סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ספיידרמן רחוק מהבית לצפיה ישירה

ספיידרמן רחוק מהבית לצפיה ישירה

עורך דינו של פארקר, מאט מרדוק, מצליח להביא לביטול ההאשמות נגדו, ועם זאת, החשיפה משבשת קשות את חייו ומובילה לכך שכל בקשותיו ושל חבריו לקולג’ים, כולל למכון הטכנולוגי של מסצ’וסטס, נדחות. ג’ייק ג’ילנהול – קוונטין בק/מיסטריו, מומחה לארבעת היסודנים שמגויס על ידי ניק פיורי במטרה לעזור לספיידרמן להביס אותם. בקומיקס המקורי, דמותו של בק הייתה אומן פעלולים ואפקטים מיוחדים שהשתמש בכישרונו המיוחד על מנת לבצע מעשי פשע באמצעות אשליות. ספיידרמן אין דרך הביתה לצפיה ישירה בטלגרם הקישור בתיאור.

זהו סיפורו של פיטר פארקר שהוא תלמיד בבית הספר תיכון … ספיידרמן הסרט המלא לצפייה ישירה בחינם, עם תרגום לעברית,. איש הביי ביי The Bye Bye Man הסרט המלא לצפייה ישירה עם תרגום. ספיידרמן 1 השיבה הביתה הסרט המלא לצפייה ישירה 2017 קישור עובד בתיאור. הסרט עלה לאקרנים בארצות הברית ב-17 בדצמבר 2021. במקור, הסרט התעתד לעלות לאקרנים ב-16 ביולי 2021, אך בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, תאריך עלייתו לאקרנים נדחה ל-5 בנובמבר 2021, לפני שהוא שוב נדחה ל-17 בדצמבר 2021.

ספיידרמן הסרט המלא עם תרגום לעברית

צילומי הסרט החלו באוקטובר 2020 בניו יורק ובאטלנטה והסתיימו בסוף מרץ 2021. עלילת הסרט בוחנת את מהותם של היקומים המקבילים וקושרת באופן רשמי את היקום הקולנועי לסדרת סרטי “ספיידרמן” שהופקו בעבר, ובמהלכה שחקנים רבים – כולל מגווייר וגארפילד – שבים לגלם את דמויותיהם מסרטיהם של סם ריימי ומארק וב. שובם של מגווייר וגארפילד הייתה נושא לשמועות ותאוריות אינטנסיביות; ואולפני סוני, אולפני מארוול וחברי צוות השחקנים שמרו על חשאיות מוחלטת לכל הנוגע להשתתפותם של מגווייר וגארפילד, למרות הדלפות רבות שאישרו זאת. הסרט יהיה משהו יותר מכיל, אם כי לא פחות מרהיב.” ספיידרמן רחוק מהבית לצפייה ישירה עם תרגום מובנה | Spider Man … ספיידרמן הסרט המלה מתבסס על דמותו של גיבור העל של מארוול קומיקס.

לראשונה בהיסטוריה הקולנועית של ספיידרמן, זהותו של הגיבור השכונתי החביב נחשפת והוא כבר אינו יכול להפריד בין חייו הרגילים לבין הסיכונים המלווים את היותו גיבור על, בעוד האנשים הכי יקרים לליבו נמצאים בסיכון. מבחינה כרונולוגית ביקום הקולנועי של מארוול, הסרט הבא הוא האלמנה השחורה. בינתיים, ניק פיורי חוקר מספר מקרים בהם יסודנים (ישויות מפלצתיות העשויות מארבעת היסודות) תוקפים יישובים ובני אדם אך מובסים בידי גיבור-על מסתורי בשם קוונטין בק.

ספיידרמן: רחוק מהבית טריילר סרט

בסוף אוגוסט 2021, כשנשאל על המחסור בקדימון ותמונות רשמיות או תקצירי עלילה לסרט, פייגי האמין שהסרט אינו “פחות או יותר סודי מכל הפרויקטים האחרים שלנו” ואישר כי קדימון רשמי יופץ לפני עליית הסרט לאקרנים בבתי הקולנוע. על אף ש”סרטי סוני” היא האמונה על תהליך שיווק הסרט, דווח כי צוות השיווק שלה מתואם מול צוות השיווק של דיסני על מנת לוודא שכל צוות יודע מתי הצוות מפיץ תוכן הקשור ליקום הקולנועי של מארוול. ב-22 באוגוסט, דליפה לכאורה של הקדימון הראשון הופצה ברשתות החברתיות, אך הוסרה ונמחקה על ידי “סרטי סוני”. הכתב אדם צ’יטווד מ”קולידר”, התייחס בכתבתו ל”להט” המקוון המובנה סביב הקדימון, והעיר כי ללא קשר לתאריך הפצתו להצצות שייחשפו במהלכו, הקדימון לא “יעמוד בהייפ שהמעריצים בונים במוחם”.

אצלי מדובר בסרטים הקשורות לחוברות הקומיקס הישנות שהיינו מחליפים בבית הספר ואני גם בימי התיכון. אבל ספיידרמן, שהיה כוכב ילדותנו הוא סיבה למסיבה. זו סיבה טובה להגיע לבתי הקולנוע, להוריד קופון 1+1 לסרט ולחפש מתי מוקרן הסרט. עלילת הסרט מתרחשת לאחר אירועי “סוף המשחק”, ומראה בעיקר את התמודדותו של פיטר פארקר עם מותו של טוני וחזרתו לתפקיד כספיידרמן אחרי היעדרותו הארוכה לאחר אירועי …

המקום הזה מלא בקסם, עכשיו נותר לחכות לאוכל

נער מתבגר שכל שברצונו היה לחוות את הגיל וליהנות עם חבריו. מבחינת החזרתיות בסרטי מארבל, שבדרך כלל לא התרגשתי מהם, ספיידרמן בהחלט עוקף, שובר, ומשאיר אבק מבחינתי לכל סרט אחר. בייאושו, פארקר מחליט לפנות לדוקטור סטריינג’, ומבקש ממנו להטיל כישוף שיחזיר את הגלגל לקדמותו ויגרום לאנשים לשכוח את זהותו כספיידרמן. עם זאת, ברגע שפארקר מבין כי הכישוף יכלול את אהוביו, הוא גורם בשגגה לתקלה שמושכת אל עולמם חמישה אויבים של ספיידרמן מיקומים מקבילים, אשר מודעים לזהותו – ד”ר אוטו אוקטביוס, הגובלין הירוק, הלטאה, אלקטרו וסנדמן.

השלושה משתפים פעולה בהפקת התרופות ומוצאים את הרביעייה בפסל החירות. נאלצים להיכנס גם הם לאזור הקרב ולהוציא את סטריינג’ מממד המראה. שלושת הספיידרמנים נלחמים יחד ברביעייה, אך במהלך הקרב אם.

צופים לאחרונה

ב-17 בדצמבר 2021, עם עליית הסרט לאקרנים, פייגי אישר כי פיתוחו של סרט המשך החל. באפריל 2020, סוני דחתה את תאריך עלייתו של הסרט לאקרנים ל-5 בנובמבר 2021 בעקבות התפרצות מגפת הקורונה. ביוני 2020, מריסה טומיי אישרה שהיא תשוב לגלם את דמותה של מי פארקר, במקביל לאישור שוואטס ישוב לביים את הסרט.

  • פייגי הצהיר, “אני נרגש שהמסע של ספיידי ביקום הקולנועי של מארוול יימשך, ואני וכולנו באולפני מארוול מאוד נרגשים מכך שניתן להמשיך לעבוד על כך.” פייגי הוסיף כי דמותו של ספיידרמן תוכל “לחצות יקומים קולנועיים” ולהופיע גם ביקום מארוול של סוני.
  • שובם של מגווייר וגארפילד הייתה נושא לשמועות ותאוריות אינטנסיביות; ואולפני סוני, אולפני מארוול וחברי צוות השחקנים שמרו על חשאיות מוחלטת לכל הנוגע להשתתפותם של מגווייר וגארפילד, למרות הדלפות רבות שאישרו זאת.
  • באוגוסט 2019, המשא ומתן בין סוני ואולפני מארוול עלה על שרטון; ועם זאת, חודש לאחר מכן, התגובה השלילית והחריפה מצד המעריצים לה זכה ביטול העסקה הובילה לעסקה חדשה בין שתי החברות.

ספיידרמן המופלא,The Amazing Spider-Man – רימייק לספיידרמן. סיפורו של פיטר פארקר, שרוכש את כוחות העכביש שלו בתקופת התיכון. יום אחד בזמן טיול למעבדה רדיואקטיבית בורח עכביש ונושך את פיטר פארקר. במהרה הוא מגלה את יכולת החדש שלו, להיאחז במשטחים ולזחול מעל קירות, יורה קורים מפרק כף היד … אבל הכיף לא יימשך זמן רב כי מיליונר אקסצנטרי נורמן אוסבורן הכין לעצמו תרופה לשיפור ביצועים והאלטר אגו המטורף שלו גרין גובלין מגיח. עכשיו פיטר פארקר צריך להפוך לספיידרמן ולקחת את הגובלין הירוק למשימה … אחרת גובלין יהרוג אותו. הם מתמודדים פנים מול פנים והמלחמה מתחילה שרק אחד מהם ישרוד בסוף.

סרט המשך[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתום סוף השבוע הראשון לעלייתו לאקרנים, נמסר כי סרט המשך נמצא בפיתוח. טוני רוולורי, המקי מאדרה, אנגוורי רייס ולורה הרייר מגלמים את דמותיהם כפלאש תומפסון, יריבו של פיטר, בעל הקיוסק המקומי מר דלמר, בטי בראנט וליז אלן טומס, בנות כיתתו של פיטר פארקר מהסרט הקודם. ג’יי קיי סימונס שב לגלם את דמותו של ג’יי ג’ונה ג’יימסון מהטרילוגיה המקורית שבוימה על ידי סם ריימי בסצנה שאחרי הכתוביות, וזו הפעם הראשונה ששחקן שב לגלם דמות שאינה משתייכת ליקום הקולנועי של מארוול. בן מנדלסון ושרון בלין שבים לגלם את דמויותיהם של טאלוס וסורן מגזע הסקרול בהופעה ללא קרדיט בסצנה שאחרי הכתוביות, לאחר שהופיעו ב”קפטן מארוול”. ארבעת האלמנטלים שמופיעים בסרט ממודלים לפי ארבעה נבלי ספיידרמן בשם הידרו-מן, סאנדמן, מולטן מן וציקלון.

בנוסף, השחקן טום הולנד מסר כי הוא צפוי להמשיך את תפקידו בתור השחקן הראשי. חבריו של פארקר מתומרנים ללונדון על ידי בק ונמלטים מאוטובוס התיירים שלהם שמותקף על ידי נחיל הרחפנים של בק המתחזים ליסודן חדש וגדול יותר שתוקף את גשר מצודת לונדון. בעוד הוגאן ממלט את חבריו של פארקר למצודת לונדון, ספיידרמן צונח בגשר מצודת לונדון ומתחיל לנטרל את הרחפנים של בק. הרחפנים מתחילים לתקוף את ספיידרמן אך הוא מצליח להביס רבים מהם ומגיע למקום מחבואו של בק בחלק העליון של הגשר, ממנו הוא מתפעל את הרחפנים. בק מפעיל את מקרני האשליות ומורה על הרחפנים לירות ללא הבחנה בספיידרמן.

איך להוריד פופקורן טיים לסטרימר – המדיך המלא

בנוסף, זה נהפך להיות חצי סרט לבני נוער, עם כל מיני קלישאות כמו “במי הבחורה תתאהב” וכו”. בסיכומו של דבר, לא עומד בציפיות של סרטי מארוול. לדעתי סרט מצויין, מותח, מלהיב, המון הפתאות, מאוד מיוחד, המון אפקטים, בהחלט סרט שיכול להיזכר יפה. העלילה גם מעניינת, נכון שיש את הסיפור של הבחורה תמיד, דווקא כאן לא פיתחו יותר מידי וזה טוב לדעתי. למה לא 10- פחות אהבתי את השחקן ואת השחקנית ששיחקה …

עם הזריחה, פיטר הזועם תוקף באכזריות את הגובלין כנקמה על מותה של מיי, וכמעט מצליח להביא למותו, אך פיטר מהיקום של הגובלין עוצר בעדו, ובעצמו נדקר על ידי הגובלין. פיטר מביס את הגובלין ומזריק לו את התרופה. בגשר אלכסנדר המילטון, פיטר מנסה לשכנע את מנהלת המכון הטכנולוגי לקבל את בקשותיהם לרישום של נד ואם.

נועה רוזין מחליפה את רוסלנה רודינה בקמפיין ביוטי חדש

ג’ון פאברו – הארולד “האפי” הוגאן, ראש אכיפת הביטחון של “סטארק תעשיות”, שומר ראשו ונהגו האישי של טוני סטארק, שמשגיח על פיטר. קובי סמולדרס – מריה היל, סוכנת בכירה לשעבר בארגון S.H.I.E.L.D. העובדת יחד עם ניק פיורי. סרט לנערות ונערים מבחינת העלילה, הדמויות, הבדיחות והאקשן. “סרט לנערות ונערים מבחינת העלילה, הדמויות, הבדיחות וה…” “סרט מגניב, הקודם היה יותר טוב אבל גם זה סבבה, הנבל ק…”

אפשרות זו סימנה את העובדה ששני האולפנים מכירים במה שמתואר באופן חופשי כ”יקום משותף מפורט”. סוני תיארו את סרטיהם הקודמים עם אולפני מארוול כ”שיתוף פעולה נהדר “, ואמרו “רצוננו ההדדי להמשיך היה שווה לרצונם של המעריצים הרבים.” עם חתימת העסקה החדשה, וואטס היה בהליכי משא ומתן סופיים על בימוי הסרט. ההכנות לקראת הפקת סרט “ספיידרמן” שלישי החלה כבר בשנת 2017, עם הפצת הסרט הראשון שלו ביקום הקולנועי של מארוול, “השיבה הביתה”. באוגוסט 2019, המשא ומתן בין סוני ואולפני מארוול עלה על שרטון; ועם זאת, חודש לאחר מכן, התגובה השלילית והחריפה מצד המעריצים לה זכה ביטול העסקה הובילה לעסקה חדשה בין שתי החברות.

ויש עוד המון תכנים לצפייה.

בק מספר לפיורי שהוא לוחם שהגיע מיקום מקביל בו היסודנים השמידו את כדור הארץ, ושהוא מנסה להציל את כדור הארץ הזה מגורל דומה. בק אומר לו שהיסודנים שנותרו יתקפו באירופה ושהוא זקוק לעזרה מספיידרמן. “ספיידרמן המופלא” הוא פרק נוסף בהרפתקאותיו של איש העכביש.

  • הוא מפעיל עליו לוחמה פסיכולוגית ומנסה לערער את נפשו באמצעות האשליות שלו.
  • יום אחד בזמן טיול למעבדה רדיואקטיבית בורח עכביש ונושך את פיטר פארקר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן