סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים ישראלים לצפייה ישירה

סרטים ישראלים לצפייה ישירה

וכל זה מחזמר עם שירים סוחפים שכתבו רוג’רס והמרשטיין, כן? הסרט כולל עוד ליהוקים מעולים כמו וופי גולדברג וג’ייסון אלכסנדר, והוא מתאים במיוחד לצפייה משפחתית, כי הילדים שלכם יהנו ואתם – ממש לא תסבלו. הזדמנות מעולה לצפות שוב בקומדיית המדע הבדיוני שמשמשת השראה לתחפושות פורים והאלווין עד היום, ואם אף פעם לא צפיתם בו – בכלל צפוי לכם תענוג. ברוס וויליס הוא נהג מונית וחייל לשעבר, שמוצא את עצמו אחראי לגורל האנושות. לא סיפור מאוד מקורי בעולם הקולנוע, אבל העתיד המדומיין של לוק בסון (שהחל לכתוב את הסרט בשנות השבעים, כשהיה בן 16) הוא צבעוני, מטורלל ומלא בפאן, מה שהפך את הסרט לאחד האהובים של העשור.

אחרי שהבמאית התל אביבית איריס זכי לא התקבלה בזרועות פתוחות כשהגיעה לצלם את סרטה הדוקומנטרי בהתנחלות תקוע – היא החליטה להתנחל. היא הציבה מצלמה, שולחן ושני כיסאות מחוץ למכולת של היישוב, וחיכתה לתושבים שיגיעו אליה. מה שנוצר הוא שיח מעניין בין אנשים שלא חולקים אידיאולוגיה, אבל כן חולקים אנושיות. חייזרים, אנשים יפים, איברים מתעופפים והמון אקשן – אלה החומרים שמרכיבים את גברים בחלל.

אחד בלב

הסרט מספר את סיפורו של וויל, רודף שמלות מבוגר, שנכנס לקשר עם שרלוט, בחורה שגילה חצי מגילו. צפו בסרט המרגש “בחזית הכיתה” המגולל את סיפורו האמיתי של המורה והסופר האמריקני בראד כהן, הסובל מתסמונת טורט, שהפך מילד חריג למורה אהוב ומוערך. סרט פנטסטי המתווסף לאוסף סרטי הביוגרפיה המוזיקליים שנעשו לאחרונה. ארנולד שוורצנגר סיים את תפקידו כמושל קליפורניה בשנת 2011, לאחר שמונה שנים בתפקיד, וכנראה בער בו לחזור למשחק, כי ממש באותה השנה הוא כבר החל לצלם את הסרט הזה.

התזמורת הוזמנה לנגן בטקס הפתיחה של מרכז לתרבות ערבית בפתח תקווה. עקב אי-הבנה, נוסעים חברי התזמורת לעיירת פיתוח מדברית בשם “בית התקווה” (הסרט צולם ברובו בעיירה ירוחם שבנגב). סרט דרמה בבימויו שליוסף סידר, בכיכובם שלליאור אשכנזיושלמה בראבא.

סרטים מומלצים

רק קחו בחשבון שבגרסת היוטיוב הוא מופיע עם כתוביות באינדונזית. “באו” הוא הסרט הראשון שאולפני דיסני (במקרה הזה פיקסאר) משחררים לצפייה חינמית ביוטיוב, אבל כדאי שתמהרו, כי הוא יהיה שם לשבוע אחד בלבד. הסרט הקצר אורך פחות מ-8 דקות, וכבר נכנס לרשימה הקצרה של המועמדים לאוסקר בקטגוריה הרלוונטית. “באו” בסינית הוא לא רק המאכל הבצקי, אלא גם כינוי חיבה לילד או אהוב, והסרט משחק על המשמעות הכפולה הזאת עם סיפור קטן ונוגע ללב על אימהות ומשפחה. ההרשמה בחינם ומומלצת לכולם – משתמשים רשומים יכולים לשמור סרטים, לדרג, לכתוב ביקורות אישית ועוד. תנאי השימוש באתר והאתר עצמו מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות, אך מתייחסים לגברים ונשים כאחד.

ג’ואי ולנסיה חוזר הביתה לחגוג את חג הפסחא עם המשפחה הפיליפינית המופרעת שלו. אחרוני הנאמנים לצבא יצרו את האנדרואידים האולטימטיביים, גמא 1 וגמא 2. מבוסס על סיפור החיים האמיתיים על המשפחה שייצרה את שלישיית האחים הראשונה שהפכו לאלופי NBA בתולדות הליגה…. חלק 4 של הלהיט ההיסטרי המבוסס על רב המכר שמכר יותר מ- 2 מיליארד עותקים ברחבי העולם. “השכן שלי אדולף”- דרמה קומית דוברת אנגלית, אידיש, גרמנית, עברית, פולנית וספרדית – מתרחשת בשנת 1960 בעיירה נידחת בדרם אמריקה ו… שירות “המייל היומי” המגיש את התכנים האיכותיים והמרתקים ביותר ברשת ישירות לתיבת המייל שלכם.

הצלם ממומבאי – הסרט המלא לצפייה ישירה

״את לי לילה״ שבוים על ידי אסף קורמן ונכתב על ידי לירון בן שלוש, עוסק בבחורה (לירון בן שלוש) המגדלת את אחותה בעלת המוגבלות השכלית (דאנה איבגי) ופוצחת ברומן עם מורה להתעמלות בבית ספר. על משחקה המשובח והמשכנע, קיבלה דאנה איבגי את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס פרסי אופיר. אחד מהסרטים הישראלים המצליחים ביותר הוא ״מחילה״ שיצא לאקרנים בשנת 2019. בתוך שלושה שבועות בלבד, 200 אלף אנשים צפו בסרט, ויש סיבה טובה לכך. אז אם מתחשק לכם לצפות בסרטים ישראלים אבל אתם לא בטוחים מה כדאי לראות, עשינו לכם את החיים טיפה יותר קלים עם רשימה מושקעת של 20 סרטים ישראלים מעולים שפשוט חובה להכניס לרשימת הצפייה שלכם במידה ועד היום לא ראיתם אותם. לעוד הצעות של סרטים מומלצים וסדרות שאסור לפספס מוזמנים להיכנס לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘.

לאחר קבלת הבשורה המרה, מחליט תומאס להגיע לישראל בעקבות אהובו שהלך לעולמו. הוא מתחיל לעבוד בבית הקפה של אלמנתו של אורן, ענת (שרה אדלר), ובין השניים מתפתחת מערכת יחסים מפתיעה. לצד הביקורות החיוביות שזכה להן, הסרט עורר ויכוח ציבורי גדול בשל העובדה שמככבים בו השחקנים אושרי כהן, איתי טיראן ואיתי תורג׳מן שכלל לא שירתו בצה״ל. הרטמכ״ל דאז, גבי אשכנזי, אף סירב לצפות ב״בופור״ והחרים את הסרט. למרות זאת, מדובר באחד מהסרטים הישראליים המרשימים ביותר שנעשו כאן. עלילת הסרט מורכבת מחמישה פרקים ושוזרת באופן מורכב כמה סיפורים מקבילים, שמקום התרחשותם המרכזי הוא שכונת עג’מי שביפו.

אקס-מן: אפוקליפסה ( – לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מרבית סרטי הדרמה המומלצים יעסקו לרוב בפיתוח של דמויות אליהן כל אחד עלול להתחבר ולפתח אמפתיה באופן כזה או אחר. בשל זאת מתאפשרת לשחקנים הזדמנות לפתח את המשחק שלהם דרך הדמות באופן יוצא מן הכלל, דבר אשר אינו קיים כמעט בז׳אנרים אחרים כמו אקשן. בהחלט הקשר אתר ליווי ובין שלושתם קיים ובכדי להבין מהו, קודם נסביר מספר מושגים וכללים הקשורים לתחום.

הוספנו גם סטנדאפ ישראלי כי חלק גדול הם גם שחניי קולנו או של סדרות. מדובר בנכס בעל משמעות לאומית עצומה, המחזיק באוצרות היסטוריים בעלי ערך רב לציבור הישראלי. כדי לטפח את אוצרות ארכיון הסרטים הישראלי ולהרחיב באופן משמעותי את אוספיו החליטו משרד התרבות והספורט ומועצת הקולנוע, לצד התמיכה בארכיון, לחייב את כלל יוצרי הקולנוע בישראל להפקיד בו עותק מהסרטים שיצרו, עבור הדורות הבאים.

סקין (Skin) – סרטו של גיא נתיב – לצפייה ישירה

אחד מהסרטים הישראלים העוסקים בקהילה הגאה, הוא ״האופה מברלין״ – סרט רגיש ומעודן שפורט על הנשמה. בסרט מככב שחקן גרמני (טים קלקהוף), המגלם את תומאס – אופה בבית קפה בברלין. תומאס מתאהב בלקוח המגיע שוב ושוב לבית הקפה – אורן (רוי מילר), ישראלי המתגורר בירושלים, נשוי ואב לילד, הנוסע לגרמניה לצורך ענייני עבודה. אורן מנהל רומן עם טים, אך הרומן נגדע כאשר אורן נהרג בתאונת דרכים.

רונית אלקבץ ז״ל הייתה אחת מהשחקניות הגדולות ביותר בישראל, וצפייה בסרט ״גט״ בכיכובה מוכיחה זאת לחלוטין. ״גט״ שבויים על ידי רונית ואחיה שלומי אלקבץ, מציג את הקשיים שעוברת ויויאן אמסלם בנסיונה לקבל גט מבעלה אלישע בבית הדין הרבני. זהו סרט מופתי, שאמנם עוסק בסיפור קטן, אבל מציג תופעה גדולה עמה מתמודדות נשים רבות בישראל. ״אפס ביחסי אנוש״ היא ככל הנראה הקומדיה הישראלית הטובה ביותר שנעשתה כאן. הסרט, שזכה בשישה פרסי אופיר ובפרס הסרט העלילתי הטוב ביותר בפסטיבל טרייבקה, עוסק בשלוש חיילות שלישות המשרתות במחנה שיזפון.

סרטים חדשים 2020 – 16 המלצות חמות לשנה הקרובה

מאט דיימון ובן אפלק (ששיחק בסרטים הקודמים של סמית’) כבר היו כוכבים גדולים בשלב הזה, וסמית’ קיבל הזדמנות לקחת את המוח היצירתי והמשונה שלו ולעשות סרט באיכות גבוהה יותר. הקומדיה השחורה, ששוחטת כל פרה קדושה שקיימת בנצרות, כנראה הייתה מתקבלת פחות יפה בעידן הסובלנות לאחר, אבל אם אין לכם בעיה שצולבים שם לא רק את ישו, מדובר באחת הקומדיות המהנות שתראו. ג’ורג’ אוסטרובסקי (1901–1980), איש עסקים ונדבן שנולד בפינסק וחי בריו דה־ז’ניירו, הציע ויזם את הקמת מבנה סינמטק ירושלים וארכיון הסרטים הישראלי בשנת 1973. ג’ורג’ היה מעורב בתכנון ועיצוב אתר הסינמטק בדרך חברון, אך לא זכה לחזות בהשלמת המרכז לקולנוע בירושלים , שנפתח בשנת 1981.

הסרט המאמין מספר את סיפורו האמיתי של דניאל בורוס (נקרא בסרט דניאל בלינט), צעיר יהודי החי בארצות הברית, אך מתכחש ליהדותו. הסרט “הכינור האבוד” הוא סיפורו של כלי נגינה יקר ערך אבוד של נגן מוכשר ושל גבורה יהודית על רקע עליית גרמניה הנאצית. להקת הנח”ל היא אחת הלהקות הצבאיות הכי ידועות ומצליחות של צה”ל וממנה יצאו לא מעט כישרונות כמו אריק איינשטיין, יהורם גאון, גידי גוב, יוסי בנאי, יונה עטרי ועוד רבים וטובים. סתיו בניו-יורק הוא סרט אהבה רומנטי בכיכובם של ריצ’ארד גיר ו-ווינונה ריידר.

סיפור משפחתי

כמו כן, חל איסור על הפרעה לשימוש או הנאה של משתמש אחר באתר או על כניסה בלתי מורשית לאתר או לחשבונות משתמשים אחרים בו. אלה נוצרו לנוחות המשתמש אך אינם נמצאים בשליטת הסינמטק והסינמטק אינו אחראי בכל דרך שהיא לתוכן המופיע בהם, כך שגם אין לראות בקישורים אלה כאישור או המלצה של הסינמטק לאמור בהם. משתמש המעלה חומרים, מידע ותגובות לאתר מקנה בכך לסינמטק הרשאה חופשית ומלאה, ללא תמורה, לעשות בעצמו, או באמצעות אחרים, שימוש באלה בכל צורה, מדיה ופורמט שהוא. כל הזכויות באתר שמורות לסינמטק וכל הזכויות בתכנים המופיעים באתר נמצאות בבעלות יוצריהם או בבעלות הגורם לו הקנו היוצרים את הזכויות או הרשאה לשימוש בהם. גם את הסרט הזה ביים אבי נשר, שמוכיח כי הוא אחד מהבמאים המוצלחים בארצנו. ״סוף העולם שמאלה״ מתרחש בשנת 1968 ומציג את חייהם של עולים חדשים המתגוררים בעיירה שכוחת אל בנגב.

סרט דרמה משובח של הבמאי ניר ברגמן, הסרט עוקב אחרי סיפורם הנוגע ללב של אם וארבעת ילדיה מחיפה, אשר מתמודדים עם מותו הפתאומי של אבי המשפחה. על רקע כל זאת, מנסה האחות הבכורה מאיה (מאיה מרון), לתמרן בין חייה האישיים לבין האחריות המשפחתית הכבדה שמוטלת לפתע על כתפיה. דאנה איבגי מגלמת את זוהר – מש״קית דואר מרדנית שעוסקת כל היום בניסיון לשבור שיאים במשחק המחשב ״שולה המוקשים״. נלי תגר היא דפי – מש״קית נייר וגריסה שהחלום הגדול שלה הוא לעבור לבסיס הקריה. שני קליין מגלמת את רמה – קצינת שלישות שלא מצליחה להתמודד עם בעיות המוטיבציה של השתיים. אם כבר צפיתם בסרט כמו מאות אלפי הישראלים האחרים שצפו בו, אתם מוזמנים לצפות בעיבוד הבימתי שלו בתיאטרון בית ליסין.

חמישים גוונים של אופל – הסרט המלא לצפייה ישירה

אלא שאז אחותה של שירה, אסתר (רננה רז), הולכת לעולמה בזמן הלידה. סרט של הבמאי אבי נשר בכיכובם של ג’וי ריגר, תום אבני, אמיר ח’ורי, עלא דקה, משי קליינשטיין, אליענה תדהר, אלישע בנאי ועוד. הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים ומציג את סיפור הקרב בקיבוץ ניצניםבמלחמת העצמאות. מדובר באחת ההפקות הגדולות והיקרות בתולדות הקולנוע הישראלי. מאז תחילת המאה ה-21, חלה פריחה מטורפת בעולם הקולנוע הישראלי. אחרי עשורים ארוכים בהם הישראלים העדיפו את הקולנוע ההוליוודי ובמקרה הטוב צפו באיזה סרט בורקס ביום העצמאות, כיום סרטים ישראלים זוכים לפופולריות עצומה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן