סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים מומלצים 2022

סרטים מומלצים 2022

תחומי העניין שלנו משתנים כל הזמן וגם התכנים שאנחנו מוכנים לתת להם צ’אנס. סרטים או סדרות שלא משכו אתכם לפי חודש יכולים לעניין אתכם אפילו שבוע הבא. בכל פעם שאתם יכולים, תלחצו על אחד משני האגודלים בעמוד של הסרט, “אהבתי” או “לא אהבתי”. ככל שתדרגו יותר סרטים ותוכניות ככה ההמלצות שתקבלו ישתפרו ויתחדדו. רוב התוכניות והסרטים שמופיעים בדף הבית של נטפליקס יצאו בערך ב-5 שנים האחרונות. אם אתם מחפשים לראות משהו משנות ה-90 או לפני, תצטרכו לחפור קצת.

אמנם ההשקה בישראל לוותה באכזבה קלה בשל הנחיתות של השירות כאן בארץ בהשוואה לשירות המקורי בארה”ב, ועדיין זה שירות סטרימינג מצוין. בסרט הזה, שהוא סרט מקורי של נטפליקס, תשמעו את עדויותיהם של בכירי אותן רשתות חברתיות לשעבר ותבינו מה הם עשו כדי שאתם תהפכו מלקוח למוצר. את הסרט יצרו העיתונאית הבמאית ארין לי קאר והעיתונאית ג’ני אליסקו, שהייתה עם ספירס בקשר במשך כל השנים ואף ניסתה לסייע לה להגיש בקשה להחליף את עורך הדין שלה – וכך ראתה מקרוב את חוסר האונים של ספירס. אז מי מבין השלושה ינצח, מי מהם יבגוד במי והאם גל גדות תצליח לצאת כשידה על העליונה?

סרטים מומלצים – קבלו את 30 הסרטים שיעשו לכם את הערב!

בעקבות ההצלחה המסחררת בתחום הזרמת הוידאו, אפליקציית נטפליקס בדרך כלל תהיה מותקנת מראש בטלוויזיות חכמות. האפליקציה זמינה להורדה גם בסמארטפונים וטאבלטים כמובן, כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל זה לרכוש מנוי, כמובן. כדי לפתוח את הקטגוריות הסודיות האלה, תצטרכו להוריד גרסא לדפדפן שנקראת Netflix-Codes, שם תוכלו לצפות בז’אנרים הנסתרים, לחיצה על הקישור ליד כל אחד מהם תוביל אתכם במהירות לדף שלהם ב-Netflix. בחלק מהגרסאות תוכלו למצוא בעמוד של הסרט או הסדרה עוד תכנים קשורים תחת הכותרת “עוד כמו זה”.

  • מדובר בסרט אימה שהוא המשך ישיר לסרט הראשון משנת 2018 ככה שאם עדיין לא יצא לכם לראות את מקום שקט ואתם אוהבים סרטי אימה כדאי לכם להשלים פערים.
  • אחרי שכבשה את תחום הקומדיות הרומנטיות, התנסתה בסרטי מיוזיקל וגם לא זנחה את ז’אנר המערבון, ענקית הסטרימינג מנסה לשחזר את ההצלחה של “הכתר” באגף הסדרות – ונכנסת לתחום הדרמות ההיסטוריות גם בסרטיה.

אוולין מגלה שיש לה כוחות על טבעיים של מעבר בין מימדים ועולמות מקבילים שהיא מנצלת כדי להציל את העולם. סרט קליל וכיפי לכל המשפחה בכיכובה של השחקנית מישל יאו (“עשיר בהזמנה”). כמו כן, ברגע שהסרט “טרולים מסביב לעולם” הופץ ברשתות הדיגיטליות, רשת בתי הקולנוע AMC הצהירה כי היא מחליטה לא להפיץ יותר סרטים של Universal Studios. הסרט דוליטול, הוא עיבוד מחודש לסיפורו של ד”ר ג’ון דוליטול. הסיפור מתחיל לאחר שד”ר ג’ון דוליטול התאלמן מאשתו. במשך כמה שנים, הסתגר הרופא באחוזתו הפרטית יחד עם החיות שלו.

שם הסרט: לשחרר את גאי

השאלה היא אם זה יתגלה כעוד סחיטה חסרת בושה של המותג, או כסרט שלא ידענו שחיכינו בדיוק לו. המבקרים לא אהבו אותו וגם הקהל שראה אותו לא אהב אותו, אבל בשורה התחתונה הוא הצליח מסחרית בצורה יוצאת מהכלל וזאת גם הסיבה שהחליטו לנסות ולעשות לו סרט שני. אבל שלא תבינו לא נכון, לא מדובר בסרט המשך, אלא בסיפור חדש שרוב הכוכבים ששיחקו בסרט הראשון לא ייקחו בו חלק (למעט מרגו רובי הנהדרת). לאחר האירועים שהתרחשו בבית משפחת אבוט, הם נאלצים להתמודד עם הזוועות שנמצאות בחוץ בעודם ממשיכים בדממה את המאבק שלהם לשרוד. בצאתם אל הלא נודע, הם מגלים במהרה שהיצורים הקטלניים אינם האיום היחיד שמחכה להם. אז אם אתם מחפשים סרטים מומלצים בקטגוריית אימה זה לגמרי סרט שאתם צריכים לראות השנה.

ככה תוכלו לשנות דירוג ישן או רק למחוק את הדירוג שהשארתם. אם אתם מחפשים סרט קליל ומצחיק שיהיה לכם מושלם ללילה עם חברים או אם אתן מחפשות סרט כיפי למסיבת פיג’מות עם גלידה וסרטים ולק בציפורניים, כדאי שתצפו בקלולס בלחיצת כפתור או שתיים בנטפליקס. מורגן פרימן מביא רצינות ואמינות יוצאות דופן עם הקריינות שלו, בזמן שסוואנק ואיסטווד נסחפים לשיחות מרתקות על המסך. הסרט מתרכז סביב מגי (סוואנק), מלצרית מעיירה קטנה שממש רוצה להתאגרף.

ארנק עם חריטה – המתנה המושלמת לכל יום הולדת

המשתמש מתחייב שלא לפגוע בשום דרך בזכויות היוצרים של הנהלת האתר, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, בין בתמורה ובין שלא בתמורה. השימוש באתר ובתכניו, לרבות קריאת מידע או הודעות המתפרסמות בו, יהוו חזקה על הסכמתו של המשתמש ואישורו לאמור לתנאי השימוש, ההתניות וכל יתר ההנחיות שבהסכם זה. המידע באתר אינו מהווה הצעה להשקעה, וכן המידע אינו מהווה תחליף לייעוץ פיננסי כלשהו המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל התכנים המוצגים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ ע”י בעלי מקצוע בכל תחום ונושא אשר מוצגים באתר. האתר וכל המוצג בו ניתנים לשימוש ללא אחריות מכל סוג שהיא, מפורשת או משתמעת.

  • שבעה מהם מאומצים על ידי סר רג’ינלד הרגריבס, תעשיין מיליארדר, שמקים את אקדמיית המטרייה ומאמן את “הילדים” שלו להציל את העולם.
  • מיליוני מעריצים בכל העולם חיכו לחזרתה של “סמוך על סול” – והנה מגיעה הסדרה אל העונה השישית והאחרונה שלה.
  • בנוסף שימו לב לרשימת הלינקים שמופיעה בתחילת הכתבה, עם השנים הצטברו לנו באתר המון כתבות של סרטים מומלצים בז’אנרים שונים ולכן החלטנו לרכז לינקים והפניות שיעזרו לכם למצוא סרטים בקטגורייה ובז’אנר שאתם רוצים לראות.
  • נתחיל בשורה התחתונה – ‘מלך הצפון’ זה אחד הסרטים החזקים שתראו השנה בקולנוע וסביר להניח שהוא יקטוף מספר פסלונים בטקס פרסי האוסקר הבא.

מדובר בסרט אימה שהוא המשך ישיר לסרט הראשון משנת 2018 ככה שאם עדיין לא יצא לכם לראות את מקום שקט ואתם אוהבים סרטי אימה כדאי לכם להשלים פערים. הסרט הראשון קיבל דירוג טוב מאוד של 7.5 באתר IMDb שזה ציון ממש טוב באופן כללי וספציפית עבור סרטי אימה, שבדרך כלל לא מקבלים ציונים גבוהים. נתחיל בשורה התחתונה – ‘מלך הצפון’ זה אחד הסרטים החזקים שתראו השנה בקולנוע וסביר להניח שהוא יקטוף מספר פסלונים בטקס פרסי האוסקר הבא. מדובר בדרמת-נקמה ויקינגית היסטורית בבימויו של רוברט אגרס ובכיכובם של אלכסנדר סקושגורד, ניקול קידמן, אניה טיילור-ג’וי, וילם דפו, אית’ן הוק ועוד. ריכזנו לכם בכתבה רשימת סרטים חדשים שאסור לכם לפספס השנה ועוד המון סרטים מומלצים מכל הזמנים.

עוד סרטים מומלצים בנטפליקס

בהמשך, ניילס גורר את שרה יחד איתו לסיטואציה הזו שלוכדת אותם בהשתלשלות של אירועים לא צפויים. סרט קליל וכייפי ששבר שיא במחיר בו נקנה כשהוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדס. אנחנו עושים את המיטב כדי להשאיר אתכם בעניינים ולעדכן בנוגע לשוברי קופות וסרטים מומלצים כך שאין מצב שתפספסו. עליית המחירים בנטפליקס בולטת במיוחד על רקע השקת דיסני פלוס בישראל. השירות הזה לא מגיע עם כמה חבילות שונות, אלא עם חבילה אחידה באיכות צפייה גבוהה.

ההיגיון המעוות של הגיבורה יהיה מובן לכל מי שמכור לתשומת לב ברשתות חברתיות, והמעמדים הקיצוניים שהסרט מפתח הם לעג פרוע לערכים התרבותיים העכשוויים של “הכלה” ו”נאורות”. זה לא סרט רק על פתולוגיה פסיכולוגית של דמות אלא סאטירה שמציעה מבט ארסי על החברה. בדרך כלל, אולפני הסרטים הגדולים חותמים חוזה מול רשת בתי קולנוע שתפיץ את הסרט. בחלק השני, אנו שוב פוגשים את דיאנה פרינס ה”אלמוותית”, המכונה “וונדר וומן”.

לא בטוחים איזה סרט לראות? לפניכם רשימת סרטים מומלצים שנבחרו בקפידה.

התקנון מהווה חוזה מחייב בין המשתמש לבין מפעילת האתר והינו הבסיס להתדיינות המשפטית ככל שתהיה בנוגע לשימוש באתר. מפעילת האתר לא תהיה אחראית להתקשרות המשתמש עם מפרסמים באתר. מפעילת האתר לא תהיה אחראית לאמיתות ודיוקם של התכנים אשר מוצגים באתר, בין בתכנים אשר שייכים למפעילת האתר ו/או תכנים אשר שייכים לצד ג’ ואשר הועלו על ידה. אם אתם אנשים שמתחברים להומור פרוע ויש לכם את “הלב” להישפך מצחוק על הכיסא – הסרט הזה הוא החוויה המושלמת בשבילכם.

זוג טרי ומשפחותיהם מוצאים עצמם בוחנים מהי אהבה מודרנית וכיצד מושפעת דינמיקה משפחתית כאשר בני הזוג מגיעים מתרבויות שונות. בדומה ליצירות הקודמות של באריס, גם זו תעסוק בהבדלי דורות, ציפיות חברתיות ופער גזעי. בנוסף להיל, ישחקו גם אדי מרפי, ג’וליה לואי-דרייפוס, דיוויד דוקובני, ריה פרלמן וניה לונג. המשתמש מתחייב שלא לעשות כל פעולה, בין במישרין ובין בעקיפין, העלולה לפגוע בזכויות הקניין. במקרה כנ”ל יועברו פרטי המשתמש שבידי הנהלת האתר לצד השלישי, שיקבל את הזכויות באתר, והמשתמש מסכים לכך מראש.

פרסומות של צדדים שלישיים, קישורים והפניות באתר:

את הסרט ניתן לראות דרך יוטיוב, שימו לב שיש תרגום לאנגלית בלבד נכון להיום. הוא רלוונטי מאוד גם עבור שוק הקריפטו ויסייע לכם כיצד להזהר מנוכלויות בתחום הקריפטו. כאן מתחילים לגלות את הסיפור האמיתי, מיהו ג’רי ועד כמה חשוב לשמור את כספכם בצורה בטוחה בתחום הקריפטו.

  • המשתמש מתחייב שלא לעשות כל פעולה, בין במישרין ובין בעקיפין, העלולה לפגוע בזכויות הקניין.
  • הסדרה “העתיד” בוחנת טרנדים טכנולוגיים חדשים ומציגה כיצד העולם צפוי להיראות אם הם יתממשו בעתיד.

אחרי ש-“יהלום לא מלוטש” לא הצליח להשיג לו את האוסקר, אדם סנדלר מנסה בשנית עם תפקיד דרמטי נוסף שעוסק בתחומי הכדורסל. הפעם הוא מגלם סקאוטר שמוצא שחקן רחוב יוצא דופן עם עבר בעייתי, ועוזר לו להשיג הזדמנות להצטרף ל-NBA. את התגלית ישחק שחקן קבוצת הסן אנטוניו ספרס, חואן הרננגומס הספרדי. האחים רוסו חוזרים לשתף פעולה עם התסריטאים איתם עבדו על סדרת “אנדגיים” של הנוקמים, כמו גם עם קפטן אמריקה בכבודו ובעצמו כריס אוונס בעיבוד לספר המתח של מארק גריני. קורט ג’נטרי (ראיין גוסלינג) הוא סוכן CIA שמגלה סודות אפלים על הסוכנות, מה שמוביל את עמיתו לשעבר, הסוכן הפסיכופת לוייד הנסן (אוונס), לצאת למרדף אחריו.

סרטים לילדים שאסור לכם לפספס בשנת 2022

בין אם זה ביום חופשי, בערב אחרי העבודה או אפילו בחו”ל, סרטים כמעט תמיד באים לנו טוב. לשמחתנו היקום של טוני סופרנו עדיין חי וקיים והשנה אנחנו נקבל סרט פריקוול לאירועי הסדרה, שיציג לנו את השתלשלות העניינים שהביאה את טוני סופרנו להיות ראש המאפיה. מייקל גנדולפיני (הבן של ג’יימס גנדולפיני) לוהק לגלם את טוני סופרנו הצעיר, והוא הולך להיכנס לנעליים של הדמות הכי מפורסמת של אביו. אם תעשו סקר שיבדוק מהי סדרת הטלוויזיה הכי טובה אי פעם, סביר להניח שאחוז גבוה מהתשובות שתקבלו יענה על השאלה הזאת בתשובה ‘הסופרנוס’.

‘מה קשור’, השלישייה הכי מצחיקה על המסך בשיתוף פעולה קורע (תרתי משמע) בקומדיה, בועטת, גסה עם הרבה מאוד “שיק” והפתעות מטורללות והכי לא צפויות. טום הנקס מגלם את הקולונל טום פארקר, האיש שגילה את אלביס פרסלי ושימש כאמרגנו לאורך שנים רבות, בהן שלט בקריירה שלו שליטה בלתי מעורערת. אין ספק שמגיע לדמות של נטשה רומנוב סרט משלה וזה יהיה מעניין לראות האם הסרט יעשה חסד לדמות שלה ויגרום לנו לרצות עוד ממנה בעתיד. טום הולנד מוכיח לנו שוב שהוא לא סתם פנים יפות, בסרט צ’רי הוא מגלם חובש צבאי שסובל מלחץ פוסט-טראומתי מתמכר לסמים וצובר חובות שהופכים אותו לשודד בנקים סדרתי.

סרטים חדשים ב- MOVIE STORE

בהתחלה הוא מתמודד עם העובדה המשוגעת הזאת בצורה מצחיקה שמתאימה מאוד לדמות שלו, אבל בהדרגה הוא מתחיל לשקוע לדיכאון כי הוא מבין שהמציאות שלו נמצאת בלופ בלתי נגמר. למזלכם, הוא זמין לצפייה בנטפליקס וכל מה שתצטרכו זה פשוט לחפש את השם. הרשימה של הקאסט עצמו מספיקה כדי להבין במה אתם הולכים לצפות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן