סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים חדשים בנטפליקס

סרטים חדשים בנטפליקס

בעולם בו חיים דרקונים לצד בני אדם, ישנו נער ויקינגי צנום בשם היקאפ (שיהוק, בעברית) שאביו הוא מנהיג השבט הדומיננטי והחזק. אנשי השבט לוחמים בדרקונים, וכדי להשתלב הילד מצליח ללכוד דרקון שחור – אך מתקשה להרוג אותו. השניים הופכים להיות חברים ממש טובים, ומשם מתחיל המסע המסובך שכולל את גילוי הידידות, תלאות משותפות וכמובן סוף מחמם לב. בכל מקרה מדובר בסרט מהנה שיעביר לכם את הזמן בכיף, במיוחד אם אתם אוהבים את הז’אנר הזה. אם אתם מחפשים סרטים מומלצים בנטפליקס מכל הזמנים זאת אופציה נהדרת שאסור לכם לפספס.

  • הסרטים כולם מבוססים על ספר ומגוללים את מערכת היחסים בין שני תלמידי תיכון יפים, צעירים וכריזמטיים במיוחד (לאנה קונדור ונואה סנטינאו שמתגלה כזאק אפרון של העשור האחרון).
  • סרט קצר ועוצמתי באורך של חצי שעה שקיבל לאחרונה מועמדות לאוסקר 2021.
  • כשתסיימו את הסדרה יחכו לכם גם שני הסרטים מהעשור השני של שנות האלפיים.

בסרט מככבים וינס ווהן,ויל פרל,לוק וילסוןשאולי יהיה מוכר לכם גם בתור דמותו של קייסי קלסו מ”מופע שנות ה-70″ ועוד רבים וטובים. בניגוד לסרט המפורסם שלבוני וקלייד משנת 1967 שגרם לצופים לאהוב את צמד הפושעים בוני וקלייד ועשה להם סוג של רומנטיזציה, הסרט הזה נותן לנו זווית שונה של הסיפור. שני אנשי חוק מזדקנים, טקסס ריינג’רס, מקבלים על עצמם את המשימה ללכוד את בוני וקלייד, הסרט מציג לנו סיפור של מרדף, אשר מציג את צמד הפושעים כמו שהם – שודדים חסרי מצפון שאיבדו צלם אנוש בשלב מסוים בחייהם. דרמת מלחמה עוצמתית המתרחשת במערב אפריקה, הסרט מציג לנו את סיפורו העצוב של ילד בשם ‘אגו’ אשר נקרע ממשפחתו בעקבות מלחמת אזרחים עקובה מדם שמתחוללת ברחבי המדינה. בלית ברירה אגו הופך לילד-חייל שעושה כל מה שהוא צריך על מנת לשרוד את המציאות האכזרית.

אנימציהתכנים נוספים

כמה מהסרטים שלו הם האהובים עליי ביותר, והסרט הזה, שמבחינתי הוא יצירת מופת – הוא לגמרי אחד מהם. אנחנו יודעים שלא מדובר בסרט חדש או בהפקת מקור של נטפליקס, אבל אם אתם מחפשים סרטים מומלצים בנטפליקס תדעו שיש המון סרטים מעולים שכדאי לכם לבדוק. למי מכם שלא מכירים את ‘מקס הזועם’, מדובר בסרט פעולה משנת 2015 של הבמאי ג’ורג’ מילר (שביים גם את סרטי מקס הזועם הישנים יותר) בכיכובם שלטום הארדי,שרליז ת’רוןו-ניקולס הולט. כמו שאתם בטח יודעים יש הרבה סרטים מומלצים בנטפליקס לקהל הבוגר, אך הפעם היינו חייבים להמליץ לכם על סרט מצויר לילדים שעלה שם לאחרונה וקיבל ביקורות נהדרות.

בסרט משחקים גם אלכסנדרה שיפ, קיגן-מייקל קי ולוק ווילסון. לארה ג’ין קאבי היא תלמידת תיכון בת 16 מופנמת וחמודה עם לב רגיש שנוטה להתאהב לעיתים קרובות. אבל במקום לשלוח לנערים שהיא נדלקת עליהם הודעה בסגנון של “רוצה להיפגש מתישהו? ”, היא פשוט מוציאה דף ועט, וכותבת להם מכתב אהבה בלי כל כוונה לשלוח אותם. הטוויסט בעלילה מגיע ביום שבו כל המכתבים הללו – חמישה מכתבים לחמישה בחורים – נשלחים. מדובר כמובן בסרט מבית נטפליקס שעלה לפני מספר חודשים, באוגוסט 2018, וקיבל ביקורות מעולות.

מאה סרטים לראות בנטפליקס

(כי עם כל הכבוד, מבטא בריטי בשנות ה-20 זה לא פיקניק בברמינגהם). לפי יוצר הסדרה סטיבן נייט, העונה הזו משפחת שלבי מוצאת את עצמה מול הסיכון הגדול ביותר בתולדותיה, ואם הצלחתם להתחמק מספויילרים בנוגע לסיום, זה הזמן לשים קסקט ולאמץ את המבטא. אחת מסדרות הדרמה הטובות ביותר של השנים האחרונות מגיעה לסיבוב הפרידה שלה בחודש יולי עם המחצית השניה של עונת הסיום שלה.

גוסלר בת 93 כיום ומתגוררת בירושלים, אגב, והשמועות אומרות כי היא צפתה בסרט ואהבה אותו מאוד. לכל תקופה יש את הטירוף הבלתי צפוי שלה, ובגל הראשון של הקורונה זה היה הלהיט הטורקי הזה, המבוסס על סרט קוריאני שלא עורר תהודה בינלאומית מיוחדת. “נס בתא מספר 7”, לעומת זאת, טיפס לצמרת דירוגי הצפייה של נטפליקס בשלל מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל, ורכש לעצמו שני מעמדות – “הסרט שכולם מדברים עליו” ו”הסרט שכולם בוכים בגללו”. אפילו ניימאר, מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם, הזיל דמעות ברשתות החברתיות בעקבות הצפייה בו. זהו מסוג הסרטים שגורמים לך לתהות מה הבמאי לקח לפני שהתחיל בצילומים, וברור לך שהתשובה היא שזה היה משהו טוב. אך תהיה זו טעות לקטלג את “מקום שקט” כזוועתון מפחיד ותו לא.

פרויקט אדם // The Adam Project

הסרט “האירי”, בבימויו של מרטין סקורקזה, מככבים אל פצ’ינו, רוברו דה נירו, ג’ו פשי והארווי קייטל. הסרט, שנמשך יותר משלוש וחצי שעות, עוקב אחר חייו של מחסל מאפיה לשעבר – פרנק שירן. כאשר הוא כבר מבוגר, על כיסא גלגלים ומשוחרר מלחמה, הוא משחזר את תקופת עבודתו בשורות המאפיה. גם Spenser Confidential (הצדק של ספנסר) הוא סרט פעולה. הסרט יצא רק במרץ 2020 וכבר התברג ברשימת עשרת הסרטים הנצפים בנטפליקס (סרטי מקור). סרטה של הודה בן-ימינה על צעירות בנות מהגרים מן הפרברים הפריזאים זכה בפרסים לסרטי הביכורים הן בפסטיבל קאן והן באוסקר הצרפתי.

עלילת הסרט מתרחשת באוסטרליה הפוסט-אפוקליפטית בין אירועי הסרט הראשון והשני בסדרה ומתארת את מאבק ההישרדות של מקס, אדם שמחפש שקט נפשי אחרי שאיבד את אישתו ובנו כתוצאה מהכאוס המשתולל. אם אתם מחפשים סרטים מומלצים בנטפליקס שכוללים הרבה אקשן זה אופציה מושלמת בשבילכם. אם יש לכם נטפליקס אתם בטוח יודעים שמרוב שיש כל כך הרבה תכנים טובים בספריית הסרטים (והסדרות) של נטפליקס, קשה מאוד להחליט במה כדאי לצפות עכשיו.

הזהב של נורמן

זה מסר בעייתי מן הסתם, ולא בטוח שסרט כזה היה יוצא היום, הוא מתקבל באהדה, אבל ב-2015 זה עוד היה בסדר, ו”המתמחה” שבר קופות ברחבי העולם וגם בישראל. ואכן, אם מתמקדים במשל ולא בנמשל, הרי שהלהיט הזה מענג לצפייה ומרגשת עד דמעות. כתבה וביימה ננסי מאיירס, אחת הקולנועניות הוותיקות בהוליווד, שחתומה גם על להיטים כמו “מה נשים רוצות” ו”באהבה” אין חוקים”.

הסרט לוקח אותנו לנקודות משמעותיות בחייו של שמעון פרס ויציג בפנינו את פועלו הייחודי למען מדינת ישראל. השחקנית נומי ראפאס (“נערה עם קעקוע דרקון”) חוזרת למקורות עם מותחן שוודי חדש, שמתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי. חובי האקשן אמורים להיות מסודרים, עם עלילה שבמרכזה חיילת היוצאת למשימה נואשת וחוצה ים קפוא כדי לשים סוף למלחמה ולהציל את בתה. הז’אנר הזה ממש לא יפנה לכולם – אבל אלה שכן בעניין כבר יודעים מי הם.

סרטים מומלצים בנטפליקס שחובה להוסיף לרשימת הצפייה | אוגוסט 2022

בראייה לאחור, “הגוניס” גם בולט בגיוון המגדרי והאתני שבו, וזה עוד לפני שהדבר היה טרנדי ואופורטוניסטי. מבחינה פרובנציאלית-פטריוטית, “וונדר וומן” הוא הסיפור הקולנועי הגדול של השנים האחרונות. גל גדות הגיעה אליו כשהיא שחקנית אלמונית למדי במושגים הוליוודיים, כשהקריירה הבינלאומית שלה לא מתקדמת וכשהיא כבר עם רגל וחצי על המטוס חזרה לארץ, ויצאה ממנו כאייקון וכאחת הכוכבות הכי עסוקות בתעשייה.

  • הסרט קיבל דירוג טוב של 7 באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb.
  • העלילה עוסקת בגבר רפה שכל ואב יחידני, המתגורר בכפר אגאי.
  • מוקומנטרי, כלומר דוקומנטרי מבוים, שהופץ בצרפת בשנה האחרונה וזכה לתהודה רבה, ואז נרכש בידי נטפליקס להפצה בינלאומית.

בסרט, שיצא בסוף נובמבר 2019 והיה מועמד לאוסקר, צפו 64 מיליון איש. בסרט, בכיכובם של מייק וולברג, וינסטון דיוק ואלייזה שלזינגר, צפו 85 מיליון צופים. במרכז הסרט, שעלה לשידור באפריל 2020, עומד שכיר חרב (כריס המסוורת’) אשר נשלח לבנגלדש להציל את בנו של ברון סמים. הפרודיה הענקית עליו ב-“מת לצעוק 4”, שגם מציגה את טום קרוז כפסיכופט קורע מצחוק, ואכן היו שמועות שזה נכון באותה התקופה, כשהוא נכנס חזק לתוך הסיינטולוגיה.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

ממליצים לכם בחום לרוץ לראות אותו (כולל הדקות האחרונות עם כותרות הסיום). מה הולך טוב יותר עם הריון מתקדם מאשר רובוטים רצחניים דמויי אדם? קלואי גרייס מורץ (“קיק אס”, “קארי”) מגלמת אישה צעירה בהריון מתקדם שמוצאת את עצמה בעולם פוסט-אפוקליפטי בו מתקיים מרד אלים של אנדרואידים (יצורים מלאכותיים דמויי אדם, לרוב רובוטים אבל לא תמיד). היא ובן זוגה מנסים לברוח ולתפוס מחסה – וכמו תמיד, זה ממש לא הולך להיות פשוט כמו שזה נראה.

הסרט מלווה בצילומים מרהיבים ומיוחדים של הטבע והעולם היפיפה שמתחת לפני המים. אם יצא לכם להיתקל במהלך ימי האירוויזיון האחרון בתל אביב בצוות צילום ברחובות – זה לא במקרה. אחרי שנטפליקס שידרה את אותו אירוויזיון מתל אביב, ועתידה לשדר גם את התחרות ברוטרדם במאי 2020, זה היה רק עניין של זמן עד שהתכנית הנצפית בעולם תזכה לסרט קומי מקורי משלה, שחלקים ממנו צולמו בישראל.

פרויקט אדם / The Adam Project

תרגישו שוב כמו ילדים עם ריאן ריינולדס, ג’ניפר גארנר, מארק רופאלו וזואי סלדניה ב”פרויקט אדם”. צאו למסע פנטסטי עם סרט האנימציה “חיית הים” Slumberland בכיכובו של ג’ייסון מומואה, ו”בית הספר לטוב ולרע” עם שרליז ת’רון וקרי וושינגטון. שרו יחד עם לאשנה לינץ’ ואמה תומפסון ב- Matilda של רואלד דאל. או צפו בבכורת הבימוי הראשונה של קניה בריס, ג’יי ג’יי פרי, דייב פאטל, קארי קראנקל, מתיו ריילי ומליסנט שלטון.

מלבד ברי משחקים בסדרה גם דבי ריאן, ג’ון ריינולדס ומולי שאנון. למרות שהוא גר במקום מרוחק ממנה היא מחליטה לקחת צ’אנס ולהפתיע אותו בחופשת חג המולד, שם היא מגלה כמה דברים מפתיעים בנוגע לקראש החדש שלה. הגילוי המרעיש מתקבל בתחילה בצורה מטרידה בקרב מקבלי ההחלטות בממשל, אשר מעדיפים להתעסק בעניינים פוליטיים הקשורים לבחירות הבאות. כתוצאה מכך שני האסטרונומים מחליטים להוציא את המידע שיש להם לתקשורת, להזהיר את העולם מפני הסכנה שמתקרבת לכדור הארץ ובתקווה שהגל התקשורתי יגרום למישהו במדינה או בעולם לעשות משהו. למראית עין באד עובד בעבודה משעממת ושגרתית בתור מנקה בריכות בעמק סן פרננדו, אך בפועל מקור ההכנסה האמיתי שלו זה ציד והרג ערפדים. אם אתם אוהבים אקשן סצנות של קרבות ואפקטים מיוחדים אתם הולכים לעוף על הסרט הזה.

מה לראות בנטפליקס בפסח? הנה שלושה סרטים חדשים ולוהטים

במאי סרטים חובב טבע רוקם קשר יוצא דופן עם תמנונית שחיה ביער אצות תת-ימי בדרום אפריקה והיא משתפת אותו במסתורי עולמה המרתק. הסרט אמנם לא קיבל ערימות של יחסי ציבור כמו הפקות אחרות של נטפליקס אבל אל תתנו לזה לגרום לכם לפספס את הסרט הנפלא הזה. הסרט מתאר בצורה מרגשת עד דמעות את החיים לצד האבל של זוג הורים שהבת שלהם נרצחה באירוע ירי בבית ספר. מדובר בסרט הביכורים של הבמאי רמי ויקס, שמצליח לשלב בצורה אינטליגנטית מותחן אימה על-טבעי ומפתיע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן