סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים לצפייה ישירה 2020

סרטים לצפייה ישירה 2020

בהפגנה מתעוררת המולה שיוצאת מכלל שליטה ושבעת המפגינים מואשמים על ידי הממשלה הפדרלית במספר האשמות שונות ונשלחים למשפט. מבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש בעיר שיקגו (ארה”ב) בשנת 1968. אחד מהסרטים המומלצים של השנה הזו שזיכה אותו במועמדות בולטת לפרס האוסקר.

חייו של באק משתנים כאשר הוא נחטף לילה אחד ונמכר לסוחרים מקנדה. הסוחרים מתעללים בכלבים ומתישים אותם בהובלת סחורה כבדה. דרמה דוקומנטרית שסוקרת את הסכנות האפשריות החמורות שנמצאות ברשתות החברתיות ומתריעה מפניהן. לדברי מומחים לטכנולוגיה, הרשתות החברתיות מכילות בתוכן נזקים והרס לחברה האנושית, שמשפיעים על תחומים רבים בחיים. הסרט דן בנושאי אתיקה, מעקב קפיטליסטי, סכנת התמכרות, השפעה על בריאות הנפש וניצול למטרות רווח כספי. במהלך הסרט מוצגים ראיונות עם בכירים בחברות הייטק גדולות בעולם.

סרטי קומדיה

הממלכה של גיבורי הסרט היא ממלכת הפופ, כששאר הממלכות הן פאנק , טכנו, מוזיקה קלאסית, רוק וקאנטרי. סרט שיציאתו נדחתה לשנת 2021 מבית מראוול המבוסס על דמויות מארוול. הדמות הראשית היא נטשה רומנוף הידועה בכינוייה “האלמנה השחורה”, ומגולמת על ידי סקרלט ג’והנסון. אירוע משמעותי מהעבר של נטשה מתגלה ומעמיד אותה בסכנה.

קבוצת אנשים זוכים בתחרות שהפרס בה הוא ביקור ב”אי האשליות”. באי האשליות מתגשמות הפנטזיות של האנשים, אולם מתגלה כי אחת מבנות הקבוצה משתתפת בפנטזיה כנגד רצונה. מכאן מתעורר מסע מפחיד של חטיפה והרג, לצד כאוס בין הפנטזיות של חברי הקבוצה והן ממשיכות להתקיים עם עלילות שונות. חברי הקבוצה בעלי יכולת ריפוי בה הם משתמשים לטובה כדי לעזור לאנשים. כאשר הסוד מתגלה לציבור, הוא חושף את חברי הקבוצה לאיומים ורדיפות.

איך להשתמש ב-VPN כדי לצפות בסרטים ובסדרות ברשת”>איך להשתמש ב-VPN כדי לצפות בסרטים ובסדרות ברשת

מה שטוב אפילו יותר היא העובדה שהכל חוקי, בטוח לשימוש וצפייה באיכות גבוהה מובטחת. על מנת לצפות בכל אחד מהאתרים שהבאנו כאן, אנחנו ממליצים להצטייד ב-VPN איכותי. הנה כמה שירותי VPN מצוינים שהשימוש בהם אידיאלי למטרות צפייה ישירה ברשת. להמלצות נוספת, אתם מוזמנים לבקר בבלוג שירותי ה-VPN המומלצים שלנו.

על רקע המציאות האפלה והאלימה של השכונה, מתן ועדן חווים אהבה טהורה, אבל דווקא הניסיונות של שניהם להתנקות, להשתחרר ולברוח מהשכונה, מובילים אותם לטרגדיה של חייהם. הרפתקה מקסימה לחג הפסח, מהיוצרים של “לרקוד” שמביאים לנו גיבורה צעירה חדשה. החלום של ג’ורג’יה היה לעבוד ככבאית, אך בניו יורק של שנות ה-30 התפקיד שמור אך ורק לגברים. ג’ורג’יה מחליטה לא לוותר, מתחפשת לנער צעיר, ומתגייסת לכוחות מכבי האש בה אביה בעצמו הוא מפקד התחנה.

מולאן ( – הסרט המלא לצפייה ישירה

במקביל להפצת הסרטים בפלטפורמות הדיגיטליות, רשתות בתי הקולנוע החליטו להילחם על מקומם והודיעו כי הם לא יוותרו על הבלעדיות שלהם. בכל זאת, זה אחד הדברים שמייחדים את בתי הקולנוע- שיש להם סרטים שזמינים לצפייה אך ורק אצלהם. בנוסף, תוכלו למצוא כאן את הסרטים הטובים ביותר לפי השנה החל משנת 2,000 עד 2021, כולל אילו סרטים צפויים לנו במשך השנה הנוכחית ובשנה הבאה. לחובבי האימה מביניכם, אחד מהסרטים המומלצים והמכניסים בז’אנר האימה בשנת 2020.

מעשיית מדע בדיוני ופעולה מצחיקה שכמוה מעולם לא ראיתם, בכיכובם של השחקנית האגדית מישל יאו (“נמר דרקון”, “עשיר בהזמנה”) וצוות שחקנים מפתיע שכולל את ג’יימי לי קרטיס וג’ני סלייט. אוולין, מהגרת סינית באמריקה, מוצאת עצמה נסחפת אל תוך הרפתקה מטורפת, בה היא לבדה יכולה להציל את העולם מהכחדה על ידי מעבר בין מימדים ועולמות מקבילים. מחזמר דוקומנטרי ראשון מסוגו, שמביא את סיפורו של יוסף חורי שכבר שלושים שנה מתקן שעונים בחנותו המבולגנת והכאוטית בקריית מלאכי, העיר שלדבריו ‘הזמן בה עמד מלכת’. יוסף היה ילד גאון וממציא על, מאלו שכתבו עליהם בעיתון, אבל עיירת הפיתוח בה נולד היא לא מקום לילדים גאונים. כיום, כשהוא בן שישים עם חובות שנערמים ובחירות מקומיות בפתח – הוא מחליט שהגיע הזמן לשנות.

חדש בקולנוע | סרטים חדשים

בסרט יש הצצה על החברה הערבית רוויית הפשיעה האכזריות והשקרים. בני השכונה שקועים עד צוואר במעגלי פשעים אלימים, סחר בסמים ונקמת דם. אחד מהסרטים הישראלים המצליחים בכל הזמנים הוא ״למלא את החלל״.

  • כאשר העיר נכנסת לכאוס וכל בכירי הממשל והמשטרה בסכנת חיים, באטמן יצטרך את כל העזרה שיסכים לקבל מקאטוומן המסתורית, משרתו הנאמן אלפרד, והאיש היחיד הראוי לאמון במשטרה ג’ים גורדון.
  • קומדיית הפשע הפרועה הזאת מובילה את וואלדו לחקור גנגסטרים, מנהלי אולפנים הוליוודיים ומורים בבתי ספר יסודי ולמצוא טירוף ובלגן בכל פינה.
  • יש לו קטלוג חינמי עשיר המכיל מאות סרטים וסדרות מכל הסוגים.

Crackle הוא אתר שזמין לצפייה רק בארה”ב, לכן חובה להשתמש ב-VPN כדי לצפות בתכנים שיש בו. החיסרון היחיד שלו הוא שיש בו פרסומות. האתרים האלו מכילים פרסומות וחלונות קופצים שיכולים להכיל וירוסים או כל סוג אחר של תוכנות זדוניות. בנוסף לכך, קרוב לוודאי שהאתרים האלו מבצעים מעקב אחרי הפעילות שלכם, כולל באיזה סרטים אתם צופים, וחולקים את המידע הזה עם גורמים אחרים.

פצצה (Bombshell) – הסרט המלא לצפייה ישירה

כשבתה של מרי גילברט נעלמת והמשטרה לא נוקפת אצבע, מרי פותחת בחקירה משלה ומגיעה אל השכונה היוקרתית בלונג איילנד שבה שאנן נראתה לאחרונה. החיפוש אחר הבת חושף יותר מתריסר מקרי רצח של עובדות מין. בתפקיד מרי השחקנית איימי ריאן, שהייתה מועמדת לאוסקר על “נראתה לאחרונה”. “נערות אבודות”, סרטה של ליז גרבוס, הבמאית שהייתה מועמדת לאוסקר, מבוסס על אירועים אמיתיים. באתר של דיסני יש את כל הסדרות שהילדים שלכם יאהבו לראות – במקום אחד. בבדיקה שלנו הצלחנו לצפות בתכנים משרתים במיקומים שונים בעולם.

ניתן לבצע צפייה ישירה בסרטים ובסדרות ברשת בצורה חוקית ובטוחה בעזרת שימוש ב-VPN. מצאנו עבורכם את האתרים הטובים ביותר לצפייה ישירה ונדריך אתכם איך להשתמש ב-VPN כדי לקבל צפייה באיכות גבוהה ובלי הפרעות. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. חוויה של צפייה בסרט בבית לעולם לא תשתווה לחוויה של צפייה בסרט בקולנוע.

למה זה מגיע לי 2 ( – לצפייה ישירה

מיילס נקלע ללולאת זמן שגורמת לו לקום כל בוקר לאותה חתונה אינסופית. בהמשך, ניילס גורר את שרה יחד איתו לסיטואציה הזו שלוכדת אותם בהשתלשלות של אירועים לא צפויים. סרט קליל וכייפי ששבר שיא במחיר בו נקנה כשהוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדס.

מדובר על סיפור אמיתי ובסוף אנחנו נחשפים לעובדות נוספות בקשר למשפחה שיקרו בעתיד. בשורה התחתונה מדובר על יצירה ממוצעת, לא יותר ולא פחות מזה. אם רשימת הסרטים משנת 2020 עזרה לכם, עזרו לאחרים ושתפו בתגובות על מה אתם ממליצים. הבעיה היחידה שמצאנו באתר הייתה שחלק מהתכנים שרצינו לצפות בהם פשוט לא עבדו. ניסינו להתחבר לשרתים במדינות שונות – אך ללא הצלחה. למרות זאת, מכיוון שיש כל כך הרבה תכנים באתר, זוהי בעיה זניחה יחסית.

חדשים באתר

כוחות אפלים רודפים אחרייה ונטשה נאלצת להתמודד עם העבר שלה כמרגלת, ומערכת יחסים הרוסה שהייתה לה בעבר. בחלק השני, אנו שוב פוגשים את דיאנה פרינס ה”אלמוותית”, המכונה “וונדר וומן”. במהלך המלחמה הקרה, מוצאת דיאנה אויבת בשם ברברה אן מינרווה. הסרט, יחזיר לחיים את דמותו של הקפטן סטיב טרבור, שנהרג בסרט הקודם.

אין הרבה סרטים ישראלים שעוסקים ברצח רבין, ו״ימים נוראים״ מצליח לגעת בנושא הכואב הזה ברגישות ובתבונה רבה. הסרט עוקב אחר האירועים שהובילו לרצח ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין, ז״ל, ומציג את נקודת מבטו של הרוצח המרצה בימים אלו מאסר עולם, יגאל עמיר. יהודה נהרי הלוי, המגלם את יגאל עמיר, מתגלה כשחקן אדיר במיוחד. אם יש סרטים ישראלים שכל ישראלי חייב לראות, אז ״ימים נוראים״ הוא אחד כזה. עלילת הסרט מורכבת מחמישה פרקים ושוזרת באופן מורכב כמה סיפורים מקבילים, שמקום התרחשותם המרכזי הוא שכונת עג’מי שביפו.

סרטים לצפייה ישירה ובחינם

אך כשהמלכה ויקטוריה נופלת למשכב בשל מחלה קשה, הוא נאלץ לצאת להרפתקה אפית מסוכנת בחיפוש אחר התרופה. למי שבמקרה לא מכיר את הסיפור של הסרט, הוא מבוסס על סיפור עם סיני, פא מולאן מחליטה להתחפש לגבר ולהתגייס לצבא כדי להילחם בג’ינגס חאן. קומדיה רומנטית על האנשים שמפיקים חתונות – היום המאושר ביותר לזוגות אוהבים, כאשר מערכות היחסים שלהם מוזרות ורחוקות מאוד מלהיות מושלמות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן