סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סיפורה של שפחה עונה 4 צפייה ישירה

סיפורה של שפחה עונה 4 צפייה ישירה

הקליימקס שמגיע יחד עם הלינץ’ בפרד ווטרפורד מגלה שגם הצדק האלים, הברברי והתיאטרלי, של עין תחת עין ושן תחת שן (ואצבע תמורת אצבע), הוא עדיין חלק ממערכת החיים של פליטי המשטר. עונת 2021 של the handmaid’s tale season היא בעיקר עונה של התפכחות. כי את כוחות הרשע של מדינת גלעד לא יהיה קל לנצח בעשרת הפרקים המלאים של עונה 4.

מדובר באחת היצירות הנוקבות והחדשות שיש כיום על המסך. בזמן הזה נאלצנו להתנחם בסדרות לצפייה ישירה בהוט, מחוברים, הרשימה השחורה בנטפליקס ועוד. מה שחשוב הוא שמאז מחירי מנוי להוט ו yes ירדו. עכשיו כולם יכולים להרשות עצמם לראות סדרות לצפייה ישירה. רגע לפני שהיא הופכת לסדרה הכי חשובה על המסך שלנו, וכולנו נצפה בסדרה סיפורה של שפחה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה, בואו נזכר הסתיימה העונה הקודמת.

טעינה סיפורה של שפחה עונה 3 פרק 13

ג’סטין ת’רו, כוכב “הנותרים” והאחיין של הסופר, מככב בתפקיד אלי פוקס (ג’סטין ת’רו), אידיאליסט רדיקלי וממציא מבריק שעוקר את משפחתו למקסיקו, כאשר הם מוצאים את עצמם פתאום במנוסה מממשלת ארה”ב. גם עם מליסה ג’ורג’ (“מלהולנד דרייב”). עונה שנייה לקומדיה של רשת פריפורם (“צרות טובות”, “בוגרת כזה”) בכיכובו של ג’וש תומאס (“בבקשה תאהבו אותי”). בחור נוירוטי בן 25 נאלץ להתבגר אחרי שהפך לאפוטרופוס של שתי אחיותיו בנות העשרה.

  • סדרת סרטי תעודה קצרים של נשיונל ג’יאוגרפיק בהפקת גל גדות, הסוקרת בשישה פרקים נשים חזקות מרקע שונה ברחבי העולם (בהמשך גם בערוץ נשיונל ג’יאוגרפיק ישראל).
  • ג’ון אומנם לא מופיעה בסיפור החדש, אך הוא כן חושף כי לבסוף הצליחה לברוח מגלעד לאחר ששרדה מספר ניסיונות התנקשות, ומסתתרת כעת בקנדה.

עכשיו הזמן לשאת בתוצאות ולשלם את המחיר בנפש חפצה. וכאן מתחילים הספוילרים אודות עונה 4 שפחה ( הוט/יס/HBO). אם לשפוט על פי הטריילרים שיצאו עד עתה, נראה שהעונה הקרובה הולכת להיות מאוד דינמית עבור ג’ון, שתנדוד בין הגבולות ותחפש אחר צדק, נקמה וחשוב מכל – הבת שלה, האנה.

תשתית עוצמתית של HOT עד 1Gb

בשנת 1961, מרגל אנגלי נשלח לברלין כדי לאתר בוגד בשגרירות בריטניה או בקרב בעלות הברית, זמן קצר לפני בניית חומת ברלין. ב-2019 עלתה העונה הראשונה של הקומדיה הזו ברשת פוקס כאירוע בן ששה פרקים, שעקב אחר משפחה לא מתפקדת שמתאגדת לכבוד חג המולד. עכשיו היא חוזרת לעונה שנייה כסדרה רגילה לחלוטין שמפגישה שוב את בני המשפחה. מככבים דניס לירי (“הצילו”), אליזבת פרקינס (“העשב של השכן”) וג’יי ברושל (“כשגבר פוגש אישה”).

המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש. כל המחירים כוללים מע”מ. ייתכנו בשירות תכנים שיוצעו לצפייה תמורת תשלום נוסף. השירות מיועד לשימוש פרטי וביתי בלבד. שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך. אפליקציית NEXT TV מבוססת על ממשק מתקדם ואיכותי עם שירותי צפייה כמו דילוג על פתיח, צפיית בינג’, StartOver , CatchUp במגוון ערוצים ועוד.

עונה רביעית ל”סיפורה של שפחה”: מתי הסיוט הזה ייגמר?

ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב).רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT. השימוש בשירות כפוף לדרישות סף טכנולוגיות, ובהן ציוד קצה תומך וגלישת אינטרנט במהירות של 5Mb לפחות. השימוש בשירות צורך נפח גלישה משמעותי העלול לגרור חיובים נוספים מספק שירותי הסלולר, בהתאם לתנאי תכנית הגלישה.

עונה שנייה לדרמת הפשע של רשת הכבלים Epix (“תפוס את שורטי”) בכיכובו של פורסט וויטאקר. בשנות השישים של המאה הקודמת, ראש משפחת הפשע באמפי ג’ונסון חוזר אל הארלם אחרי עשור בכלא, מגלה שהמקום נמצא בשליטת המאפיה האיטלקית ומתיידד עם מלקולם אקס. עונה שנייה לסדרת התעודה המצוינת של שואוטיים (שאף תזכה לעיבוד ישראלי בכאן 11), העוקבת אחר מספר זוגות בטיפול אצל הפסיכולוגית ד”ר ארנה גורלניק (בהמשך גם ב-yes).

סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 6 צפייה מהנה

עונה שביעית ואחרונה לדרמה הקומית שסובבת סביב לייזה (סאטון פוסטר, “Bunheads”), גרושה טרייה בת 40 שמתחזה לבחורה בת 26 כדי למצוא עבודה ולייצב את חייה (בהמשך גם ב-HOT). עונה שביעית לסדרת הבת של להיט הזומבים (בהמשך גם באמזון פריים וידאו). כשבע שנים אחרי ששודרה לאחרונה תחרות ריאליטי המכשולים “ווייפאאוט” (שזכתה גם למהדורה עברית אי אז), היא חוזרת לחיים חדשים בארצות הברית ברשת הכבלים TBS.

טרילוגיית הגרישה של לי ברדוגו, שבישראל ראתה אור בהוצאת אריה ניר-מודן, זוכה לעיבוד טלוויזיוני של נטפליקס בכיכובו של בן בארנס (“ווסטוורלד”). כוחות אפלים זוממים נגד אלינה, לוחמת צעירה המגלה כוח קסום שעשוי לאחד את העולם. סדרת סרטי תעודה קצרים של נשיונל ג’יאוגרפיק בהפקת גל גדות, הסוקרת בשישה פרקים נשים חזקות מרקע שונה ברחבי העולם (בהמשך גם בערוץ נשיונל ג’יאוגרפיק ישראל). עוד סדרה של דיוויד אי קלי (“שקרים קטנים גדולים”, “היית צריכה לדעת”), הפעם דרמה קומית עבור דיסני פלוס. ג’ון סטיימוס (“צער גידול בנות”) מככב בתפקיד מאמן כדורסל שפוטר ונאלץ להתחיל לאמן בבית ספר לבנות.

סיפורה של שפחה

המיקרו קוסמוס של צפון אמריקה תמיד שאף להציג את המדינה כחלופה שפויה וטובה יותר מזו של USA. הספר החדש, אותו מרגרט אטווד הוציאה לאור ב-2019, מתרחש כ-15 שנה לאחר מאורעות הספר הראשון, ומביא את עדויותיהן של שלוש דמויות – הדודה לידיה ושתי נשים צעירות בשם אגנס ודייזי. ג’ון אומנם לא מופיעה בסיפור החדש, אך הוא כן חושף כי לבסוף הצליחה לברוח מגלעד לאחר ששרדה מספר ניסיונות התנקשות, ומסתתרת כעת בקנדה. בתקופה שבה עלילת הספר מתרחשת, המשטר בגלעד עוד לא נפל לחלוטין, אך הסדקים מתחילים להיראות, בזמן שתנועת ההתנגדות גדלה.

  • לדברי מילר, מאחר וג’ון במנוסה היא תפגוש שלל פרצופים חדשים של בני ברית, אך גם אויבים.
  • עכשיו הזמן לשאת בתוצאות ולשלם את המחיר בנפש חפצה.
  • הסיכונים שהיא נוטלת מעמידים בסיכון את חבריה המורדים, ומאבקה להשיג צדק ונקמה מאיים לכלות אותה ולהחריב את הקשרים החשובים ביותר בחייה.
  • גם אם מהפכות לוקחות זמן, קשה שלא לחוש תשישות וחוסר סבלנות לנוכח המתיחה האינסופית של העלילה — שכבר גלשה מזמן לפורנו עינויים.

היכונו היכונו הפרק הראשון, למעשה 3 פרקים של העונה הרביעית של סיפורה של שפחה אוטוטוטו מגיע למסך. עונה 4 תרגום עברית מובנה סיפורה של שפחה עונה חדשה לצפייה ישירה במאבק בין ג’ון אוסבורן למדינת גלעד. צפו בסרטון הוידאו לקראת עונה 4 שפחה פרקים מלאים. טרם עלו קישורים לפרקי העונה הרביעית בסדרת הטלוויזיה. בקרוב יפורסמו כאן קישורים מעודכנים לצפייה ישירה בפרקים המלאים מהעונה, במקביל לשידור הרשמי, באתרים פופולריים כמו אתר סדרות, אמזון פריים וידאו ועוד אתרים נוספים של סדרות לצפייה ישירה.

סיפורה של שפחה – לצפייה ישירה

אפילו טאקט שלא אפיין אותה בשלושת העונות הראשונות. היא הבינה כעת מה שלא יכלה להבין בעונה 1 סיפורה של שפחה. היא סוף סוף קלטה מי מול היא מתמודדת ובעיקר את גבולות הכח. יש לזה חשיבות רבה ליכולת שלה להגיע הישג ממשי בעונה החדשה. ג’ון, שבמנוסה, מתאוששת מפצע הירי שלה וכשטעם החופש עוד בפיה היא מתחילה לאמן את השפחות לקראת מלחמה עתידית.

העונה השלישית הביאה איתה לא מעט תפניות, הצלחות, כשלונות ובעיקר שאלות נוספות לגבי עתיד הדמויות. בסיומה, כזכור, המאבק של ג’ון במשטר גלעד הגיע לשיאו במבצע מיוחד שבו שיתפה פעולה עם המרתות ושפחות נוספות כדי להסיח את דעתם של השומרים, כשמטוס עם 86 מילדי גלעד המריא לעבר אדמת קנדה. “סיפורה של שפחה” תחזור ל-HOT ב-29 באפריל, יום לאחר שידורה בסטרימינג של Hulu. היא תיפתח עם שלושה פרקים שיצאו בו זמנית ולאחר מכן יעלה מדי שבוע פרק נוסף מתוך עשרה פרקים בסך הכול. במדינת גלעד זכו משרתות הבית לכינוי מרתה.

סיפורה של שפחה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה- מדינת גלעד נגד העולם

מתאים לשובניסטים סדיסטים ושונאי נשים.10 פרקים מזעזעים אחד יותר … לא משנה איזה ערוצים תבחרו, בכל אחת מהחבילות שלנו תוכלו ליהנות מה- VOD הענקי שלנו עם הסדרות הישראליות האהובות מבית HOT , סדרות הרכש המדוברות ביותר בעולם , תכני ילדים ועוד. הדלפה שפחה ספוילר בלעדי לסוף עונה 4- בטריילר הרשמי המפקד אומר ” יש נשים שלא רוצות שיצילו אותן”. העונה הרביעית של סדרת הטלוויזיה מסתמנת לעלות לאוויר בסוף חודש יוני 2020.

סדרת דרמה המספרת את סיפורו הכמעט בלתי אפשרי וחסר סיכוי של אביב גפן (נח אנגלהרד) להפוך מנער מתבגר, מתוסבך, לכוכב הרוק הכי גדול שידעה ישראל. משפחת המרגלים האהובה עלינו שזכתה להצלחה בינלאומית ושודרה ב-170 מדינות ברחבי העולם, בעונה חדשה, מותחת, מצחיקה ומפתיעה. סרינה ג’וי נוסעת, והמפקד ווטרפורד מנצל את ההזדמנות כדי לקחת את ג’ון למועדון תענוגות מ…

פרק: לילה

כך נפתח הטריילר לסדרה שכולנו חכנו לה. השפחה עונה 4 צפייה ישירה יוצאת לדרך עם מה שנראה כמו עונה קצבית מלאת אירועים ואקשן שתהפוך את מדינת גלעד ואת העולם למקון שטוב יותר לחיות בו. אליזבת מוס (השפחה), ג’וזף פיינס (האדון), אלקסיס בלדל (אמילי) ועוד דמויות צפויות להופיע בעונה 4 של סיפורה של שפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן