סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטי משפחה מומלצים

סרטי משפחה מומלצים

אם אתם מחפשים סרטים מומלצים בז’אנר של קומדיות-רומנטיות זאת בחירה מושלמת עבורכם. קומדיה-רומנטית משנת 1996 של הבמאי קמרון קרואו (‘כמעט מפורסמים’, ‘ונילה סקיי’), בכיכובם של טום קרוז, רנה זלווגר, קובה גודינג ג’וניור ועוד. ג’רי מגווייר הוא סוכן ספורטאים צעיר ומצליח שמרגיש שהגיע הזמן לעשות שינוי בתעשייה שלו. הוא מחליט לפרסם הצהרת כוונות לשותפיו בעבודה על השינויים שהוא חושב שצריכים לבצע בארגון ומוצא עצמו מפוטר בעקבות הצהרת הכוונות שלו. דרמת-פעולה סוחפת משנת 1997 של הבמאי סטיבן ספילברג, בכיכובם של טום הנקס, מאט דיימון, טום סייזמור, אדוארד ברנס ועוד.

העלילה ממשיכה לספר על מעלליהם של בנצי מומו ויהודלה והפעם בעת גיוסם לצה”ל. אמו הפולניה של בנצי, יוסף שילוח בתפקיד שמש המפקד הפרסי, ורס”ר פלכטר הקולני יגרמו לכם לצחוק לאורך כל הסרט לא משנה כמה זמן יעבור מאז. לאחר שההורים מפקידים את טיפולם של ילדיהם בידי אומנות שונות שלא מצליחות לשרוד בתפקיד, מתחיל מר בנקס לחפש אומנת מתאימה. אל הבית מגיעות מגוון אומנות, אך רק אחת עונה לדמות האומנת שהילדים רצו. הסרט המוזיקלי המרהיב הזה, שיצא לבתי הקולנוע בשנת 1993 הוא אחת הקלאסיקות הגדולות של דיסני בכל הזמנים. הפקת הענק החדשה של אשף סרטי האסונות רולנד אמריך (“היום השלישי”, “היום שאחרי מחר”) מוציאה אותנו למסע בלתי נשכח לחלל במרוץ נגד הזמן במטרה למנוע את הכחדתו של כדור הארץ.

החברה הטובים

מפיק טלוויזיה של תוכנית ראיונות מוכרת בארה”ב (60 דקות) מקליט ראיון של מדען בכיר באחת מחברות הטבק הגדולות ובו הוא חושף את האמת המרעישה שמאחורי תעשיית הסיגריות. זמן קצר לפני שידור הראיון רשת הטלוויזיה גונזת את הראיון שלהם, דבר שיוצר חילוקי דעות קשים בין המפיק למנהליו. שכסף יכול לגבור על אתיקה עיתונאית, השניים צריכים לאזור את טיפת הכוח האחרונה כדי להמשיך במאבק. הבעיה היא ששני החברים רואים את “מסע התענוגות” הזה בצורה שונה, ג’ק מחפש ריגושים רגע לפני שהוא מתחתן בעוד שמיילס, המאופק יותר בין השניים, חושב שמטרת הנסיעה היא ליהנות מיין טוב ולשחק גולף.

החל משבוע הבא, חברות הכבלים בישראל יאפשרו צפייה בסרטים שהיו אמורים לצאת בבתי הקולנוע. מכל המבחר, ההמלצה שלנו היא דווקא על “1917”, סרט המלחמה של סם מנדס שצולם בטכנולוגיה שמדמה שוט אחד. קשה להוריד את העיניים מהסרט הזה, שמצליח להכניס את הצופים באופן ריאליסטי ומותח לשוחות של מלחמת העולם הראשונה.

סרטים לצפייה משותפת לכל המשפחה

אחותה הצעירה של כלת השמחה, קיארה, מסתמנת כטיפוס הדומיננטי במשפחה. עם זאת, האידיליה מקבלת תפנית חדה למחרת עם היעלמותו של קלאודיו. עקבותיו של האב אובדים לחלוטין, וקיארה אינה מוכנה לשקוט עד שתבין מה עלה בגורלו. ככל שהאמת תלך ותתבהר, קיארה תיאלץ לקבל החלטות הרות גורל על עתידה. בודי ולהקתו הפכו לסלבס בכפר שלהם בהר המושלג, וכן יש להם אפילו מעריצים מושבעים!

סגנון ההורות שאנחנו בוחרים הוא בעל השפעה גדולה על החיים החברתיים של הילדים שלנו – מדוע ואיך? במקום לשבור את הראש איך להסביר על ילדיכם על אהבה – פשוט תנו להם לצבוע אחד או יותר מ-20 דפי הצביעה הרומנטיים הבאים שיחממו את ליבם… בחנוכה 2021 אירועי החג הססגוניים חוזרים לערים הגדולות בישראל ואנחנו אספנו בפניכם את מיטב האירועים לכל המשפחה שרובם חינמיים או בעלות נמוכה. יש לנו כמה הנחיות פשוטות שיעזרו לכם למצוא את הסרט המשפחתי המושלם. כמובן, כל המשפחות הן ייחודיות, ולא כל רעיון יכול להצליח עם כל שבט, ובכל זאת, נדמה לנו שההנחיות הבאות יתקבלו בקונצנזוס מלא. אדוארד נוצר על ידי מדען בטירה אפלה, אך המדען מת לאחר שחווה התקף לב ולא הספיק להשלים את אדוארד, כך שהוא נותר לבדו בטירה, עם מספריים במקום ידיים.

זה אפשרי – הרב יצחק פנגר

אך כאשר היא מגלה שהקסם העוטף את אנקאנטו בסכנה, מירבל מחליטה שהיא, בת משפחת מדריגל היחידה ללא כוחות על, עשויה להיות התקווה האחרונה של משפחתה המופלאה. איינבו נולדה וגדלה עמוק בתוך הג’ונגלים של האמזונס, יום אחד היא מגלה שביתה והג׳ונגל סביבו בסכנה. היא לא ילדה רגילה, יש לה יכולת לתקשר עם חיות הג’ונגל. יחד עם חבריה, “דילו” ארמדילו חמוד ומצחיק ו”ואקה” טפיר נמרץ ומלא אהבה, היא יוצאת למסע הרפתקאות משעשע כדי להציל את האמזונס. בעזרת חבריה החיות, איינבו נחושה להציל את המצב ונאבקת כדי למנוע את ההרס, ולהרחיק את בני האדם מהג’ונגלים בהם היא חיה, לפני שיהיה מאוחר מדי.

תכתבו לנו בשרשור התגובות את התוצאה שלכם בחידון ואיזה סרטים לילדים הם לפי דעתכם הסרטים הכי טובים שכל אחד חייב לראות פעם אחת בחיים שלו. הסרט האהוב מבוסס המחזה והמחזמר בכיכובו של יהורם גאון (קזבלן או קאזה בשבילכם). העלילה מתרחשת בשיכון ביפו (שכונת מנשיה לשעבר) בה מתגוררים יחד עולים מאירופה ועולים מארצות המזרח. קזבלן יוצא מרוקו מנהיג כנופייה בשכונה ויחד הם עושים הרבה בלאגן.

סרטים וסדרות לילדים

של הבמאי הקוריאני המוכשר בונג ג’ון-הו עומדים ארבעה בני משפחה מהמעמד הנמוך. כשאחד מהם מוצא עבודה אצל משפחה אמידה, כל הסיפור הולך ומסתבך עד לסוף מדמם במיוחד. לא נספיילר, אבל גם פה יש כמה דמויות שחיות בבידוד. מה שנהדר ב”לעשות רוצח” (חוץ מהתרגום האפי) הוא העובדה שהפרשה לא הסתיימה. זה אומר שבערך אחת לחצי שנה יש עדכוני חדשות מאולמות בית המשפט, ואם תצלחו את כל הפרקים – תגלו שאין מרגש מזה.

יום אחד הבן של המשפחה מקבל הזדמנות גדולה לעבוד אצל משפחה עשירה והוא מנסה להכניס בדרכים ערמומיות את שאר בני המשפחה שלו לעבוד עבור אותה משפחה. אם אתם מחפשים סרטים מומלצים מכל הזמנים תשמחו לדעת שריכזנו לכם בכתבה רשימה מטורפת של הסרטים הכי טובים שיצאו בשלושת העשורים האחרונים. הרשימה צפויה עוד להתעדכן כאשר ייצאו סרטים חדשים בהמשך השנה. אם יש לכם סרטים לילדים שלא מופיעים ברשימה שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו על כך בשרשור התגובות לכתבה. אנחנו תמיד שמחים להכיר סרטי ילדים מומלצים שלא יצא לנו לראות. ריכזנו לכם כאן רשימת סרטי ילדים חדשים שאסור לכם לפספס השנה ועוד המון סרטים מומלצים לילדים מכל הזמנים.

קומדיות לכל המשפחה

אל תתנו לעובדה שהסרט אינו דובר אנגלית למנוע מכם לראות אותו. מדובר בסרט מפתיע ומקורי שהולך לכיוונים שלא מצפים להם. אם אתם מחפשים סרטים מומלצים מעולים ואין לכם בעיה עם סרטים זרים (לא דוברי אנגלית) זאת אופציה מושלמת.

למרות זאת ג’ורג’יה לא מוכנה לוותר על החלום הגדול שלה, היא מתחפשת לנער ומתגייסת לכוחות כיבוי האש בה אביה הוא מפקד התחנה. סרט אנימציה קומי לילדים שהופק על ידי אולפני האנימציה פיקסאר יחד עם וולט דיסני. הסרט עוקב אחר מיילין “מיי” לי, נערה בת 13 בטוחה בעצמה, קצת חנונית, שנקרעת בין רצונה להישאר הבת הטובה והצייתנית של אמא, לבין הרצון למרדנות שמאפיין ילדים בגיל ההתבגרות. עלילת הסרט מציגה את באז, טייס חלל שעובד בסוכנות star command שנאלץ להיפרד מחבריו כאשר הוא יוצא למשימה לחקור את העתיד בכך שהוא נוסע במהירות האור, יחד עם רובוט דמוי חתול ג’ינג’י מצחיק בשם סוקס.

רפסודיה בוהמית // Bohemian Rhapsody

הסרט מבוסס על הספר “לבד על מאדים” של הסופר אנדי ויר והוא מספר על אסטרונאוט בשם מארק וואטני שננטש על כוכב הלכת מאדים, אחרי שנקלע שם לסערה ונחשב למת. כעת וואטני צריך למצוא כל דרך שהוא יכול על מנת לשרוד ולמוצא דרך לסמן לכדור הארץ שהוא עדיין בחיים. מדובר במותחן הישרדותי מרתק מלא בצילומים מרהיבים.

מדובר בסרט לאוהבי האקשן, והוא מלא בסצנות פעולה מקפיצות. הסרט שקיבל המון ביקורות חיוביות ברחבי הרשת, דירוג גבוה של 8.1 באתר דירוג הסרטים IMDb וזכה בשישה פסלוני אוסקר, בין היתר גם בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר. דרמה משנת 2007 של הבמאי פול תומאס אנדרסון (‘לילות בוגי’, ‘מגנוליה’) שמבוססת על הרומן של הסופר אפטון סינקלר “דלק”, בכיכובו של דניאל דיי לואיס (שזכה באוסקר על התפקיד שלו בסרט), פול דנו ועוד. הסרט מגולל את סיפורו של כורה פחם פשוט מטקסס שהופך עם הזמן לאיל נפט חסר רחמים שיעשה את כל מה שצריך כדי להשיג את מה שהוא רוצה.

חדשים באתר

סיבוב נוסף, סלפסטיקי ועולץ כמו קודמו, של הרפתקאות הארנב השובב שבאופן לא מוסבר, מסתובב עם ג’קט כחול לגופו. בכל מקרה, הפעם אנו מתחילים עם חתונתם של תומס ובי (דונל גליסון ורוז ביירן), בני האנוש שהשתדכו בסרט הקודם, אולם חיש מהר הסרט עובר להתרכז במה שקורה לפיטר (בדיבובו של ג’יימס קורדן). גם אם ברוב הזמן, הילדים שלכם הם שיסמנו את הוי הזה. בסרט ההמשך, הילד, אביו ושאר חברים יוצאים להגן על שמורת טבע מפני חברת נפט חמדנית. חוץ מהמסר האקולוגי, גם הפעם האנימציה מפתיעה באיכותה, תוצרת אולפן ההנפשה הבלגי-צרפתי nWave. המבקרים אומנם חיבבו את ההמשכון פחות מאת הסרט הראשון (וכך גם הקופות), אבל לא אנחנו סופרים את הכסף, אז למי אכפת.

ראסל (‘אופטימיות היא שם המשחק’, ‘חלום אמריקאי’ ועוד) בכיכובם של כריסטיאן בייל, מארק וולברג, איימי אדמס וכו’. הסרט מגולל את סיפורם של שני אחים למחצה, האח הבכור, דיקי וורד, מתאגרף לשעבר שירד מגדולתו, מתמודד עם בעיית סמים וחולם על קאמבק, ואחיו, מיקי, גם הוא מתאגרף שכל חייו היה נמצא בצל של האח המתאגרף האגדי. דרמה צרפתית מרגשת ונוגעת ללב משנת 2012 של הבמאי מיכאל הנקה, שמתארת את חייו של זוג קשישים אשר מתמודדים עם דעיכתה הפיזית והמנטלית של האישה. הסרט נוגעת בצורת חסרת סנטימנטים בסבל ובצער שמלווה את המצב של הזוג ומזקק את המהות של אהבת אמת.

מלון גרנד בודפשט //  The Grand Budapest Hotel

דמותו מעוררת האמפתיה של הסופר מחד גיסא וגדושת הסודות מאידך גיסא, בתוספות ריבוי הראיות הסותרות בבית המשפט ושיבוש ההליכים מצד התובע, ישאירו אתכם מבולבלים מאוד במהלך הצפייה. לא לעתים קרובות הופכת סדרת דוקו לקלאסיקה, והג’ינקס היא בהחלט כזאת. רוברט דורסט, תמהוני עשיר כקורח ושקרן ששם את שיפרי שפירא בכיס הקטן, נמלט מעונש על סדרת הרציחות שביצע באמצעות החלפת אינספור זהויות ותלבושות, בהן תלבושות נשים שזיכו אותו בכינוי המקריפ “הרוצח הקרוס-דרסר”. נוסף לסיפור עצמו מקפיצים את חוויית הצפייה קטעי הארכיון המטלטלים והעריכה המוקפדת שישאירו אתכם מתוחים לכל אורכה של הסדרה, עד לחשיפתו של דורסט כרוצח, באופן ביזארי בהתאם לדמותו. 98 הסרטים לפי הנושא בעמוד זה מסודרים לפי רמת הביקוש (פופולריות). למרות העדות שלו, המשטרה לא מוצאת הוכחות להימצאותו האדם שקימבל מספר להם שראה כשהגיע הביתה, הם מניחים שהוא המציא את הסיפור הזה מכיוון שיש לו את המניע העיקרי לרצח אשתו, דבר שהופך אותו לחשוד העיקרי בפרשה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן