סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים רומנטיים מומלצים

סרטים רומנטיים מומלצים

בעזרת אהובתו הוא מנסה לחזור לעולם הקולנוע בתור רקדן. אם “האביר האפל” קצת כבד עליכם ושני סרטי “הנוקמים” זו התחייבות גדולה בשבילכם בשלב זה, למה שלא תצללו ל”שומרי הגלקסיה” הראשון, אחד הסרטים הכי מצחיקים ביקום הקולנועי של מארוול? זה הסרט שבו אנחנו פוגשים לראשונה מקבץ תמוה למדי של יצורים ואנשים, הכוללים דביבון ועץ מדבר, שבלית ברירה נאלצים לעבוד יחד ותוך כדי להציל את היקום כולו. אין מה לעשות, חייבים להתחיל בקלאסיקה, וכנראה שלא קיים סרט קלאסי ומחרמן יותר מתשעה וחצי שבועות. סרט רומנטי משנת 1999 של הבמאי רוג’ר מישל בכיכובם של ג’וליה רוברטס לצד יו גרנט.

אבל עדיין אפשר לצפות בסרטים של הבמאי המהולל, ושני סרטי “להרוג את ביל” מושלמים למעמד הסגר. הם סוחפים, ארוכים ומרהיבים ובטח עברו מלא שנים מאז שצפיתם בהם. מתחיל בצורה מקרטעת (כנהוג בז’אנר) אך ניכר כי האהבה ביניהם גדולה. למרות זאת, הסרט לא מתמקד בהתגברות על מכשולים עד לסוף הטוב, אלא בסיפור דעיכתה של האהבה שהייתה בין השניים בתחילת הסרט. שהן מופרכות, לא אמינות, מיזוגניות ושהן משלות מיליוני צופים וצופות לגבי איך אהבה אמורה להיראות.

סרטים שזכו לשבחי הביקורתתכנים נוספים

“רפסודיה בוהמית” משחזר את ההופעה המפורסמת במלואה, במשך כעשרים דקות ובאמצעים קולנועיים בומבסטיים. למרות הכל, “אף פעם, לעתים רחוקות, לפעמים, תמיד” הוא שם יפה, ויש בסרט גם הרבה יופי. הוא מציג את כוחן מעורר ההשראה של אחווה נשית ושל סולידריות, ויש בו עשרה קבין של חמלה, חסד ואנושיות.

אם רשימת הסרטים הרומנטיים עזרה לכם, עזרו לאחרים ושתפו בתגובות על מה אתם ממליצים. סרטה של הודה בן-ימינה על צעירות בנות מהגרים מן הפרברים הפריזאים זכה בפרסים לסרטי הביכורים הן בפסטיבל קאן והן באוסקר הצרפתי. אצלנו כמעט לא שמעו עליו, אולי כי אין פה הרבה פתיחות לקולנוע אירופאי המציג סיפורים של נשים מוסלמיות, אז מזל שיש את נטפליקס בשביל לתת להן במה. הגיבור החף מפשע נידון למוות, ובהמתנה לחבל התלייה, נשלח לכלא. מאחורי הסורגים, הוא מתיידד עם שותפיו למאסר – פושעים מסוכנים, שמתברר כי מאחורי החזות המחוספסת שלהם מסתתרת נשמה טובה, בטח יותר מזו של אנשי הצבא. בשלב מוקדם, הם מבינים כי לא ייתכן שהשה התמים ביצע את הפשע, ומחליטים לעשות כל מה שאפשר כדי לאחד בינו לילדתו.

לא בטוחים איזה סרט לראות? לפניכם רשימת סרטים מומלצים שנבחרו בקפידה.

כשסאמר מחליטה לעזוב אותו, טום נזכר בימים שלהם יחד בניסיון להבין מה השתבש. סרט משנת 1995 שביים אנג לי ומבוסס על הרומן באותו שם מאת ג’יין אוסטן שיצא לאור ב-1811. השחקנית אמה תומפסון כתבה את התסריט ומככבת בסרט בתפקיד אלינור דשווד, וקייט וינסלט משחקת בתפקיד האחות הצעירה של אלינור, מריאן דשווד. הסרט מתאר מערכת יחסים רומנטית בין שני בוקרים במערב התיכון של ארצות הברית בשנות ה-60, ה-70 וה-80 של המאה ה-20. סרט עטור פרסים משנת 1996 של הבמאי אנטוני מינגלה (הכישרון של מר ריפלי, קולד מאונטן ועוד), בכיכובם של רייף פיינס, קריסטין סקוט תומאס, וילם דפו, ז’ולייט בינוש, קולין פירת’ ועוד. ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד.

“טיפש, מטורף, מאוהב” – הרבה לפני שריאן גוסלינג התאהב באמה סטון בסרט “לה לה לנד”, הוא התאהב בה בסרט “טיפש, מטורף, מאוהב” . ג’ייקוב הוא דון ז’ואן שמשיג כמעט כל בחורה שהוא רוצה אך מתקשה לכבוש את ליבה של האנה. בנוסף, הוא פוגש את קאל (סטיב קארל), גבר בגיל העמידה שאישתו (ג’וליאן מור) בוגדת בו, והופך לסוג של מאמנו האישי בתחום הדייטינג. סיפורי האהבה השונים שמשתלבים בסרט והקשרים המסועפים בין הדמויות מובילים אל סופו המפתיע והמעט פרוע. אווה (ג’וליה לואיס דרייפוס), מתאהבת באלברט (גנדולפיני) רגע לפני שביתה עוזבת לקולג’.

סרטי נעורים אמריקאים תוצרת נטפליקס (נדרש סף קיטשיות גבוה במיוחד):

אם אתם מחפשים סרטים רומנטיים בנטפליקס הגעתם לכתבה הנכונה! ריכזנו לכם כאן רשימת המלצות צפייה של הסרטים הכי רומנטיים שיש לנטפליקס להציע לכם. אדם סנדלר הוא כמו כוסברה – או שאתה משוגע עליו, או שאתה נגעל ממנו. אנחנו משוגעים עליו, ו”50 דייטים ראשונים”, סיפור אהבה בינו לבין בחורה שכל יום כשהיא הולכת לישון הזיכרון שלה נמחק (דרו ברימור), הוא בעיננו אחד מהסרטים הרומנטיים הגדולים בכל הזמנים. “לילה בניו יורק” (לנצח אופתע מהתרגומים הגרועים של סרטים לעברית) שונה מהקומדיות הרומנטיות הקלאסיות בכך שהוא מתחיל דווקא מפרידה, ועוסק בה לא מעט.

זה שילוב די לא ייאמן כשלעצמו, קל וחומר כשהוא קורה במוצר הוליוודי עתיר תקציב לכל המשפחה, ועוד כזה שריסק את הקופות וזכה באוסקר. מעל כל אלה, גם לאור העובדה שחלקים ניכרים מן העלילה מתרחשים ביער, קשה שלא למצוא בה הדים לשואת יהודי אירופה, ולסיפורים על הורים במחבוא שנדרשו להשתיק את עולליהם בכל דרך כדי שרעשיהם לא ימשכו תשומת לב. בקיצור – סרט מקורי, עשוי היטב, מלא עוצמה ומעורר מחשבה.

סרטים אמוציונלייםתכנים נוספים

אמה נודרת נדר שלא להתחתן לעולם, אך מוצאת את עצמה במציאות מפתיעה. אגב, הסרט צולם בשתי גרסאות – גרסה אמריקאית שכללה נשיקות לוהטות במהלך הסרט, וגרסה בריטית ללא הנשיקות – דבר שעורר הרבה מאוד בלאגן בקרב הבריטים. נוח (ריאן גוסלינג) ואלי (רייצ’ל מקאדמס), הם זוג צעירים אמריקאים שמכירים ומתאהבים רגע לפני פרוץ מלחמת העולם השנייה. עם תחילת המלחמה נוח מגויס, ופוגש את אהובתו בשנית רק כעבור שבע שנים. הוא מופתע לגלות שהיא כבר המשיכה הלאה, ונמצאת רגע לפני חתונה עם גבר אחר.

כשהגיבורה מגיעה למרפאה לפני ביצוע ההפלה, עורכים עימה ריאיון קצר ושגרתי. במסגרתו, מציגים בפניה ושכמותה סיטואציות שונות, למשל כאלה הנוגעות לניצול מיני, ומבקשים ממנה לענות אם זה אף פעם לא קרה לה, קרה לעתים רחוקות, קרה לעתים קרובות או קורה תמיד. התשובה שלה כל כך עצובה, שהיא מתקשה לענות בלי להשתנק מדמעות. אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב. (רובן קשורות לאמינות התסריטאית ולסילוף העובדות) אבל לא סתם הוא הפך לאחד הלהיטים האהובים בשנים האחרונות ולסרט שישראלים חיבבו במיוחד. אז אולי כדאי שתכינו את עצמכם מראש עם הסרט הנפלא של אדם מקי על המשבר הכלכלי של שנת 2008.

הסרטים הטובים ביותר לפי השנה החל משנת 2,000

ובכל זאת, כמו חטיפים, גלוטן ושתייה מתוקה – הן גם כיפיות, בילוי נהדר עם כף (קערת) גלידה ומשולש (מגש) פיצה ביד, וכשהן טובות – כלומר, לא הסרטים של קתרין הייגל – מדובר באסקפיזם נהדר. החל מסרטי קומדיה ועד לסרטים דוקומנטריים או סרטי מערבונים, אנחנו בטוחים שתמצאו סרט שיספק את התשוקה הקולנועית שלכם. אנחנו יודעים שאתם עסוקים והרבה כוחות נלחמים על תשומת הלב שלכם כרגע, ולכן נשתדל לא לבזבז את זמנכם. בחרו סרט שיעשה לכם את הסופ”ש, את הערב או את השבת ותיהנו מחוויה מנתקת ומהנה. כל פעם שלארה ג׳ין, תיכוניסטית ממוצא קוריאני-אמריקאי, חווה קראש, היא כותבת מכתב אהבה ומחביאה אותו בקופסא סודית – לפחות עד היום שיד נעלמה שולחת ביום אחד את חמשת המכתבים לנמעניהם.

בסרט מככב ז’אן-פסקל זידי, צרפתי שהוריו מחוף השנהב, ואמן רב-תחומי שזה הפרויקט הקולנועי הגדול הראשון שלו, והוא זכה עליו בסזאר לשחקן המבטיח. “פשוט שחור” מתאר כיצד הכוכב העולה מנסה לארגן צעדה בכיכר הרפובליק למען זכויות השחורים, ולצורך העניין נפגש עם כמה מן האושיות הבולטות בתרבות הצרפתית השחורה, עומר סי למשל. לאחר שמוצו האפשרויות האחרות, הם פונים לסיידי, האחיינית החורגת של ריצ’רד, שמעריצה אותם וגם זקוקה לכסף, כדי שתתרום ביצית.

בהפקת וולט דיסני

יו גרנט ואלן ריקמן שהלך לעולמו, מגלמים את המחזרים של שתי האחיות לבית דשווד. אל תתנו לכך ש״עורבני כחול״ צולם בשחור לבן להרתיע אתכם – מדובר בסרט שכמעט כולם יוכלו להתחבר אליו. ג׳ים (מארק דופלאס) ואמנדה (שרה פולסון המוכשרת) היו זוג בתקופת התיכון.

  • הנה רק כמה מן הקונפליקטים שעולים כאן וחושפים עד כמה מסובכת פוליטיקת הזהויות בצרפת, ואולי בכלל.
  • למרות מצבו הפיזי, הם מחליטים לשלוח אותו למערכת חינוך רגילה כדי שיגדל כמו שאר הילדים.
  • הסרט הביזארי הזה זכה בפרס חבר השופטים בפסטיבל קאן והוא מומלץ בחום למי שמחפש סרט רומנטי שיוצא ממגבלות הז’אנר.
  • במקום לנצח או להפסיד, הוא מוצא את עצמו משחזר את מותו פעם אחר פעם בלופ אינסופי.
  • לבמאי יש מספיק דמיון כדי למצוא שלל מצבים אחרים להעמיד בהם את הגיבורה, ובניגוד לנטייה הארכנית של הקולנוע בימינו, הוא דוחס אותם למסגרת של 89 דקות בלבד, וכך יוצר תחושה של אינטנסיביות ואנרגטיות.
  • לורטה קאסטוריני מחליטה להינשא מחדש לאחר כמה שנים של אלמנות.

בסיפור מהעתיד מתקיים מאבק בין מדינות יריבות שמאיימות בהתפרצות מלחמת עולם שלישית. סוכן מיוחד (ג’ון דיוויד) מגויס לארגון סודי שנקרא “טנט”. בהתבסס על טכנולוגיה של היפוך בזמן, הסוכן האנונימי והפרטנר שלו ניל (רוברט פטינסון) יוצאים למנוע את המלחמה הבאה במשימת ריגול מסוכנת ומורכבת שחלקים ממנה מתקיימים בזמנים שונים. מי שתוהה למה יש כעת סערה פוליטית כה גדולה בארצות הברית סביב מינוי שופטים, יכול לקבל כאן את התשובה.

קומדיות רומנטיותתכנים נוספים

בראשם עומד כמובן אפלק, שמיטיב לגלם את דמות המבוגר האחראי. בצדו בולטים, בין השאר, ג’ון גודמן ואלן ארקין, הנכנסים לעורם של אנשי הקולנוע המסייעים למשימה בצורה המוסיפה לסרט נופך אקסצנטרי משעשע ונינוח. בריאן קרנסטון, מצדו, מפגין כריזמה רבה בדמותו כאיש הסוכנות היחיד שמאמין במבצע לאורך כל הדרך.

ואולי חשוב מכל – זה ככל הנראה גם הסרט הראשון בכיכובו של קינקז’ו, דביבון שעד כה הופעתו היחידה על המסך היתה בפרק של “רחוב סומסום” מסוף שנות השישים, וכאן זוכה סוף כל סוף לכבוד הראוי לו. מתברר כי בצעירותו, היתה לזמר הקובני שותפה מוזיקלית ואהובה, אותה מדבבת גלוריה אסטפן. הפריחה המקצועית שלה הפרידה ביניהם – אך כעת, רגע לפני שמאוחר מדי, נוצרת ההזדמנות לאחד ביניהם להופעה ונשיקה אחת אחרונה, מה שמוציא את הדביבון למסע בעקבותיה. מצער גם להעיר כי כרגיל בתוצרים צרפתיים שעולים בנטפליקס (כולל “10 אחוז”) התרגום הוא חלטורה מבישה, שכנראה תורגמה מהתרגום האנגלי ובלי תשומת לב.

ליל המתים החיים

הסרט דוליטול, הוא עיבוד מחודש לסיפורו של ד”ר ג’ון דוליטול. הסיפור מתחיל לאחר שד”ר ג’ון דוליטול התאלמן מאשתו. במשך כמה שנים, הסתגר הרופא באחוזתו הפרטית יחד עם החיות שלו. במהלך השנים הללו, החיות מארחות לו לחברה ולאט לאט הוא לומד לתקשר איתם בשפת החיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן