סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים עם תרגום

סרטים עם תרגום

הם מתייחסים למפגשם כחד פעמי, והם חושפים דברים שבאופן רגיל לא היה נעשה. הסרט מתאר מערכת יחסים רומנטית בין שני בוקרים במערב התיכון של ארצות הברית בשנות ה-60, ה-70 וה-80 של המאה ה-20. סרט עטור פרסים משנת 1996 של הבמאי אנטוני מינגלה (הכישרון של מר ריפלי, קולד מאונטן ועוד), בכיכובם של רייף פיינס, קריסטין סקוט תומאס, וילם דפו, ז’ולייט בינוש, קולין פירת’ ועוד. סרט רומנטי ומרגש במיוחד משנת 1994 של הבמאי אדוארד זוויק, בכיכובם של בראד פיט ואנטוני הופקינס. הסרט מגולל את סיפורם של קולונל מזדקן ושלושת בניו החיים בחווה נידחת בהרי הרוקי, והאישה שהגיעה מרחוק ושינתה את עולמם. דמותה המרתקת של גולדברג הייתה מלאה ומרובת רבדים, שכל אחד מהם מהווה “בית” אחר המוצג בסרט זה, החושף את חייה של אחת מגדולות יוצרותינו.

צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. VOD הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת. אנו פועלים כל העת למצוא סרטים בעברית או כתוביות בעברית ביוטיוב כדי להבטיח שביעות רצון מוחלטת של הגולשים.

עברנו לאתר החדש עם עיצוב חדש: www.Moridim.pro

היא מנסה לאתר את בעלי הקופסא, וכשהיא מצליחה להחזיר לו את ה”אוצר”, חייה וחייו משתנים. ועוד משהו קטן לפני שמתחילים, אם תרצו להתעדכן על עוד סרטים וסדרות מומלצות שווה לכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ שם תוכלו לקבל המלצות צפייה על סדרות וסרטים, ביקורות ועוד. ועכשיו אחרי כל ההקדמה בואו נתחיל עם 20 סרטים רומנטיים שאסור לכם לפספס.

כש”דוגמה” של יצא בסוף הניינטיז, הדיבור העיקרי עליו היה תפקידה של אלאניס מוריסט בתור אלוהים. אמנם מדובר ביופי של יחסי ציבור, אבל לסרט יש הרבה יותר מה להציע. קווין סמית’ הפך לבמאי קאלט אחרי טרילוגיית ג’רזי (“מוכרים בלבד”, “עכברי קניונים” ו”לרדוף אחרי איימי”), והתקציב של “דוגמה” היה גדול משל שלושת הסרטים האלה יחדיו. מאט דיימון ובן אפלק (ששיחק בסרטים הקודמים של סמית’) כבר היו כוכבים גדולים בשלב הזה, וסמית’ קיבל הזדמנות לקחת את המוח היצירתי והמשונה שלו ולעשות סרט באיכות גבוהה יותר. ואכן, עד היום יש מי שמחשיבים אותו לסרטו הטוב ביותר. הקומדיה השחורה, ששוחטת כל פרה קדושה שקיימת בנצרות, כנראה הייתה מתקבלת פחות יפה בעידן הסובלנות לאחר, אבל אם אין לכם בעיה שצולבים שם לא רק את ישו, מדובר באחת הקומדיות המהנות שתראו.

דרמות טלוויזיהתכנים נוספים

אבל אפילו האוקיינוס לא היה מספיק גדול כדי שהם יוכלו לברוח מקללה מסתורית שרודפת את המשפחה. לאחר 20 שנה העולם נמצא לרגליו של ברנבס (ג’וני דפ), או לפחות העירה קולינספורט שבמיין. ברנבס הוא ראש אחוזת קוליננוד, עשיר, בעל כוח ונער שעשועים מושבע עד שהוא עושה טעות חמורה והוא שובר את ליבה של אנג’ליק בראוצ’רד (אווה גרין), מכשפה בכל מובן מילה. אנג’ליק מטילה עליו קללה, הופכת אותו לערפד וקוברת אותו באדמה.

טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. בראיון למתן יניב הוא מספר על הדמיון של הסרט למציאות, העבודה עם נועה קירל, הסטאר קווליטי… הסרט זכה לביקורות מהללות ולשני מועמדויות לפרס אוסקר; פרס אוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר עבור המינגוויי ופרס אוסקר לתסריט המקורי הטוב ביותר עבור אלן.

סבסטיאן ומיקל נגד החזירים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה | Blasted

נסחפתי לסיפור של אלביס, לא ידעתי שזה מה שעבר עליו עם הסוכן הרשע. אינטראקציה המתפתחת בין שתי דמויות, מצד אחד מורה בדימוס שלא חוותה חיי מין … אם התאהבתם בקייט סיגל הרותחת בתור תיאודורה ב”מי מתגורר בבית היל”, כדאי לחזור אחורה לסרט האימה הזה שהיא מככבת בו, וגם הייתה שותפה לכתיבת התסריט.

סרט פנטזיה-רומנטית משנת 1987 של הבמאי רוב ריינר, הסרט מבוסס על ספרו של ויליאם גולדמן בעל אותו שם. גולדמן אף כתב את תסריט של הסרט, ומככבים בו קרי אלווס ורובין רייט. הסרט מציג את סיפור אהבתם של נער החווה ווסטלי ובאטרקאפ, האישה היפה בעולם (רובין רייט), מדובר בסיפור הרפתקאות רומנטי, ובו בזמן פארודיה על סרטים רומנטיים מהז’אנר הזה. אם עד היום לא ראיתם את הסרט הזה תפנו לעצמכם שעה וחצי של הנאה צרופה. הוא זכה בפרס איגוד מבקרי הקולנוע האמריקאים לסרט הטוב ביותר לצד זכיות מרובות בפרסי איגודים. הסרט היה מועמד לשלושה פרסי גלובוס הזהב, ומתוכם הוא זכה בפרס בקטגוריית התסריט הטוב ביותר.

איפה אפשר לצפות בסרטים חינמיים עם תרגום לעברית?

השחקנית אמה תומפסון כתבה את התסריט ומככבת בסרט בתפקיד אלינור דשווד, וקייט וינסלט משחקת בתפקיד האחות הצעירה של אלינור, מריאן דשווד. העלילה מינמליסטית עקב העובדה שרוב הסרט הוא סביב שיחותיהם של השניים. למרות זאת אופי דמויותיהן מפורט באירוך; ג’סי מוצג כרומנטיקן בהסוואה לאדם ציני בעוד שסלין מוצגת כאדם רומנטי עם הרבה חששות.

הפעם היא בוחרת מישהו חביב שבו היא לא מאוהבת, אולי כדי שליבה לא יישבר יותר לעולם. אופה חם מזג ולוהט להחריד שמעלה לה את קצב פעימות הלב. סרט רומנטי משנת 1999 של הבמאי רוג’ר מישל בכיכובם של ג’וליה רוברטס לצד יו גרנט. את המשך הסרט אתם כבר יכולים לנחש, ובכל זאת אתם צפויים ליהנות מכל רגע. אתר הסרטונים יוטיוב מכיל גם סרטים באורך מלא , אך לא מדובר אך ורק על סרטי קומדיה, פעולה ודרמה, אלא גם כמה סרטים תיעודיים מרתקים מהארץ ומהעולם. יש צורך לעשות כמה הגדרות פשוטות בסרט ותוכלו לקבל כתוביות בתרגום אוטומטי.

סרטי אימהתכנים נוספים

סרט משנת 2004 של הבמאי הבמאי הצרפתי מישל גונדרי, על פי תסריט של צ’ארלי קאופמן. הסרט מספר את סיפורם של בחור ובחורה שנפרדים לאחר קשר של שנתיים, ועוברים כל אחד לחוד הליך של מחיקת חברו מהזיכרון. סרט משנת 1990 של הבמאי טים ברטון ובכיכובם של ג’וני דפ ו-וינונה ריידר. עלילת הסרט נפרשת כאגדה בעלת אלמנטים רומנטיים מחד ואימה מאידך. שליח האופניים האגרסיבי והזריז הטוב ביותר של ניו יורק.

ברטון הציג את הדמות בתור עצמו כילד חריג בפרבר אמריקאי – ודבר זה מורגש בסרט, שלדעת רבים הוא האישי והטוב עד כה מבין כל סרטיו. שבור לב לאחר שנפרד מבת הזוג שלו, תאודור מוצא עצמו מסוקרן ממערכת הפעלה חדשנית המספקת ‘חברה’ לכל משתמש אינדיבידואלי. באמצעות המערכת הוא פוגש ב’סמנתה’ קול נשי חכם, רגיש, מצחיק ושובה לב. בעוד סמנתה ותאודור מתחילים לפתח רגשות אהבה הדדיים, סיפור האהבה שלהם הופך לבלתי אפשרי. סרט משנת 2013 של הבמאי ספייק ג’ונז (שאחראי על סרטים מעולים נוספים כמו להיות ג’ון מלקוביץ’, אדפטיישן וכו’). תאודור טומבלי (חואקין פיניקס) הוא איש טוב לב ומורכב, שמתפרנס מכתיבת מכתבים לאנשים אחרים.

סרטים וסדרות לילדים

ג’יי מגלה שיש סודות ביקום שקיי מעולם לא גילה לו, סודות שנחשפים כאשר הוא פוגש את הסוכן קיי בצעירותו (ג’וש ברולין), ונאלץ להציל אותו, את הסוכנות ואת עתיד האנושות. אני מודה שלי כנראה אף פעם לא יימאס מעלילותיהם של ג’וני ובייבי או מכישרון הריקוד של ג’ון טרבולטה, אבל תמיד נחמד לגוון עם סרטים אחרים בסגנון. סתיו בניו-יורק הוא סרט אהבה רומנטי בכיכובם של ריצ’ארד גיר ו-ווינונה ריידר. הסרט מספר את סיפורו של וויל, רודף שמלות מבוגר, שנכנס לקשר עם שרלוט, בחורה שגילה חצי מגילו.

מדובר בסרט אילם ברובו שמוצג בשחור-לבן, מציג לנו את הוליווד בשנת 1927, ג’ורג’ ולנטין הוא כוכב קולנוע בסרטים אילמים. אבל אלה זמנים של שינוי בהוליווד כאשר כניסת הקול לעולם הקולנוע מהווה את הצעד הראשון לסיום הקריירה שלו והתהום נפערת מתחת לרגליו. בעזרת אהובתו הוא מנסה לחזור לעולם הקולנוע בתור רקדן.

רגע לפני סיום – מוזמנים לגלות איזו חיה הכי מתאימה לאישיות שלכם ⇓

המטרה היא להוכיח לגולשים כי ניתן למצוא את הבידור הטוב ביותר בקולנוע באתר שלנו. אם אתם צריכים מעט זמן לבישולים, ניקיונות או סתם מחפשים דרך להעסיק את ילדיכם, אספנו עבורכם 25 סרטים מדובבים לילדים באורך מלא לצפייה ישירה בחינם. כולנו מעדיפים סרטים בעברית כי לפעמים קשה להבין את עלילת הסרט אם אין כתוביות בעברית.

אז נכון, יש מצב חזק שראיתם חלק גדול מהסרטים ברשימה הזאת, אבל אם יש כאלה שלא, אנחנו ממליצים לכם לפנות ערב, להתנתק מהחדשות ומתכניות הריאליטי המעייפות ולשבת מול הטלוויזיה לשעה וחצי של השלמת פערים. מתוך כ-3,000 סרטים מכל הזמנים המסווגים כמתאימים לכל המשפחה, סיננו השופטים את ה-50 הטובים והמומלצים ביותר – הכוללים נוסטלגיות קלאסיות לצד סרטים חדשים יחסית, שהצליחו במידה לא פחותה. אחד מהדברים היפים ביותר שהסרטים הישראליים הותירו לנו לאורך כל התקופות, מלבד העלילות המרתקות שלהם ותצוגות המשחק של גדולי שחקנינו, זו המוזיקה והשירים הנהדרים שנוצרו עבורם או שולבו בפסקול שלהם. לאתר הסרטים הגדול בעולם שמכיל מעל 25,000 סוגי סרטים בכל השפות ובכל הסגנונות. סרט אינדי בתקציב נמוך להפליא ובכיכובם של לאונרדו דיקפריו וטובי מקגווייר, שקיבלו שכר של כלום וחצי עבורו.

סרטים תקופתיים על המאה ה-20תכנים נוספים

קומדיה-רומנטית בבימויו של נורמן ג’ואיסון משנת 1987. בסרט שיחקו שר, ניקולס קייג’, אולימפיה דוקאקיס, וינסנט גרדניה ודני איילו. לורטה קאסטוריני מחליטה להינשא מחדש לאחר כמה שנים של אלמנות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן