סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים חדשים 2022

סרטים חדשים 2022

הרשימה צפויה עוד להתעדכן כאשר ייצאו סרטים חדשים בהמשך השנה. אם יש לכם סרטים לילדים שלא מופיעים ברשימה שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו על כך בשרשור התגובות לכתבה. אנחנו תמיד שמחים להכיר סרטי ילדים מומלצים שלא יצא לנו לראות. ריכזנו לכם כאן רשימת סרטי ילדים חדשים שאסור לכם לפספס השנה ועוד המון סרטים מומלצים לילדים מכל הזמנים.

אנחנו מגיעים אליו לגמרי נטולי ציפיות ולכן הוא רק יכול להפתיע. הסרט הראשון של ונום משנת 2018 בכיכובו של טום הארדי התקבל בצורה מעורבות בקרב הקהל, מצד אחד היה שם הרבה אקשן, מצד שני העלילה היתה טיפה רופפת והיתה הרגשה כללית שיכלו לעשות עם הסרט הזה משהו קצת יותר חזק. בכל אופן את המבחן הכלכלי של כמה הכנסות הסרט יצליח לגרוף הוא עבר בהצלחה יתרהכאשר הכניס מעל 850 מיליון דולר (בתקציב של 100 מיליון דולר).

עולם היורה: עולם חדש / Jurassic World: Dominion

המסע שלו גורם לבלאגן גדול בציר הזמן, והוא כלוא בין היקום שלו לעולם מקביל שבו ברוס ווין הוא מייקל קייטון. למי שנולד אחרי 1989, נסביר שמייקל קייטון גילם את דמותו הראשונה של באטמן. נגיף הקורונה “עשה את המוות” ל”מוות על הנילוס” (הבנתם את משחק המילים?).

צמד במאים חתומים על הסרט – ג’ארד סטרן שהיה בין כותבי “סרט לגו באטמן” וסם לווין שהתנסה עד כה בכל המחלקות של הפקת אנימציה. השאלה היא אם זה יתגלה כעוד סחיטה חסרת בושה של המותג, או כסרט שלא ידענו שחיכינו בדיוק לו. הסרט השלישי בטרילוגיית “עולם היורה” מאחד את כוכביה, כריס פראט וברייס דאלאס הווארד, עם כוכבי הטרילוגיה הקודמת – סם ניל, לורה דרן וג’ף גולדבלום. לא רק יותר כוכבים יש כאן, אלא גם יותר דינוזאורים משלל סוגים, כי כתוצאה מאירועי הסרט הקודם, הדינוזאורים חיים לצד בני האדם בעולם כולו. זה מייצר סצנות פרועות כמו מרדף דינוזאורים ברחובות ואלטה, בירת מלטה. קולין טרוורו שב לכיסא הבמאי, וגם השתתף בכתיבת התסריט, והוא טוען שהטון של הסרט דומה לזה של “פארק היורה” של סטיבן ספילברג מ-1993.

סרטים: חדשים

בנוסף אם אתם רוצים להתעדכן על סרטים חדשים מומלצים וסדרות מומלצות כדאי לכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘, שם תוכלו לקבל המלצות צפייה על סדרות וסרטים, ביקורות ועוד. סרטים חדשים לשנת 2021 שמומלץ לכם לראות כמו כל שנה גם השנה חזרנו כדי לחשוף בפניכם את הסרטים המומלצים (לדעתנו) שאמורים להגיע בשנת 2021. רשימת סרטים חדשים שאתם חייבים לראות בשנת 2022 כמדי שנה, אנחנו מציגים בפניכם את הסרטים שצפויים לצאת בשנה הקרובה, שנראים מבטיחים במיוחד. כל הסדרות והסרטים החדשים שהגיעו לאחרונה לבתי הקולנוע או לטלויזיה.

סרטים חדשים לשנת 2020 שכדאי לכם לראות בקולנוע גם השנה חזרנו כדי לחשוף בפניכם את הסרטים המומלצים (לדעתנו) שאמורים להגיע ב 2020. אחרי הצלחת “יהלום בלתי מלוטש” , נראה שאדם סנדלר מחפש לחזור לככב כשחקן בסרטי איכותיים יותר מאשר יצירותיו מהשנים האחרונות. הראשון הוא דרמת הספורט העוקבת אחר צייד כשרונות שמגלה שחקן כדורסל מוכשר במיוחד בחו”ל ולוקח על עצמו להביא אותו לארה”ב ללא אישור קבוצתו. כנגד כל הסיכויים, השניים מנסים להוכיח שיש להם את מה שצריך כדי להגיע לאן.בי.איי. אז אם אתם מחפשים הרבה אקשן, פיצוצים, אפקטים מיוחדים ועלילה שאתם לא ממש צריכים לשבור את הראש כדי לעקוב ולהבין כנראה שכדאי לכם לבדוק את הסרט השביעי של “משימה בלתי אפשרית”.

פתיחת סניף חדש של אופנת WORD

בנוסף שימו לב לרשימת הלינקים שמופיעה בתחילת הכתבה, עם השנים הצטברו לנו באתר המון כתבות של סרטים מומלצים בז’אנרים שונים ולכן החלטנו לרכז לינקים והפניות שיעזרו לכם למצוא סרטים בקטגורייה ובז’אנר שאתם רוצים לראות. קחו בחשבון שהתאריכים שמופיעים ברשימה של סרטים חדשים מומלצים שהולכים לצאת השנה עלולה להשתנות, בתקווה שלא יהיו התפתחויות בלתי צפויות שיהרסו את התוכניות שלנו ושל תעשיית הקולנוע. בכתבה הזאת אנחנו נסקור בפניכם רשימת סרטים לילדים שיוצאים השנה לקולנוע.

הסרט עלה לצפייה בבתי הקולנוע בארץ במרץ 2022 וקיבל ביקורות טובות מאוד מקהל הצופים הצעיר. היצורים הכי חמודים, מצחיקים וצהובים חוזרים בסרט חדש. עלילת הסרט תספר את הסיפור המקורי של המיניונים ואיך הם פגשו את הבוס שלהם, גרו. כדי להוכיח לכם שבהחלט יש למה לחכות, ריכזנו עבורכם את הסרטים המבטיחים ביותר שעתידים לצאת בכל אחד מחודשי השנה, לחלקם עוד אפילו אין שם בעברית. לכם רק נשאר לפתוח יומנים, לשריין תאריכים ולעקוב אחרי “מה הלוז” כדי לקבל את הפרטים המלאים לכל סרט. לראות סרטים בקולנוע זה בילוי מיוחד כי תמיד יש סרטים חדשים בקולנוע.

יש למה לחכות: אלו סרטי הקולנוע הגדולים שצפויים לצאת ב-2022

עלילת הסרט מתארת סיפור על נסיך ויקינגי בשם אמלת’ אשר שם לעצמו למטרה לנקום בדודו, שרצח לנגד עיניו את אביו, חטף והתחתן עם אמו. אמלת’ מצליח להימלט מדודו הרצחני ולאחר מספר שנים הוא חוזר במטרה לנקום בדודו שלו ולהציל את אמו. בדרך הוא יגלה עד כמה רחוק מעגל האלימות הזה עלול לשאת אותו. בשני המסעות, נטלי חווה אהבה משנה חיים, ממשיכה בקריירת החלומות שלה כאמנית ומגלה את עצמה מחדש. סטודיו האנימציה “אילומיניישן” (“המיניונים”, “סרט לגו”) משתף פעולה עם חברת נינטנדו כדי להחזיר את הכוכבים הגדולים של עולם הגיימינג, מריו ולואיג’י, למסך הגדול. סדרת הסרטים המצליחה שמגוללת את סיפורו של האי בו מדענים מופרעים משבטים דינוזאורים למטרות כלכליות חוזרת בסרט נוסף עם אדפטציה לחיינו ב- מאה ה-21.

הסרט מתאר לנו סיפור מקורי על אדם מתבודד ומוזנח, שחי לבדו בבקתה ביער. הוא מתקשר בעיקר עם חזירה חביבה שיודעת למצוא עבורו פטריות כמהין יקרות ערך, אותן הוא מעביר לאיש עסקים שמוכר אותן למסעדות יוקרה. יום אחד כאשר החזירה שלו נגנבת, הוא יוצא למסע ברחבי העיר פורטלנד על מנת להשיב אותה אליו.

ספר הג’ונגל, ההצגה לילדים

כאשר הוא מוצא את עצמו מאמן משלוח של בוגרי בית הספר לטיסה לקראת משימה שכמותה טרם נראתה, מאווריק פוגש את סגן בראדלי בראדשו (מיילס טלר) – בנו של חברו המנוח “גוס”. בעומדו כנגד עתיד לא ודאי ושדים מן העבר, מאווריק נקרא להתעמת עם פחדיו העמוקים ביותר במהלך משימה שתדרוש ממנו את ההקרבה האולטימטיבית. המותחן הפסיכולוגי החדש של הבמאי זוכה האוסקר גיירמו דל-טורו (“צורת המים”) מביא סיוט חדש ועטור כוכבים, ביניהם ברדלי קופר, קייט בלאנשט, טוני קולט, וילם דפו ורוני מארה. הסרט עוקב אחר ברנש חסר מזל בשנות ה-40 (קופר) אשר מצטרף לקרקס וזומם תרמית שתהפוך אותו לעשיר. אך כאשר הוא מקווה להונות טייקון מסוכן בעזרתה של פסיכולוגית מסתורית (בלאנשט), הוא מגלה יריב ראוי שלא יהיה קל לרמות.

בעזרתם של בעלי בריתו הקסומים (החדשים והישנים), סטריינג’ עובר דרך שורה של מציאויות מקבילות מתעתעות ברחבי המולטיוורס כדי להילחם ביריבו החדש והמסתורי. דרמה-קומית אנושית ומרגשת שעוסקת בחוויית ההגירה הגדולה מרוסיה למדינת ישראל בשנות ה-90. זוג בשנות ה-60 לחייהם, ויקטור (ולדימיר פרידמן) ורעיה (מריה בלקין) אשר עסקו ברוסיה בדיבוב סרטים והיתה להם שם קריירה מצליחה, נוחתים בישראל ומבינים שאין כאן בכלל ביקוש לעיסוק שלהם. סרט האימה החדש של הבמאי ג’ורדן פיל (“תברח”, “אנחנו”). כרגיל מסרטיו של פיל, העלילה נשמרת בסוד ואין אנו יודעים דבר על הסרט מלבד צוות השחקנים, הכולל את זוכה האוסקר דניאל קלויה, קיקי פאלמר וסטיבן יואן. לאחר יותר משלושה עשורים כאחד הטייסים הבכירים בחיל הים האמריקאי, פיט “מאווריק” מיטשל (קרוז) ממשיך לפרוץ גבולות כטייס ניסוי אמיץ אשר מתחמק מקידום בדרגה אשר יקרקע אותו.

שני זרים גמורים // Two Distant Strangers

אליס ,חוקרת פולקלור בריטית, מקדישה את חייה לקריירה שלה. למרות עצמאותה הבלתי מתפשרת, היא חשה רגעים רבים של בדידות וחיה את חייה בצל רומן שניהלה לפני שנים רבות. יום אחד פרנק, נער בריטי שמחפש מחסה מהפצצות הבלתי פוסקות, מובא לחיות עמה תחת קורת גג אחת, ומציף בה רגשות וזיכרונות מהעבר…. הוא חולם לעבור לאוסטרליה ולהגשים את חלומו להפוך לזמר, ומנסה להתנער ממחויבותו כמורה. היעדר האינטרנט ושירותים עירוניים, גורמים ליוגין לרצות לעזוב ברגע שהוא מגיע.

  • אך חום ליבם של התושבים ודרך החיים המסורתית שלהם מחלחלות לליבו ו…

באופן אירוני בשתי העבודות שהיו לו, כגיבור על ועובד תברואה פשוט הוא ניקה זבל מהרחובות. בעקבות הגילוי המפתיע היא נפגשת איתו ומקבלת הזמנה ממשפחתה החדשה לחתונה מפוארת באזורים הכפריים של אנגליה. סרט מקורי של נטפליקס בכיכובה של לילי ריינהרט (ריברדייל) שמככבת בסרט בתפקיד ‘נטלי’, אישה צעירה שחייה מתפצלים לשני נתיבים שונים בליל סיום הלימודים בקולג’. הפרק הבא בסאגה של הרוצח מייקל מאיירס והגיבורה לורי סטרוד (ג’יימי לי קרטיס) שהייתה הניצולה היחידה ממסע הרציחות של מאיירס בשנת 78′.

סרטי דרמה

לצד תעלומת האוצר, ניית’ן וסאליבן ינסו לפענח תעלומה נוספת – היכן נמצא אחיו האבוד של נייתן? 15 שנים אחרי שהוכרז, גרסתו השאפתנית של גיירמו דל טורו לסיפורו של פינקיו סוף סוף מגיעה למסך, או שמא צריך לומר, הופכת לילד אמיתי. כהרגלו של הבימאי המקסיקני זוכה האוסקר, הגרסה שלו צפויה להיות אפלה ומוזרה, לצד קלילות מסוימת שנובעת מהיותו סרט סטופ-מושן, וגם, על הדרך, מחזמר. בקאסט המדובבים אפשר למצוא את יואן מקגרגור, כריסטוף ואלץ, טילדה סווינטון, קייט בלאנשט ועוד. לפי הדיווחים סרטו האחרון של ג’ורג’ מילר (סרטי “מקס הזועם”) זכה לתשואות ממושכות בבכורתו בפסטיבל קאן.

עוד סרט שהקרנתו נדחתה בשנה בעקבות הקורונה, אבל הפעם מדובר בילד הנצחי של הוליווד שנראה שלעולם לא מזדקן. הפעם קרוז חוזר לדמותו המיתולוגית של קפטן פיט מארוויק מיטצ”ל- מדריך הטייסים הסקסי. קנת בראנה חוזר לכיסא הבמאי כדי לביים עיבוד נוסף לספרה של אגאתה כריסטי המהווה מעין סרט המשך לסרט “רצח באוריינט אקספרס” מ שגם הוא כמובן עיבוד לספרה של כריסטי. לאחר עיכובים רבים בשל מגפת הקורונה עתיד לצאת השנה לאקרנים סרטה החדש של מיודעינו גל גדות. סרט אנימציה קומי לילדים שהופק על ידי אולפני האנימציה פיקסאר יחד עם וולט דיסני.

עולם היורה: עולם חדש // Jurassic World: Dominion

בשנה הקרובה סרט ההמשך של “אווטאר” צפוי להגיע לקולנוע, והוא הראשון מבין ארבעה סרטי המשך שהבמאי ג’יימס קמרון עבד עליהם במשך שנים. סרט אקשן בכיכובו של ג’יימי פוקס, המגלם אב שרק רוצה לספק חיים נוחים לבתו. אך עבודת הניקיון השגרתית שלו בקליפורניה מתבררת כחזית בלבד – ובמציאות הוא בעצם ציד ערפדים העובד תחת ארגון בינלאומי של קוטלים. זהו סרטו הראשון כבמאי של ג’יי.ג’יי פרי, פעלולן ידוע שעבד שנים בסרטי “מהיר ועצבני”, ג’ון וויק” ו”אוואטר”. אל פוקס מצטרפים גם דייב פרנקו, מייגן גוד, סטיב האווי וסנופ דוג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן