פעם בעשור בכל זאת מצליחים שם ליצור קומדיה רומנטית טובה ממש.

הסרטים הרומנטיים הכי טובים

סצינת המסעדה של ריאן היא אחת הסצנות המוכרות ביותר בהיסטוריה של הקולנוע. בוגרי המכללה, צופי העיר וחברים אפלטוניים אחרים ייהנו במיוחד מסרט זה של הבמאי רוב ריינר. כל הסדרות והסרטים החדשים שהגיעו לאחרונה לבתי הקולנוע או לטלויזיה. דלית קהן, אביטל דיקר ושר החוץ מככבים בקומדיה הרומנטית הישראלית הגדולה בכל הזמנים. עירית לינור כתבה בהשראת מלחמת המפרץ את הסיפור על החתונה שתהיה או לא תהיה בין האזעקות, איתן פוקס ביים בכישרון שלא נשחק. פנינה שצריכה להימנות עם שכיות החמדה התרבותיות הכי גדולות שנוצרו כאן.

זאת יותר קומדיה על חברות ועל יריבות בין נשים מאשר קומדיה רומנטית במלוא מובן המילה. אבל כריס או’דאוד נמצא שם בתפקיד השוטר החמוד שבא לעזרת הגיבורה השבוזה, ומציע מודל גברי סימפטי יותר מזה של החתיך הנרקסיסטי והאגוצנטרי שעליו היא מתקשה להתגבר (כי הוא מגולם על ידי ג’ון האם). קריסטן וויג כתבה ומככבת בסרט שחושף את היבלות הפנימיות של קונדיטורית רווקה שחייה התהפכו עליה. ביגונה היא נאבקת על מקומה בחיי חברתה שעומדת להינשא. מאיה רודולף, רוז בירן ומליסה מקארתי נהדרות ביחד בקומדיה כנה ושובת לב, שנעה בטבעיות בין הומור גס (כי גם לנשים מותר להפליץ) לרגעים מתוקים.

עשיר בהפתעה (

עלילת הסרט נפרשת כאגדה בעלת אלמנטים רומנטיים מחד ואימה מאידך. שבור לב לאחר שנפרד מבת הזוג שלו, תאודור מוצא עצמו מסוקרן ממערכת הפעלה חדשנית המספקת ‘חברה’ לכל משתמש אינדיבידואלי. באמצעות המערכת הוא פוגש ב’סמנתה’ קול נשי חכם, רגיש, מצחיק ושובה לב.

נבגד ומבואס, הוא פוגש חברת ילדות הרפתקנית שהופכת לו את האימא של הקרביים (ברצינות, יש שם סצנת שירותים די מזוויעה). שנה לאחר צאתו של “ארתור”, שהיה להיט ענק, הבמאי-כותב שלו סטיב גורדון מת מהתקף לב. דדלי מור מת ב-2002 לאחר גסיסה איומה ממחלת מוח נדירה, דמוית פרקינסון. “יש לי תיאוריה חדשה על נישואים. שני אנשים מתאהבים, גרים ביחד, ויום אחד נגמרים להם נושאי השיחה”. נסיך אפריקאי מואס בשידוך שיועד לו ויוצא לחפש באמריקה כלה עם חשיבה ובחירה חופשית.

סרטים רומנטיים משנת 2019

ולא היו, ספק אם יהיו, חדים יותר מפרסטון סטרג’ס – מהיוצרים הראשונים בהיסטוריה של הוליווד שהתקדמו ממעמד של תסריטאי לעמדת הבמאי. דבר ראשון, תסכימו איתנו שמתיו מקונוהיי תמיד נראה גם נורא מקסים וגם ממש מבחיל בעת ובעונה אחת. דבר שני, תסכימו איתנו שהוא הליהוק המושלם לשמו ולעלילתו של הסרט השנון הזה, שבו קייט הדסון עושה הכל כדי שהוא יילך (כי היא כותבת כתבה לעיתון) והוא עושה הכל כדי להידבק אליה (כי הוא התערב עם חבר). סרט קומדיה רומנטית משנת 1931 שיצר צ’ארלי צ’פלין (תסריטאי, במאי, מפיק שחקן ראשי, מלחין של חלק המוזיקה המקורית ועורך משני).

בין קלישאה (דמות המשנה של נודניק חרמן וחסר מודעות עצמית) לקלישאה (המחווה הרומנטית הגדולה), הסרט מנסה לעדן את הסטריאוטיפים, והשחקנים הצעירים חינניים ונעימים. בהיותו סרט נעורים מתוצרת אולפן הוליוודי גדול, “באהבה, סימון” אינו רוצה להיות חתרני ומתריס. כמו גיבורו הוא רוצה להיות פופולרי וחביב הקהל, ובזאת הוא מצליח.

רשימת סרטי קומדיה מומלצים

סרט קולנוע של הבמאי אנג לי (שביים גם את “על תבונה ורגישות“, “חיי פיי” ועוד רבים וטובים) משנת 2005. הסרט זכה בפרס באפטא, בפרס גלובוס הזהב ובשלושה פרסי אוסקר. בסרט מככבים הית’ לדג’ר, ג’ייק ג’ילנהול, אן האת’וויי, מישל ויליאמס ורנדי קווייד. בסרט, שזכה בפרס אוסקר לתסריט המקורי הטוב ביותר, מככבים ג’ים קארי וקייט וינסלט, שהייתה מועמדת לפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר על משחקה בו.

סיגורני וויבר היא אשת העסקים המצליחה והקרה, מלאני גריפית היא העוזרת האישית שלה – אז עוד קראו לזה מזכירה – והריסון פורד הוא החבר של הראשונה, אבל אנחנו הרי יודעים שהוא יתאהב בשנייה. פרודיה מדויקת על קומדיות רומנטיות, שמתארת את חייה של נטלי (רבל וילסון) כשחייה הופכים – הו כן – לקומדיה רומנטית. סרט שמכסח את כל המוסכמות של הז’אנר, אבל ניכר שנעשה עם אינסוף אהבה למקור. “הייתי גבר טוב יותר כאישה, איתך, משהייתי אי פעם עם אישה, כגבר”. הסרט על מייקל דורסי, השחקן שמתחזה לשחקנית דורותי מייקלס (דסטין הופמן בתפקיד כפול), הוא לא קומדיה רומנטית טהורת גזע. אבל המשפט הזה לבדו מצדיק את מיקומו בתחילתה (או בסיומה) של הרשימה הזאת.

הסרטים הרומנטיים הטובים ביותר בכל הזמנים שחובה לראות!

אז נכון, יש מצב חזק שראיתם חלק גדול מהסרטים ברשימה הזאת, אבל אם יש כאלה שלא, אנחנו ממליצים לכם לפנות ערב, להתנתק מהחדשות ומתכניות הריאליטי המעייפות ולשבת מול הטלוויזיה לשעה וחצי של השלמת פערים. ריכזנו בכתבה רשימה איכותית של קומדיות רומנטיות שאם במקרה לא ראיתם אז אתם פשוט חייבים להשלים אותן. ואז חלפו כמה שנים, וב”אפל TV” החליטו להמר על סודייקיס-לאסו ולהפיק סדרה שלמה על דמותו של המאמן. הפעם הוא הגיע לקבוצה הלונדונית הפיקטיבית AFC ריצ’מונד, כחלק מקנוניה של בעלת הקבוצה, שקיבלה אותה מבעלה לשעבר בהסכם הגירושים, לנקום בגרוש ולפרק את מפעל חייו. תמונות TriStar החברים הכי טובים ג’וליאנה פוטר ( ג’וליה רוברטס ) ומייקל אוניל (דרמוט מולרוני) עושים ברית להינשא אם הם עדיין רווקים בגיל 28.

כן, כמו “הדייט שתקע אותי”, רק שהפעם מדובר בגיבורה שהמילה הפלה נמצאת בלקסיקון שלה. השניים ממשיכים להתראות ומכירים אחד את השניה לעומק בזכות התהליך הלא נעים שדונה נאלצת לעבור. גם לאשטון קוצ’ר ונטלי פורטמן יש הרבה מה להגיד על ידידות פלוס. הקומדיה הרומנטית בכיכובם מציגה את הקשר בין אדם (קוצ’ר) ואמה (פורטמן), ידידים שמחליטים להוסיף עוד ממד ליחסים בלי שום מחויבות, קנאה ומריבות.

לעוד המלצות חמות של סרטים וסדרות היכנסו לקבוצה שלנו ‘מכורים למסך‘

עם אווירת סדרת תיכון אמריקאית ושחקנים יפהפיים (ג’וש דוהאמל, ג’ניפר גארנר וקתרין לנגפורד הם רק חלק מהרשימה), הוא אבן דרך מהותית בכל הנוגע לייצוג של הקהילה הגאה על המסך הגדול. אז זה כבר עיבוד רשמי של המחזה, עם סטיב מרטין ודריל האנה, והעובדה שהוא איכשהו לא מוזכר בנשימה אחת עם קלאסיקות האייטיז הגדולות היא חתיכת תעלומה בעינינו הקולקטיביות. התפקיד הקומי הראשון של גרטה גרבו, הכוכבת שבקושי נראתה עד אז מחייכת על המסך, הוא מהאבות המייסדים של הז’אנר למרות עלילה צנומה על צעירה רוסייה שמבקרת בצרפת ומתאהבת שם בגבר מקומי. אשת עסקים (טינה פיי) שוכרת הומלסית (איימי פולר) כדי שתשמש לה פונקדאית. ולמרות שיש גם גברים בסיפור הזה, ההברקה הגדולה של “בייבי מאמא” היא שהרום-קום האמיתי כאן הוא בין בת המלך והענייה.

ראיתי כבר פעמיים נראה לי, רובוטריקים לא אוהב את כל זה, רובוטים וזה… נושא חג המולד הוא מגע נחמד עבור רבים אבל לא אומר זה אחד הוא רק לצפייה במהלך החגים. זו סדרה של חפיפה מיני מיני חופפים על פני דרכים מצחיק ונוגע לספק את הצופים של כל מין כל השנה. כל הזכויות שמורות למעריב, מקבוצת ג’רוזלם פוסט בע”מ.

סרטים בינלאומייםתכנים נוספים

הסרט מגולל את סיפורם של ג’סי וואלאס (אית’ן הוק), צעיר אמריקאי, וסלין (ז’ולי דלפי), צעירה צרפתיה הנפגשים במקרה על רכבת. הם יורדים בווינה ששם הם מבלים לילה יחדיו, וכך הם לומדים להכיר אחד את השנייה. סרט בריטי-אמריקאי-שוודי מוזיקלי שמבוסס על שירי הלהקה האדירה ABBA. עלילת הסרט עוקבת אחרי סופי שרידן (אמנדה סייפריד), בחורה צעירה שמקווה לגלות את הזהות האמיתית של אביה.

נעימות הסרט הולחנו על ידי ג’ורג’ גרשווין ואף יצירתו “רפסודיה בכחול” נוגנה בסרט. אלן תיאר את הסרט כשילוב של שני סרטיו הקודמים “הרומן שלי עם אנני” ו”רגשות”. סרט משנת 2007 של הבמאי ג’ו רייט, הסרט מבוסס על הספר שכתב איאן מקיואן, מציג לנו סיפור מרתק על החלטות הרות-גורל וההשפעה של הבחירות שלנו על החיים של אחרים.

לכל הנערים שאהבתי // To All the Boys I’ve Loved Before

תסריט הסרט נכתב על ידי אלן ומרשל בריקמן והופק על ידי צ’ארלס ג’ופה. הסרט מספר את סיפורו של גבר בשנות ה-40 לחייו היוצא עם נערה בת 17, אך הוא מתאהב בפילגשו של חברו. בסרט משחקים אלן, דיאן קיטון, מייקל מרפי, מריאל המינגוויי, מריל סטריפ ואן בירן. תכניסו את הפופקורן למיקרוגל ותעבירו כבר את השמיכה לסלון, כי הכנו לכם רשימת צפייה משובחת שכוללת 20 סרטים רומנטיים, קומדיות רומנטיות וסרטי האהבה שאסור לפספס. קומדיה רומנטית בשפה הצרפתית ויש שיגדירו את הסרט כאגדה מודרנית. אמלי היא בחורה צעירה שחיה בפריז, עובדת כמלצרית בבית קפה וגרה בדירה שכורה.

  • “היא” – נכון, לא מדובר באמת בקומדיה רומנטית, אלא יותר בסרט מדע בדיוני – אבל אם הצלחתם להתנגד לכל המלצה עד כה, אולי כדאי שתורידו שנייה את מתג הביקורתיות הבלתי נגמרת ופשוט תתחילו לצפות בסרט הזה.
  • דלית קהן, אביטל דיקר ושר החוץ מככבים בקומדיה הרומנטית הישראלית הגדולה בכל הזמנים.
  • כן, כמו “הדייט שתקע אותי”, רק שהפעם מדובר בגיבורה שהמילה הפלה נמצאת בלקסיקון שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן