סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ספיידרמן רחוק מהבית הסרט המלא

ספיידרמן רחוק מהבית הסרט המלא

מריסה טומיי – מיי פארקר, דודתו של פיטר ואלמנתו של בן. קובי סמולדרס – מריה היל, סוכנת בכירה לשעבר בארגון S.H.I.E.L.D. העובדת יחד עם ניק פיורי.

הרחפנים מתחילים לתקוף את ספיידרמן אך הוא מצליח להביס רבים מהם ומגיע למקום מחבואו של בק בחלק העליון של הגשר, ממנו הוא מתפעל את הרחפנים. בק מפעיל את מקרני האשליות ומורה על הרחפנים לירות ללא הבחנה בספיידרמן. ספיידרמן עוצם את עיניו ומסתמך על חוש העכביש שלו כדי להתגבר על רחפניו של בק, שנפצע אנושות בעצמו מירי הרחפנים שלו. בק מנסה לפנות לרחמיו של פארקר, שהפעם לא נופל בפח האשליה ופורק את בק מהאקדח בו היה חמוש.

ספיידרמן: רחוק מהבית – העלילה

בסוף ספטמבר, צילומי הסרט עברו לניו יורק, ושם הם התרחשו במשך כשבועיים בקווינס, סטטן איילנד ומנהטן. שלב הצילומים תם ב-2 באוקטובר, אך עוד באותו החודש נערכו כמה צילומים נוספים בברלין בסמוך לשער ברנדנבורג. “סרט קליל וכייפי מה שצפוי מהסרטים בסדרת מארוויל עם זא…” בישראל הסרט יצא לאקרנים יומיים לאחר מכן, ב-4 ביולי 2019. צילומי הסרט הראשיים החלו בהרטפורדשייר, אנגליה ב-2 ביולי 2018, תחת הכותרת “הסתיו של ג’ורג'” (“Fall of George”). הצילומים מתקיימים גם בלונדון, עם צילומים במיקומים שונים, כולל מזרח לונדון.

כאשר פיטר אוסף את ליז מביתה, הוא מגלה כי אביה הוא לא אחר מאשר טומס עצמו, וזוכה ממנו לאיום מפורש לכך שלא יתעסק בענייניו שמא יזכה לנקמה חסרת מעצורים. במהלך הנשף, נד מוצא בבהלה את פיטר ומספר לו כי טומס מתכנן לחטוף מטוס מטען הנושא בתוכו נשק רב ממגדלו של סטארק אל בסיס “הנוקמים” בצפון בפיקוחו של האפי הוגאן. פיטר נאלץ לעזוב את ליז ולנוע במהרה, אך נתקל בעת יציאתו מבית ספרו בשולץ, איתו הוא נאלץ להיאבק, עד שלבסוף הוא ניצל על ידי נד שפוגע בו עם טווה הקורים של פיטר עצמו, שנפל לו לפני כן. במהלך אחת מפעולותיו באחד מן הערבים, פיטר מתעמת עם קבוצת פושעים המשתמשים בנשק הצ’יטאורי לשוד בנק, אך נכשל עם בריחתם, וסובל מ”כישלון” נוסף כאשר מיד לאחר מכן נד מגלה את זהותו הסודית. פיטר מנסה לעצור אותם ומתעמת איתם, אך נתקל במנהיגם, טומס, בעל חליפה מתקדמת בעלת כנפיים מכניות המצוידת בנשק מתקדם, המכונה “הנשר”.

הרשומות והעמודים הנצפים ביותר

אין בכך כדי לומר שהטון של הסרט יהיה מדכא או אפל, אבל מטרתו היא לענות על לא מעט שאלות פתוחות שנותרו בעקבות “סוף המשחק”, ובמקביל להעניק לפיטר פרקר הזדמנות לעכל את מותו הטראגי של טוני. כמו לשני הסרטים הקודמים של ספיידרמן, גם לסרט זה יצא משחק בהפצתה של חברת Activision מספר ימים לפני הבכורה בארצות הברית. המשחק יצא לקונסולות פלייסטיישן 3, Xbox 360, Wii, PSP, נינטנדו DS, פלייסטיישן 2, GBA. לאחר מכן, במסיבה של העיר לכבוד ספיידרמן על הצלת חייה של גוון סטייסי, מרקו מנסה לשדוד רכב משוריין וגובר על ספיידרמן. המשטרה מדווחת לדודה מיי ולפיטר שלמעשה מרקו הוא זה שהרג את הדוד בן.

בשעה שתיכונים ישראלים יוצאים לטיול באושוויץ, הכיתה שלו מתפנקת בטיול לוונציה ופראג, והוא מבקש לנצל זאת כדי לכבוש את לבה של חברתו לספסל הלימודים אם.ג’יי, שבה הוא מאוהב זה מכבר. הצרה היא שיש לה עוד מחזרים, ובכל פעם שפיטר כבר מצליח להתקרב אליה, מגיע הטלפון מניק פיורי, הבוס של “הנוקמים” בגילומו של סמואל ל.ג’קסון, הדורש ממנו להתייצב ולמלא את חובותיו. אבל השאלה הזאת, “מי מנהיג את הנוקמים”, רלוונטית רק אם יש נוקמים.

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

“סרט לנערות ונערים מבחינת העלילה, הדמויות, הבדיחות וה…” “הספיידרמן הכי טוב של מארוול אפקטים טובים חבל שאין המ…” מרטין סטאר – רוג’ר הרינגטון, מורה דקאתלון בכיתתו של פארקר המשמש כמורה מלווה בטיול הכיתתי.

  • היזהרו – הרחבה ופירוט של תוכנית הפעולה של פיטר פארקר לגבי הצהרת האהבה שלו לאם.
  • פיטר חש דיכאון רב בעקבות האירועים האחרונים, ומחליט למצוא נחמה בהזמנתה של אהובתו ליז לנשף הסיום (“Homecoming”), אשר להפתעתו הרבה נענית בחיוב.
  • בסצנה נוספת מראים את הגיבור רוכש את האוזניות המפוצלות שמופיעות בסצנת הטיסה, ושהיו אמורות לשמש אותו ואת אם.

עם זאת, אבי ארד ומאט טולמך, ששימשו כמפיקים לשני אלו, כן יחזרו למלאכת העבודה על הסרט החדש, אם כי בתור מפיקים בפועל בלבד. נודע כי הסרט החדש, שיאתחל את גרסתה הקולנועית של הדמות, בפעם השלישית מאז תחילת המאה ה-21, לא יהיה סיפור מקור, וכי הוא יציג את התבגרותו של פיטר פארקר וההתמודדות בחייו עם כוחותיו. טוני רוולורי, המקי מאדרה, אנגוורי רייס ולורה הרייר מגלמים את דמותיהם כפלאש תומפסון, יריבו של פיטר, בעל הקיוסק המקומי מר דלמר, בטי בראנט וליז אלן טומס, בנות כיתתו של פיטר פארקר מהסרט הקודם. ג’יי קיי סימונס שב לגלם את דמותו של ג’יי ג’ונה ג’יימסון מהטרילוגיה המקורית שבוימה על ידי סם ריימי בסצנה שאחרי הכתוביות, וזו הפעם הראשונה ששחקן שב לגלם דמות שאינה משתייכת ליקום הקולנועי של מארוול.

האם זאת הפעם האחרונה שנראה את ספיידרמן?

נער מתבגר שכל שברצונו היה לחוות את הגיל וליהנות עם חבריו. מבחינת החזרתיות בסרטי מארבל, שבדרך כלל לא התרגשתי מהם, ספיידרמן בהחלט עוקף, שובר, ומשאיר אבק מבחינתי לכל סרט אחר. הוא מצליח לעשות את זה שוב מחדש כאן, והוא אפילו לא היה צריך! אבל כל הקונפליקטים החדשים של פיטר נהדרים, והולנד מעורר אך ורק תחושות חיוביות, בין אם מדובר בהערצה או רחמים – כי גם כשאנחנו מרחמים על פיטר, זה מגיע ממקום של אהבה. שאר הילדים, בראשם זנדאיה וג’ייקוב בטאלון , מופלאים גם הם, כמו גם המורים המלווים את פיטר וחבריו באירופה.

הוא מפעיל עליו לוחמה פסיכולוגית ומנסה לערער את נפשו באמצעות האשליות שלו. הוא מרמה את פארקר שוב וגורם לו להודות שהזהיר את חבריו לכיתה, ובהם MJ וחברו הטוב נד. בק מודיע לו שהוא יהרוג אותם ומשליך את פארקר על רכבת מהירה ובכך סבור שנפטר ממנו.

ספיידרמן: רחוק מהבית – ביקורות מקצועיות / כתבות

אולם המציאות צפויה להשיג את הגיבור במהירות, כשניק פיורי יגייס אותו למאבק בגזע חוצנים בשם יסודנים שמאיים להטיל את אימתו על היבשת הישנה. לעזרתו של ספיידי הצעיר נחלץ גיבור מסתורי בשם מיסטריו, אותו מגלם ג’ייק ג’ילנהול. כמו כן, סרט זה לא הצליח להיות מועמד לאף קטגוריה בטקס האוסקר ה-80, בעוד ששני הסרטים הקודמים בסדרה היו מועמדים במספר קטגוריות ואף זכו בפסלון אוסקר לאפקטים הוויזואליים הטובים ביותר (על “ספיידרמן 2”).

במקביל, המשרת של הארי מספר לו את האמת על מות אביו – שהוא נהרג בידיו שלו עצמו – והארי מגיע בדיוק בזמן כדי להציל את פיטר ולעזור לו להילחם באדי ומרקו. פיטר והארי מנהלים דו-קרב ארוך מול אדי ומרקו ומצליחים להביסם. אחרי שפיטר הצליח לתת מהלומה חזקה לאדי, הארי ופיטר מנסים לגבור על מרקו ופיטר מצליח לחלץ את מרי ג’יין. אחר כך, הארי מרחף בכנף המעופפת שלו ויורה רקטות על מרקו, עד שמרוב אש הוא נהפך לזכוכית ונשבר. אדי תוקף בשנית את פיטר, במהלך הקרב אדי לוכד את פיטר ומנסה לדקור אותו עם להב מהכנף של הארי, אך הארי מקריב את עצמו כדי להציל אותו ונפצע אנושות.

קישור לסרט ספיידרמן רחוק מהבית לצפייה ישירה/הורדה.

על מנת לאפשר את התפתחות הדמות למספר סרטים תוך שמירה על העלילות שהופיעו בקומיקס, הוחלט שהדמות תהיה צעירה יותר מהדמויות שגולמו על ידי גארפילד וטובי מגוויר, בסביבות גיל 15–16. במאי 2015, בזמן שלב הצילומים של “מלחמת האזרחים”, האחים רוסו וקווין פייגי, יחד עם איימי פסקל כנציגת סוני, ערכו מבחני בד לשישה שחקנים נבחרים שהיו מועמדים לגלם את ספיידרמן. ביוני, הוכרז כי לתפקיד נבחר טום הולנד, וכי הוא יגלם את ספיידרמן ב”מלחמת האזרחים” ולאחר מכן בסרט חדש אודות הדמות, אותו יביים ג’ון וואטס. ג’ונתן גולדשטיין וג’ון פרנסיס דיילי, שבמקור בכלל נשקלו כל אחד מהם בשונה לביים את הסרט, נשכרו לכתוב את התסריט. בכך, פיטר “נאלץ” לחזור לחייו כתלמיד תיכון טיפוסי בגיל ההתבגרות בקווינס, לצד חברו הטוב ביותר נד (ג’ייקוב בטלון) וידידתו מישל, כשהוא מתמודד עם יריבו לספסל הלימודים פלאש תומפסון ומחזר אחר מושא אהבתו ליז אלן.

לאחר מכן, סטארק נוזף בפיטר על פעולותיו ולוקח ממנו את החליפה שלו, דבר המאלץ את פיטר לשוב ולהשתמש בחליפה תוצרת הבית המיושנת שלו. בעזרתו של נד, פיטר עוקב אחר צעדיו של טומס, ומגלה כי הוא בדרכו לוושינגטון על מנת לשדוד לארגונו הובלה של “בקרת נזקים” באמצעות נשק הצ’יטאורי. ככיסוי להגעתו לשם, פיטר מצטרף בחזרה לצוות הדקאתלון של בית ספרו, היות שהם נוסעים לביקור באנדרטת וושינגטון. בטרם פיטר יוצא אחר טומס, הוא מסיר מהחליפה שבב מעקב אותו סטארק התקין ומשבית את פרוטוקול הגבלת השימוש של החליפה, ובכך חושף את כל תכונותיה הפנימיות, וביניהן מערכת ההפעלה “K.A.R.E.N.‎”. כאשר פיטר מוצא את טומס, הוא נאלץ להיאבק פעם נוספת בשולץ, בנוכחות המדען פינאס מייסון, אך בסופו של דבר הוא מובס. מוטל על הקרקע בחוסר אונים, פיטר נאלץ לשוב במהרה לחבריו, מכיוון שנשק הצ’יטאורי אותו נד שמר לעצמו בסתר הוביל פיצוץ ולנזק מסוכן באנדרטה.

טריילרים נוספים – סרטים המגיעים בקרוב

פארקר משחרר את הטפיל מגופו של אדי על ידי הקשת צינורות מתכת זה בזה וזורק אחת מהפצצות של ‘הגובלין הירוק’ על הטפיל בדיוק כשאדי ניסה לחזור אליו, מה שגרם למותם. מושפע מהסימביוט, פיטר משפיל את אדי ברוק, צלם יריב ב”דיילי ביוגל”, המוכר תמונות מזויפות של ספיידרמן. השינוי באישיותו גורם למרי ג’יין להתרחק ממנו, בזמן שהקריירה שלה על הבמה מדרדרת, והיא מוצאת ניחומים אצל הארי. להארי חוזר הזיכרון והוא מאיים על מרי ג’יין שהוא יהרוג את פיטר אם היא לא תנתק איתו קשר, וזאת כדי לשבור אותו מבחינה נפשית. מאוחר יותר, פיטר מגיע לאחוזה של הארי, שם הארי מתגרה בו שמרי ג’יין בחרה בו על פניו. הם נאבקים ופיטר (בעזרת כוחותיו החדשים) מנצח אותו, משאיר את הארי חבול.

בעזרת המקומיים הוא מתקשר להאפי הוגאן, שומר ראשו ועוזרו של סטארק, וזה בא לחלץ אותו במטוס סילון משוכלל. אחרי שפארקר מספר לו על מזימתו של בק וכיצד פישל כאשר נתן לו את משקפי EDITH, הוגאן מעודד את פארקר ומדרבן אותו לא להיכנע אלא לפעול לעצור את בק שמתעתד לתקוף בלונדון באמצעות האשליות שלו. פארקר מכין במטוס חליפת ספיידרמן חדשה ומבקש מהוגאן שיגן על חבריו בזמן שהוא נלחם בבק. פיטר פארקר יוצא לטיול רגלי רומנטי עם MJ והיא מגלה לו שהיא הסיקה שהוא ספיידרמן.

“ספיידרמן: רחוק מהבית” מוכיח שהעתיד של מארוול ורוד

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל. מלבד יכולותיהם, השאלה החשובה באמת לגבי היסודנים היא מהיכן הם הגיעו. כאן מסתתרת תשובה שעשויה לאפיין את העתיד של יקום מארוול המורחב. סרט לנערות ונערים מבחינת העלילה, הדמויות, הבדיחות והאקשן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן