סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטי מארוול לצפייה ישירה

סרטי מארוול לצפייה ישירה

חצי גדול מהסרט חשוך ואפור ואם תסלחו לי, לא זה מה שאני מצפה מסרט אקשן להיות. ערך מורחב – אקו (סדרת טלוויזיה)סדרת המשך להוקאיי שתתמקד בדמותה של מיה לופז/אקו, אותה תשוב לגלם אלקווה קוקס. ערך מורחב – בלייד (סרט, 2023)סרט שעתיד לצאת בכיכובו של מהרשלה עלי כבלייד, בבימויו של בסאם טאריק.

34 שנה אחרי הסרט הראשון, טום קרוז חוזר לאחד התפקידים האיקוניים שלו, בתור טייס הקרב בחיל האוויר האמריקני. אם הסרט הראשון היה סיפור אהבה, הפעם נראה כי מדובר בסיפור חניכה. בסרט ההמשך פיט “מאווריק” עדיין נחשב לאחד הטייסים הבכירים בצבא ארצות הברית. הוא לא רק טייס ניסיוני אלא גם מורה, וכאשר הוא מוצא את עצמו מאמן בוגרים טריים למשימה מסוכנת, הוא פוגש בבראדלי בראדשו (מיילס טלר), בנו של חברו המנוח, ניק “גוס” בראדשו. הסרט החדש יהיה המשך לשני הסרטים הקודמים, ויתעלם לחלוטין מהעיבוד הנשי.

סרטי פעולה

השנה הוא יחזור עם סרט חדש שיתרחש בלונדון, עיר הולדתו, שאומנם נשמע כמו קומדיה רומנטית אבל בעצם מדובר בסרט אימה עם נגיעות של מסע בזמן. אניה טיילור ג’וי (“גמביט המלכה”) ומאט סמית’ (“הכתר”) יככבו בתפקידים הראשיים. של הבמאית קלואי ז’או (“הרוכב”) עוקב אחר שגרת חייה של אישה (פרנסס מקדורמנד) שירדה מנכסיה בגלל משבר כלכלי ואיבדה את עבודתה. היא עוברת לחיות בוואן שלה, לצד קהילה של אנשים שחיים באופן דומה משלל סיבות. הסרט זכה בפרס הראשון בפסטיבל ונציה ובפסטיבל טורונטו, וכאמור הוא נחשב למועמד המוביל בטקס האוסקר שיתקיים באפריל. הוא נרכש להפצה בארץ, אם כי לא ברור מתי בדיוק הוא יעלה לאקרנים (סביר להניח שבסמוך לפתיחתם של בתי הקולנוע בישראל).

הנוקמים ובני בריתם חייבים להיות מוכנים להקריב הכל בניסיון להביס את ת’אנוס החזק לפני שמתקפה ההרס והחורבן שלו תסיים את היקום. נעול על כוכב הלכת סקאאר, תור חייב לרוץ נגד הזמן כדי לחזור לאסגארד ולעצור את ראגנארוק, חורבן עולמו, בידיו של הנבל החזק והאכזר הלה. כאשר האלפים האפלים מנסים לצלול את היקום לחושך, תור חייב לצאת למסע מסוכן ואישי שיפגיש אותו עם ד”ר ג’יין פוסטר. מתקיים שנה אחרי אירועי הנוקמים והוא השמיני אצלנו ברשימה. אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

סדרות ותוכניות

בדומה לסרט המקורי, גם הפעם יצטרף אליו משרתו הנאמן סמי, בגילומו של ארסניו האל. למרות כל הכיף, הבדיחות והמשחק של רוברט דאוני ג’וניור – רבים מהרגעים נשמעים מאולצים (במיוחד אלה שמציגים את פפר פוטס, אשתו של טוני), ומבחינת האקשן, ישנן מעט מאוד סצנות “בלתי נשכחות”. בנוסף, מדובר בסרט שקל מאוד לשכוח כשמתסכלים על שאר הסרטים ברשימה.

הפנתר השחור שבר את שיאי הקופות ונחשב לאחד הסרטים החשובים ביותר של מארוול, אך דבר מכל זה לא היה קורה אם המוצר לא היה באמת איכותי – וזה בדיוק המקרה. אם מזכירים את גיבורי על מארוול דמויות בסדרה מופיעים גיבורים כמו דוקטור דום שהוא רוצה תמיד להשתלט על העולם ומנסה להשיג כוח מוחלט של “אינפינטי חרב”. אבל הוא נעצר, על ידי איירון-מן עוד דמות של גיבורי על במהלך קרב והתוצאה הייתה שהחרב נשבר.

ניו יורק על הגובה (In the Heights)

בעזרת בני הברית הנותרים, הנוקמים מתאספים שוב כדי להפוך את פעולותיו של ת’אנוס ולהחזיר את האיזון של היקום. סטיב רוג’רס, חייל חלש, הופך לקפטן אמריקה לאחר שנטל מנה של “סרום חייל סופר”. אבל להיות קפטן אמריקה גובה מחיר, כי הוא מנסה להפיל אדון מלחמה וארגון טרור. אז אם רוצים לדעת יותר על סרטי מארוול לפי הסדר ולצפות בסרטים המגניבים שמצאנו, גלשו בעמוד זה עד הסוף.

בסצנה שלאחר הכתוביות רואים את תור, לוקי, האלק וולקיריה בחללית כשממולם עולה חללית אחרת, מצי החלליות של תאנוס. בסצנה שלאחר כתוביות הסיום נראה “האספן” שותה יחד עם הווארד הברווז משקה ירוק על חורבות המוזיאון שלו. באמת הייתי סקרן מה יקרה אחר כך ביקום מארוול ואני יכול לומר שהופתעתי. אני מאמין, או יותר נכון – מקווה שהתאריכים לא ישתנו, בכל מקרה גם אם הם כן זה עדיין יהיה סדר היציאה.

המאמין ( The Believer

ההפקה החלה בינואר 2010 בלוס אנג’לס והושלמה באפריל 2010. הסרט יצא בשנת 2011 והוא היה הסרט החמישי של מארוול. הוא אמור להיות הראשון ברשימת הסרטים שלכם אם אתם כבר שקעתם בעולם של מארוול ורוצים לעקוב אחרי כל הסיפור. הוא מתקיים עשרות שנים לפני איירון מן והנוקמים כמו כן הוא גם מציג את הדמות של סטיב רוג’רס הלא הוא קפטן אמריקה שהוא דמות ראשית וחיונית בעולם של מארוול. מהעין של אגמוטו ועד גלימת הריחוף, כל הכוחות שסטיבן סטריינג’ מביא קסומים ומייצגים היטב את הגעת האומנות המיסטית ל-MCU.

  • ערך מורחב – הבורחים (סדרת טלוויזיה)הסדרה מתמקדת בשישה בני נוער המגלים סוד אפל על הוריהם ונאלצים להילחם בהם.
  • בשני הצפיות הללו נהניתי כמו במשחק מחשב מטורף, ולא בטוח שבצדק.
  • התחלה חדשה של הסדרה חוליית גיבורי על מתחילה בעונה השנייה כשקלארק חוזר למאה ה -21 והחל את תפקידו כאיש הפלדה.
  • אבל המסר המרומז הרלוונטי שלו על פנייה פוליטית וחברתית הוא זה שגורם לו להבטיח מקום בהיכל סרטי גיבורי-העל הטובים ביותר שהופקו אי פעם.

בפברואר 2013 לוהק כריס פראט לתפקיד הראשי כפיטר קוויל. צילומי הסרט נערכו באולפני שפרטון שבלונדון בין יולי לאוקטובר 2013, כאשר תהליך הפוסט פרודקשן הסתיים ביולי 2014. הקרנת הבכורה של הסרט נערכה ב-21 ביולי 2014 בהוליווד, והוא יצא לאקרנים ב-31 ביולי 2014. שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות הוא סרט חדש מסדרת מארוול קומיקס.

ת’ור: העולם האפל (

הכל מופרך בדיוק כמו שסיפור על אלים אחים העומדים בפני אלת המוות צריך להיות. שום דבר לא נלקח ברצינות, וזו הסיבה שהוא עובד כל כך טוב. “סרט טוב כמו כל סרט של מארוול אם כמה טוויסטים בעלילה …” “סרט חלש, נטול אנרגיה, אקשן מועט, ברי לרסון ליהוק לא …” סרט אקשן בדיוני שבט גלקטי אח, מנסה להשמיד את השני. העונה השנייה הוכרזה ב-12 בדצמבר 2018 ועלתה לשידור ב-18 בינואר 2019.

ערך מורחב – מון נייט (מיני-סדרה)הסדרה עוסקת במארק ספקטור שאותו מגלם אוסקר אייזק, שכיר חרב שכמעט נהרג אך מקבל הזדמנות שנייה מאל הירח המצרי. הולו הזמינה שתי סדרות המבוססות על גוסט ריידר והאחים דיימון ואנה הלסטרום במאי 2019, מתוך כוונה לבנות יקום מקושר בין השניים באופן דומה לתוכניות נטפליקס של מארוול. חודש לאחר מכן, הולו החליטה לא להתקדם עם גוסט ריידר. העונה הראשונה והיחידיה של הלסטורם עלתה לאוויר ב-16 באוקטובר 2020 ובוטלה מאוחר יותר בדצמבר של אותה שנה. הסרט מתכתב באופן ישיר עם הסדרה וונדה-ויז’ן אשר שודרה בדיסני+, שילוב אשר הופך את הסרט לראשון ביקום הקולנועי שמתכתב עם סדרת טלוויזיה. ערך מורחב – אנטמן (סרט)הנוכל סקוט לאנג חייב לעזור למורו הרוחני הנרי פים ולהגן על המסתורין שאופף את טכנולוגיית איש הנמלה, שמאפשר למשתמשיו להקטין את ממדי גופם אך להעצים את כוחם.

הענק הירוק (

אני מניח שזה בגלל הציפייה והתשוקה לצפות באיחוד המלבב הזה, אבל לא, זה הרבה מעבר. לפני כשנתיים לא רחוקות במיוחד, “הנוקמים” היה פשוט אירוע קולנועי, מסוג הסרטים שכולם מחכים לצפות בו ויודעים את תאריך היציאה שלו בעל פה. כמו חובבי קומיקס גיקים קטנים, התפנינו אל אולם הקולנוע מספר חברים וצפינו בסרט, ועד היום זכור לי כמה הסרט הזה פשוט גדול. אני רק מקווה שהשני יצליח להתעלות מעל הציפיות, כי הנוקמים הוא פשוט סרט הקומיקס המושלם, יותר מכל סרט אחר בסדרה, בקלות. שומרי הגלקסיה הביא את אחת הקבוצות הכי לא ראויות ומוכרות ביקום של מארוול לבתי קולנוע ברחבי העולם. הסרט גם הציג שמות כמו סטארלורד, גרוט, רוקט הדביבון, גמורה ודראקס בפני קהל שאולי אפילו לא ידע על קיומה של הקבוצה הזו בקומיקס.

השחזור ההיסטורי, הדמויות הממוצעות והאקשן החביב כבר עושים את העבודה. אלמנטים של סרטי ריגול קלאסיים, טוויסטים עלילתיים, סצנות אקשן עוצרות נשימה (כמו הסצנה המדהימה במעלית) וסטיב רוג’רס בתפקיד פעיל אחרי 40 שנה בסרט הסולו השני של קפטן אמריקה. בהתבסס על סאגת הקומיקס של חייל החורף, הסרט חושף נבל חדש ומסתורי העוקב אחר הוראותיו של ארגון היידרה, בעוד ששותפו החדש של רוג’רס פאלקון מאחד כוחות עם האלמנה השחורה כדי לעצור אותו.

סרטים שהועלו לאחרונה

הדברים הבטיחו להשתפר עם הופעת הבכורה שלו ביקום הקולנועי של מארוול, אבל אדוארד נורטון גם לא ממש שכנע כברוס באנר – וכנראה שהוא לא היה צריך לאהוב את זה, מכיוון שבסופו של דבר הוא הוחלף ע”י מארק רופאלו. ערך מורחב – נצחיים (סרט)באפריל 2019, מארוול החלה בחיפוש כותבים עבור הסרט “נצחיים”. חודש לאחר מכן מאתיו וראיין פריקו מונו לתפקיד התסריטאים.

מספר בדיחות שבסופו של דבר אינן טובות כמו אחרות, והעובדה שהגיבור עדיין מבלה חלק ניכר מזמנו בצלו של טוני סטארק, מעלה את רמת התסכול של מעריצים “מסורתיים” יותר. למרות הפגמים הקטנים הללו, אנו מדברים על אחד הסרטים הטובים ביותר בהיסטוריה הקולנועית של ספיידרמן. ההסכם ההיסטורי בין סוני למארוול, שחלק את זכויותיו של הספיידרמן החדש, הניב את השתתפות הדמות שגילם טום הולנד במלחמת האזרחים, מלחמת האינסוף וסוף המשחק, בנוסף לסרט משלו.

נוספו לאחרונה

אבל לחיים (או לתסריטאים) תוכניות משלהם, ומשימה סודית ואחרונה בהחלט תחזיר אותו לארגון. בתפקיד הנבל רמי מאלק, וגם כריסטוף וולץ ישוב לתפקידו כגאון הרשע בלפולד. בנוסף תצטרף לקאסט לשאנה לינץ’, שקיבלה את המספר 007 כשבונד פרש (ולא, היא לא תחליף את בונד בסרטים הבאים). בחודש יולי האחרון, בזמן שרוב ההפקות היו מושבתות בגלל מגפת הקורונה, היו כאלה שניצלו את הפגרה כדי ליצור סרטים קטנים ואינטיימים יותר, שדורשים פחות סיכון מצד הצוות והמשתתפים. זה המקרה של סם לוינסון, במאי “אופוריה”, שכתב תסריט בשישה ימים בזמן שההפקה של “אופוריה” הושבתה. הוא ליהק את כוכבת הסדרה זנדאיה ואת השחקן ג’ון דיוויד וושינגטון (“טנט”), ויצא לצילומים מבודדים תחת הגבלות הקורונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן