סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סרטים וסדרות לצפייה ישירה

סרטים וסדרות לצפייה ישירה

צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. היכנסו כעת לאתר עולם הילדים של הידברות, גלו עולם חדש של סרטים וסדרות שתוכלו להראות לילדים שלכם בראש שקט. אחת הבעיות בצפייה בסרטים לילדים היא שאנו לא רוצים שהילדים ייחשפו לקשיים או תכנים קשים לצפייה.

אם נעשה סקר בין ההורים כנראה שרוב ההורים יסברו שצפייה בסרטים היא לא התעסוקה המועדפת עליהם עבור ילדיהם אך באותה נשימה יוסיפו ש’אין ברירה’ וזה הדרך הטובה ביותר לקבל כמה שעות של שקט ורוגע. באמת אין תחליף לשקט הארוך שמעניקה צפייה של הילדים בסרט ונדמה שאין אפשרות בלי זה. מה שכן אפשרי הוא לדאוג לילדים לתוכן איכותי ומעשיר כמו עולם הילדים בכדי שלצפייה יהיה ערך מוסף חינוכי. עולם הילדים של הידברות מכיל מגוון רחב של סרטי ילדים חינוכיים. אחת מן התעשיות המתפתחות ביותר בעשרות השנים האחרונות היא תעשיית הקולנוע והסרטים.

פעולה והרפתקאותתכנים נוספים

כל סרט הוא עולם ומלואו מבחינת התוכן שלו, הדמויות, מוסר ההשכל, הסיפור שהוא מספר ועוד. הילדים מתחברים אל הדמויות בסרטים יותר בקלות מאשר אנשים מבוגרים ופשוט חיים את הדמות. לכן תראו ילדים קטנים רבים רוקדים ושרים עם הדמויות, מרותקים למסך בעניין, צוחקים כשהדמות צוחקת, מחייכים כשהדמות מחייכת וכד’. בשל ההשפעה של התכנים בסרטים על הילדים שלנו חשוב לוודא שהם נחשפים לתכנים טובים, ללא אלימות וללא השפעות שליליות אחרות. את הסדרות והתוכניות הישראליות לצפייה ישירה אפשר למצוא בערוצים של הוט, כאן 11, ערוץ 13, יס, קשת 12 ועוד. בעולם של ימינו כמעט בלתי אפשרי לבקר את כל התוכן אותו צורכים הילדים, הם הולכים לחברים, נפגשים איתם ולא תמיד הילד בשליטה שלנו.

כבר בסרטי הילדים המצוירים אנו רואים לא מעט סיטואציות שונות במהלך הסרטים שעשויות להיות לא נעימות לצפייה עבור ילדים וכבר מגיל קטן אנו נותנים להם להתמודד עם הסיטואציות האלה. כילדים הם מתחברים לדמויות בסרטים מהר יותר, ולכן חיים את הדמויות והחיים שלהן בסרט ואז כאשר משהו לא נעים קורה לדמות הראשית, הרי שבמהלך הסרט הילד ירגיש לא נעים ואולי אפילו ירצה להפסיק לצפות בסרט. באתר תוכלו למצוא מעל 1,000 תכנים ווידיאו ואינספור סרטים לילדים. החל ממחזות זמר והצגות, דרך סרטים על בעלי חיים, סרטים מצוירים, סרטים על חגי ומועדי ישראל ועוד. כעת לא צריך לדאוג שהילדים ייחשפו לתכנים פוליטיים, אלימים ותכנים שעשויים לפגוע בהתפתחות שלהם. אתר ישראלי בעל מנגנון חיפוש סדרות לצפייה ישירה וסרטים לצפייה ישירה בצורה נוחה, האתר מחובר למקורות איכותיים לצפייה ישירה ומאפשר בדרך כלל 72 דקות צפייה ישירה ביום ללא תשלום.

סרטים לצפייה ישירה

ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. גם בסרטים מצוירים יכולים להיות תכנים בלתי ראויים כמו גזענות או אלימות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב).רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT. השימוש בשירות כפוף לדרישות סף טכנולוגיות, ובהן ציוד קצה תומך וגלישת אינטרנט במהירות של 5Mb לפחות.

אתר סרטים לילדים באופן טבעי פחות חשוף לחולות הרעות שישנם בסרטי המבוגרים. אתר עולם הילדים מציע לכם פלטפורמה ייחודית ואיכותית לבילוי ופנאי עבור הילדים שלכם. נכון להיום האפשרות לצפייה ישירה בסרטים וסדרות באמצעות יוטיוב קיימת רק בארה”ב, אך אנחנו נסביר כאן איך ניתן להתחבר לשירות גם מישראל. בכדי שהילדים לא ילמדו דפוסי התנהגות פסולים יש צורך למנוע ממנו לצרוך סרטים וסדרות שמכילים ערכים כאלו. ערכים פסולים לא חייבים להיות אלימות, זה יכול להיות גזענות או ערכים שליליים אחרים שהורים לא רוצים ללמד את ילדיהם. תוכן חינוכי משובח הוא תוכן שמלבד ההקפדה שלא יהיה בו תוכן פסול, יש בו גם ערך מוסף של ערכים חינוכיים ומעשירים עבור הילד שיתנו לו כלים לעתיד להיות בן אדם טוב ויעניקו לו ידע בנושאים רבים.

סרטים לצפייה ישירה ובחינם

התכנים כולם מבוקרים על ידי אנשי חינוך תוך שימת דגש על מסרים חיוביים בלבד. כנסו לאתר בכדי להתרשם מהתכנים המעולים ועשו את ההחלטה הנכונה עבור העתיד של הילדים שלכם. אי אפשר לומר שאין סרטים בעלי תוכן חינוכי, מתוך מאות אלפי הסרטים והסדרות קיים גם תוכן איכותי ומעשיר אך הבעיה הגדולה היא הקושי למצוא אותם מתוך השפע האדיר של הסרטים שקיים היום. הורים רבים שחשוב להם עתיד ילדיהם משקיעים שעות רבות בחיפוש אחר תוכן איכותי בכדי שהילדים שלהם יעבירו את הזמן עם תוכן ראוי ואיכותי.

בכדי לתת מענה עבור תוכן איכותי לגילאים היותר צעירים יש צורך בהשקעה מרובה, תעשיית הסרטים והסדרות הקלאסית מגלגלת סכומי כסף עצומים ובכדי לייצר תוכן שיעניק אלטרנטיבה אמתית יש צורך בהשקעה גדולה מאוד של כספים ומאמץ. אמנם, ישנה חשיבות עצומה לתת לילדים תוכן איכותי וחינוכי משום שהסרטים והסדרות משפיעים בצורה חזקה מאוד על נפשו של הילד ומעצבים במידה מסוימת את דמותו לעתיד. לסרטים וסדרות בהם אנחנו צופים יש את הכוח להעביר מסרים בצורה הטובה ביותר, כאשר אנחנו או הילדים צופים בסרט אנחנו חיים את המתרחש בצורה חזקה שנחרטת אצלנו בזיכרון טוב יותר מאשר למשל קריאה של ספר. כאשר התוכן הוא חינוכי הילד סופג באמצעות הסרטים מסרים וערכים חשובים שיכולים להוות לו בסיס להמשך החיים. צפייה ישירה בחינם לעיתים מוגבלת למספר דקות צפייה ישירה ביום, לכן לעיתים עדיף לראות סדרות בצפייה ישירה באתר מסויים וסרטים לצפייה ישירה באתר אחר. כמובן בראש ובראשונה מטרת הסרטים החינוכיים היא כדי למנוע את הצורך בצפייה בסרטים והסדרות אשר מכילים תכנים מזעזעים של אלימות קשה וערכים פסולים אותם אנחנו לא רוצים להנחיל לילדים.

ויש עוד המון תכנים לצפייה.

הסיבה שהרבה קבוצות מוסרות על ידי טלגרם בעקבות תלונות של ארגון זיר”ה. יש הרבה קבוצות שמעלות תוכן אחת מהשנייה, כך שלפעמים אפשר לקבל שיתוף קובץ מקבוצה שסגורה לרישום. מי לא אוהב להתרגש ולהיסחף בעלילה של סרט טוב – מפחיד, מצחיק, דרמטי, רומנטי – או גם וגם?

אפליקציית NEXT TV מבוססת על ממשק מתקדם ואיכותי עם שירותי צפייה כמו דילוג על פתיח, צפיית בינג’, StartOver , CatchUp במגוון ערוצים ועוד. או יועץ השקעות והתכנים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ פרטני המותאם לצרכיו של כל אדם. חלק מהקישורים באתר הם קישורי שותפים, המקנים לנו עמלה בעת ביצוע רכישה לאחר לחיצה על קישורים אלה, ללא עלות נוספת למשתמשי האתר. פרקים של סדרות בעברית לילדים דווקא יש ביוטיוב לא מעט, אבל חשוב לשים לב שמדובר בדרך כלל בפרקים נבחרים, ולא בסדרה כולה. סרטים נקיים מדברים שאינם ראויים –לפעמים יש מחשבה שאם מדובר בסרט מצויר אז זה לא נורא שהילד יצפה באלימות.

ערוץ 12 שידור חי

צריך להכיר ולדעת מאילו אתרים של צפייה ישירה מומלץ לראות סרטים בצפייה ישירה או סדרות בצפייה ישירה. מבחר הסרטים הישראליים באורך מלא לצפייה באתר יוטיוב מצומצם מאוד, וכולל בעיקר סרטים ישנים וסרטי תעודה. מדובר בערוץ שמפעילה יוטיוב עצמה, וכולל מבחר גדול של סרטים וסדרות, הפתוחים לצפייה בארה”ב. ללא תכנים אלימים ובעייתיים – חשיפת הילדים רק לתכנים טובים, לעתים גם סיטואציות לא נעימות מהחיים אולם לא משהו שהם לא אמורים לדעת להתמודד אתו או ללמוד להתמודד אתו כבר מגיל צעיר. כמובן לא משהו שייקח אותם למקומות אפלים בחיים כמו סרטים המשלבים יריות, אלימות, סמים ועוד. וין דיזל ופול ווקר חוברים שוב לפרק האולטימטיבי של סדרת סרטי מהיר ועצבני המבוססת על קצב מואץ.

  • בכדי להגן על הילד מפני תכנים לא ראויים, ישנם מספר שכבות הגנה שהקפדה עליהן תיתן שקט נפשי להורים.
  • היכולת של סרטים וסדרות לרתק את הילדים מאפשרת להורים שעות רבות של שקט בהם הם יכולים לסדר את העניינים בבית ואפילו לעבוד מהבית.
  • חשוב לדעת שמחקרים אכן מאששים את החשש מפני השפעה עמוקה של מראות שמתרחשים בסרטים בהם הילדים צופים על התנהגותו של הילד וחשוב מאוד לפקח על התוכן בו הם צופים.
  • הורים רבים שחשוב להם עתיד ילדיהם משקיעים שעות רבות בחיפוש אחר תוכן איכותי בכדי שהילדים שלהם יעבירו את הזמן עם תוכן ראוי ואיכותי.

אין ספק כי כדי להעשיר את עולמם של הילדים שלנו אנו צריכים לאפשר להם להיחשף למגוון תכנים חדשים ומגוונים. ניתן לעשות זאת על ידי לקיחת הילדים להצגות, על ידי משחקים שונים, פגישת חברים במסגרות שונות כמו גן ובית ספר וכמובן באמצעות סרטים שונים שהילדים צופים בהם. כבר מהגילאים הקטנים ביותר אנו מספקים לילדים שלנו את האפשרות לצפות בסרטים ובסדרות, על מנת להעשיר את עולם התוכן שלהם, לספק להם פנאי ועניין וכדי ליהנות גם כן מכמה שעות של שקט להורים שגם זה חשוב. באתר עולם הילדים תוכלו למצוא מגוון רחב של סרטים לילדים בעברית ומגוון תכנים נוספים לצפייה ישירה, משחקים, בדיחות ועוד.

צופים לאחרונה

להיפך מרבית הסרטים בעלי ערכים חינוכיים ולימודיים שונים כך שהילדים גדלים לתוך מעטפת טובה ונעימה המעשירה את עולמם מבלי לחשוף אותם כבר מגיל קטן לכיווניים שלילים ומסוכנים. באתר ערוץ הילדים תוכלו לאפשר לילדים שלכם ליהנות ממגוון עצום של סרטים וסדרות לצפייה ישירה מכל הסוגים והסגנונות, המגוון והעניין. החל מסרטים מצוירים, דרך הצגות מוקלטות, מחזות זמר, סרטים לימודיים, סרטים חינוכיים, סדרות ופארקים שונים, ניסויים מדעיים ועוד. בזכות אתר עולם הילדים שהוקם במטרה לתת לילדים תוכן מעשיר ואיכותי הנקי מתוכן פסול, יש להורים אלטרנטיבה טובה להעסיק את הילדים עם תוכן שלא יזיק להם.

סרטים מצוירים תזזיתיים מידי עלולים לגרום להפרעות קשב בקרב ילדים. בחיבור איטי לאינטרנט יתכן ויהיו שיבושים בצפייה ישירה אבל בחיבור לאינטרנט במהירות ממוצעת הצפייה תהיה בצורה חלקה. השימוש ב-VPN פשוט – נכנסים לאתר ספק השירות, מורידים את התוכנה למחשב, מפעילים אותה ואז בוחרים את המיקום בעולם ממנו אתם מעוניינים לגלוש באינטרנט. השוטר ריק גריימס מוביל קבוצת שורדים בעולם שנשלט בידי זומבים.האנטומיה של גריי – עונה 6תכירו את מרדית’ (אלן פומפאו) מתמחה סטז’רית שנה ראשונה בתחום הכירורגיה בבית …

סרטים מומלצים

הורים רבים מחפשים סרטי ילדים מומלצים כדי שהילדים יעבירו את הזמן עם תכנים חיוביים. באתר עולם הילדים מבית הידברות, תוכלו למצוא סרטים מומלצים רבים המכילים תוכן חינוכי המבוקרים על ידי אנשי מקצוע. למדנו שסרטים מצוירים הם דרך נפלאה להעסיק את הילדים, אך יש צורך בבקרה של התוכן בכדי שהתועלת תהיה מרובה על הנזק האפשרי שיכול להיגרם לילדים מאותם הסרטים והסדרות. נסו עוד היום את אתר עולם הילדים ותקבלו תוכן מצויר מרתק עבור הילדים שלכם.

נדמה שעולמם של בני הנוער והילדים עבר כבר ממזמן מהמרחב האמיתי למרחב הווירטואלי. בעוד שבני הנוער מתמקדים ברשתות החברתיות, אצל ילדים צעירים יותר מדובר בעיקר בצפייה בסרטים וסדרות המתאימים במיוחד לגילם. לכמעט כל ילד יש את הסדרות בהם הוא צופה באופן תמידי שגורמים לו להיות מרותק במשך שעות רבות אל המסך ולהעביר את הזמן.

הידעתם מיהו היונק האיטי ביותר בעולם?

בסרט האקשן החדש הם חוזרים לרחובות בהם הכול התחיל ומצטרפים למישל רודריגז וג ורדנה ברוסטר כדי לחצות בדהרה את לוס אנג לס ולקרוע את המדבר המקסיקני במכוניות אקזוטיות. כשהם חוזרים ללוס אנג לס בעקבות פשע, ניצתת מחדש האיבה בין העבריין לשעבר והנמלט דום טורטו, לבין הסוכן בריאן או קנור. אבל כששניהם עומדים יחד מול אויב משותף הם מבינים שכדי לגבור עליו הם חייבים להיכנע ליחסי האמון החדשים והלא בטוחים ביניהם. בין מרדפי שוד וזחילה במנהרות מעבר לגבול – שני הגברים מגלים שהדרך היחידה לנקום היא לעשות את הבלתי אפשרי מאחורי ההגה. אם אתם מחפשים לצפות בסרט מסויים מומלץ כמובן להשתמש באפשרות החיפוש המוצלחת של יוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן