סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סיפורה של שפחה עונה 4 פרק 1

סיפורה של שפחה עונה 4 פרק 1

רגע לפני שאתם ממשיכים לקרוא ולצפות- זהירות ספוילרים הדלפה פרקים מלאים שפחה עונה חדשה. העונה החדשה מסתמנת להכיל עשרה פרקים מלאים באורך של דקות. לאחר שיחרור העונה, מעבר לשידורים הרשמיים של העונה הרביעית בחברות התקשורת, בפוסט זה ריכזנו קישורי צפייה ישירה אונליין לפרקי העונה הרביעית של סיפורה של שפחה.

בניגוד לעונות 1-3 של הסדרה המוצלחת, אשר הכילו 13 פרקים מלאים, העונה הרביעית של סיפורה של שפחה תכיל 10 פרקים בלבד. רבים מן התיאורים אודות “סיפורה של שפחה” מגדירים אותה כ”סדרה דיסטופית”, אבל התיאור הזה, גם לגבי הסדרה וגם לגבי הספר שעליו היא מבוססת, חוטא מעט לאמת. אמנם העולם המתואר בסדרה הוא דיסטופי, אבל הסדרה עצמה אינה כזו – לב לבה אינו התיאור של קריסת עולמן של נשים, כי אם התיאור של אופני ההתמודדות של הנשים הללו עם העולם שקרס סביבן, והדרך שבה הן מעניקות משמעות לחיים החדשים שלהן. אם תרצו, יותר מכך ש”סיפורה של שפחה” הוא סיפור על שואה, הוא סיפור על קוממיות. אמנם האקספוזיציה של הסדרה, ובעיקר שלושת הפרקים הראשונים, הדגישו את היבט ה”שואה”, אבל הפרק הרביעי איז אול אבאוט קוממיות. ובמקרה הזה, לקוממיות קוראים “חברות נשית”.

מרוצי אופנועים – א. העולם במרוצי סיבולת

טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. עכשיו, אחרי ההשתפכות, אפשר וכדאי להתחיל כי למען האמת, זה כנראה הפרק הטוב ביותר שהיה עד כה העונה.

  • הרי חשבו על זה, רוב רגעי השיא העונה הזו, או בכלל, התנהלו דווקא בצירים מקבילים מול שתי דמויות נשיות שלאורך כל הסדרה הזו היו הקונטרה של ג’ון בכל כך הרבה רגעים – לידיה וסרינה.
  • הסכנה בגדול הביותר הנשקפת לה היא מצידה של דודה לידייה.

כשאני אומרת “כל שביכולתה” אני מתכוונת לניתוק כמעט גמור מפרד, בעלה, ושהיות בלתי נגמרות בכנסייה, בתפילות לאלוהים במטרה לכפר על חטאיה. ואנחנו יודעים על כמה חטאים היא צריכה לכפר. ג’ון נכנסת לתא והאחרונה בטוחה שהולכת להיות שיחה מרגשת עם דמעות וסליחות. מתאים לשובניסטים סדיסטים ושונאי נשים.10 פרקים מזעזעים אחד יותר … ואז, הסצנה הכי טובה בפרק, ואולי בעונה, מתחילה. הקסם החל כבר ברגע שפרד יורד מהמשאית ומבין שבמקום לחופש, הוא במסע ישיר לגיהנום.

בארי – עונה 3

האנשים שקיבלו את הכוחות נהפכים בן לילה למעמד הנמוך החדש שצריך להילחם על מקומו בחברה. אך הכוחות הללו מגיעים עם אויבים חזקים בהם ייאלצו אנשי המעמד החדש להילחם, ועם משימה שעשויה לשנות את העולם. הסדרה נוצרה על-ידי המועמד לפרס הבאפט”א מייק בארטלט ומתרחשת באותו היקום של סדרת הלהיט עטורת השבחים של בארטלט – “דוקטור פוסטר”. הסדרה מתרחשת בבניין מגורים ישן בו מתגוררות ארבע משפחות שסיפוריהן נשזרים זה בזה. בבית משפחת ריינולדס, גייל מתחילה לפקפק בנישואיה להנרי החולה לאחר מפגש עם חבר ותיק ביום הולדתה ה-70.

ג’ון מתכוננת נפשית לאיחוד עם לוק ונזכרת בקשר שלהם. ג’ון והשפחות נאלצות לעזוב את חוות המסתור וג’ון מתחברת לתא מחתרת נוסף ומגלה על המתקפה המתוכננת של גלעד. מוירה, אמילי ולוק מסייעים לילדים ולמרתות שחולצו מגלעד. קומדיה בריטית שנוצרה כתגובה למגבלות הקורונה. דיוויד טננט (“דוקטור הו”, “ברודצ’רץ’”) וצ’ארלי שין (“הסקס של מאסטרס”) מגלמים את עצמם בזמן שמנסים לבצע חזרות להעלאת הצגה באמצעות הזום בעוד הבמאי מתקשה להשתלט על שני השחקנים הראשיים שלו. “דרמה מצוינת מעוררת מחשבה שמתחרה היטב עם מיטב הסדרות …”

החיים זה לא הכל 6 – פרק 15

כמו כן, יעלו שתי סדרות חדשות מבית HBO – “נשות הלעולם לא” של ג’וס ווידון (ממנה פרש עוד לפני השלמת הפרק הראשון) והמיני סדרה “הסודות של איסטאון” בכיכובה של קייט וינסלט. החודש בהוט יעלו עונות חדשות של “סיפורה של שפחה”, “מחוברים”, “יאנגר” ו“האמריקאים”. הוט תשיק גם את הסדרה “אזהרת מסע”, הסדרה הישראלית הראשונה שהופקה בשיתוף עם נטפליקס (ותשודר גם בנטפליקס). הדמויות בעלילה של שפחה שזורה בשמות טיפולגיים של הגיבורים.

  • כשאני אומרת “כל שביכולתה” אני מתכוונת לניתוק כמעט גמור מפרד, בעלה, ושהיות בלתי נגמרות בכנסייה, בתפילות לאלוהים במטרה לכפר על חטאיה.
  • באישון לילה היא מגיעה ביוזמתה לתא המעצר שלה, לאחר שגילתה על הריונה מריטה.

בזמן שג’ון מתאוששת מהפציעה ונלחמת על חייה, היא וחברותיה למחתרת מסתתרות בחווה של משתפי פעולה. בינתיים, פרד וסרינה נאלצים להתמודד עם החדשות על חטיפת הילדים מגלעד. זה צריך להיראות אותו הדבר, אבל זה לא אומר שאפרד מתכוונת לשבת ולתת לעצמה להיות שותף. לראשונה באחת השעות העגומות שלהטלוויזיה מאז שידור ליל הבחירות של MSNBC, Handmaid’s Tale מציעה לצופים שביב בלתי צפוי של תקווה. אופרד תמשיך להופיע, אבל היא ערה ומוכנה להילחם.

משפחה מודרנית 8, חדש!

למרות מצבה הקשה, היא לא שוכחת את עברה והמשפחה שאיבדה. סרינה ג’וי נוסעת, והמפקד ווטרפורד מנצל את ההזדמנות כדי לקחת את ג’ון למועדון תענוגות מ… Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. מוירה עושה הכל כדי לחלץ את ג’ון מגלעד, למרות ההתנגדות של ארגון הסיוע שאיתו הגיעה והתנגדותה של ג’ון עצמה.

  • עם כל אחת מהן ג’ון חוותה רגעים נפשיים ופיזיים משמעותיים וכואבים בכמה רמות מעבר למה שחוותה עם פרד.
  • דיוויד טננט (“דוקטור הו”, “ברודצ’רץ’”) וצ’ארלי שין (“הסקס של מאסטרס”) מגלמים את עצמם בזמן שמנסים לבצע חזרות להעלאת הצגה באמצעות הזום בעוד הבמאי מתקשה להשתלט על שני השחקנים הראשיים שלו.
  • המילה “כלואה” מקבלת – כנהוג ב”סיפורה של שפחה” – משמעות חדשה, כשאנו מגלים שדלתה של שלפרד הייתה פתוחה במשך כל שלושה עשר הימים שבהם בילתה בחדר.
  • צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.
  • בזמן שג’ון מתאוששת מהפציעה ונלחמת על חייה, היא וחברותיה למחתרת מסתתרות בחווה של משתפי פעולה.

זו הייתה עונה אחרת, שצבעה את הסדרה הזו פתאום בגוונים שלא הכרנו. נזכרנו שיש עוד צבעים בעולם חוץ מכחול, אדום ושחור. עונה 5, אני כבר מוכנה, רק תני עוד רגע להתאושש. נחשבת ל”בוגדת מגדר” בשל היותה לסבית.מדלין בוריירג’ניןשלוורן / שלדניאל / שלהווארדשפחה פגועה בנפשה, שעינה הימנית נעקרה בשל התנהגות לא נאותה.אן דאודלידיההדודה לידיהחונכת השפחות האכזרית.או. מתכתב עם לורנס אוליפנט, מחבר ‘ארץ הגלעד’ ואבי התכנית המעשית לישב את הגלעד ביהודים בסוף המאה ה-19.

המפרץ- עונה 3

אן דאוד עשתה קריירה לא רעה משלושת העונות הראשונות של הסדרה. אולי היא מזכירה לי פה ושם את קטי בייטס. כמו במלחמת העולם הראשונה, גם כאן המדינה מהווה כר נרחב לאנשים שהיו כלום ונהפכו לסוג של משהו על רקע המציאות הדיסאוטופית. בחזרה למציאות, התכנית הבאה מחוברים 2021. בעולם עתידני וקודר, צעירה נחטפת ונאלצת לשמש בהוראת המשטר, פילגש למטרות רבייה.

מה שאומר בוודאות שכל אזור מיד ווסט הוא בעצם שטח הממלכה החדשה. במקביל, מעבר לגבול, המפקד פרד ווטרפורד המגולם על ידי השחקן ג’וזף פיינס. לצידו גם אשתו סרינה ג’וי ווטרפורד המגולמת ע”י החשקנית האוסטרלית איבון סטרהובסקי. יחד יצאו למסע דיפלומטי שמבחינתם מסתיים באסון. השלטונות החליטו להפר את האמנות הדיפלומטית והם יועמדו לדין באשמת פשעים נגד האנושות.

ארץ האוכל – חדש

אבל דקות לאחר ההתקנה הראשונה של העונה בת 10 הפרקים הזו, התוכנית, העוסקת בניסיון של אישה לשרוד כשפחת פוריות בחברה דיסטופית, מתחילה להרגיש רלוונטית כמעט בצורה מפחידה לנוף הפוליטי הנוכחי. לכבוד העונה החדשה 3 פרקים ברצף שפחה עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה מכל מכשיר טלפון נייד או במחשב. ניתן לצפות גם באמצעות SMART TV ובאמצעות אפליקציה מותאמת לצפייה ישירה של ספקי התוכן בישראל. בפתחו של הפרק הרביעי אנחנו מגלים את שלפרד כשהיא עדיין כלואה בחדרה.

בפעם הבאה שנראה אותה, מוס יושבת בשקט מושלם בחדר קטן ופשוט, לבושה בבגדים (“כנפיים”, קוראים להן כאן) והרגל אדום עצום שיגרום לנזירה להסתכל בהשוואה בצורה עיוורת. “מונחת שמי עכשיו”, היא אומרת, במונולוג פנימי שחושף שהיא גם שפחה וגם יותר מקצת חרמנית. אני ממש אשמח לקבל את העונה הראשונה עם תרגום לעברית. הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק. להגיד שפרק הסיום לא היה מצוין יהיה שקר, כי בסופו של דבר, הגיבורה הראשית כמעט הגשימה לחלוטין את המטרה המרכזית שלה לאורך כל העונה (ולא, ברור שהאנה לא חזרה).

“סיפורה של שפחה” עונה 4 פרק 7: לחופש יש מחיר

מיני סדרה העוקבת אחר מייר שיהאן (קייט וינסלט), בלשית בעיירה הקטנה איסטאון שבפנסילבניה. מייר לוקחת פיקוד על חקירת רצח שהתרחש בעיירה. החקירה מסתבכת ומציבה מכשולים רבים ומייר, שמתמודדת עם חייה האישיים שמתפרקים, נאלצת לנווט דרכם. הסדרה חוקרת את הצד האפל של קהילות קטנות וקרובות ומספקת מבט אותנטי על האופן בו משפחה וטרגדיות עבר יכולות לעצב את ההווה. אם חשבתם שמדובר על עונת רנסנס של מדינת גלעד- תשכחו מזה.

בבית משפחת טיילור, האנה ההריונית חיה עם ארוסה כשאבי תינוקה אנדי חוזר במפתיע. כל העונות של “סיפורה של שפחה” זמינות לצפייה ב- HOT VOD. כל העונות של הסדרה משודרות ב-HOT HBO וזמינות לצפייה בשירות HOT VOD. ב-27 באפריל 2018 עלתה עונתה הראשונה לשירות yes VOD וב-31 ביולי 2018 עלתה העונה הראשונה לסלקום טיוי.

הכנר במסע להוליווד – חדש

בין השאר, יעלו גם הסרטים“האוקינוס שביננו”, “בקצב הלב”, והסרט שגרף את האוסקר לסרט הטוב ביותר בשנה שעברה, “פרזיטים”. בפרק האחרון לעונה, סרינה ג’וי מגלה שג’ון בהיריון והדבר מעורר את חמתה. שלפרד נלקחת לחקירה בעקבות מעצרה של שלגלן. בינתיים, סרינה ג’וי וכל משק הבית של המפקד ו… אם ניקח בחשבון שגם העונה דודה לידייה תמשיך להיות מושפעת, לרעה כמובן, מעברה טרם המהפכה, הריי שצפוי לנו קרב איתנים בין 2 גישות למצב הנוכחי. האחת של לידיה הנוקטת בגישה דטרמיניסטית ומסתגלת והשנייה של ג’ון שנוקטתב גישת ההתקוממות .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן