סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ספיידרמן רחוק מהבית לצפייה ישירה

ספיידרמן רחוק מהבית לצפייה ישירה

הסרט עלה לאקרנים בתיאטרון פוקס וילג’ שבלוס אנג’לס ב-13 בדצמבר 2021, ועלה לאקרנים בארצות הברית ב-17 בדצמבר, כחלק מהשלב הרביעי של היקום הקולנועי. בישראל, הסרט עלה לאקרנים ב-16 בדצמבר 2021. הסרט זכה לביקורות חיוביות על הופעותיהם של חברי צוות השחקנים והכימיה ביניהם, על התסריט, הבימוי, סצנות הפעולה, הצילום והפסקול.

בינואר 2021, פייגי ציין כי על אף שרבים מכנים את שם הסרט כ”ספיידרמן 3″, באולפני מארוול בוחרים להתייחס לשם הסרט כ”השיבה הביתה 3″ עד לחשיפת שם הסרט. במקביל, דווח על כך שצ’ארלי קוקס, שגילם את דמותו של מאט מרדוק / דרדוויל בסדרה המקורית של נטפליקס, “דרדוויל”, ביקר על סט הצילומים לצורך צילום מספר סצנות. חודש לאחר מכן, הולנד תיאר את הפקת הסרט כהפקת “הסרט גיבורי-העל השאפתני ביותר עד כה”.

צופים לאחרונה

ההכנות לקראת הפקת סרט “ספיידרמן” שלישי החלה כבר בשנת 2017, עם הפצת הסרט הראשון שלו ביקום הקולנועי של מארוול, “השיבה הביתה”. באוגוסט 2019, המשא ומתן בין סוני ואולפני מארוול עלה על שרטון; ועם זאת, חודש לאחר מכן, התגובה השלילית והחריפה מצד המעריצים לה זכה ביטול העסקה הובילה לעסקה חדשה בין שתי החברות. צילומי הסרט החלו באוקטובר 2020 בניו יורק ובאטלנטה והסתיימו בסוף מרץ 2021. עלילת הסרט בוחנת את מהותם של היקומים המקבילים וקושרת באופן רשמי את היקום הקולנועי לסדרת סרטי “ספיידרמן” שהופקו בעבר, ובמהלכה שחקנים רבים – כולל מגווייר וגארפילד – שבים לגלם את דמויותיהם מסרטיהם של סם ריימי ומארק וב. שובם של מגווייר וגארפילד הייתה נושא לשמועות ותאוריות אינטנסיביות; ואולפני סוני, אולפני מארוול וחברי צוות השחקנים שמרו על חשאיות מוחלטת לכל הנוגע להשתתפותם של מגווייר וגארפילד, למרות הדלפות רבות שאישרו זאת.

הגובלין נמלט, בעוד פיטר נותר שבור בגלל מותה של דודתו. בינתיים, נד לומד כיצד לפתוח פורטלים באמצעות הטבעת שבבעלותו של סטריינג’, שבה הוא משתמש בניסיון למצוא את פיטר, אך במקום זאת מוצאים גרסאות חלופיות שלו משני היקומים מהם חמשת הנבלים הגיעו. אבל כאשר ספיידרמן מבקש עזרה מד”ר סטריינג’ על מנת להחזיר את המצב לקדמותו בטרם העולם ידע מי הוא, הכישוף מייצר קרע בעולמם. הם ומשתחררים דרכו הנבלים הכי חזקים אשר נלחמו בספיידרמן בכול יקום באשר הוא. לראשונה בהיסטוריה הקולנועית של ספיידרמן, זהותו של הגיבור השכונתי החביב נחשפת והוא כבר אינו יכול להפריד בין חייו הרגילים לבין הסיכונים המלווים את היותו גיבור על, בעוד האנשים הכי יקרים לליבו נמצאים בסיכון. הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית ב-2 ביולי 2019. בישראל הסרט יצא לאקרנים יומיים לאחר מכן, ב-4 ביולי 2019.

איפה אפשר לצפות בסרט ספיידרמן לצפייה ישירה?

בק מנסה לפנות לרחמיו של פארקר, שהפעם לא נופל בפח האשליה ופורק את בק מהאקדח בו היה חמוש. פארקר מחזיר את השליטה ב-EDITH לידיו ומנטרל את כל צי הרחפנים. הוא זוכה לשבחיהם של ניק פיורי והאפי הוגאן ובלבה של MJ שמנשקת אותו. הם חוזרים לניו יורק ונהיים זוג בעוד שהוא שומר על העיר כספיידרמן. בק מגלה שפארקר גילה את מזימתו ומחליט להרוג אותו בטרם יזהיר אנשים נוספים ובפרט את פיורי.

לאחר ששני האולפנים לא הצליחו להגיע להסכמה, סוני הודיעה כי היא תפיק את סרטו הבא של ספיידרמן ללא מעורבותו של פייגי או של מארוול. בהצהרתם, סרטי סוני הודו כי הדבר עשוי להשתנות בעתיד והודו לפייגי על עבודתו בשני הסרטים הראשונים. ביולי 2021, חשפה מארוול צעצועים ובובות אקשן שונות עבור קידום הסרט, כולל בובות “Funko Pop”, בובות “Marvel Legends” וסטים של לגו. בסוף אוגוסט 2021, כשנשאל על המחסור בקדימון ותמונות רשמיות או תקצירי עלילה לסרט, פייגי האמין שהסרט אינו “פחות או יותר סודי מכל הפרויקטים האחרים שלנו” ואישר כי קדימון רשמי יופץ לפני עליית הסרט לאקרנים בבתי הקולנוע. על אף ש”סרטי סוני” היא האמונה על תהליך שיווק הסרט, דווח כי צוות השיווק שלה מתואם מול צוות השיווק של דיסני על מנת לוודא שכל צוות יודע מתי הצוות מפיץ תוכן הקשור ליקום הקולנועי של מארוול. ב-22 באוגוסט, דליפה לכאורה של הקדימון הראשון הופצה ברשתות החברתיות, אך הוסרה ונמחקה על ידי “סרטי סוני”.

Spider-Man: No Way Home על מה הסרט?

בסוף ספטמבר, סרטי סוני ואולפני דיסני הודיעו על עסקה חדשה שתאפשר לאולפני מארוול ופייגי להפיק סרט נוסף על דמותו של ספיידרמן עבור סוני, שהתעתד לעלות לאקנים ב-16 ביולי 2021, תוך שמירה על קיומה של הדמות בהמשכיות היקום הקולנועי של מארוול. על פי הדיווחים, אולפני דיסני יממנו 25% מעלויות הסרט תמורת 25% מרווחי הסרט, תוך שמירה על זכויות למסחר את דמותו. העסקה גם אפשרה לספיידרמן בגילומו של הולנד להופיע בסרט עתידי של אולפני מארוול. פייגי הצהיר, “אני נרגש שהמסע של ספיידי ביקום הקולנועי של מארוול יימשך, ואני וכולנו באולפני מארוול מאוד נרגשים מכך שניתן להמשיך לעבוד על כך.” פייגי הוסיף כי דמותו של ספיידרמן תוכל “לחצות יקומים קולנועיים” ולהופיע גם ביקום מארוול של סוני. אפשרות זו סימנה את העובדה ששני האולפנים מכירים במה שמתואר באופן חופשי כ”יקום משותף מפורט”. סוני תיארו את סרטיהם הקודמים עם אולפני מארוול כ”שיתוף פעולה נהדר “, ואמרו “רצוננו ההדדי להמשיך היה שווה לרצונם של המעריצים הרבים.” עם חתימת העסקה החדשה, וואטס היה בהליכי משא ומתן סופיים על בימוי הסרט.

צילומי הסרט הראשיים החלו בהרטפורדשייר, אנגליה ב-2 ביולי 2018, תחת הכותרת “הסתיו של ג’ורג'” (“Fall of George”). הצילומים מתקיימים גם בלונדון, עם צילומים במיקומים שונים, כולל מזרח לונדון. ג’ייק ג’ילנהול – קוונטין בק/מיסטריו, מומחה לארבעת היסודנים שמגויס על ידי ניק פיורי במטרה לעזור לספיידרמן להביס אותם. בקומיקס המקורי, דמותו של בק הייתה אומן פעלולים ואפקטים מיוחדים שהשתמש בכישרונו המיוחד על מנת לבצע מעשי פשע באמצעות אשליות. לדעתי סרט מצויין, מותח, מלהיב, המון הפתאות, מאוד מיוחד, המון אפקטים, בהחלט סרט שיכול להיזכר יפה. העלילה גם מעניינת, נכון שיש את הסיפור של הבחורה תמיד, דווקא כאן לא פיתחו יותר מידי וזה טוב לדעתי.

הוויכוח שנמשך יותר מעשור: אנדרואיד או iOS?

בתום סוף השבוע הראשון לעלייתו לאקרנים, נמסר כי סרט המשך נמצא בפיתוח. ג’ייקוב באטלון שמבחינתי הוא דוגמא למשפט עדיף חבר טוב מאח רחוק. מגלם את חברו הטוב של פיטר פרקר, נד לידס בסרטי ספיידרמן של היקום הקולנועי של מארוול. טום הולנד המגלם את אתספיידרמן בסרטי היקום הקולנועי של מארוול. כל סרט חדש של איש העכביש עושה לי טוב על הלב.

בפורטל ההנחות והמבצעים השיתופי המקיף בישראל, תוכלו למצוא המלצות וחוות דעת של חברי הקהילה שלנו אודות כל מה שקשור למבצעים, הנחות ואפשרויות חינם של ספיידרמן רחוק מהבית לצפייה ישירה בחינם. חודש שלאחר מכן, הולנד העיר שהוא לא בטוח אם עליו להמשיך להשתתף בסרטי “ספיידרמן”, בתקווה שסרטים עתידיים יתמקדו בדמותו של מיילס מוראלס במקום בדמותו של פארקר. למרות זאת, פסקל הצהירה כי היא מקווה להמשיך לעבוד עם הולנד על סרטי “ספיידרמן” עתידיים, וב-29 בנובמבר 2021, אף הצהירה שאולפני סוני ומארוול מתכוונים להפיק לפחות עוד שלושה סרטי “ספיידרמן” בכיכובו של הולנד.

נושאי דיון שנפתחו על ידי חברי הקהילה ב-7 הימים האחרונים

גיבור העל הידידותי מצטרף לחבריו נד, אם-ג’יי ושאר החבורה לחופשה באירופה. אולם תכניתו להשאיר מאחוריו לכמה שבועות את עולם גיבורי העל משתבשת במהרה, כאשר הוא מסכים לעזור לניק פיורי לפענח את התעלומה מאחורי מספר התקפות של יצורים אשר זורעים הרס ברחבי היבשת. באוגוסט 2019, נודע שסרט רביעי בסדרת הסרטים של “ספיידרמן” במסגרת היקום הקולנועי של מארוול נמצא בפיתוח לצד פיתוח הסרט השלישי.

בסצנה שבמהלך הכתוביות, פיטר ו-MJ מגלים כי למערכת החדשות “הדיילי ביוגל”, בראשותו של ג’יי ג’ונה ג’יימסון, עיתונאי בכיר השונא את ספיידרמן, הגיע סרטון שהוקלט לכאורה על ידי מיסטריו רגעים לפני מותו, בו ספיידרמן מופלל בהשתלטות עוינת על הטכנולוגיה של סטארק ואף נחשפת זהותו הסודית כפיטר פארקר. פיטר פארקר יוצא לטיול רגלי רומנטי עם MJ והיא מגלה לו שהיא הסיקה שהוא ספיידרמן. בהתחלה הוא מנסה להכחיש, אך כאשר היא מציגה לו שברי רחפן שאספה מזירת הקרב עם יסודן האש, פארקר מפעיל אותו והם מגלים שהוא מציג הקרנה הולוגרפית של הקרב.

הפוסטים החמים באתר

הסרט החדש של ספיידרמן שודר לראשונה ב-4 ביולי 2019 ועונה לז’אנר סרט גיבורי-על המשלב פעולה, הרפתקאות, קומדיה ומדע בדיוני. ריס איוואנס – ד”ר קורט קונורס / הלטאה, מדען שהועסק ב”תעשיות אוסקורפ”, אשר הפך ללטאת ענק לאחר שנסיוב ניסיוני שנועד לרפא את ידו הקטועה השתבש. איוואנס גילם בעבר את דמותו של ד”ר קונורס בסרט “ספיידרמן המופלא”. מבחינה כרונולוגית ביקום הקולנועי של מארוול, הסרט הבא הוא האלמנה השחורה. באפריל 2021, חתמה סוני על הסכם עם דיסני המעניק להם גישה לתוכן שלהם, כולל סרטי “ספיידרמן” קודמים ותכני מארוול השייכים לסוני, שישודרו ב”דיסני+” ו”הולו” וברשתות הטלוויזיה הליניאריות של דיסני. לאחר קרב עם פיטר, הגובלין זורק פצצת דלעת על מיי ומביא למותה.

  • בפורטל ההנחות והמבצעים השיתופי המקיף בישראל, תוכלו למצוא המלצות וחוות דעת של חברי הקהילה שלנו אודות כל מה שקשור למבצעים, הנחות ואפשרויות חינם של ספיידרמן רחוק מהבית לצפייה ישירה בחינם.
  • מבחינת החזרתיות בסרטי מארבל, שבדרך כלל לא התרגשתי מהם, ספיידרמן בהחלט עוקף, שובר, ומשאיר אבק מבחינתי לכל סרט אחר.
  • תחת בקשתו של פיטר, סטריינג’ מתקן את הכישוף, המוביל לכך שהחמישייה ושני הספיידרמנים יישלחו בחזרה ליקומיהם וכולם ישכחו את זהותו.
  • פיטר מנסה להציל אותה, אבל נלקח על ידי הגובלין.
  • הקדימון הרשמי הופץ רשמית ב-23 באוגוסט, במהלך פאנל “CinemaCon 2021” שנערך על ידי “סרטי סוני”.

בייאושו, פארקר מחליט לפנות לדוקטור סטריינג’, ומבקש ממנו להטיל כישוף שיחזיר את הגלגל לקדמותו ויגרום לאנשים לשכוח את זהותו כספיידרמן. עם זאת, ברגע שפארקר מבין כי הכישוף יכלול את אהוביו, הוא גורם בשגגה לתקלה שמושכת אל עולמם חמישה אויבים של ספיידרמן מיקומים מקבילים, אשר מודעים לזהותו – ד”ר אוטו אוקטביוס, הגובלין הירוק, הלטאה, אלקטרו וסנדמן. תומאס היידן צ’רץ – מרקו פלינט / סאנדמן, פושע שזכה ליכולת לארגן ולעצב מחדש את המולקולות שבגופו כחול לכל צורה שיחפוץ בה. היידן צ’רץ גילם בעבר את דמותו של פלינט בסרט “ספיידרמן 3”. בינתיים, ניק פיורי חוקר מספר מקרים בהם יסודנים (ישויות מפלצתיות העשויות מארבעת היסודות) תוקפים יישובים ובני אדם אך מובסים בידי גיבור-על מסתורי בשם קוונטין בק. בק מספר לפיורי שהוא לוחם שהגיע מיקום מקביל בו היסודנים השמידו את כדור הארץ, ושהוא מנסה להציל את כדור הארץ הזה מגורל דומה.

לצפות בסרט החדש של ספיידרמן בקולנוע

פארקר מבין שבק רימה אותו ושכל עניין גיבור-העל הנלחם ביסודנים היה תרמית. הוא מודה בפני MJ שהוא ספיידרמן, מסביר לה את המזימה של בק ומבקש ממנה לברוח עם חבריה לכיתה בעוד שהוא עצמו ימהר לברלין להזהיר את ניק פיורי, וינסה לתקן את טעותו ולקחת את השליטה על EDITH. במטרה למנוע קטסטרופה נוספת ואת הגעתם של אורחים נוספים מיקומים מקבילים, מבין פיטר כי ניתן להציל את היקום במחיר העובדה שאיש (כולל קרוביו ואהוביו) לא יזכור אותו. תחת בקשתו של פיטר, סטריינג’ מתקן את הכישוף, המוביל לכך שהחמישייה ושני הספיידרמנים יישלחו בחזרה ליקומיהם וכולם ישכחו את זהותו. בבית הקפה בו היא עובדת ומנסה לספר לה את האמת אודות זהותו, אך אינו מצליח להביא את עצמו לעשות זאת. לאחר מכן, פיטר מבקר בקברה של מיי, שם מצטרף אליו האפי הוגאן, שכעת אינו מודע לזהותו.

אלקטרו מתפייס עם פיטר מהיקום ממנו הגיעו, שמעודד אותו להרפות מנטיותיו הזדוניות. עם הזריחה, פיטר הזועם תוקף באכזריות את הגובלין כנקמה על מותה של מיי, וכמעט מצליח להביא למותו, אך פיטר מהיקום של הגובלין עוצר בעדו, ובעצמו נדקר על ידי הגובלין. רגעים ספורים לאחר ששב לניו יורק עם בת זוגו, אם. טום הולנד – פיטר פארקר/ספיידרמן, נער מתבגר בעל יכולות דמויי עכביש, אותם הוא קיבל לאחר שנעקץ על ידי עכביש מהונדס גנטית.

ספיידרמן- רחוק מהבית

הוא חושף כי בעבר היה עובד ממורמר של סטארק ופוטר על ידו, ובאמצעות הטכנולוגיה של סטארק הוא יהיה איירון מן החדש שישלוט בעולם דרך הנוקמים והטכנולוגיה. חבריו של פארקר מתומרנים ללונדון על ידי בק ונמלטים מאוטובוס התיירים שלהם שמותקף על ידי נחיל הרחפנים של בק המתחזים ליסודן חדש וגדול יותר שתוקף את גשר מצודת לונדון. בעוד הוגאן ממלט את חבריו של פארקר למצודת לונדון, ספיידרמן צונח בגשר מצודת לונדון ומתחיל לנטרל את הרחפנים של בק. הרחפנים מתחילים לתקוף את ספיידרמן אך הוא מצליח להביס רבים מהם ומגיע למקום מחבואו של בק בחלק העליון של הגשר, ממנו הוא מתפעל את הרחפנים. בק מפעיל את מקרני האשליות ומורה על הרחפנים לירות ללא הבחנה בספיידרמן. ספיידרמן עוצם את עיניו ומסתמך על חוש העכביש שלו כדי להתגבר על רחפניו של בק, שנפצע אנושות בעצמו מירי הרחפנים שלו.

  • פיטר פארקר יוצא לטיול רגלי רומנטי עם MJ והיא מגלה לו שהיא הסיקה שהוא ספיידרמן.
  • כיאה לכך שמדובר על בן 16 הסרט מתייחס לדברים של בני נוער, אבל לדעתי גם מבוגרים מאוד יכולים להנות ממנו.
  • סוני תיארו את סרטיהם הקודמים עם אולפני מארוול כ”שיתוף פעולה נהדר “, ואמרו “רצוננו ההדדי להמשיך היה שווה לרצונם של המעריצים הרבים.” עם חתימת העסקה החדשה, וואטס היה בהליכי משא ומתן סופיים על בימוי הסרט.
  • בתגובה על כך, ג’ניפר ביסט מהאתר “CNET” העלתה את האפשרות כי מטרת שלושת הסמלילים המזויפים היא לייצג את דמויותיהם של הנבלים שיופיעו בסרט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן