סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטי קומדיה מומלצים

סרטי קומדיה מומלצים

אולם הלילה הוא הרה אסון ואחרי שלוש עשרה שנים אחד מהשני, טד מחליט לשכור בלש כדי לגלות מחדש את אהבתו הראשונה. אפילו לא מוזמן, דוני מופיע בחתונת בנו לבקש עזרה כלכלית. השניים בילו שנים בלי להתראות והמצב גורם למבוכה בקרב משפחת הכלה.

בחלק הראשון של הסרט שיחתום את הטרילוגיה המצליחה, קטניס אוורדין (ג’ניפר לורנס) מוצאת… שימוש במצלמה מיוחדת שיכולה לראות רוחות, משפחה חייבת להגן על הבת שלהם מישות רעה עם ת… חבורת חברים נאלצת להתעמת עם פחדיהם העמוקים ביותר כשהם מעירים כוחות אפלים מלוח סיא… “הרוע שבפנים 2” היינו סרט המשך לסרט “הרוע שבפנים” משנת 2010, משפחת למברט הרדופה מנסה לח… קווין הארט הור רואה חשבון נעים הליכות מגוייס דרך הפייסבוק על ידי חברו מימי הבית ספר דוויין ג’ונסון סוכן CIA מתוחכם ונשאב לתוך עולם של מתח, סכנה וריגול בינלאומי. שר היא הילדה הכי טיפוסית בבית הספר ומחליטה להתחיל לבצע מעשים טובים.

סרטי קומדיה מומלצים

הבלש אד (פייג’) מוזעק למשימה לנסות ולגלות מי רצח את האחות, וגרייס לא נשארת אדישה ומצטרפת גם היא לנסות ולמצוא פתרון לתעלומה. השחקנית נומי ראפאס (“נערה עם קעקוע דרקון”) חוזרת למקורות עם מותחן שוודי חדש, שמתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי. חובי האקשן אמורים להיות מסודרים, עם עלילה שבמרכזה חיילת היוצאת למשימה נואשת וחוצה ים קפוא כדי לשים סוף למלחמה ולהציל את בתה. הז’אנר הזה ממש לא יפנה לכולם – אבל אלה שכן בעניין כבר יודעים מי הם.

הסרט הראשון קיבל דירוג טוב מאוד של 7.5 באתר IMDb שזה ציון ממש טוב באופן כללי וספציפית עבור סרטי אימה, שבדרך כלל לא מקבלים ציונים גבוהים. ג’וני נוקסוויל, סטיב-או, כריס פונטיוס, ווי-מן ושאר חברי ג’קאס חוזרים בסרט הרביעי של ג’קאס, בו הם מצליחים להוכיח שתמיד אפשר לשבור שיאים חדשים של טמטום. אין ספק שזה לא סרט שיתאים לכל אחד אבל אם ראיתם ואהבתם את אחד הסרטים הקודמים של ג’קאס או שאתם אנשים שאוהבים הומור מופרע אתם ממש הולכים ליהנות מהסרט הזה. קחו בחשבון שהתאריכים שמופיעים ברשימה של סרטים חדשים מומלצים שהולכים לצאת השנה עלולה להשתנות, בתקווה שלא יהיו התפתחויות בלתי צפויות שיהרסו את התוכניות שלנו ושל תעשיית הקולנוע.

“יו קילד מיי פאדר, פריפר טו דיי”: מצעד הסרטים המשפחתיים הכי טובים בכל הזמנים

בנוסף, תוכלו למצוא כאן את הסרטים הטובים ביותר לפי השנה החל משנת 2,000 עד 2021, כולל אילו סרטים צפויים לנו במשך השנה הנוכחית ובשנה הבאה. הסרט מבוסס בחלקו על ספר דרמה אמריקאי תחת אותו השם. הסרט עוקב אחרי האחיות מארץ’ בשנות ה-60′ ובחלקים שונים בחיים שלהם. הסרט מציג את קשיי הנשים באותה התקופה ועוסק בדילמות שהחיים הציבו להן. זהו אחד הסרטים המומלצים ביותר, באופן אישי מאוד נהניתי ממנו. קומדיה קורעת משנת 2008 שביים אותה דייוויד גורדון גרין ומככבים בה סת’ רוגן, ג’יימס פרנקו, דני מקברייד ועוד רבים וטובים.

בהמשך, ניילס גורר את שרה יחד איתו לסיטואציה הזו שלוכדת אותם בהשתלשלות של אירועים לא צפויים. סרט קליל וכייפי ששבר שיא במחיר בו נקנה כשהוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדס. אנחנו עושים את המיטב כדי להשאיר אתכם בעניינים ולעדכן בנוגע לשוברי קופות וסרטים מומלצים כך שאין מצב שתפספסו.

סרטי נעורים אמריקאים תוצרת נטפליקס (נדרש סף קיטשיות גבוה במיוחד):

אבל שלא תבינו לא נכון, לא מדובר בסרט המשך, אלא בסיפור חדש שרוב הכוכבים ששיחקו בסרט הראשון לא ייקחו בו חלק (למעט מרגו רובי הנהדרת). אחת ההפקות שאנחנו יותר מצפים להן השנה זה הסרט הרביעי של המטריקס. העלילה תספר את המשך המאבק על השליטה בכדור הארץ בין בני האדם למטריקס והדמויות המצויות בתוכה. הסרט ייצא לקראת סוף שנת 2021 והוא גם הסרט האחרון ברשימת סרטים מומלצים שלנו לשנה הנוכחית. הסרט הזה צפוי להיות הסרט ה-25 ביקום הקולנועי של מארוול, עלילת הסרט עתידה להתרחש לאחר אירועי “סוף המשחק” והיא תעקוב אחר “הנצחיים”, שהם גזע על-אנושי שנוצר על ידי “השמיימים”, גזע חוצני אלמותי. לאחר טרגדיה לא צפויה, הנצחיים נאלצים לצאת מהצללים בהם הם חיו למשך 7000 שנה ולהתאחד מחדש על מנת להגן על המין האנושי ולהילחם נגד יריביהם, גזע הנקרא “הסטיות”.

מה שבטוח, יש למה לצפות וזה הולך להיות מהנה למדי. הסרט הוא קומדיה פרועה ושחורה ונוגע בהיבטים רבים בחברה האמריקאית בשנות ה-70, תוך שהוא מגחיך אותם ועושה מהם צחוק גמור. 4 גברים מקליפורניה נוסעים לווגאס כדי לחגוג את מסיבת הרווקים של אחד מהם. לאחר לילה של הוללות מטורפת, הם מוצאים את עצמם בוילה ששכרו כשהיא הרוסה לגמרי, ללא שום זיכרון של מה שקרה. בסרט, מלכת ממלכת הרוק, בארב, מנסה לאחד את כל 6 הממלכות תחת סגנון הרוק הכבד כשהיא תוקפת כל אחת מהן וגונבת את המוזיקה שלה. ריימונד הוא חייל במקצועו שנרצח בפתאומיות ביחד עם אשתו ג’ינה.

סרטי קומדיה שטויות

לצד תסריט חכם על יקום שבו יש יותר מספיידרמן אחד, התוצאה בהחלט שווה את הזמן שלכם. זוכרים שלפני הקורונה התחביב של כולנו היה לתעד את טרנטינו מסתובב במקומות הכי בנאליים בישראל? אבל עדיין אפשר לצפות בסרטים של הבמאי המהולל, ושני סרטי “להרוג את ביל” מושלמים למעמד הסגר.

בנתיב השני נטלי עוברת ללוס אנג’לס כדי להמשיך בקריירה שלה. סרט מקורי של נטפליקס בכיכובה של לילי ריינהרט (ריברדייל) שמככבת בסרט בתפקיד ‘נטלי’, אישה צעירה שחייה מתפצלים לשני נתיבים שונים בליל סיום הלימודים בקולג’. סרט המפסר את סיפורה האמיתי והמדהים של פלורנס פוסטר ג’נקינס. לאחר הופעה הרת אסון, קבוצת המוזיקה “ברדן בלס” חייבת לחדש כדי לזכות בקהל שלה. עם בואו של בקה, די ג’יי שואף שנכנס זה עתה למכללה, הכל מתחיל להשתנות. מרי היא הילדה היפה והפופולרית בתיכון שרוצה לצאת לנשף עם טד.

מאמרים בנושא אנימציה

בין לקוחותיו היתה גם פיל אנימציה בע”מ. בנוסף, עופר מביא את היצירתיות שלו גם למטבח. עופר בוגר לימודי בישול מקצועיים ועבד מספר שנים כשף פרטי. “אמריקן פאי” זכתה למספר המשכים, חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות, אך אין ספק שהראשון הוא הקלאסי ביותר, המספק הרבה סצנות מצחיקות ובלתי נשכחות. היא מחליטה להתפטר מעבודתה ולהקים חברת הפצת יין משל עצמה, ונוסעת לאוסטרליה לשם כך – שם היא פוגשת את מקס (דמוס), מקומי חתיך ומלא סודות.

הסרט מספר את סיפורם של שבעה מפגינים, מתנגדי מלחמת וייאטנם, שהשתתפו בהפגנה מחוץ לבניין בו נערכה הוועידה הדמוקרטית הלאומית בשיקגו, אילינוי בשנת 1968. בהפגנה מתעוררת המולה שיוצאת מכלל שליטה ושבעת המפגינים מואשמים על ידי הממשלה הפדרלית במספר האשמות שונות ונשלחים למשפט. מבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש בעיר שיקגו (ארה”ב) בשנת 1968. אחד מהסרטים המומלצים של השנה הזו שזיכה אותו במועמדות בולטת לפרס האוסקר. הסרט “לילה אחד במיאמי” ישוחרר לצפייה בשירות התוכן של אמזון פריים ב-15 לינואר.

אי הכלבים

“מלחמת האינסוף” ו”סוף המשחק” חותמים את סאגת הנוקמים באופן כמעט מושלם, כאשר כל החברים ביקום הקולנועי של מארוול נפגשים ונלחמים ביחד בקורונה. אפשר להגיד ש”אפי” זו המילה הכי טובה לתיאור שני הסרטים האלה. כנראה אחד הסרטים היותר יומרניים ושאפתניים של כריסטופר נולאן, אבל גם אחד המרהיבים שבהם.

מחבר ספרי פשע שמבוססים על מקרים אמיתיים מנסה למצוא את הסיפור הגדול הבא שלו, הוא נתק… זוג פרוורי הופך להיות מעורב במזימת ריגול בינלאומית, כאשר הם מגלים כי השכנים החדשים לכאורה “המושלמים” שלהם הם מרגלי ממשלה. הקלאסיקה של סטנלי קובריק מגוללת את סיפורו של גנרל פרנואידי שנותן הוראות להפציץ את רוסיה, אסון שעלול לפתוח במלחמה גרעינית. בפנטגון מנסים הנשיא האמריקני ויועציו לעצור את התהליך בעזרת ד”ר פנטסטיקו. רון בורגונדי הוא המארח האקסצנטרי של עיתון טלוויזיה. בתרחיש של העיתונאות שנשלטה על ידי גברים משנות השבעים, הוא מתמודד עם מרחב תקשורתי עם שותפו לעבודה ורוניקה.

אף אחד // Nobody

אב יחיד מתכנן שוד בקזינו שבו הוא עובד, כדי לממן ניתוח שיציל את חיי בתו. באטמן נגד סופרמן, סרט גיבורי העל המבוסס על דמויות הקומיקס סופרמן, באטמן ווונדר-וומ… הסרט מספר על מכונאי פשוט בנמצא רוב זמנו בפארק השעשועים, שם הוא מתקן מתקנים וחולם על… הודעה סודית מעברו של בונד שולחת אותו למשימה לחשיפת ארגון מרושע. רימייק לסדרת סרטי “מכסחי השדים” והפעם מכסחות השדים.

מתיו מקונוהיי מגלם מהנדס וטייס לשעבר שנשלח למשימה בחלל החיצון, בניסיון למצוא מקום התיישבות חדש לבני האדם אחרי שהעולם הנוכחי עומד על סף הכחדה. החל משבוע הבא, חברות הכבלים בישראל יאפשרו צפייה בסרטים שהיו אמורים לצאת בבתי הקולנוע. מכל המבחר, ההמלצה שלנו היא דווקא על “1917”, סרט המלחמה של סם מנדס שצולם בטכנולוגיה שמדמה שוט אחד. קשה להוריד את העיניים מהסרט הזה, שמצליח להכניס את הצופים באופן ריאליסטי ומותח לשוחות של מלחמת העולם הראשונה. טרילוגיית הסרטים “לכל הנערים שאהבתי” הושקה לראשונה ב-2018 וממש השבוע יצא הסרט השלישי בסדרה.

מאמרים חדשים באתר

מודאגים מהמשבר הכלכלי שצפוי לבוא בגלל הקורנה? אז אולי כדאי שתכינו את עצמכם מראש עם הסרט הנפלא של אדם מקי על המשבר הכלכלי של שנת 2008. כריסטיאן בייל, ריאן גוסלינג וסטיב קארל מובילים את הסרט המסחרר הזה שצולל את שוק ההון באופן קוהרנטי ומבדר. של הבמאי הקוריאני המוכשר בונג ג’ון-הו עומדים ארבעה בני משפחה מהמעמד הנמוך. כשאחד מהם מוצא עבודה אצל משפחה אמידה, כל הסיפור הולך ומסתבך עד לסוף מדמם במיוחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן