סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים לצפיה חינם

סרטים לצפיה חינם

בשנת 1995 הופקה התוכנית “אפשרויות נוספות” שחגגה את יצירתם הפורה של יוני רכטר ועלי מוהר. אתם מוזמנים לצפות במופע הנוסטלגי והמרגש הזה… כבר שנים רבות שריטה היא אחת מהזמרות האהובות והמצליחות ביותר בישראל, והמופע הנהדר שלפניכם הוא אחת מהסיבות לכך…

סרטים לילדים דתיים שיכניסו אותם אל עולמה המרתק של התורה והמסורת היהודית דרך סרטוני אנימציה מקוריים ויצירתיים. סדרות ויוה, צפייה ישירה בטלנובלות מערוץ ויוה! היכנסו עכשיו לעמוד הסדרה של הטלנובלה האהובה עליכם וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים ועוד. “באו” הוא הסרט הראשון שאולפני דיסני (במקרה הזה פיקסאר) משחררים לצפייה חינמית ביוטיוב, אבל כדאי שתמהרו, כי הוא יהיה שם לשבוע אחד בלבד. הסרט הקצר אורך פחות מ-8 דקות, וכבר נכנס לרשימה הקצרה של המועמדים לאוסקר בקטגוריה הרלוונטית.

רץ ברשת

בכל שלב בתהליך היצירה, אנו דואגים להפגיש את הילד עם מושגי תוכן שמהווים את ליבת העולם היהודי בצורת הגשה מושכת ומרתקת, בגובה העיניים ועם לא מעט ערכים ומוסר השכל. פני מלך מלווים את ילדיך לאורך כל לוח השנה היהודי ומחברת אותם אל האירועים העדכניים ביותר, על שורשם ומהותם. אנו מאמינים כי על אף שהתוכן הוא ייחודי, סרטים לילדים דתיים חייבים להיות מהנים, מרגשים וכתובים בשפה הנגישה לילדים.

  • ברוס וויליס הוא נהג מונית וחייל לשעבר, שמוצא את עצמו אחראי לגורל האנושות.
  • השילוב המוקפד בין האנימציה הצבעונית והחיה, הדיבוב המקורי והמרגש והתכנים שנבחרו בקפידה במיוחד עבור ילדיך, יוצר מערך של סרטונים שיעשירו את התכנים החינוכיים שלך באופן חסר תקדים.
  • “עומד אחרון”, אגב, הוא הסרט הראשון בשפה האנגלית של הבמאי הדרום קוריאני קים ג’י וון.

הפורמט הייחודי מועצם בזכות הוויזואליה המהממת למדי בסרט. וסליחה שאמרנו “ויזואליה” בסרט על שירה – באמת שלא מדובר במוצר פלצני בכלל. ארנולד שוורצנגר סיים את תפקידו כמושל קליפורניה בשנת 2011, לאחר שמונה שנים בתפקיד, וכנראה בער בו לחזור למשחק, כי ממש באותה השנה הוא כבר החל לצלם את הסרט הזה.

X הסרט X (

המוזיקאי הצעיר הזה החל לתופף כבר בגיל שנה וחצי – בואו תראו כיצד הוא מנגן בקסילופון בכישרון רב את היצירה “הקוקייה” של לואי קלוד דאקן. את השיר “שש עשרה מלאו לנער” כולנו זוכרים ואוהבים, אבל דואט שכזה עוד לא ראינו! צפו בגרסת הרוק הייחודית שהעניקו לו גבי שושן וגידי גוב הגדולים. המלחמה המתחוללת באוקראינה הביאה את המקהלה הסלובנית הזו להקדיש מזמור מרגש לעם האוקראיני – והתוצאה מרגשת ועוצמתית במיוחד. יכול להיות שזו המוזיקה היפה והמרגשת ביותר שנכתבה על השואה…

הסרט התיעודי של רינו צרור ודורון צברי עוקב אחר הפועל בית שאן והמאמצים של קבוצת הכדורגל לשרוד בליגה הלאומית. למרות זאת, לא מדובר בסרט שמיועד אך ורק לאוהבי כדורגל, אלא לאוהבי דוקומנטרי. הזן את כתובת הדוא”ל שלך וקבל גישה מלאה לתכני האתר.

סבסטיאן ומיקל נגד החזירים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה | Blasted

אגדת הפסנתרן הוא סרט מופלא, אגדה מודרנית, המספר את סיפורו של אדם בשם 1900. שמו המוזר ניתן לו על ידי מלחי ספינת מהגרים, שמצאו אותו נטוש על סיפון הספינה שלהם בשנת 1900. שאלות ותשובות עם הרב נויגרשל, מעמד האשה ביהדות, על החינוך החילוני, סיפורו של דוגמן ולוחם ועוד.

הוא הערוץ המוביל בתכני וידאו עם ספריות תכנים, סרטים, סדרות, ערוצים במגוון ז’אנרים והכל בצפייה ישירה, בחינם, בעברית עם כתוביות מובנות. הזדמנות מעולה לצפות שוב בקומדיית המדע הבדיוני שמשמשת השראה לתחפושות פורים והאלווין עד היום, ואם אף פעם לא צפיתם בו – בכלל צפוי לכם תענוג. ברוס וויליס הוא נהג מונית וחייל לשעבר, שמוצא את עצמו אחראי לגורל האנושות. כש”דוגמה” של יצא בסוף הניינטיז, הדיבור העיקרי עליו היה תפקידה של אלאניס מוריסט בתור אלוהים.

הקללה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה | Incantation

בעקבות פנייה של ארגון זיר”ה (זכויות יוצרים ברשת האינטנט), הקישורים לסרטים הוסרו מהאתר. הסרט המאמין מספר את סיפורו האמיתי של דניאל בורוס (נקרא בסרט דניאל בלינט), צעיר יהודי החי בארצות הברית, אך מתכחש ליהדותו. הסרט “הכינור האבוד” הוא סיפורו של כלי נגינה יקר ערך אבוד של נגן מוכשר ושל גבורה יהודית על רקע עליית גרמניה הנאצית. להקת הנח”ל היא אחת הלהקות הצבאיות הכי ידועות ומצליחות של צה”ל וממנה יצאו לא מעט כישרונות כמו אריק איינשטיין, יהורם גאון, גידי גוב, יוסי בנאי, יונה עטרי ועוד רבים וטובים. האופרה מתארת את סיפור אהבתם של ויולטה ואלפרדו בפריז והיא הייתה הבסיס לסרט המפורסם מולן רוז’. המופע מלווה בכתוביות בעברית כך שתוכלו ליהנות בלי שום בעיה מהמוזיקה, השירה ומהמופע המרהיב הזה.

פשוט נכנסים לאתר, מקישים על “התחברות” ולאחר הרשמה פשוטה ומהירה, מקבלים גישה לתכנים רבים ומגוונים. בעלות נוחה של 9.90 ₪ בחודש, ממתינים לך עוד מאות סרטונים יוצאים מן הכלל שהופקו במיוחד עבור תוכנית המנויים שלנו. נשמח לסייע גם לך להכניס תכנים חדשים אל הבית ולהעניק לילדים חוויה לימודית מרגשת ויוצאת דופן. בחרנו כמה מסיפורי הצדיקים והסוגיות הערכיות והמוסריות המשמעותיות ביותר מהמקרא, מספרות חז”ל וממעשיות לאורך כל תולדות עם ישראל והפקנו מהם סרטונים המדברים היישר אל ליבו של הילד. משיקה שירות VOD חדש הכולל 1000 סרטים לצפייה חינם – … כפי שהוסבר בראש הדף ובעוד כמה מקומות באתר קשה מאוד למצוא לסרטים חדשים את הסרט המלא ביוטיוב.

סרטים לילדים לצפייה ישירה \ סרטי ילדים \ סרטים מצויירים

היא הציבה מצלמה, שולחן ושני כיסאות מחוץ למכולת של היישוב, וחיכתה לתושבים שיגיעו אליה. מה שנוצר הוא שיח מעניין בין אנשים שלא חולקים אידיאולוגיה, אבל כן חולקים אנושיות. המהפכה שהביאה איתה נטפליקס לעולם התוכן גרמה להרבה גופי תקשורת להיות ממש לא צ’יל. חשבנו שראינו כבר כל ביצוע אפשרי ליצירה הקלאסית “מוזיקת לילה זעירה” של מוצרט – אבל מופע הבידור המוזיקלי הבא הצליח להפתיע אותנו… שינויי האקלים אחראיים לתמורות הקשות שמתרחשות מדי יום בכדור הארץ – אך יש מי שהחליט לתעד את הנזקים כדי להעלות את המודעות! במקום לזרוק אותן לפח, הצייר הזה הופך כוסות נייר למזכרות נפלאות מהמקומות היפים ביותר שבהם הוא מטייל מסביב לעולם…

לראות סרט מומלץ בקולנוע לא דומה בכלל למה שהיה נקרא קולנוע לפני שנים. בעמוד זה ניתן לקרוא ביקורת על סרטים חדשים בקולנוע שיצוא לאקרנים לאחרונה. לצערנו לא תמיד ניתן למצוא ביוטיוב סרטים חדשים בקולנוע ובגלל זה באתר שלנו יש לפעמים רק טריילים.

המלך טוויטי לצפייה ישירה עם תרגום מובנה | King Tweety

מדובר על ספריית הווידאו ה האינטרנטית החינמית הגדולה בישראל, … VOD תוכלו לקבל גישה ישירה ונוחה לצפייה חינם! במגוון רחב של סרטים, סדרות ותוכניות טלוויזיה איכותיות מהארץ ומהעולם באיכות טובה ועם …

כל הממצאים התומכים בתורת ישראל בארכיאולוגיה, הוכחות הכוזרי למעמד הר סיני והמסורה היהודית, אוסף קטעים נבחרים ממיטב ההרצאות, אנימציה תלת מימדית ועוד. כאשר אתם מחפשים מונחים במנוע החיפוש בול, אתם תוכלו להינות ממנוע ישראלי שיוכל לספק לכם הגולשים הנחות מבעלי מקצוע. הורידו את האפליקציה של בא במייל ותהנו מגישה חופשית ונוחה לכל התכנים ויותר… התמונות האלו מראות לנו סיפורים של גבורה, אובדן, אופטימיות, הקרבה ועוד הרבה דברים שממשיכים לגעת בלב ולהדהים גם זמן ארוך כל כך לאחר שצולמו… קול הטנור הייחודי והמרשים של אנדראה בוצ’לי מצליח להדהים אותנו בכל פעם מחדש – האזינו לביצוע המיוחד לשירו Melodramma.

בתי קולנוע “סינמטק”

לקראת פורים כולנו מתכננים את התחפושת שלנו – ותוכלו לשאוב השראה מ-16 התמונות הבאות, שבהן תראו אנשים עם תחפושות יצירתיות, מקוריות וממש מוצלחות… אנדרה ריו שיתף פעולה עם זמרת מדהימה בעלת קול שיגע לכם בלב… לקראת יום האהבה הבין-לאומי שחל מדי שנה ב-14 בפברואר, החלטנו לשתף אתכם בציטוטים ממיטב שירי האהבה שריגשו אותנו ופרטו על מיתרי ליבנו…

אם כל זה לא מספיק, יש פה גם סיפור על אהבה, שברון לב, וקשר בין אבות לבנות. כאן באתר תמצאו שפע של סרטים וסדרות לילדים, משחקים, ספרי קומיקס לקריאה מלאה, פינת יצירות והפתעות נוספות. השירות החדש מציע חוויית קרוס פלטפורם מתקדמת – הוא זמין לצפייה חינם … צפו בסרט המרגש “בחזית הכיתה” המגולל את סיפורו האמיתי של המורה והסופר האמריקני בראד כהן, הסובל מתסמונת טורט, שהפך מילד חריג למורה אהוב ומוערך. סרטים מצוירים לילדים דתיים באיכות גבוהה ועם תכנים המתאימים לאורח חייהם. השילוב המוקפד בין האנימציה הצבעונית והחיה, הדיבוב המקורי והמרגש והתכנים שנבחרו בקפידה במיוחד עבור ילדיך, יוצר מערך של סרטונים שיעשירו את התכנים החינוכיים שלך באופן חסר תקדים.

אימה בערבה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה | Terror On The Prairie

בדיוק כמונו, גם ילדינו נהנים מסרטים באורך מלא שיבדרו אותם למשך שעה עד שעה וחצי. לכן אספנו עבורכם ועבורם 25 סרטים מדובבים לצפייה ישירה בחינם. בלחיצתך על “הרשם”, הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר. סרט לצפייה ישירה ישראלים לצפייה ישירה סרטי לצפייה ישירה ליער צפייה ישירה דוג … שחקנים הקולנוע בקולנוע רובוטס ביקורת seret במאי פסקול תוכנת בעברית בחינם … אתר וואלה משיקה שירות VOD חדש הכולל 1,000 סרטים לצפייה חינם – במחשב, בטאבלט ובסמארטפון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן