סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סיפורה של שפחה עונה 4 פרק 4

סיפורה של שפחה עונה 4 פרק 4

הסיבה היא חוסר דמויות ודמויות משנה. בספטמבר 2017, זכתה הסדרה בפרס אמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר, ובכך הייתה לסדרה הראשונה המשודרת בסטרימינג שזוכה בפרס יוקרתי זה. אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים. ג’ון וג’אנין נשארות בחסותם של המורדים, אך בשעה שג’אנין מתרגלת לחייהן החדשים בקלות, ג’ון מתוסכלת מחוסר האונים שבו היא שרויה.

ולפעמים, גם בשעות הכי קשות, די בזה כדי לתת טעם לחיים שאחרת אין סיבה לחיותם. מיני סדרה העוקבת אחר מייר שיהאן (קייט וינסלט), בלשית בעיירה הקטנה איסטאון שבפנסילבניה. מייר לוקחת פיקוד על חקירת רצח שהתרחש בעיירה.

דאבל בלה 5 – פרק 5

בפרק הזה אנחנו למדים גם שבעולם כה מעוות, כה שונא נשים, סולידריות יכולה להתקיים רק בין אישה לאישה, ובהחלט לא בין אישה לבין גבר. יהיו בוודאי כאלו שיטענו כי ישנן דמויות גבריות חיוביות בסדרה, אלא שגם הדמויות הללו הן חיוביות בערבון מוגבל, ולכן הקשר בינן לבין שלפרד לעד יהיה חשדני, מסויג. ניק אמנם נראה כמו בחור אמפתי וחביב, אבל תמיד יקנן בשלפרד החשד שהוא מנסה להפיל אותה בפח מפני שהוא עין, או שאולי הוא סתם חושק בה, בהיותו בן למעמד הנמוך שלא הוקצתה לו אישה. נראה כאילו ברפובליקת גלעד, קשר טהור, תמים, שאינו תלוי בדבר, יכול להתקיים רק בין נשים לבין עצמן.

כשאני אומרת “כל שביכולתה” אני מתכוונת לניתוק כמעט גמור מפרד, בעלה, ושהיות בלתי נגמרות בכנסייה, בתפילות לאלוהים במטרה לכפר על חטאיה. ואנחנו יודעים על כמה חטאים היא צריכה לכפר. ג’ון נכנסת לתא והאחרונה בטוחה שהולכת להיות שיחה מרגשת עם דמעות וסליחות. הרי חשבו על זה, רוב רגעי השיא העונה הזו, או בכלל, התנהלו דווקא בצירים מקבילים מול שתי דמויות נשיות שלאורך כל הסדרה הזו היו הקונטרה של ג’ון בכל כך הרבה רגעים – לידיה וסרינה.

בובספוג 8 – פרק 153

כי הוא יודע שרק השפחה הזו יודעת בדיוק מה קרה ביניהם, מעבר לחשיפת שלושה וארבעה חטאי גלעד, היא בעיקר יכולה להגחיך אותו, מול אשתו סרינה ומול חבריו במדינת הקוקולנד גלעד. מחוץ לבית החיים לא הופכים קלים יותר. המציאות לא מפסיקה לספק טריגרים לג’ון. רעלה אדומה, קופסת שימורים, ילדים רצים, הכל מזכיר ומהדהד את גילעד בראשה כל הזמן.

הנה היא חוזרת אלינו עם שלושה פרקים רצופים בתחילת העונה. ג’ון אוסבורן לוקחת את מדינת גלעד אל הקצה. עכשיו היא האחראית הבלעדית להחזרת העולם הישן על כנו. סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה 2021. יותר משנתיים המתנו בסבלנות לעונה החדשה של השפחה. לפי שלושת הפרקים הראשונים היה כדאי להמתין.

החברה של החבר הכי טוב שלי – קייט הדסון

אולם התסריטאים של הסדרה הגדילו לעשות ושלבו אל תוך החופש ( היחס כמובן, כי בסדרה ארצות הברית כבר לא ממש קיימת). בעונה האחרונה הדמויות שלהם הצטמצמו מאוד לכדי שותפים צדדיים ודי אינסטרומנטליים לקונספירציות שונות, לרבות של ג’ון, והם כביכול משתפים פעולה עם הצד של הטובים. כך או כך, שניהם שותפים פעילים לפשעי גילעד, ואפילו האכזריים שבהם.

  • רבים מן התיאורים אודות “סיפורה של שפחה” מגדירים אותה כ”סדרה דיסטופית”, אבל התיאור הזה, גם לגבי הסדרה וגם לגבי הספר שעליו היא מבוססת, חוטא מעט לאמת.
  • הספקנות של סרינה באשר לאמינותן של נשים נמשכת כאשר מרתה מספרת לה ששלפרד חולה.
  • היא כוללת סצנות לא פשוטות שמייצגות את הדרך של השפחות והמרתות במשך העונה כולה.
  • בזמן הזה נאלצנו להתנחם בסדרות לצפייה ישירה בהוט, מחוברים, הרשימה השחורה בנטפליקס ועוד.

עם כל אחת מהן ג’ון חוותה רגעים נפשיים ופיזיים משמעותיים וכואבים בכמה רמות מעבר למה שחוותה עם פרד. ואז, הסצנה הכי טובה בפרק, ואולי בעונה, מתחילה. הקסם החל כבר ברגע שפרד יורד מהמשאית ומבין שבמקום לחופש, הוא במסע ישיר לגיהנום. 22 הנשים חולפות על פניו אל חיים משוחררים והוא, הוא מתחיל להבין את גודל הטעות. לורנס וניק מובילים אותו אל יער חשוך ומפחיד כמו שרק בגילעד אפשר למצוא, ומבין העצים, מגיחה פתאום ג’ון. בניגוד לעונות הקודמות, הנוכחית תכלול רק 10 פרקים מלאים.

טעינה סיפורה של שפחה עונה 3 פרק 13

חוות קיז היא המפתח להבנת הסדרה כולה. היא כוללת סצנות לא פשוטות שמייצגות את הדרך של השפחות והמרתות במשך העונה כולה. היא מייצגת בעיני את חוסר האונים של העולם. שמוכן להפגין, למחות ולעשות את עצמו אכפתי. אבל כמו במציאות הדיס אוטופית בחלק מהעולם האמתי – אנחנו לא באמת משנים את המציאות של בני אנוש אחרים. קומדיה בריטית שנוצרה כתגובה למגבלות הקורונה.

גלי עונה 3 פרק 4 עכשיו עם תרגום מובנה … בפרק הראשון של עונה 4 , “חזירים”, נקטה ג’ון אוסבורן במידה רבה של זהירות. אפילו טאקט שלא אפיין אותה בשלושת העונות הראשונות. היא הבינה כעת מה שלא יכלה להבין בעונה 1 סיפורה של שפחה. היא סוף סוף קלטה מי מול היא מתמודדת ובעיקר את גבולות הכח. יש לזה חשיבות רבה ליכולת שלה להגיע הישג ממשי בעונה החדשה.

המופע של פטריק – פרק 3

בינתיים, פרד וסרינה נאלצים להתמודד עם החדשות על חטיפת הילדים מגלעד. עלות השחר – ההנחיות לנס ציונה ועדכוני פיקוד העורף יש להגיע לממד תוך דקה וחצי. ניק (מקס מינגלה), דודה לידיה (אן דאוד), פרד ווטרפורד (ג’וזף פיינס) וכל מדינת גלעד, כמובן. באמצעות סצנות קצרות, כולן מתמקדות בשאיפה לנכס להן את השפחה, את ג’ון. הבעיה היא שהצגת הדמות כמרכז הסיפור בעונות הקודמות מביאה עליה את עיקר צרותיה. במבצע חשאי בהובלת ג’ון אוסבורן כמה עשרות בני אדם הצליחו להימלט ממדינת גלעד, זו שפעם הייתה ארצות הברית, לקנדה.

הדלפה שפחה ספוילר בלעדי לסוף עונה 4- בטריילר הרשמי המפקד אומר ” יש נשים שלא רוצות שיצילו אותן”. לדעת רבים זה הסוף הטארגי של הסדרה. העולם מתגבר על מדינת גלעד, ג’ון לא.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

הוגות פמיניסטיות הרבו לדבר אודות השוני בין אוטונומיה גברית לבין אוטונומיה נשית. האוטונומיה הגברית נגזרת מן ה”לבד”, מן האטומיזם. לעומתה, האוטונומיה הנשית, כך נטען, נגזרת דווקא מן הקשרים החזקים בין אישה לבין זולתה. אישה לא יכולה ליהנות מאוטונומיה כשהיא לבד. כששלפרד נזכרת כיצד חברותיה למרכז האדום שמרו עבורה אוכל כשהיא הייתה מרותקת למיטתה בעקבות עונש ההצלפות שחטפה לאחר תפיסתה, התיאור האקדמי הסטרילי של ההוגות הפמיניסטיות קורם עור וגידים. השפחות כולן גוף אחד, בשר אחד נושם וחי.

  • סדרנו עבורכם רשימת סדרות לצפייה ישירה …
  • החזרה של ג’ון לקנדה טומנת בחובה גם התמודדות עם, איך קוראים לזה, חיים.
  • לדעת רבים זה הסוף הטארגי של הסדרה.
  • הקסם החל כבר ברגע שפרד יורד מהמשאית ומבין שבמקום לחופש, הוא במסע ישיר לגיהנום.

בפרפרזה על האמירה הידועה בנוגע לנרקומנים, איך תושבי רפובליקת גלעד יודעים שאישה משקרת? במהלך הצפייה בו, לרגעים שכחתי כמה מעניינות היו העונות הקודמות, עם העונשים והחוקים והשפחות והטירוף. פתאום נזכרתי שהדרמה לא באמת נפסקת מחוץ לגילעד.

סיפורה של שפחה עונה 4 – פרקים מלאים לצפייה ישירה

להגיד שפרק הסיום לא היה מצוין יהיה שקר, כי בסופו של דבר, הגיבורה הראשית כמעט הגשימה לחלוטין את המטרה המרכזית שלה לאורך כל העונה (ולא, ברור שהאנה לא חזרה). בעולם עתידני וקודר, צעירה נחטפת ונאלצת לשמש בהוראת המשטר, פילגש למטרות רבייה. למרות מצבה הקשה, היא לא שוכחת את עברה והמשפחה שאיבדה. אם ניקח בחשבון שגם העונה דודה לידייה תמשיך להיות מושפעת, לרעה כמובן, מעברה טרם המהפכה, הריי שצפוי לנו קרב איתנים בין 2 גישות למצב הנוכחי.

לאחר ציפייה ממושכת היא חוזרת אלינו בגדול! לקראת עונה רביעית אנו מביאים לכם את הספוילרים הכי חשובים ברשת אודות הסדרה סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה פרקים מלאים. מה חדש ברשימת השחקנים וכיצד השפיע המצב בעולם על עיצוב העלילה העונה החדשה. רגע לפני שאתם ממשיכים לקרוא ולצפות- זהירות ספוילרים הדלפה פרקים מלאים שפחה עונה חדשה. העונה החדשה מסתמנת להכיל עשרה פרקים מלאים באורך של דקות. לאחר שיחרור העונה, מעבר לשידורים הרשמיים של העונה הרביעית בחברות התקשורת, בפוסט זה ריכזנו קישורי צפייה ישירה אונליין לפרקי העונה הרביעית של סיפורה של שפחה.

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

“כמה נחמד שיש חברה”, סרינה אומרת בהתרגשות. ברגעים אלה, עוד נראה כי ריטה כמעט משתכנעת. עיניה מתמלאות דמעות מהווידוי המרגש, היא לא מפסיקה לכנותה “גברתי” והתחושה היא שהיא לא באמת השתכנעה שחייה חופשיים כרגע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן