סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים להורדה עם תרגום

סרטים להורדה עם תרגום

אחזקה שותפת קיצוצים בהוצאות ועד הבית מביאים את דיירי הבניין להתמודדות עם המצב החדש. אין אהבות שמחות גבר שרמנטי (יעקב יעקובסון) שבעבר חיזר אחרי ליאורה, מגיעה למשרד שלה. הסרט האמריקני “המרגל הישראלי בדמשק” מגולל את סיפורו הטראגי.

בחלון הקופץ, אתה רשאי לערוך את צבע הכתוביות, הגופן, הגודל, המיקום, העיכוב, השקיפות וכו ‘. צריך להתקין את DirectVobSub לחיפוש הכתוביות באמצעות Windows Media Player. תכונת הסינון שלו מאפשרת לך למצוא את הכתובית בשפת היעד עם מקסימום 3 שפות וליקויי שמיעה באופן אופציונלי. אחרי שהבמאית התל אביבית איריס זכי לא התקבלה בזרועות פתוחות כשהגיעה לצלם את סרטה הדוקומנטרי בהתנחלות תקוע – היא החליטה להתנחל. היא הציבה מצלמה, שולחן ושני כיסאות מחוץ למכולת של היישוב, וחיכתה לתושבים שיגיעו אליה.

סדרות ותוכניות

אם אתם צריכים מעט זמן לבישולים, ניקיונות או סתם מחפשים דרך להעסיק את ילדיכם, אספנו עבורכם 25 סרטים מדובבים לילדים באורך מלא לצפייה ישירה בחינם. הסרט לצוד פילים לצפייה ישירה הוא אחד הסרטים הישראלים החדשים והמﬠניינים שיצאו בתקופה האחרונה, הסרט הזה מביא את סיפורם של שלושה זקנים ויל… באתר שלנו ניתן למצוא מגוון רחב של סרטים בעברית לבחירתכם, החל משוברי קופות ועד לסרטים מכל הזמנים ובכמה השפות עבור אוהבי סרטים התובעניים ביותר שמעוניינים לצפות רק בסרטים עם כתוביות בעברית. בחלק מהסרטים יש כתוביות בעברית וגם בשפות נוספות רק שלא ניתן לראות אותן מהתחלה. כולנו מעדיפים סרטים בעברית כי לפעמים קשה להבין את עלילת הסרט אם אין כתוביות בעברית.

טרבור רזניק הוא מכונאי שעובד במפעל במשמרת לילה וסובל מנדודי שינה. למען האמת הוא איבד את היכולת לישון, הוא לא עצם עין במשך שנה והוא במצב של גסיסה. כתב סתרים מופיע בדירה שלו ויש לו חזיונות בלתי ברורים. טרבור נחוש למצוא תשובות לשאלות שעולות בעקבות האירועים הבלתי ברורים והוא יוצא למסע לחשיפת האמת.

הקללה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה | Incantation

שילוב מנצח של במאי זוכה אוסקר ושחקנית זוכת אוסקר, בסרט על ניכור, חמלה והמון מכות. פרנקי דאן הוא מאמן אגרוף מזדקן שבתו היחידה מתנכרת לו. הוא מסרב לאמן מתאגרפים צעירים מחשש שהם יתנכרו לו ברגע שהם כבר לא יצטרכו אותו.

  • הסרט, שצולם בשחור לבן ועוקב אחרי חבורה של צעירים שחופרים אחד לשני במהלך ארוחת ערב, מוקף שערוריה ותביעות משפטיות, כיוון שדיקפריו לא רצה שהוא יצא לאקרנים בארה”ב ובקנדה. רק בשביל זה – שווה לראות במה מדובר.
  • הוא מגלה שהצאצאים של המשפחה הסתדרו טיפה טוב יותר אך עדיין כל אחד מבני המשפחה שומר סוד אפל.
  • כתוביות באנגלית, כשמו כן הוא משיב, היא אתרי הורדת הכתוביות באנגלית לסרטים ותוכניות טלוויזיה.

עם זאת, ברגע שאין גרסה מדובבת, הכתוביות יהיו המספקות. כל הזמן שבעולם הוא סרט חדש שעומד להגיע אל בתי הקולנוע ולהיות בין הסרטים המסקרנים שמגיעים בתקופה האחרונה, מדובר בסרט דרמה וקומדיה המשלב ב… גרסת הלייב אקשן לאגדה הידועה הייתה לא פחות ממהפכנית – הזמרת ברנדי הפכה להיות האישה השחורה הראשונה לשחק את סינדרלה על המסך, כשהפיה הטובה היא וויטני פאקינג יוסטון. וכל זה מחזמר עם שירים סוחפים שכתבו רוג’רס והמרשטיין, כן? הסרט כולל עוד ליהוקים מעולים כמו וופי גולדברג וג’ייסון אלכסנדר, והוא מתאים במיוחד לצפייה משפחתית, כי הילדים שלכם יהנו ואתם – ממש לא תסבלו.

תכנים בנושא סרטים באורך מלא ביוטיוב עם תרגום

יש לנו כרגע שני אתרים שמציעים כמות אדירה של סרטים עם תרגום עברי לצפייה ללא תשלום. לאחר שחוותה טרגדיה אישית קשה מנשוא, מחליטה הרפר למצוא קצת שלווה לנפשה בבקתה מבודדת באזור כפרי באנגליה. במהרה מתברר לה שמישהו, או משהו, ביערות שמקיפים את הבתה, עוקב אחריה. מה שמתחיל באווירת חרדה מחניקה הופך עם הדקות לסיוט מוחלט ופרועלצפייה ישירה לצפי… נהיה שמחים אם תראו באתר סרטים בעברית שיגרום לך לצחוק, לבכות או להרשים ולהפוך לגיבור על או להיות משתתף במסע בג’ונגל, כי לכל סרט יש “חיים” ויכול להפוך להרפתקה עבור הצופים. לאחר הוספת הכתובית, עליכם לבחור את פורמט הפלט לסרטון זה ברשימה הנפתחת בצד ימין.

עבריין לשעבר מתעורר ומגלה שהבחורה שאיתה שכב נרצחה. כשהשוטרים מקיפים את זירת האירוע, הוא נמלט מהמקום כדי למצוא את האיש שהפליל אותו. שוטר שנמצא רגע אחד לפני פרישה מואשם בפשע שהוא לא ביצע והוא יוצא לטהר את שמו. במקרים מסוימים יתכן שאולי סרטים לצפיה ישירה מדובב או עם כתוביות בעברית הוסרו מיוטיוב והחלפנו את הסרט עם סרט לא מתורגם לעברית או ללא דיבוב.

סיפור משפחתי

את הסרט מביים לראשונה, האיש שכתב את התסריטים לשני הסרטים הקודמים, התסריטאי דויד אס. גויר, מה שמבטיח לנו לא רק פעלולים מרשימים אלא גם תסריט מושקע. בדף זה אנו מדברים בעיקר על 17 האתרים המובילים להורדת הכתוביות לסרט. הם בחינם, ותוכלו להשתמש בהם בקלות בכדי למצוא ולגשת לאילו כתוביות תזדקקו. יתר על כן, אנו מציגים את המדריך המפורט להוספת כתוביות לסרט עם ממיר הווידאו Vidmore. TSUBS.COM היא הורדת כתוביות בחינם כדי לגשת לכתוביות מאתרים.

  • הבמאי של “הג’וב האיטלקי” מביים סרט המשך ללהיט משנת 1995 “תפוס את שורטי”.
  • ברוב הסרטים הוספנו הערה כדי שתדעו שניתן להגדיר כתוביות (לא בכל הסרטים יש אפשרות כזאת).
  • אנג’ליק מטילה עליו קללה, הופכת אותו לערפד וקוברת אותו באדמה.
  • צריך להתקין את DirectVobSub לחיפוש הכתוביות באמצעות Windows Media Player.

למרות שהאתר נראה כמו בסגנון ישן, כתוביות שלו מתעדכנות לעתים קרובות. לאחר הורדתו, פשוט התקן והפעל אותו מייד במחשב שלך. באפשרותך לגרור ולשחרר את הסרטים ישירות לתוכנה זו. כתוביות באנגלית לסרטים של DivX הוא הורד הכתוביות של סרטי ה- DVD, עליו למצוא את הכתוביות באמצעות האלף-בית. אתה יכול למצוא אפילו את סרטי ה- DVD הישנים מאתר זה עבור תקליטורי ה- DVD שלך. לפני הורדת הכתובית תוכלו לצפות בתצוגה מקדימה של כתובית.

סרטים בעברית עם כתוביות בעברית

להורדת הכתוביות עליך להתקין את DirectVobSub במחשב שלך, ו- Windows Media Player יוכל להציג כתוביות בסרטים של DivX. הסרט התיעודי של רינו צרור ודורון צברי עוקב אחר הפועל בית שאן והמאמצים של קבוצת הכדורגל לשרוד בליגה הלאומית. למרות זאת, לא מדובר בסרט שמיועד אך ורק לאוהבי כדורגל, אלא לאוהבי דוקומנטרי. הסרט זכה גם בפרס אופיר לסרט התיעודי הטוב ביותר מכיוון שהוא עושה מה שכל דוקו טוב עושה – חופר לתוך נבכי נפשם של המתועדים בו, ובוחן את הקשר הרגשי ביניהם למגרש, בין אם מדובר בשחקנים או במעריצים.

הסרט, שצולם בשחור לבן ועוקב אחרי חבורה של צעירים שחופרים אחד לשני במהלך ארוחת ערב, מוקף שערוריה ותביעות משפטיות, כיוון שדיקפריו לא רצה שהוא יצא לאקרנים בארה”ב ובקנדה. רק בשביל זה – שווה לראות במה מדובר. ארנולד שוורצנגר סיים את תפקידו כמושל קליפורניה בשנת 2011, לאחר שמונה שנים בתפקיד, וכנראה בער בו לחזור למשחק, כי ממש באותה השנה הוא כבר החל לצלם את הסרט הזה. “עומד אחרון”, אגב, הוא הסרט הראשון בשפה האנגלית של הבמאי הדרום קוריאני קים ג’י וון. שוורצנגר משחק כאן שריף של עיירה קטנה, שפרש לחיים האלה מבחירה, כדי להתמודד עם כמה שפחות פשע. “באו” הוא הסרט הראשון שאולפני דיסני (במקרה הזה פיקסאר) משחררים לצפייה חינמית ביוטיוב, אבל כדאי שתמהרו, כי הוא יהיה שם לשבוע אחד בלבד. הסרט הקצר אורך פחות מ-8 דקות, וכבר נכנס לרשימה הקצרה של המועמדים לאוסקר בקטגוריה הרלוונטית.

כתוביות לאנגלית

ברוב הסרטים הוספנו הערה כדי שתדעו שניתן להגדיר כתוביות (לא בכל הסרטים יש אפשרות כזאת). נווט בסרט שברצונך להוסיף את הכתובית, לחץ על אפשרות החץ למטה של “ללא כתוביות” כדי לבחור “הוסף כתוביות” כדי לבחור את הכתובית שהורדת בחלק הראשון לייבוא. כתוביות באנגלית, כשמו כן הוא משיב, היא אתרי הורדת הכתוביות באנגלית לסרטים ותוכניות טלוויזיה.

את חבורת הג’ק אס כולם מכירים בזכות שלושת הסרטים שהם הוציאו במהלך השנים האחרונות בערוץ המוזיקה המפורסם אם טי וי. סרט תיעודי שחוקר את נשפי הדראג הניו יורקיים של שנות השמונים, בתקופה בה להיות קוויר היה אפילו יותר אנדרגראונד מאשר היום. את “המרוץ לדראג”, למשל, אי אפשר כמעט להבין בלי לצפות קודם ב”פריז בוערת”.

קפטן פיליפס עם תרגום מובנה | סרטים לצפייה ישירה

כמו כל בני הנוער בגילו, פיטר מנסה להכיר את עצמו ולהבין דברים על חייו. הוא מתאהב בגוון (אמה סטון), ולראשונה הם מתמודדים ביחד עם אהבה, מחויבות וסודות. כשפיטר מוצא מזוודה מסתורית ששייכת לאביו, הוא יוצא למסע לחיפוש נסיבות העילמותם של הוריו, מסע שמוביל אותו למעבדתו של ד”ר קורט קונורס (ריס איפנס), שותפו של אביו. שליח האופניים האגרסיבי והזריז הטוב ביותר של ניו יורק.

השרירן הקרח מגלם את שיין וולף, לוחם יוצא יחידה קרבית בעל ניסיון רב בשטחי מלחמה. להפתעתו הוא זוכה לתפקיד שלכאורה נראה שהכישורים הקרבים לא ממש הכרחיים בו, אבל מסתבר שלהגן על חמשת ילדי משפחת פלאמר יכולה להיות משימה די קשה. אביהם המנוח של חמשת השובבים היה מדען אשר עבד בשירות המדינה. שיין נשלח לטפל בילדים וכמובן למנוע מהאנשים הלא נכונים לגלות פרטים על הניסוי. במהלך התפקיד שיין יגלה שלטפל במשפחה, זה קצת שונה מלהיות מפקד ביחידה עילית.

כתוביות YIFY

עם מראה חדש ומושך ומניע לנקום את מותה תמרה יוצאת וצדה אחד אחר השני מהנערים אשר היו מעורבים במתיחה. מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה. קבוצה של חוקרים מגלה רמז למקור האנושות על כדור הארץ, רמז המוביל אותם למסע אל הפינות האפלות ביותר של שיקום. שם, הם חייבים להלחם בקרב נורא כדי להציל את עתיד המין האנושי. זה תואם למחשב Windows ו- Mac, כך שתוכל להוריד בקלות את הגירסה שאתה צריך בדיוק.

  • סרטים להורדה משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
  • כשהשוטרים מקיפים את זירת האירוע, הוא נמלט מהמקום כדי למצוא את האיש שהפליל אותו.
  • כשפיטר מוצא מזוודה מסתורית ששייכת לאביו, הוא יוצא למסע לחיפוש נסיבות העילמותם של הוריו, מסע שמוביל אותו למעבדתו של ד”ר קורט קונורס (ריס איפנס), שותפו של אביו.
  • ג’יי מגלה שיש סודות ביקום שקיי מעולם לא גילה לו, סודות שנחשפים כאשר הוא פוגש את הסוכן קיי בצעירותו (ג’וש ברולין), ונאלץ להציל אותו, את הסוכנות ואת עתיד האנושות.
  • כיום, אחת הדרכים הנגישות ביותר לצפות בתוכן החשוב הזה היא דרך שירות נטפליקס, שבו שורה של סרטים העוסקים בשואה ובמלחמת העולם השנייה מכל מיני זוויות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן