סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטי דיסני לצפייה ישירה

סרטי דיסני לצפייה ישירה

פיל טיפט, גאון אנימציית הסטופ-מושן שהוא הגיבור הטראגי המובהק של ILM ושל הסדרה, מספר איך צפה באפקטים הממוחשבים של “פארק היורה” ואמר לסטיבן ספילברג, “אני חש כאילו נכחדתי”. ספילברג מצדו אימץ את השורה והכניס אותה לסרט (שכולו, אגב, מלא הקבלות מקסימות בין הסיפור שהוא מספר לאמצעים שבהם הוא נעשה). האוניברסיטה העברית וארכיון הסרטים היהודיים על שם סטיבן שפילברג מזמינים אתכם לבקר בארץ ישראל בשנת 1935 בעזרת סרט תיעודי נפלא לצפייה ישירה.

בשנת 1922 הוא פתח אולפן קולנוע משלו בשם Laugh-O-Gram, אך נאלץ להיסגר בשנת 1923 בגלל בעיות כלכליות. באותה שנה הוא עבר להוליווד שם הקים יחד עם אחיו רוי את סטודיו האחים דיסני. נולד בשיקגו בדצמבר 1901, דיסני, הרביעי מבין חמישה ילדים, עבר עם משפחתו לחווה במיזורי בגיל ארבע.

סרטי דרמה

כמעט בכל גיל, נשים עסוקות במחשבה על גיל המעבר והתסמינים שלו. אפשר להירגע, כי יש לנו עבורכן דרכי התמודדות עם 3 הבעיות הכי טורדניות שהוא יוצר. בסרטון הבא תמצאו שלל טיפים וטריקים לעזרה ראשונה יומיומית שבעזרתם תוכלו לטפל בפציעות קטנות, חתכים, כאבים כאלו ואחרים ועוד ועוד. הנוער של היום פחות מאושר מבעבר ויש לכך כמה סיבות אמיתיות…

הכירו 8 דרכים לסייע להם להסתגל למציאות התזזיתית והבלתי צפויה של ימינו. טיפול בבעיות התנהגות, שמירה על גבולות, הענשה אם צריך – זה לא נעים וקל להיות הורים כאשר עוסקים בנושאים האלו, אך אסור להיכנע לתירוצים עצמיים… השירים האהובים של חגי תשרי יכניסו את הילדים שלכם לאווירה הנפלאה של התקופה המתקרבת ויאפשרו לכם ההורים לזכות בקצת מנוחה לקראת השנה החדשה… למומחה הזה יש תובנות חשובות על אהבה ושמירה על זוגיות יציבה…

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

לחברת נטפליקס יש שירות חדש של ספריית תכנים חינמיים שכל אחד יכול לראות, אז אם אתם רוצים משהו שיבדר אתכם ואת המשפחה הערב, כדאי לבדוק אותה… לחצו כאן כדי לצפות בסדרות ובתוכניות ילדים בצפייה ישירה ובחינם. סרטי דיסני והספרים עליהם הם מבוססים, מלווים דורות רבים של ילדים והורים. פרידה הוא סרט דרמה איראני, ש זכה הן בפרס אוסקר והן בפרס גלובוס הזהב לסרט הזר הטוב ביותר. הרגע המכונן בהשתלטות המחשב היה “פארק היורה”, הסרט שאחריו אף אחד כבר לא רצה לעשות אפקטים של פעם. “אור & קסם” מספרת על זה נהדר, וזה היה צפוי; מה שפחות צפוי הוא הווידוי של פיל טיפט על הדו-קוטביות שלו ועל איך אנימציית הסטופ-מושן מנעה ממנו להתאבד.

  • כמעט בכל גיל, נשים עסוקות במחשבה על גיל המעבר והתסמינים שלו.
  • פון – פיית חיות קסומה ומוכשרת מתחברת עם יצור עצום ומסתורי, וטינקרבל וחברותיה אינן בטוחות לגבי טיבו של היצור המפחיד.
  • צילום עריכה והפקת סרטים באיכות מקסימלית ומקוריות,שרות אישי עד לפרט האחרון.
  • לאורך השנים נכתבו אינספור סיפורי ילדים, אך רק הטובים והאהובים ביותר שומרים על הפופולריות שלהם לאורך זמן כמו אלו של הנס כריסטיאן אנדרסן…

אין ספק שהסדרה הזאת נוצרה בדיוק בשבילי ובשביל שכמותי – ילדי איטייז חננות, בגדול – אבל אני די בטוח שאני ממליץ עליה לא רק כי צפיתי בה כשהספר הגדול של ILM פתוח לידי. באיזה גיל צריך אדם להתחיל לדאוג לגבי מצב הכולסטרול שלו לפי דעתכם – 60? התשובה האמיתית והמוכחת מדעית היא נמוכה בהרבה… הרעיונות והטיפים האלה יכולים לעזור לך כשהילדים תקועים בבית… ידוע שנשים שמתכננות להיכנס להריון צריכות לצרוך יותר חומצה פולית, אך כעת מתברר שגם לאנשים מבוגרים זה מומלץ – למניעת דמנציה ואף מוות בטרם עת. הרגילו אותנו לחשוב שמשחקי המחשב מזיקים לילדים, וחלקנו אכן מאמינים כי הם “רעל למוח”, אך מחקרים מהשנים האחרונות מוכיחים אחרת…

סדרות לראות

לנערים של היום יש הרבה סיבות שגורמות להם לסבול יותר מדיכאון, עד כדי כך שאחוז המתאבדים ביניהם גבוה יותר מזה שהיה בקרב אלו שנולדו בשנות ה-80′. פעם לא היה ילד שלא משחק בחוץ עם חבריו ללא ההורים בימי הקיץ החמים, אך נראה שהיום זה כבר לא קורה וחבל, כי זה פוגע בהתפתחותם של הילדים… לאורך השנים נכתבו אינספור סיפורי ילדים, אך רק הטובים והאהובים ביותר שומרים על הפופולריות שלהם לאורך זמן כמו אלו של הנס כריסטיאן אנדרסן… לא משנה כמה ננסה למנוע אותן, בכל מערכת יחסים זוגית יהיו בעיות תקשורת כאלו ואחרות לאורך זמן. בעזרת הסרטון הזה תוכלו להבין מדוע הן נוצרות…

זוהי בו זמנית עלילה יוצאת דופן להפליא וגם הסיפור הכי שחוק ששמעתם, והשילוב המעורער הזה עובד. ז׳אנר הדרמה אינו חדש או המצאה של המאה שלנו, סרטי דרמה מומלצים רבים מבוססים על מחזות וספרות אשר נכתבו עוד במאה ה15 על ידי סופרים מפורסמים לא פחות משייקספיר עצמו, אוסקר ויילד ועוד. למעשה התרבות של ימינו לקחה את הספרות הישנה וחידשה אותם אל גרסאות של סרטי דרמה חדשים עם אלמנטים עכשוויים. זאת ועוד, ניתן לומר רבות על ז׳אנר הדרמה עם זאת חשוב לציין כי סרטי הדרמה הטובים ביותר הינם מלאים במתח וסחף ריגשי של הצופים מתוך החיבור הפשוט אל הדמויות המככבות בהן והעלילה המתפתלת. מדובר על סרטי דיסני לילדים, אך גם סרטי דיסני לנוער ורבים מאיתנו מעבירים רגעים נהדרים מול המסך הגדול כאשר צופים בסרטים אלה. כל כך הרבה דמויות דיסני הפכו למועדפות ואהובות על ילדים ומבוגרים ברחבי העולם.

מלאכים נופלים ( Seraphim Falls

הרבה לפני שהומור מודע לעצמו שמתאים גם למבוגרים הפך לבילט-אין בסרטי אנימציה, “הקיסר נפל על הראש” הקדים את זמנו כבר בשנת 2000 התמימה. מעבר לעלילה המטורללת, הוא רצוף בגאגים היסטריים ומבריקים, שבירת קיר רביעי ולנצח ייזכר בתור אחד מסרטי דיסני שהכי פחות לוקחים את עצמם ברצינות. הסרטים המצוירים האהובים של חברת וולט דיסני הם חלק בלתי נפרד מהילדות של רבים בעבר ובהווה, ואם זה נכון גם בבית שלכם – אז בכתבה הבאה מחכה לכם ולילדים שלכם אתגר מהנה ונוסטלגי. סרטים של דיסני שהתחילו את דרכם עם שלגיה ושבעת הגמדים , אחד מסרטי האנימציה הראשונים באורך מלא והראשון שיוצר בארצות הברית. שיהיה סוחף, שיהיה מצחיק, שירגש באמת – ושיפגין מספיק מודעות עצמית כדי לפרק כל התנגדות שעולה בנו.

בסרטון הבא מסביר מומחה התזונה ד״ר מייקל גרגר כיצד על ידי כושר והתעמלות ניתן לצמצם את הסיכון שצריכת מזון מהיר מציבה בפני בריאות הלב והעורקים… בחודש הקרוב הולכת להיות חגיגה של כדורגל. ישנם משחקים שיוצאים בשעות הצהריים כשאנשים נמצאים במקום העבודה, והדרך הטובה ביותר לעקוב אחרי המשחקים הוא האינטרנט. זעקת הדממה מספר את סיפורה האמיתי של אם אשר יצאה למסע ארוך ומפרך במטרה לגלות האם חיסונים הם שגרמו לבנה לסבול מאוטיזם. צפו בסרט המרגש “בחזית הכיתה” המגולל את סיפורו האמיתי של המורה והסופר האמריקני בראד כהן, הסובל מתסמונת טורט, שהפך מילד חריג למורה אהוב ומוערך.

רוצה להישאר מעודכן על אתרי סרטי דיסני ?

Tudu – מאגר סרטי המומחים של ישראל, מאות סרטי מידע ממומחים המדגימים ומסבירים איך עושים דברים. האתר הוא מקום בו גולשים מקבלים מידע מהימן והמומחים חשיפה תדמיתית. כעת תוכלו להוסיף בקלות ובמהירות את אנשי הקשר מחשבון המייל שלכם (כמו וואלה, ג”ימייל ועוד..), או להזין ידנית באופן חד פעמי את כתובות המייל שאתם רוצים לשמור.

היום מולאן כבר מוכתרת גם כנסיכה הקווירית הראשונה. הסרטון המקסים שלפניכם הוא מבית היוצר של וולט דיסני ולאחרונה הוא זכה בפרס האוסקר לסרט האנימציה הקצר הטוב ביותר לשנת 2014. הסרטון מציג את סיפורו של וינסטון, הכלב שאוהב יותר מכל לאכול ג’אנק פוד. כאן תוכלו לימצוא טריילרים , כתבות , הורדות , צפייה בסרטים וסרטים מלאים להורדה ישירה .

כמה פרקים יש בסדרה “הסולטן”, ואיפה צופים בהם? כל התשובות

יש למעלה מ -800 דמויות דיסני ורק כדי ליידע אתכם מדובר רק בדמויות אנימציה של אולפני האנימציה של דיסני וסרטי דיסני קולנוע באורך מלא. שכחו מהגרסה הדלוחה והריקנית מ-2017 שניסתה לשכנע אתכם שיש פה סיפור אהבה שוויוני – זה פשוט לא זה. מה שהסרט מ-1991 מיטיב לתאר זו מערכת יחסים לא ריאליסטית בין מורה, תלמיד ואולם נשפים שאפשר רק לחלום עליו. אחרי שנים של נסיכות ועלמות במצוקה, “לילו וסטיץ'” הציב במרכזו צמד גיבורות “אמיתיות” – האחיות לילו ונאני, יתומות מהוואי שאיבדו את הוריהן בתאונת דרכים ונאלצות להתמודד עם המציאות הקשה. בשמי סרטי דיסני המושלמים למדי, “לילו וסטיץ'” מספק ייצוג מרגש למשפחה לא קונבנציונלית, המורכבת מכוכבות שאינן לבנות או גבעוליות – ועם זאת יפות ומרגשות בהרבה – שהכינו את הקרקע לסרטים כמו “מואנה”.

ישנן דמויות אהובות עליכם שברוב המקרים שתוכלו לדמיין מה הם לובשים או תוכלו לשמוע את קולן הבלתי נשכח כמו דונלד דק או מיקי מאוס למשל. במהלך המלחמה יצרו עובדי דינסי סרטונים חינוכיים עבור כמה סוכנויות ממלכתיות, כולל אחד עבור משרד האוצר – הרוח החדשה, בשנת 1942 – בהם עודדו אזרחים לשלם את מסיהם בזמן כדי לתמוך במאמץ המלחמתי. הסרט של דונלד דאק הוקרן באלפי בתי קולנוע ברחבי הארץ וזכה במועמדות לאוסקר. וולט דיסני נרתע בתחילה מלהכתים את תדמיתו כאיש לא מעורב פוליטית על ידי הפקת סרטי תעמולה, אך בסופו של דבר הצוות שלו הפיק כמה סרטים מצוירים כאלה. הידועים שבהם, פניו של דר פוהר, משנת 1943, גם עם דונלד דאק, היו סאטירה על המשטר הנאצי והצליחו מאוד בציבור.

סרטים לילדים • סרטים מדובבים

צילום עריכה והפקת סרטים באיכות מקסימלית ומקוריות,שרות אישי עד לפרט האחרון. המומחים ממליצים לדבר עם הילדים על כל נושא שעלול להוות עבורם סכנה, אך זה לא הטיפ הטוב ביותר במקרה של הפרעות אכילה – לפחות לא כמו שחשבתם… בעבר זה היה פשוט – היו שמות לבנים ושמות לבנות, אך היום שמות היוניסקס נמצאים במגמת עלייה. אם אתם מחפשים שם כזה, בואו לגלות כמה חדשים.

  • מה עושים כאשר הילדים שלכם מתחילים להכריז שאף אחד לא אוהב אותם?
  • וולט דיסני נרתע בתחילה מלהכתים את תדמיתו כאיש לא מעורב פוליטית על ידי הפקת סרטי תעמולה, אך בסופו של דבר הצוות שלו הפיק כמה סרטים מצוירים כאלה.

ברור שרק את העמוקה והכנה ביותר, אך יכול להיות שאתם לא זוכים לכך ובכלל לא יודעים לזהות את הבעיה… אגדת הפסנתרן הוא סרט מופלא, אגדה מודרנית, המספר את סיפורו של אדם בשם 1900. שמו המוזר ניתן לו על ידי מלחי ספינת מהגרים, שמצאו אותו נטוש על סיפון הספינה שלהם בשנת 1900. לצפייה לחץ כאן גלותם של היהודים השחורים זהו סיפורם של היהודים עולי אתיופיה שחיו בבידוד מאות שנים ושמרו על אמונתם ודתם בצורה העתיקה.

רוחות של אהבה ( Hercai

את עולם הסרטים של אולפני וולט דיסני אין מישהו שלא מכיר ורובנו הגדול צפה לפחות באחד מן הסרטים המוכרים של תאגיד הסרטים הענקי. בעיקר בשל כך סרטים אלו הינם הסרטים המוצלחים ביותר, הצופים הם השופטים ובשל החיבור והאמפתיה הנוצרת בין הצופה לדמויות נוצרת שאיבה אל הז׳אנר. לסיכום, סרטי הדרמה הטובים ביותר לרוב מבוססים על מקרים בהם כל אדם יכול למצוא משהו מחייו שלו וישנם סרטים רבים המבוססים על מחזות וספרות מאוד ישנה אשר חודשה וליבה פועם בחוזקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן