סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים חדשים מומלצים

סרטים חדשים מומלצים

הסרט צפוי להיות ריבוט (איתחול מחדש) לסדרת הסרטים בעקבות הכישלון המסחרי שהסרט האחרון נחל בשנת 1997. לכאורה זה נשמע לא קשור אחד לשני שבוב אודנקירק יהיה “באד-אס” בסרט אקשן אבל בכנות הטריילר גרם לנו לרצות לראות אותו. אם אתם אוהבים אקשן זה נראה לנו סרט שלגמרי הולך לעשות את העבודה.

מי שחושפת את סודות בני האצולה ומסבכת את העניינים היא ליידי ויסלדאון – דמות מסתורית שמפרסמת עיתון יומי החושף את הסודות. תקציב אישי ומשפחתימדור ניהול תקציב אישי ומשפחתי באתר פואנטה חדשות צרכנות מביא עדכונים שנוגעים להכנסות ולהוצאות של משקי בית בישראל. הצרכנים הישראלים מתמודדים מול אתגרים כמו יוקר המחיה והצעות לקחת הלוואה מהירה. המדור מקל עליהם לשמור על איזון בין הכנסות המשפחה להוצאות המשפחתיות. מדור ניהול תקציב אישי ומשפחתי במדור ניהול תקציב מתפרסמות כתבות עם מידע איזה סופר הכי זול, איך לחסוך בקניות בסופר, איך לצמצם הוצאות, כמה עולה בלון גז ועוד.

הכול בכל מקום בבת אחת // Everything Everywhere All at Once

מלבד ג’יימס ולאוטנר מככבים בסרט ג’קי סנדלר (אשתו של), ג’ארד סנדלר (האחיין של) וגארי וולנטיין (שעליו מבוסס “ליקריץ פיצה”). אליסה מילאנו (לנצח פיבי האליוול מ”מכושפות”) וסאם פייג’ (לנצח ריצ’רד האנטר מ”עושות כותרות”) מגלמים את דמויותיהם של גרייס ואד בדרמת המסתורין והפשע שמבוססת על רומן מאת נורה רוברטס. הבמאית היא מוניקה מיטשל, במאית שהתמקדה לרוב בסרטי טלוויזיה ומוכרת בעיקר בתור מי שביימה שני פרקים של “וירג’ין ריבר” בשנה האחרונה. לאחר שאחותה של גרייס (מילאנו) נרצחת, מתברר כי האחות לא הייתה רק מורה כפי שחשבו כולם, אלא חיה חיים כפולים בתור כוכבת בסרטוני רשת מיניים במיוחד. הבלש אד (פייג’) מוזעק למשימה לנסות ולגלות מי רצח את האחות, וגרייס לא נשארת אדישה ומצטרפת גם היא לנסות ולמצוא פתרון לתעלומה. אין כיף כמו סרט דוקומנטרי שעשוי כהלכה, אבל כשמדובר על אחד עם סיפור מחליא במיוחד – מדובר בתענוג מלוכלך שאי אפשר להפסיק לצפות בו.

גרו חולם להיות נבל העל הגדול ביותר שידע העולם והמיניונים נחושים לעזור לו להגשים את הפוטנציאל הגלום בו. הבעיה היחידה היא שגרו רק בן 12 וחבורה מסוכנת של נבלי על מפורסמים רודפת אחריהם. יחד עם קווין, סטיוארט, בוב ואוטו, יבנו גרו והמיניונים את המאורה הראשונה שלהם, יתנסו בכלי מלחמה בלתי אפשריים, ויתחילו הרפתקה סודית שרק תלך ותסתבך. הקרנה מיוחדת לאחד הסרטים המסקרנים והמיוחדים בתולדות הקולנוע הישראלי – “אדי קינג”. סרטו של גידי דר, שיצא למסכים ב-1992 וכעת יוצא לאור לראשונה אחרי רסטורציה בפורמט דיגיטלי חדש.

“אני לא”: תומר היימן חוזר מגואטמלה עם עוד פנינה דוקומנטרית

הסרט הוא סיפורו של אדי, שחקן מובטל שמתאהב ביוליה חברתו של מוריס העבריין, ונסחף אחרי השניים לעלילת פשע שהולכת ומסתבכת והופכת מרגע לרגע למופרכת יותר ויותר. במשך שנים צ’ארלס דאנס וניקולאי קוסטר-ולדאו גילמו את האבא והבן לבית לאניסטר ב”משחקי הכס” – ועכשיו, בחסות סרט ההרפתקאות החדש, הם נפגשים על המסך פעם נוספת. “נגד הקרח”, שמתרחש בשנת 1909, מלווה שני חוקרים דנים (בגילומם של קוסטר-ולדאו וג’ו קול מ”פיקי בליינדרז”) בעודם נאבקים בתנאי מזג אוויר קיצוניים ומנסים להביא הוכחה לכך שגרינלנד היא למעשה אי אחד. הסרט, שהוקרן לראשונה בפסטיבל ברלין האחרון, מבוסס על סיפור אמיתי.

אחרי שסטנלי מפוטר באופן פתאומי מהקבוצה הוא מוצא עצמו מתרגש בפעם הראשונה מזה הרבה זמן כשהוא פוגש במקרה כדורסלן ספרדי חובבן בשם בו קרוז, שהוא רואה משחק במגרש שכונתי במדריד. סרט אימה פסיכולוגי, שנכתב ומבוים ​​על ידי ג’ורדן פיל, שביים סרטי מתח ואימה מוצלחים כמו “תברח”, “אנחנו” ועוד. תושבי קניון מבודד באזור קליפורניה מגלים תגלית מוזרה ומצמררת. דרמה שמבוססת על הספר שירת סרטני הנהר של הסופרת דליה אוונס.

סרטים מומלצים – 32 סרטים שישנו את חייכם

בחרו סרט שיעשה לכם את הסופ”ש, את הערב או את השבת ותיהנו מחוויה מנתקת ומהנה. הפקת הענק החדשה של אשף סרטי האסונות רולנד אמריך (“היום השלישי”, “היום שאחרי מחר”) מוציאה אותנו למסע בלתי נשכח לחלל במרוץ נגד הזמן במטרה למנוע את הכחדתו של כדור הארץ. עם צוות שחקנים מוביל שמונה את האלי ברי, פטריק וילסון, ג’ון ברדלי, מייקל פנה ודונאלד סאת’רלנד, “הספירה לאחור” מבטיח להיות אחד מאירועי הקולנוע הגדולים של 2022. קומדיה רומנטית על האנשים שמפיקים חתונות – היום המאושר ביותר לזוגות אוהבים, כאשר מערכות היחסים שלהם מוזרות ורחוקות מאוד מלהיות מושלמות.

  • הסרט עוקב אחר ההרפתקאות של הצייר ומגולל את סיפור האהבה שלו לאשתו.
  • הפעם, הטרולים מגלים שהעיר שלהם נמצאת באחת משש ממלכות הטרולים, כשכל ממלכה מתאפיינת בסגנון מוזיקלי שונה.
  • מדובר בעצם בעיבוד מחודש לסיפור על ד”ר דוליטל, הרופא שיכול לדבר עם בעלי החיים.
  • ברוס ווין/באטמן מנסה לפתור סדרה של תעלומות מסוכנות במיוחד שמשאיר איש החידות ברחבי העיר גות’האם.

יחד עם צרפת ורוסיה, טורקיה היא אחת משלוש המדינות היחידות באירופה בהן נתח השוק של הקולנוע המקומי לא פחות גדול מזה של הוליווד. המורשת הקולנועית הטורקית עשירה ומפוארת, והולידה לאורך השנים להיטי פסטיבלים ולהיטים מסחריים. בחודש האחרון, בעיצומו של משבר הקורונה, היא רשמה שיא נוסף – והפעם עם “נס בתא מספר 7” (“7 Kogustaki Mucize”). בסרט מככב ז’אן-פסקל זידי, צרפתי שהוריו מחוף השנהב, ואמן רב-תחומי שזה הפרויקט הקולנועי הגדול הראשון שלו, והוא זכה עליו בסזאר לשחקן המבטיח. “פשוט שחור” מתאר כיצד הכוכב העולה מנסה לארגן צעדה בכיכר הרפובליק למען זכויות השחורים, ולצורך העניין נפגש עם כמה מן האושיות הבולטות בתרבות הצרפתית השחורה, עומר סי למשל.

סרטי נעורים אמריקאים תוצרת נטפליקס (נדרש סף קיטשיות גבוה במיוחד):

ניסיון נוסף ליצירת שובר קופות בכיכובן של המפלצות היפניות. האם הפעם נראה משהו חדש או חזרה על אותה תבנית ישנה עם הרס אינסופי של רכוש, אפקטים סבירים ועלילה בינונית מינוס. בכל מקרה מי שמת על מפלצות ענק סביר שלא ירצה לפספס את הסרט הזה. הסרט שחצי עולם מחכה לו כבר שנה על מנת לסגור את סאגת הנוקמים ותאנוס בעקבות הסוף המפתיע והפתוח אותו קיבלנו בסרט הנוקמים של 2018. הנוקמים ששרדו את הסרט הראשון יקבלו חיזוק מכמה גיבורים חוזרים כמו גם כמה דמויות חדשות על מנת להגיע לקרב הסופי מול תאנוס ואולי הפעם להכניעה את נבל העל של ה MCU. שילוב של שחקניות מעולות, תסריט שנון ובימוי מצוין הופך את “מסיבת רווקות” לקומדיה רומנטית קורעת מצחוק – גם אחרי שצפיתי בה יותר מדי פעמים ואני זוכרת את הפאנצ’ים בעל פה.

נראה שהובס ושואו פשוט עברו את הגבול ולמרות הטירוף שהולך להתחולל בסרט זה נראה מרתק. הסרט הזה מיעד יותר לילדים של 1992 שיראו כאן העתק אחד לאחד של אותו סרט מצויר רק הפעם עם שחקנים אמיתיים ובלי הג’יני הכחול אותו יחליף וויל סמית. ניסיון נוסף של דיסני לעשות קופה הפעם בתקווה שגם המבוגרים יבואו לראות ולהיזכר בנוסטלגיה של שנות התשעים. במרכזו של הסרט עומד נהג הודי שאפתן, המנצל את חוכמתו ואת עורמתו כדי להיחלץ מהעוני ולהפוך ליזם. אולם, אם נדמה לכם שמדובר בסיפור סינדרלה קלאסי שיותיר אתכם מאושרים ונטולי ספקות בסיום הסרט, זה ממש לא כך. שווה לצפות בסרט לא רק כדי לצלול אל הצבעים העזים של הודו, אלא כדי להתעמת עם שאלות מוסריות לא פשוטות.

Waking Life / חיים בהקיץ

כמי שלא ממש ספר את הסרטים המקוריים של גברים בשחור הפעם כריס המסוורת’ וטסה תומפסון עושים לי אפילו פחות מוויל סמית’ וטומי לי ג’ונס, וזה אומר הרבה. בואו נקווה שהייה לנו כאן אקשן סביר וכמות גאדג’טים שלא יביישו את מה שיש ל 007 להציע. עבור מי שמחפש המלצות צפייה ב-NETFLIX, ייתכן שהאתר החדש של החברה יעזור. מדובר ב-TOP TEN של נטפליקס, עשרת התכנים הנצפים, שהחברה התחילה לעדכן כל שבוע גם בחתך בינלאומי וגם בחתך מקומי.

הסרט מתמקד בילדותו של נער צעיר בתוך המהומה והסכסוכים של בלפסט, צפון אירלנד של שנות השישים של המאה ה-20. הסרט עתיד להשיק יקום חדש לסרטי “באטמן”, במסגרתו שני סרטי המשך נמצאים בשלבי תכנון ושתי סדרות ספין אוף שצפויות לעלות בעתיד בשירות התוכן של HBO. ניקולס קייג’ בסרט חדש ומרענן שמצליח להזכיר לנו שהוא שחקן עם ארגזים של כישרון. בסרט ‘משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק’ ניקולס קייג’ מגלם את עצמו, לפחות בחלק הראשון של הסרט, שחקן מרושש שמסכים להופיע בפרויקטים גרועים שפעם הוא לא היה מסתכל לכיוונם. לאחר האירועים שהתרחשו בסרט “סוף המשחק”, מחקרו המתמשך של ד”ר סטיבן סטריינג’ (בנדיקט קמברבאץ’) על היכולות של אבן הזמן, מופרע על ידי אויב חדש ועצמתי, כתוצאה מכך רוע גדול משתחרר אל העולם.

סיפורי חיותתכנים נוספים

מערבון אנימציה הנקרא בשמו של גיבורו – זיקית בדיבובו של ג’וני דפ, שמנסה להציל עיירה במערב הפרוע מהתייבשות. תוך כדי כך, הוא עובר מסע שיפגיש אותו עם כל הדמויות האופייניות לז’אנר, רק שהפעם כולן הפכו לחיות מדבריות, למשל נחש ולטאה. כמו כל דבר בסרט, גם המהפך הזואולוגי הזה מתגלה כהברקה, והוא מאפשר לגיבורים הקלאסיים של המערבון לקבל רובד נוסף ולהפוך בו בזמן גם לגיבורים של אגדה קסומה.

בקיצור – סרט מקורי, עשוי היטב, מלא עוצמה ומעורר מחשבה. דרושה יותר מצפייה אחת כדי להבין את משמעותו האמיתית של הסרט. מוטב לצפות בו יותר מפעם אחת, ועל מסך גדול ככל האפשר. כזה הוא גיבור הסרט, פיל, כמוסת רעל מהלכת בגילומו של בנדיקט קמברבאץ’. את הסרט ביים בן אפלק, על פי סיפור שהתרחש בראשיתה של המהפכה החומייניסטית, בשלהי שנות השבעים.

ועכשיו בואו נתחיל – רשימת סרטים מומלצים 2020

יחד עם זאת, ססיליה מתחילה לאבד אחיזה בחוש המציאות שלה, שמוטל בספק כשהיא מתחילה לחשוד שבן זוגה לשעבר לא ממש מת כפי שחשבה. העלילה מתרחשת בתחילת המאה ה-20 והיא מתארת את היווצרות סוכנות הריגול קינגסמן, בעוד גרועי הרודנים ובכירי הפושעים בעולם מתאחדים וזוממים מלחמה אשר תשמיד מיליונים, אדם אחד מוכרח לצאת למירוץ נגד הזמן על מנת לעצור בעדם. הסרט מציג את סיפור ההצלחה של האחיות מנקודת המבט של האבא שלהן, אדם שהתגבר על מכשולים גדולים על מנת לסלול עבור בנותיו את הדרך לפסגה של הטניס העולמי. הסרט מעורר השראה ונוגע בנושאים של מוטיבציה, התמדה בלתי מתפשרת ותעצומות הנפש של הורה שמוכן לתת הכל עבור ההצלחה של הילדים שלו. אוליביה אלן היא כוכבת קולנוע שכמה ימים לפני הקרנת הבכורה של הסרט שלה מסתבכת עם גבר נשוי, מיליארדר בשם וינסנט רויס. הפיצוץ בין השניים מתועד בעדשות מצלמת פאפרצי, באופן מקרי לגמרי בחור תמים בשם אנטוניו שעובד למחייתו בתור מחנה רכבים נקלע לתמונה שלהם בטעות.

ריבוט לעוד סרט קומיקס והפעם זהו הלבוי שמגיע לעולמינו כשהוא תינוק ובמהלך השנים הופך לכלי עזר עבור הרשויות על מנת שהן יוכלו להלחם בכל תופעות העל טבעיות שנוחתות על כדור הארץ. מהטריילר נראה שהסרט יהיה דיי קליל, נקווה שזה יספיק לו על מנת לייצר סרטי המשך לדמות בלי הצורך באתחול מחודש בעוד מספר שנים. “לילה בניו יורק” (לנצח אופתע מהתרגומים הגרועים של סרטים לעברית) שונה מהקומדיות הרומנטיות הקלאסיות בכך שהוא מתחיל דווקא מפרידה, ועוסק בה לא מעט. במרכזו ג’ני (ג’ינה רודריגז המעולה מ”ג’יין הבתולה”) אשר נפרדת מבן זוגה בעקבות קבלת משרה נחשקת בסן פרנסיסקו ומצרפת אליה את שתי חברותיה הטובות להרפתקה אחרונה, רגע לפני שהיא עוזבת את ניו יורק, מולדתה. הסרט גדוש בטרנדים של השנים האחרונות, פסקול עדכני ומהנה ועל אף שאין בו איזה מסר עמוק במיוחד – הוא דווקא כן שווה את הזמן שלכם. אין בכלל ספק שעבור מי שמחפש סרטים מומלצים בנטפליקס, משפט השבעה משיקגו הוא סרט חובה.

לחובבי האימה שביננו – “בלתי נראה”

סרט גיבורי-על שמבוסס על דמותו של באטמן מבית DC קומיקס ומשמש כאתחול מחודש לסרטי באטמן. עלילת הסרט מתארת סדרה של תעלומות רצחניות שאדם מסתורי שמזוהה בכינוי ‘איש החידות’ משאיר ברחבי העיר גות’האם עבור באטמן. הסרט זכה לביקורות נהדרות וציון של 7.7 באתר IMDb והוא בהחלט משב רוח מרענן יחסית לפרויקטים האחרונים של ניקולס קייג’.

  • בניגוד מוחלט לסטיבן ספילברג, שהיומרה המוצהרת שלו ב”רשימת שינדלר” היתה להוכיח כי הקולנוע יכול לברוא מחדש את העבר בדיוק כפי שהיה, לטרנטינו יש מטרה הפוכה לגמרי – הוא לועג לעצם הניסיון להעניק לשואה ייצוג קולנועי.
  • הקיפוד חביב להפליא, זוג חבריו האנושיים מקסימים גם כן, והיינו שמחים שיאמצו אותנו גם, או לכל הפחות יזמינו אותנו לארוחת ערב.
  • אותם יצורים טורפים, מסתבר, עיוורים, אך כפיצוי על כך, יש להם אוזניים חדות והם מאתרים את הטרף לפי חוש השמיעה.
  • סרט לייב אקשן לילדים ומבוגרים כאחד, גדוש כוכבי קולנוע מהשורה הראשונה.
  • אוסף הסרטים המפחידים שלנו יגרום לכם לפחד מהצל של עצמכם.
  • כעת שנים רבות אחרי האירועים של הסרט הראשון הוא מגלה שיש לו בן באמריקה, שהוא לא ידע עליו, והוא מוצא את עצמו מחוייב לנסוע בשנית לארה”ב על מנת להתאחד עם בנו האבוד והיורש לכתר של זמונדה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן