סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטי מארוול לצפייה ישירה

סרטי מארוול לצפייה ישירה

באמצעות דיבוב ולכידת תנועה, השחקן ג’וש ברולין מגלם את דמותו של תאנוס, הנבל אשר הופיע בהופעת קמע בסצנה לאחר כתוביות הסיום של “הנוקמים”. קישורי השפה נמצאים בראש הדף מול כותרת הערך. מי לא אוהב להתרגש ולהיסחף בעלילה של סרט טוב – מפחיד, מצחיק, דרמטי, רומנטי – או גם וגם? כל כך הרבה כותרים – כל כך הרבה חוויות חדשות. וואו, את האשכול הזה כתבתי כשהייתי מנהל בתחילת דרכו בפורום, כמה מים עברו בנהר מאז…

  • ג’קסון בתפקיד ניק פיורי, המבקש לשוחח עמו על יוזמה בשם “הנוקמים”.
  • הפעם, ובסגנון אימתי ומיוחד נגלה חמש מוטציות צעירות שנמלטות ממתקן סודי.
  • הבמאי פייטון ריד ביים את הסרט לאחר שביים את הסרט הראשון.
  • ערך מורחב – פלישה סודית (מיני-סדרה)הסדרה מבוססת על אירוע הקרוס-אובר פלישה סודית ותעסוק בפלישתם של גזע הסקרול משני הצורה לכדור הארץ והשתלבותם בעמדות מפתח תחת הסוואה.

ערך מורחב – הסוכנת קרטרבספטמבר 2013, חברת מארוול החלה לפתח סדרת טלוויזיה אשר שואבת השראה מהסרט הקצר “הסוכנת קרטר”, בכיכובה של פגי קרטר. השחקנית היילי אטוול, שגילמה את קרטר בשני סרטי קפטן אמריקה ובסרט הקצר, הביעה התעניינות לשוב ולגלם את דמותה. התסריט לפרק הפיילוט נכתב בידי תסריטאי הסרטים של קפטן אמריקה, כריסטופר מרקוס וסטיבן מק’פילי. הסדרה נהגתה כבת 13 פרקים, אשר תתרחש בשנת 1946 ותתמקד בתיק חקירה אחד של קרטר. אם יאושרו עונות נוספות, הן יקדמו את העלילה בשנים נוספות ובתיקי חקירה נוספים, אחד לכל עונה. ב-8 במאי 2014, רשת ABC הזמינה רשמית את הסדרה לשידור.

השלב השלישי: מלחמת האינסוף[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שהוריו נרצחים באכזריות לנגד עיניו, היורש הצעיר והעשיר ברוס וויין נוסע אל המזרח הרחוק כדי ללמוד את רזי אמנות הלחימה. תוכניתו היא לחזור לעיר גות’הם ולנקות אותה מפושעים מושחתים. מתחת לאחוזת הוריו הוא מגלה מנהרה מסתורית שתהפוך בעזרת חברים קרובים למערת העטלף.

ישנה של דמות קריפטוניאנית מסתורית מהמאה ה -41 וזה נראה כמשובת של סופרמן אשר מגיעה למאה ה -31 כדי לסייע לחוליית גיבורי על. חוליית גיבורי על של מארוול אשר חיים במאה ה -31 חוזרת לתחילת המאה ה -21 כדי לנסות למצוא את סופרמן שיעזור להם להילחם כנגד קבוצה חזקה של נבלים על בעידן שלהם. הקטע הראשון הוא של שיחה בין ת’ור לאביו אודין על המלוכה ועל לוקי שבסיומו נראה לוקי כמגלם את דמותו של אודין בשיחה עם תור. בסצנה שלאחר כתוביות הסיום מופיעה הקובייה הקוסמית (שמכונה בסרט בשם “טסרקט”), המהווה כלי עלילתי בסרט “הנוקמים”. לאחרי העליה של המתח תהיה נסיקה של מתן פתרונות לכל הכאוס אשר התחולל במהלך השיא של העלילה, עם הירידה רוב הדמויות יהיו בשלווה אחת עם השניה ועם עצמן. גיקזון קהילות הוא אתר פורומים פופולרי המשמש כבר שנים רבות בית לאוהבי טכנולוגיה, מחשבים וגאד’טים.

תוכניות טלוויזיה לצפייה מרתוניתתכנים נוספים

חברת דיסני הכריזה כי אם דמויות אלו יהיו מספיק פופולריות, הדבר יכול להוביל לסרטי קולנוע באורך מלא. ב-1 במרץ 2022, סדרות הטלוויזיה הללו הוסרו משירות הסרימינג, מכיוון שזכוית ההפצה עליהן יחזרו לדיסני. ב-16 במרץ הסדרות עלו לשירות הסרטרימינג דיסני פלוס תחת הכותרת “סאגת הדפנדרס”. ערך מורחב – בלייד (סרט, 2023)סרט שעתיד לצאת בכיכובו של מהרשלה עלי כבלייד, בבימויו של בסאם טאריק.

דינייט ציין בראיון שהסדרה תשאוב השראה מסרטים כדוגמת “הקשר הצרפתי”, “אחר צהריים של פורענות” ו”נהג מונית” וכן תכלול אווירה מציאותית ומחוספסת בסגנון סדרת הפעולה המשטרתית “הסמויה”. לפני 12 שנה הגיע אלינו סרט האיירון מן הראשון בכיכובו של רוברט דאוני ג’וניור, אשר הפך לאחד הלהיטים הגדולים של ימינו. עם 23 סרטים ביניהם הנוקמים, דוקטור סטריינג’, קפטן מארוול, הפנתר השחור ורבים נוספים, היקום הקולנועי של מארוול ממשיך בצמיחתו הבלתי פוסקת בקרב בסיס המעריצים המאוחד שלו. ערך מורחב – איירון מן 2עקב הצלחת “איירון מן” במאי 2008, מארוול הודיעו כי הם נמצאים בעיצומה של הפקת סרט ההמשך. ביולי אותה שנה ג’ון פאברו שב לתפקיד הבימוי. הצילומים החלו באפריל 2009, כאשר בסצנה שלאחרי כתוביות הסיום נחשף פטישו של תור כרמז לסרט הבא בסדרת סרטי היקום הקולנועי של מארוול.

סרטים בינלאומייםתכנים נוספים

נוסף לכך נודע כי הסרט יציג את גזע הסקרול משני-הצורה ליקום הקולנועי, וכי הם ישמשו כאנטגוניסטים הראשיים בסרט. למרות זאת, במחצית השנייה של הסרט מתברר כי הסקרולים הם הטובים. קפטן אמריקה הראשון (בערך כמו השני, רק פחות) הוא קצת מעבר לסרט קומיקס כיוון שהנושאים שהוא עוסק בהם הם מאוד כבדי ראש, אם כי הסרט עושה בהם שימוש קל מידי, ולא מנצל אותם באמת כדי להיות מעבר לסרט קומיקס. אם כי, בתור סרט קומיקס בלבד, הוא לא רע בכלל, ואין לי מושג מדוע חלו ההאשמות הרבות כלפיו כסרט הגרוע בסדרה. אז נכון, הוא היה סוג של הכנה זריזה לנוקמים. בתור סרט אקשן בעצמו, הוא לא פומפוזי ואדיר ולא מושקע ומוחצן, הוא סרט אקשן בסדר גודל קצת יותר קטן, אך זה לא מונע ממנו להיות מהנה לצפייה.

  • כן, האירועים שנחשפו בפני סטארלורד הם רציניים ביותר, אך הניגוד לדינמיקה המסורתית של קבוצת גיבורי העל המוזרה ביותר ביקום בסופו של דבר אינו כל כך מאוזן.
  • ערך מורחב – Marvel Zombies (סדרת טלוויזיה)סדרת המשך לפרק החמישי של מה אם…?
  • ביולי אותה שנה ג’ון פאברו שב לתפקיד הבימוי.

נסיך של אסגרד והמועמד לכתר, ת’ור הוא האחרון להצטרף לנוקמים. הסרט הראשון של ת’ור שהוא נכנס איפשהו בין הענק הירוק לאיירון מן 2 מציג לנו את ת’ור בכבודו בעצמו בפעם הראשונה, אל הברקים ועוד כמה דמויות מפתח בנוקמים. סצנת “אחרי הכתוביות” (כן, לא לשכוח!) עוזרת לנו להכין את הבמה לנוקמים עצמם.

לצפייה ישירה.עם כתוביות בעברית.בחינם.

ערך מורחב – דרדוויל (סדרת טלוויזיה)בפברואר 2014, הבמאי והכותב דרו פירס אישר שהסדרות יתקיימו ביקום הקולנועי של מארוול. עוד באותו חודש, מארוול יצאה בהצהרה לפיה ארבע הסדרות יצולמו בעיר ניו יורק, ויכללו 13 פרקים כל אחת. בסוף מאי 2014 נבחר צ’ארלי קוקס לגלם את דמותו של מאט מורדוק/דרדוויל, ואילו וינסנט ד’אונופריו נבחר לגלם את קינגפין.

באפריל אותה שנה אדוארד נורטון לוהק לתפקיד הראשי וההפקה יצאה לדרך ביולי 2007, כשהצילומים התרחשו בטורונטו, ניו יורק ובריו דה ז’ניירו. בסרט הגיבורים שלנו מתפלגים לשתי קבוצות בראשן עומדים מצד אחד קפטן אמריקה ומצד שני איירון מן. “מלחמת האזרחים” הוא הסרט הראשון של שלב 3 של מארוול. בסרט אפשר לראות את ההכנות של מארוול לסרטים הבאים של הפנטר השחור וספיידרמן המקבלים גם הם סרטי סולו בעתיד. הענק הירוק מתקיים באותו הזמן יחד עם הסרטים איירון מן 2 ות’ור. הענק הירוק בו מופיע אדוארד נורטון ויש שם קטע בו מופיע טוני סטארק.

ת’ור: העולם האפל (

להירשם לכמה שיותר קבוצות, קבוצות לא שימושיות- להעביר לארכיב של הטלגרם. הסיבה שהרבה קבוצות מוסרות על ידי טלגרם בעקבות תלונות של ארגון זיר”ה. יש הרבה קבוצות שמעלות תוכן אחת מהשנייה, כך שלפעמים אפשר לקבל שיתוף קובץ מקבוצה שסגורה לרישום. אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

השחזור ההיסטורי, הדמויות הממוצעות והאקשן החביב כבר עושים את העבודה. ערך מורחב – הוקאיי (סדרת טלוויזיה)הסדרה עוסקת בפרישה הסופית של הוקאיי, ומציגה לראשונה את קייט בישופ והפיכתה להוקאיי. לסדרה חוזר ג’רמי רנר לגלם את הוקאיי והיילי סטיינפלד מגלמת את קייט בישופ.

גיבורי על- היער הירוק

שאנג-צ’י 2 – בדצמבר 2021 דווח כי סרט המשך לשאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות נמצא בפיתוח ודסטין דניאל קרטון צפוי לשוב לביים. בקומיקון שנערך ביוני 2022 קוין פייגי אמר שעומד לצאת סרט על קבוצת התנדרבולטס בו ישתתפו הדמויות באקי, יילנה בלובה וזימו. קבוצת חיילים שלקו במחלת שינה מסתורית מועברת למרפאה זמנית שהוקמה בבית-ספר לשעבר, באזור הכפרי. אווירת המסתורין במקום בה המציאות והדמיון שזורים זה בזה, סוחפת לתוכה את ג’ין, עקרת בית המתנדבת בבית-החולים.

הסרט השלישי ביקום הקולנועי של מארוול שמוקדש לאיש העכביש בכיכובו של טום הולנד. הרבה לפני שהקורונה נכנסה לחיינו, הסרט עורר כותרות רבות כשחתימת ההסכם בין דיסני לסוני (המחזיקה בזכויות לספיידרמן) הגיעה למבוי סתום ודיסני החליטו שהם מפסיקים עם שיתוף הפעולה המצליח. המעריצים והכוכב הראשי לחצו לשנות את ההחלטה, ולבסוף הוחלט להחזיר את ספיידרמן ליקום הקולנועי והסרט מצטלם בימים אלה. בשלב זה אין פרטים רבים על העלילה, אבל בצעד מפתיע ג’יימי פוקס יחזור לתפקידו של אלקטרו, אותו גילם בסרט “ספיידרמן המופלא 2″ וגם אלפרד מולינה שגילם את דוקטור אוקטופוס ב”ספיידרמן 2” ישתתף בסרט. לצד הכוכבים מהסרטים הישנים, בנדיקט קמברבאץ’ יופיע בתור דוקטור סטריינג’ וגם מריסה טומיי וזנדאיה יחזרו לתפקדיהן. שומרי הגלקסיה הביא את אחת הקבוצות הכי לא ראויות ומוכרות ביקום של מארוול לבתי קולנוע ברחבי העולם.

הענק הירוק (

בנוסף להצגת אחת מסצינות הלחימה האפיות ביותר בכל הסרטים – הקרב המטורף של הנוקמים בשדה התעופה – ההפקה סימנה גם את בואם של שני גיבורי-על אהובים ביותר על המעריצים, ספיידרמן והפנתר השחור. סיפור המקור של חייל העל, קפטן אמריקה, היה טרילוגיית הסולו הטובה ביותר ביקום ה-MCU, לפחות עד כה. הסרט מתרחש במהלך מלחמת העולם השנייה ומתפאר בתלבושות תקופתיות ובאפקטים חזותיים. הסרט משמש גם כמבוא נהדר לדמויות ולעולם של מי שמכונה “הנוקם הראשון”. זה המקום בו אנו פוגשים את סטיב רוג’רס לשעבר, בת זוגתו פגי קרטר והנבל הקלאסי הגולגולת האדומה. אולפני מארוול החלו להיערך למפגש הגדול ביותר של גיבורי-על שנראו אי פעם על המסך, ולאט לאט “חותם האיכות” הפך לאויב הגדול שהכה בתרבות הפופ.

את הכותרות שכבר שוחררו מתחילת השנה, כמובן, כבר ריכזנו עם קישורים לצפייה ישירה. בספרי הקומיקס, הרעיון של לבנות יקום שלם עם סיפורים שמתרחשים בו זמנית ונפגשים בסופו של דבר בין דמויות שרחוקות מאוד זו מזו נפוץ מאוד, אך הוא מעולם לא נבחן בקולנוע. הסרט הראשון של הנוקמים היה הוכחה לכך שדבר כזה יכול לעבוד במגוון מדיות, מה שעוזר להעלות את הפופולריות של גיבורי-העל של מארוול לגבהים חדשים (חוץ מספיידרמן, אקס-מן ומאז 2008, איירון מן). לאחר שהגיע לרמה חדשה זו, יקום ה-MCU הגיע לשיאים חדשים שממשיכים להימדד אפילו כיום. מהעין של אגמוטו ועד גלימת הריחוף, כל הכוחות שסטיבן סטריינג’ מביא קסומים ומייצגים היטב את הגעת האומנות המיסטית ל-MCU. היתרונות היחידים בקיומו של עידן אולטרון הן ההשלכות שהסרט משאיר על יקום ה-MCU, כמו סצנות אקשן בעלות כוריאוגרפיות מעולות והגעתן של דמויות חשובות כגון סקרלט וויץ׳ וויז’ן.

נטפליקס המלצות

בסדרות “וונדה-ויז’ן” “הפלקון וחייל החורף” ו”לוקי” נצפה אחרי כל שלושת השלבים. סרט מצופה נוסף שהיה מיועד ל-2020 הוא העיבוד החדש של סטיבן ספילברג למחזמר הקאלסי “סיפור הפרברים”. ספילברג החליט להיצמד לסיפור המקורי ולא לעבד אותו לימינו ובתפקידים הראשיים יככבו אנזל אלגורט בתור טוני ורייצ’ל זינגר בתור מריה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן