סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים עם תרגום לעברית לצפייה ישירה

סרטים עם תרגום לעברית לצפייה ישירה

יוגין נשלח ללמד ילדים בבית הספר הכי נידח בעולם. היעדר האינטרנט ושירותים עירוניים, גורמים ליוגין לרצות לעזוב ברגע שהוא מגיע. אך חום ליבם של התושבים ודרך החיים המסורתית שלהם מחלחלות לליבו ו… כלב צעיר בשם האנק, מגיע לעיירת חתולים ונאלץ להתמודד עם זרותו, ועם הבקשה כי יהיה הסמוראי השומר של העיר מפני הפולשים הנטפלים אליה. הוא מחפש מורה לאמנויות לחימה ומתחבר עם סמוראי שיכור שיצא לפנסיה.

חשבנו שראינו כבר כל ביצוע אפשרי ליצירה הקלאסית “מוזיקת לילה זעירה” של מוצרט – אבל מופע הבידור המוזיקלי הבא הצליח להפתיע אותנו… יכול להיות שמצאנו את האקרובטים הכי טובים בעולם במקום מפתיע… אחרי שהאירוויזיון בוטל חד פעמית בשנת 2020 בעקבות מגפת הקורונה, הוא חוזר בכל הכוח בשנת 2021 עם שירים מעולים – הנה 24 מתוכם. יורם טהרלב היה אחד מהפזמונאים והמשוררים הגדולים של ישראל. הוא הלך לעולמו ב-6 לינואר 2022 ולזכרו אספנו מיטב ציטוטים משיריו היפים ביותר…

ספיידרמן: רחוק מהבית ( – לצפייה ישירה

יש כמה וכמה מאכלים שהוכחו כיעילים מאוד לתפקוד הריאות, לשמירה על בריאותן לאורך השנים וכן להאטת הנזק שנגרם להן עם הזמן וגם אצל אלו הסובלים ממחלות נשימה שונות והנוהגים לעשן. תל אביב – עיר שוקקת חיים, עמוסה ומלאה בקסם שלא ניתן לתאר; חוף ים רחב המזמין אליו אנשים ממקומות מרוחקים, בתי קפה, מרכזי מסחר ועוד שפע הצעות מפתות אחרות. הורידו את האפליקציה של בא במייל ותהנו מגישה חופשית ונוחה לכל התכנים ויותר… שירות “המייל היומי” המגיש את התכנים האיכותיים והמרתקים ביותר ברשת ישירות לתיבת המייל שלכם. במקום להזין בכל פעם מחדש את כתובות המייל של החברים אליהם רוצים לשלוח, צרו לכם רשימת קשר אישית שתהיה זמינה לשימוש בכל פעם שתרצו לשתף את המשפחה והחברים.

כשהיא נפצעת במהלך הופעה ומגלה שככל הנראה לא ת… יש לו בדיוק יום אחד לשלם 2 מילון דולר למנהיג כנופיה אכזרית בכדי שהוא ישחרר את אשתו החטופה. יחד עם חברו הטוב, ברייס מייסון, הוא יוצא לסדרה של שודים מסוכנים במטרה לגנוב את הסכום הנדרש במספר שעות, ולנקום בדרך בראש המשטרה המושחת של העיר…. וויל ספאן (ג’רארד באטלר), מסיע את אישתו איתה הוא בתחילת הליך גרושים לבית הוריה.

המלחמה על הכוח ( – לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

סמואל מחליט לממש את מעט הכסף שנותר לו ולטוס יחד עם בנו, שחי בסלון דירתו מאז התגרש וסגר את המסעדה שניהל ועם נכדו שמתנכר לאביו, לברזיל – לצפות במשחקי גביע העולם בכדורגל. ערב מצוין, אני יותר משמח להודיע על שלב רישום מוקדם לשימוש ב-API של אתר Sratim.co.il. למי שלא מכיר – API משמש כלי לשליפת נתונים אשר לא מושפע משינויים אשר מבוצעים בעמודי האתר, ובקוד האתר. יתכן שעוד לא שמעתם את שמו של הצ’לן הצעיר בן ה-32 סטפן האוזר, אך אחרי שתראו את המופע המלא שלו ותאזינו לנגינתו, לא תשכחו אותו לעולם. מעטים האנשים שלא אוהבים מוזיקה על שלל גווניה וסוגיה, ובעיקר זו אשר מגיעה מהמקום הכי חשוב – מהבית שלנו כאן בארץ.

אונורה דה בלזק היה אחד מגדולי הסופרים הצרפתיים של המאה ה-19 ואיש רוח ששמו מוכר עד היום. לפניכם 16 מאמירותיו המחכימות ומאוררת המחשבה… בין אם אתם חובבי הריאליטי ובין אם אתם חובבי התרבות, 8 תוכניות האוכל והבישולים האלו יכולות לספק את הצורך שלכם לטעום עוד ביס קטן מפה או משם. גרסת הכיסוי של סוזן בויל לשיר האהוב הזה פשוט מדהימה… גם האדם הפסימי ביותר יכול לחשוב חיובי בעזרת 6 הצעדים הבאים.. סיפורה של סם בלום, אם לשלושה, שנפצעה בתאונה והפכה למשותקת.

מיה והאריה הלבן ( – הסרט המלא לצפייה ישירה

שירות בתשלום – פרטי ההתקשרות נמצאים בסמל הקטן של “הבית” (סוף החתימה) או בתפריט העליון “שירותים בתשלום”. ואני אף פעם לא אוהב לראות סרטים דרך האינטרנט בגלל שהם בד”כ לא באיכות “מי יודע מה” ויש תקיעות.. אפשר לצפות גם בסדרות של חו”ל כמו Game of thrones (משחקי הכס). הצפייה ישירה ובאיכות מדהימה 720p וגם 1080p (של HD מלא) ובחינם.

  • וודי אלן הוא ללא ספק אחד מיוצרי הקולנוע המרכזיים של המאה ה-20 וה-21.
  • איש מאנשי הכפר אינו מכיר את הידיד אבל סירקה, בעלת בית הקפה המקומי, מציעה לו מקום לישון ובתמורה צ’נג עוזר במטבח.
  • יתכן שעוד לא שמעתם את שמו של הצ’לן הצעיר בן ה-32 סטפן האוזר, אך אחרי שתראו את המופע המלא שלו ותאזינו לנגינתו, לא תשכחו אותו לעולם.

מהבמאי של ‘דדפול 2′, דיוויד ליץ’, התחנה האחרונה היא רק ההתחלה במ… אני מודה שלי כנראה אף פעם לא יימאס מעלילותיהם של ג’וני ובייבי או מכישרון הריקוד של ג’ון טרבולטה, אבל תמיד נחמד לגוון עם סרטים אחרים בסגנון. בני האדם אמנם לא דוברים את שפת בעלי החיים, אך עדיין מסוגלים להבין אותם, ולהיפך. כל אינטרקציה בסיסית בין ילד לכלב יכולה להראות שלא צריך להיות מדענים מומחים כדי לתקשר עם החיות.

סדרות טורקיות

השלב הבא והאחרון שנרצה לעשות הוא להכין דלי פופקורן ענק ולהנות מהסרט. סתם שתדע, קיימים מאות אתרים להורדת סרטים ברחבי הרשת. עם זאת, לא כל האתרים הם אמינים ומאובטחים וכדאי להתרחק מאתרים שכאלה. או שמדובר בסופי שבוע או בימי חול, צפייה בסרט טוב יכול לעזור ולהוציא אותנו מהלחץ שאנו חווים במהלך היום יום. בסרט הנוכחי תור (כריס המסוורת’) יוצא למסע שונה מכל מה שחווה עד כה – מסע בעקבות שקט פנימי. אך הפרישה שלו לא מחזיקה זמן רב כאשר רוצח גלקטי בשם גור רוצח האלים (כריסטיאן בייל), אשר שואף לחסל כל האלים באשר הם, נכנס לתמונה.

אליס ,חוקרת פולקלור בריטית, מקדישה את חייה לקריירה שלה. למרות עצמאותה הבלתי מתפשרת, היא חשה רגעים רבים של בדידות וחיה את חייה בצל רומן שניהלה לפני שנים רבות. יום אחד פרנק, נער בריטי שמחפש מחסה מהפצצות הבלתי פוסקות, מובא לחיות עמה תחת קורת גג אחת, ומציף בה רגשות וזיכרונות מהעבר…. הוא נוסע עם בנו הצעיר לכפר מרוחק בפינלנד כדי לחדש את הקשר עם ידיד פיני ותיק שהכיר בשנגחאי. איש מאנשי הכפר אינו מכיר את הידיד אבל סירקה, בעלת בית הקפה המקומי, מציעה לו מקום לישון ובתמורה צ’נג עוזר במטבח.

מלך האריות 2019 – הסרט המלא – לצפייה ישירה

אגדת הפסנתרן הוא סרט מופלא, אגדה מודרנית, המספר את סיפורו של אדם בשם 1900. שמו המוזר ניתן לו על ידי מלחי ספינת מהגרים, שמצאו אותו נטוש על סיפון הספינה שלהם בשנת 1900. ספרד היא אחת הארצות המכובדות באירופה, עם היסטוריה של אלפי שנים ומורשת תרבותית מפותחת. הנה 14 פתגמים חכמים שהגיעו אלינו ישירות מספרד. החתונה היא אחד המאורעים החשובים ביותר בחייו של כל אדם, אך היא לעולם לא תהיה שלמה ללא התיעוד של הרגעים המרגשים.

צמד “הפרברים” אחראי ללא מעט להיטים נוסטלגיים שעושים לכולנו טוב על הלב – הסרטון הבא ייקח אתכם אחורה בזמן אל מסע קסום עם שיריהם האהובים… אנחנו מזמינים אתכם לצפות בכמה מהציורים היפים ביותר שאמנית מיוחדת במינה יצרה לאורך השנים ולגלות את הסוד שהופך את האומנות שלה למיוחדת כל כך… בציטוטים הבאים של הסופרת ואשת התרבות פראן ליבוביץ מסתתרים טיפוסים שכולנו מכירים וגם לא מעט דברי חכמה ושנינות שכדאי לכם להכיר… כבר שנים רבות שריטה היא אחת מהזמרות האהובות והמצליחות ביותר בישראל, והמופע הנהדר שלפניכם הוא אחת מהסיבות לכך… אם התרגלתם לצפות בכותרים בעברית או באנגלית שבנטפליקס, מומלץ שתיתנו גם לכמה בספרדית צ’אנס.

סרטים מותחיםתכנים נוספים

“שיר אשיר בגשם” הוא סרט קלאסי זכור לטוב – ועכשיו תזכו לראות כיצד את הריקוד והשיר המפורסם מתוכו מבצעים שני כלבים כישרוניים במיוחד… התשובה בסרטון שלפניכם – בו תוכלו לראות את הטנור רפאל רוחאס בביצוע אופראי מיוחד בלב קניון הומה אדם… בסרטו של צ’ארלי צ’פלין, “הדיקטטור הגדול”, הקומיקאי הידוע נושא נאום שלא ישכח למשך דורות רבים ותקף בימינו לא פחות משהיה לפני יותר מ-75 שנה. רק אם יש תרגום עברית לסרט, תראה ברשימת שפות התרגום המופיעות גם עברית. אליז בת ה-26 היא רקדנית בלט קלאסי מוכשרת הנמצאת בשיא הקריירה שלה ככוכבת של להקת הבלט של פריז.

רקדן הברייקדאנס הזה נולד עם לא מעט מוגבלויות, אך זה לא מנע ממנו מלהצליח בתחום ולפתוח את אחד מחצאי הגמר של אירוויזיון 2021 עם המופע הבא… 3 שנים חלפו מאז שיגאל בשן נטל את נפשו ועדיין לשיריו היפים והאהובים יש מקום בלב שלנו. אנחנו מזמינים אתכם להיזכר בהם בעזרת המופע המרגש הזה…

הקללה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה | Incantation

לכבוד יום הולדתו ה-83 הכנו לכם רשימה של 10 סרטיו הגדולים ביותר. בלחיצתך על “הרשם”, הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר. אתה יכול לראות דרכה את הסרטים המובילים ולהוריד דרך טורנט. סרטו החדש של אמן הקולנוע האיראני אסגאר פרהאדי, שזכה באוסקר פעמיים, על “פרידה” ועל “הסוכן” המופתיים, מסמל את חזרתו של הקולנוען לארץ מולדתו ולסגנון האהוב והייחודי שלו. אם אתם אוהבים מיסתורין נסו את 10 סדרות הדוקו פשע האלה, אך היזהרו – הן ממש לא קלות לצפייה.

האם יצליחו יחד להפוך את האנק לסמוראי שיציל את העיירה? קומדיית אנימציה, פנטזיית הרפתקאות קסומה וסוחפת, המבוססת על הסדרה המצליחה “מיה ואני”. ספר אגדות עתיק אודות ממלכת סנטופיה הקסומה, בה שדונים, גמדים, חדי קרן ודרקונים, הוא האהוב על מיה, נערה צעירה, המתמודדת עם קשיי הסתגלות ובדידות. חייה משתנים, כאשר היא מגלה, שבזכות פיתוח טכנולוגי של אביה, היא יכולה להיכנס אל תוך הספר, כאחת הדמויות הראשיות בו! “בדיחה של ממלכה” הוא סיפורה של נערה אמיצה היוצאת להציל את נסיך הממלכה שכושף והפך ל… חתורנגול (שילוב משעשע של חתול ותרנגול).

איך להוריד פופקורן טיים לסטרימר – המדיך המלא

באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. נגן מדיה מומלץ מאוד לסרטים שסורק ומוריד כתוביות בעברית באופן אוטומטי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן