סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטי קומדיה חדשים

סרטי קומדיה חדשים

כאשר הוריו דורשים ממנו לעזוב הוא מתחיל להפיץ שמועות על אביו כי הוא מתעלל בו מינית. סטנלי איפקיס פקיד בנק חסר ביטחון מוצא יום אחד מסכה נטושה בעלת כוחות על טבעיים. הוא משתמש בה להשגת הדברים שתמיד חפץ בהם כולל את טינה (קמרון דיאז) זמרת סקסית יפהפייה.

  • פלטשר רייד (ג’ים קארי) הוא עורך דין שמשקר לכולם גם לאנשיו הקרובים ביותר, כולל הבן שלו מקס.
  • כאשר העיר נכנסת לכאוס וכל בכירי הממשל והמשטרה בסכנת חיים, באטמן יצטרך את כל העזרה שיסכים לקבל מקאטוומן המסתורית, משרתו הנאמן אלפרד, והאיש היחיד הראוי לאמון במשטרה ג’ים גורדון.
  • השלווה שלו מופרת כשחברו מה-CIA מופיע ומבקש את עזרתו.
  • בתום המלחמה, כשהוא רדוף טראומות ורגשות אשם, הוא מנסה לארגן קרבות מתוקשרים עם מתאגרפים בעלי שם עולמי כמו רוקי מרציאנו, בעודו מנסה להחיות מחדש את האהבה הגדולה שלו לאגרוף ולהשאיר מאחוריו את עברו.

מדובר בשעה וחצי של כיף טהור, מלא בקטעים מצחיקים, מגעילים, מטורללים ומופרעים שיגרמו לכם להתפקע. הסרט עוקב אחר הרפתקאותיו של הצייר רב ההשראה ומתבונן בעולם מבעד עיניו היצירתיות בעדו מגולל את סיפור אהבתו העמוקה וחסרת הפשרות לאשתו, אמלי ריצ’רדסון. אירועי הסרט הזה סובבים סביב שלישייה של משפחה ענייה, שהוריה פונים למכור אותם, מה שמפריד בין האחים כדי להשיג כסף, ושלושה יחיו במצרים ושלושת האחרים באירופה, בנוסף לאירועים רבים ברציפות. הסרט מספר את סיפורו של עובד שעובד כעובד סוציאלי בכלא שמגלה לאחר ראיון עם עמיתו הוותיק שהוא נכשל ואיבד את התלהבותו מהחיים, אז הוא נוקט בהמצאה כדי להחזיר לו את ההתלהבות, אבל משהו לא צפוי קורה. קומדיית נעורים פופולרית ביותר שזכתה להצלחה עצומה והפכה לסרט קאלט בקרב ילידי שנות ה-90. הסרט עוקב אחר חבורת חברים המנסים לחוות את החוויות המיניות הראשונות שלהן כשהוא צוחק כל הדרך על נושא המיניות.

דודג’בול (DodegBall)

מהמפיקים של ״הבלתי אפשרי״ וזוכה האוסקר ״המבוך של פאן״ מגיעה הפקה בתקציב ענק, עוצרת נשימה. בין פוליטיקה של זהויות מבוססת גזע, לדיכוי פטריארכלי מתמשך, זהו סיפורן של נשים שמצאו עצמן בעין הסערה והוכיחו לעצמן ולעולם שנשים ממושמעות לא עושות היסטוריה. דרמת פשע על סיפורו של הגנגסטר הגדול מכולם שהרעיד את אדמת ארה״ב עם פרטים שטרם סופרו. בהשראת שיחות שהתקיימו בין אביו של איתן, רוב רוקאוויי והגנגסטר מאייר לנסקי לפני מותו. בכיכובם של עומר חזן, טיילור מלכוב, רז מזרחי, רני בלייר, עינת שרוף, נאור ואטורי, אורי גבריאל וישראל אוגלבו. עד שיום אחד פרנק, נער בריטי שמחפש מחסה מהפצצות הבלתי פוסקות, מובא לחיות עמה תחת קורת גג אחת, ומציף בה רגשות וזיכרונות מהעבר.

הסרט נכתב ובויים על ידי ג’ון קרסינסקי שבטוח אתם תזכרו מתפקידו כג’ים הלפרט בסיטקום “המשרד“. עובדה מעניינת נוספת היא שבסרט ישתתף השחקן קיליאן מרפי הנפלא, שסביר להניח יהיה מוכר לכם מהסדרה “כנופיית ברמינגהאם“. אחרי הצלחת הסרט הראשון שיצא בשנת 2018 היה ברור לחלוטין כבר בכתוביות הסיום של הסרט שהולכים לחדש אותו לסרט המשך. הסרט מפגיש אותנו שוב עם דמותה של דיאנה פרינס / וונדר וומן האלמותית כאשר היא נקלעת למאבק נגד ברית המועצות בצל המלחמה הקרה שבשנות ה-80, ומוצאת אויבת אימתנית בשם ברברה אן מינרווה / צ’יטה.

מאמרים חדשים באתר

עם ג’ניפר לופז, אוון ווילסון, קלואי קולמן, ג’ון בראדלי, שרה סילברמן ומאלומה. סרט אקשן בהשראת סדרת משחקי הווידאו המוערכת, לוקח את הצופים למסע חובק עולם העוקב אחר נייתן דרייק (טום הולנד) ושותפו השנון ויקטור “סאלי” סאליבן (מארק וולברג). השניים יוצאים למרדף מסוכן אחר “האוצר הגדול ביותר שמעולם לא נמצא” ובה בעת מתחקים אחר רמזים אשר עשויים להוביל למקום הימצאו של אחיו האובד של נייתן. לפני 20 שנה עלתה לאוויר הסדרה ג’קאס בכיכובם של קבוצות שטותניקים חסרי פחד שעשו פעלולים ומתיחות בינם לבין עצמם רק כדי להצחיק אחד את השני. ב-2010 יצא לאקרנים ‘ג’קאס D3’ שסגר את טרילוגיית סרטי ג’קאס וסימן את הפעם השלישית שסרטי ג’קאס עומדים בראש טבלת מכירות הכרטיסים.

מיטב סרטי הקומדיה המצרית החדשה 2022הסרט סובב סביב המחלוקת בין הורים לילדים על נחיצות הנישואין, הבאת ילדים והקמת משפחה. באיומי פואד (קאמל) ואשתו, לילה אלווי (סומאיה), דוחפים את שני בניהם, אסם ובאסם, להינשא בניגוד לרצונם של שני הצעירים. תתחתני איתי הוא סרט קומדיה רומנטית עתידי, בכיכובם של אוון וילסון וג’ניפר לופז, אשר מבוסס על הרומן הגרפי של בובי קרוסבי. הסרט עוקב אחר כוכבת מוזיקה שמקבלת חדשות הרסניות ביום המאושר בחייה. אגב, בעקבות המשבר הכלכלי-עולמי שהגיע עם הקורונה, עולם הקולנוע חווה תלתלה וגרם לפגיעה כלכלית קשה שהכריחה לדחות הפצת סרטים שהיו מיועדים להגיע לבתי הקולנוע למועד מאוחר יותר.

סרט אמא בהריון

הוא וויתר מזמן על למצוא אהבה, רק שהחברים שלו לא מוותרים לו כל כך מהר ומארגנים לו בליינד דייט. פגישה עיוורת עם בחורה מקסימה (דיאן קיטון) עם חסרון קטן אחד – היא לא יכולה לראות אותו –מה שנקרא ״בליינד דייט״ אמיתי. ברוס ווין/באטמן מנסה לפתור סדרה של תעלומות מסוכנות במיוחד שמשאיר איש החידות ברחבי העיר גות’האם. כאשר העיר נכנסת לכאוס וכל בכירי הממשל והמשטרה בסכנת חיים, באטמן יצטרך את כל העזרה שיסכים לקבל מקאטוומן המסתורית, משרתו הנאמן אלפרד, והאיש היחיד הראוי לאמון במשטרה ג’ים גורדון.

אין ספק שמגיע לדמות של נטשה רומנוב סרט משלה וזה יהיה מעניין לראות האם הסרט יעשה חסד לדמות שלה ויגרום לנו לרצות עוד ממנה בעתיד. הטריילר נראה טוב מאוד וגרם לנו לרצות לראות את הסרט. טום הולנד מוכיח לנו שוב שהוא לא סתם פנים יפות, בסרט צ’רי הוא מגלם חובש צבאי שסובל מלחץ פוסט-טראומתי מתמכר לסמים וצובר חובות שהופכים אותו לשודד בנקים סדרתי.

עכשיו הבמה שלכם! אם יש לפי דעתכם סרטים מומלצים שמשום מה לא כללנו אותם ברשימה נשמח שתכתבו לנו עליהם בשרשור התגובות כאן למטה.

מותחן עוצר נשימה המבוסס על הסיפור האמיתי של אחד מסיפורי הבריחה מכלא המרתקים ביותר שהתרחשו בעולם, מהמפיקים של ״מלון מומבאי״ ו-״בחזרה מטואיצ׳י״. ג׳נקין (דניאל רדקליף) וחברו הטוב ביותר לי, מושלכים לבית הכלא לאחר שהואשמו ונתפסו בפעולת טרור כביכול נגד משטר האפרטהייד. לכאורה זה נשמע לא קשור אחד לשני שבוב אודנקירק יהיה “באד-אס” בסרט אקשן אבל בכנות הטריילר גרם לנו לרצות לראות אותו.

התחנה האחרונה היא רק ההתחלה במסע פרוע וחסר מעצורים דרך יפן המודרנית. הגענו לסיום הפוסט ועכשיו הבמה שלכם, אם יש לכם סרטים מומלצים נוספים שמשום מה לא כללנו ברשימה, מוזמנים לכתוב לנו עליהם בשרשור התגובות לפוסט. מדובר באחת ההפקות הענקיות שאנחנו יותר מצפים להן בשנת 2021 אחרי שהיתה צריכה להגיע אלינו כבר בדצמבר 2020 ונדחתה בשל מגיפת הקורונה. לצערנו הדחייה של הסרט היתה מוגזמת במיוחד ונכון לזמן זה הוא הולך לצאת לאקרנים באוקטובר 2021. לבסוף אחרי שלל הרפתאות בארה”ב הוא מוצא את נערת חלומותיו והוא חוזר איתה למולדתו. סרט דרמה מרגש של הבמאי ריינאלדו מרקוס גרין בכיכובו של ויל סמית’.

סרטים – אלפי סרטים חדשים מכל הז’אנרים – yes.co.il

דרמה של הבמאי והשחקן קנת’ בראנה (‘ הנרי החמישי’, ‘המלט’ ועוד) בכיכובם של ג’ודי דנץ’, קירן היינדס, ג’יימי דורנן ועוד. הסרט מתמקד בילדותו של נער צעיר בתוך המהומה והסכסוכים של בלפסט, צפון אירלנד של שנות השישים של המאה ה-20. הסרט עתיד להשיק יקום חדש לסרטי “באטמן”, במסגרתו שני סרטי המשך נמצאים בשלבי תכנון ושתי סדרות ספין אוף שצפויות לעלות בעתיד בשירות התוכן של HBO. לאחר האירועים שהתרחשו בסרט “סוף המשחק”, מחקרו המתמשך של ד”ר סטיבן סטריינג’ (בנדיקט קמברבאץ’) על היכולות של אבן הזמן, מופרע על ידי אויב חדש ועצמתי, כתוצאה מכך רוע גדול משתחרר אל העולם. קומדיה רומנטית שתפסה את תשומת הלב שלנו עם טריילר חמוד במיוחד שגרם לנו לרצות לראות את הסרט המלא.

סרט מקורי של נטפליקס בכיכובה של לילי ריינהרט (ריברדייל) שמככבת בסרט בתפקיד ‘נטלי’, אישה צעירה שחייה מתפצלים לשני נתיבים שונים בליל סיום הלימודים בקולג’. סרט לנפש התאומהבסרט זה מככבים האמנים המצרים חסן אל-ראדד, אמינה חליל והאמן התוניסאי עאישה בן אחמד. סרט רוחות של אירופהרוחות רפאים של אירופה, בכיכובם של חיפה והבה, האמן אחמד אל-פישאווי, האמן עבאס אבו אל-חסן, האמן ארווה גאודה, האמן המסוגל באסם סמרה והקומיקאי הידוע מוסטפא חאתר. הבעלים של הסרט מקאםבסרט זה מככבים יוסרה, אסר יאסין, אומניה חליל והקומיקאי הגדול ביובי פואד. כאקט של כעס על מה שעשה לה בן זוגה הכוכב רוק ובאופן בלתי צפוי היא בוחרת להתחתן עם אדם מהקהל שמחזיק שלט הכתוב בו “תתחתני איתי”. “אל תתעסקו עם הזוהאן” הוא קומדיה פרועה על הסכסוך הערבי – יהודי שרודפת אחר הצדדים עד לניו יורק.

סרטים מומלצים בנטפליקס

אם תעשו סקר שיבדוק מהי סדרת הטלוויזיה הכי טובה אי פעם, סביר להניח שאחוז גבוה מהתשובות שתקבלו יענה על השאלה הזאת בתשובה ‘הסופרנוס’. סדרת המאפיה של רשת HBO גוללה את מעלליו של ראש המאפיה טוני סופרנו (מייקל גנדולפיני) ירדה מהמסך בשנת 2007 אחרי 6 עונות מעולות ומאז השחקן הראשי של הסדרה, ג’יימס גנדולפיני, הלך לעולמו. אחרי שסטנלי מפוטר באופן פתאומי מהקבוצה הוא מוצא עצמו מתרגש בפעם הראשונה מזה הרבה זמן כשהוא פוגש במקרה כדורסלן ספרדי חובבן בשם בו קרוז, שהוא רואה משחק במגרש שכונתי במדריד. אלתיאה היא חוקרת סיפורים ונרטיבים בריטית, שמגיעה להרצות בכנס גדול באיסטנבול. בזמן סיור שהיא עורכת בבאזר הגדול בעיר, היא רוכשת חפץ עתיק שבאמצעותו היא משחררת ג’יני שמציע לה שלוש משאלות בתמורה לשחרורו. מה שמתחיל בתור מפגש משפחתי מרגש ומסקרן הופך למסע הישרדות קטלני, כשהיא חושפת סודות מעוותים בהיסטוריה של משפחתה ואת הכוונות המטרידות מאחורי נדיבותם.

גרג מתאמץ מאוד להרשים ולרצות את אביה הקשוח, אך נראה שככל שהוא משתדל יותר הוא נקלע ליותר צירופי מקרים מפדחים מאוד שרק מוציאים אותו רע בעיניה של המשפחה של ארוסתו. הסרט זכה להצלחה רבה והיה לשובר קופות, וכמו כל סרט של בן סטילר אתם הולכים לצחוק המון. למי שאהב יש את סרט ההמשך “פגוש את הפוקרס” שמומלץ ביותר לראותו גם.

הסרטים הטובים ביותר לפי ז’אנר בכל הזמנים

הסרט דוליטול, הוא עיבוד מחודש לסיפורו של ד”ר ג’ון דוליטול. הסיפור מתחיל לאחר שד”ר ג’ון דוליטול התאלמן מאשתו. במשך כמה שנים, הסתגר הרופא באחוזתו הפרטית יחד עם החיות שלו. במהלך השנים הללו, החיות מארחות לו לחברה ולאט לאט הוא לומד לתקשר איתם בשפת החיות. במידה ולא ראיתם את הסרט הראשון אנחנו ממליצים לכם להשלים פערים במיוחד אם גם אתם אוהבים סרטי אימה פוסט אפוקליפטיים מפחידים. טום קרוז נכנס שוב לנעליה של אחת הדמויות הכי מוכרות בקריירה הקולנועית המכובדת שלו. מדובר כמובן בדמותו של מווריק מיטצ’ל הטייס שובר הלבבות שכיכב בתפקיד הראשי בסרט אהבה בשחקים מ-1986.

עם צוות שחקנים מוביל שמונה את האלי ברי, פטריק וילסון, ג’ון ברדלי, מייקל פנה ודונאלד סאת’רלנד, “הספירה לאחור” מבטיח להיות אחד מאירועי הקולנוע הגדולים של 2022. מעשיית מדע בדיוני ופעולה מצחיקה שכמוה מעולם לא ראיתם, בכיכובם של השחקנית האגדית מישל יאו (“נמר דרקון”, “עשיר בהזמנה”) וצוות שחקנים מפתיע שכולל את ג’יימי לי קרטיס וג’ני סלייט. אוולין, מהגרת סינית באמריקה, מוצאת עצמה נסחפת אל תוך הרפתקה מטורפת, בה היא לבדה יכולה להציל את העולם מהכחדה על ידי מעבר בין מימדים ועולמות מקבילים. סיפורו האמיתי ויוצא הדופן של האמן הבריטי האקנצרטי לואי ויין, שציוריו הצבעוניים, ואף לעיתים פסיכדליים, שינו לנצח את תפיסתו של ההמון לגבי מקומם של חתולים באמנות.

הסרטים הטובים ביותר של שנת 2019

במהרה הוא מוצא את עצמו מבוקש ע”י המשטרה וקבוצת גנגסטרים שבראשה עומד דוריאן טיירלר. הסרט זכה בפרס אוסקר והיה לשובר קופות. לפני שהצטרף לאחיו, שרון גזית, מייסד הסטודיו ומנהלו המקצועי, עופר היה מייסד ושותף במשרד עורכי הדין ‘גזית, בן אברהם’. בין לקוחותיו היתה גם פיל אנימציה בע”מ. בנוסף, עופר מביא את היצירתיות שלו גם למטבח. עופר בוגר לימודי בישול מקצועיים ועבד מספר שנים כשף פרטי. היא אהובה על ידי כל עמיתיה במשרד ההוצאה לאור שבו היא עובדת. ג’וש, היריב שלה, הוא בחור נאה, מרוחק ושנוא על ידי כולם. שניהם מתחרים על קידום בתפקיד נחשק במשרד והמתח ביניהם מגיע לשיא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן