סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה

סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה

ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב).רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT. השימוש בשירות כפוף לדרישות סף טכנולוגיות, ובהן ציוד קצה תומך וגלישת אינטרנט במהירות של 5Mb לפחות. השימוש בשירות צורך נפח גלישה משמעותי העלול לגרור חיובים נוספים מספק שירותי הסלולר, בהתאם לתנאי תכנית הגלישה. המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש. כל המחירים כוללים מע”מ. ייתכנו בשירות תכנים שיוצעו לצפייה תמורת תשלום נוסף. השירות מיועד לשימוש פרטי וביתי בלבד. שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך.

עוד לא הספקנו להתאושש מהמוות הטרגי של אלמה ובריאנה (סורי בריאנה, התאבלתי בעיקר על אלמה) והנה הגיע לו פרק חדש. אנחנו ממשיכים בדיוק מאותה נקודה זוועתית – רכבת המשא חוצה ומפרידה בין ג’ון וג’נין לבין דודה לידיה, השומר והשפחות שנותרו מאחור – מי פצועה ומי דרוסה. NEXT TV הוא מותג תקשורת מתקדם המאפשר התאמה מלאה של חבילת התקשורת הביתית לצרכיו של הלקוח.

החיים זה לא הכל 6

תשתית ה-FIBER מומלצת לצפייה בשירותי טלוויזיה מבוססי אינטרנט שכן היא מייצרת חווית צפייה חלקה ורציפה. הגלישה עוצמתית כל-כך שאינה פוגעת בחוויית השימוש באינטרנט במכשירים אחרים במקביל לצפייה בשירותי הטלוויזיה וכך מאפשרת לכל הבית להנות כל הזמן מגלישה אמינה ועוצמתית באינטרנט הביתי. עכשיו עם תחילת העונה הרביעית מתפזרים ענני הקרב ומשהו צריך להתחיל לשלם את המחיר עבור עלילות העונה השלישית. עכשיו הזמן לשאת בתוצאות ולשלם את המחיר בנפש חפצה. וכאן מתחילים הספוילרים אודות עונה 4 שפחה ( הוט/יס/HBO). 3 עונות אנחנו מחכים לאקשן אמיתי שיהפוך את העולם ורק בפרק האחרון של עונה 3 השפחה קבלנו את מה שכל כך חכנו לו.

היכונו היכונו הפרק הראשון, למעשה 3 פרקים של העונה הרביעית של סיפורה של שפחה אוטוטוטו מגיע למסך. עונה 4 תרגום עברית מובנה סיפורה של שפחה עונה חדשה לצפייה ישירה במאבק בין ג’ון אוסבורן למדינת גלעד. צפו בסרטון הוידאו לקראת עונה 4 שפחה פרקים מלאים. לאחר ציפייה ממושכת היא חוזרת אלינו בגדול!

רדוף רוחות 2 – פרק 12

לא לחינם פרד כנראה אומר לסרינה שעליהם להישאר יחד עכשיו. כי הוא יודע שרק השפחה הזו יודעת בדיוק מה קרה ביניהם, מעבר לחשיפת שלושה וארבעה חטאי גלעד, היא בעיקר יכולה להגחיך אותו, מול אשתו סרינה ומול חבריו במדינת הקוקולנד גלעד. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים.

בעונה 2 שפחה פרקים מלאים לצפייה ישירה , עלתה השערה שמקור השם מרתה הוא מהשורה על פי לוקס. לפי הסיפור מרים ומרתה מארחות את ישו ותלמידיו. בעוד מרתה מארחת ועובדת מרים יושבת למרגלות ישו ומקשיבה לו . לבסוף היא עוזבת את מרתה לבדה , בברכת ישו .

משתמשים שתרמו לאתר אינם צריכים להמתין לטעינת הפרק!

ג’ון השפחה בדיוק סיימה בעונה 3 להבריח שפחות וילדים בטיסה מיוחדת אל מחוץ למדינת גלעד וכעת היא מאיימת על יציבותה של האימפריה הגרעינית של המדינה האדומה. על שלוות המפקדים ועל החיים הדיסאוטופיים שנבנו במדינה שבנו מהפכנים על חורבות ארצות הברית. למרבה הצער, הקשר הזה נקטע ונכון לעכשיו אנחנו לא יודעים מה עלה בגורלה של אסתר ואם היא בכלל תחזור, וכאן מתגלה שוב גם החולשה הגדולה של “שפחה” במצבה הנוכחי – העדפה ברורה לדימויים חזקים וסיסמאות על פני עומק ומורכבות. זה לא שהרגעים המשמעותיים לא קיימים, אבל אי אפשר שלא להרגיש את הפוטנציאל המוחמץ שיש בסדרה. כשג’וזף אומר לניק “הטאו של ג’ון אוסבורן” אחרי שהוא אומר לו שישנם גברים שזקוקים להובלה, למשל, או כשג’ון אומרת לאסתר “תעשי אותי גאה” – אי אפשר שלא להרגיש סיפוק, אבל מדובר בסיפוק רגעי.

האלמנט בו “סיפורה של שפחה” מצטיינת כבר מאז העונה הראשונה הוא הדינמיקה בין ג’ון לבין דמויות משמעותיות אחרות מאנשי החברה של גלעד. הרעיון הזה עומד בבסיסה של העונה הרביעית. כתבנו על כך אחרי צפייה בפרקים הראשונים, ובסופה זה ברור עוד הרבה יותר (ספוילרים מכאן ואילך).

מבצע ריפו 5 – פרק 12

קודם כל, הערה טכנית – הבחירה לפתוח את העונה עם שלושה פרקים הייתה, בעיניי לפחות, שגויה. הפרק השלישי מתרחש בסביבה אחרת מהשניים הראשונים והוא כל כך עמוס וטעון שהוא היה יכול בקלות לעמוד בפני עצמו. בנוסף, הסיום המותח של פרק 2, בו ניק ואנשיו לוכדים את ג’ון, לגמרי מחזיק כסיום הולם לבכורה של העונה. אחד הרגעים העוצמתיים של עונה 4 בסאגת “סיפורה של שפחה” התרחש בסופרמרקט קנדי רגיל למראה. החווייה הכי פשוטה, יומיומית ורגילה הפכה עבור ג’ון הגיבורה לסצינה מסרט אימה מלאת פלאשבקים למרכזי הקניות בגילעד.

באחד המפגשים ביניהם, ניק אומר לג’ון שחבל שהוא לא ברח איתה כשהוא עוד היה יכול. הטלוויזיה המצוינת של NEXT TV כוללת ערוצים אהובים כמו קשת, רשת, HOT בידור ישראלי, ויוה, ספורט 5 ועוד וגם VOD ענק הכולל את הסדרות הישראליות האהובות מבית HOT , סדרות הרכש המדוברות ביותר בעולם , תכני ילדים ועוד. “שפחה” היא לא בדיוק סדרה מורכבת מבחינה מוסרית. היא בהחלט מנסה להציג את עצמה ככזו אבל בשורה התחתונה, גם כשהיא מציגה אתגרים אתיים היא נשארת במסגרת הטוב והרע, השחור והלבן, בעיקר מכיוון שהשחור שלה כל כך שחור.

בובספוג 7 – פרק 142

לכסיס בלדל בתפקיד אמילי / אופגלן, ג’וזף פיינס כמפקד פרד, איבון סטראחובסקי בתפקיד סרינה ג’וי, מדלין ברואר בתפקיד ג’נין / אופוורן / אופדניאל, OT Fagbenle בתפקיד לוק, מקס מינגלה בתפקיד ניק, אן דאוד בתפקיד הדודה לידיה, בראדלי. ויטפורד כמפקד ג’וזף לורנס, קליאה דובאל כסילביה, אמנדה ברוגל כריטה וסמירה ווילי בתפקיד מוירה. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. לוח שבועי מלא עם פירוט זמני התוכניות.

לזה אני קורא עולם דיאוטופי על באמת. במבצע חשאי בהובלת ג’ון אוסבורן כמה עשרות בני אדם הצליחו להימלט ממדינת גלעד, זו שפעם הייתה ארצות הברית, לקנדה. זה לא מקרי שקנדה נבחרה על ידי הסופרת מרגרט אטווד להיות עיר המקלט לתושבי ארצות הברית. המיקרו קוסמוס של צפון אמריקה תמיד שאף להציג את המדינה כחלופה שפויה וטובה יותר מזו של USA. מאז הפרק הראשון של הסדרה, עוד כאשר הייתה מבוססת וקרובה לרומן שכתבה מרגרט אטווד, סקרן אותי כיצד תתנהג ג’ון אוסבורן כאשר תקבל את החופש היחסי שלה.

סנגאי וקרייג 3 קצרים – פרק 82

צפייה בתכנים במחשב ללקוחות המנויים לשירות נתמכת רק בדפדפן Chrome. אנחנו עובדים במלוא המרץ על מנת להגיע לכמה שיותר בתים. דרמה קומית הגוללת את סיפורם של ארבעה תלמידי ישיבה הלומדים בתנאי פנימייה בישיבה חרדית. שלפרד מוזעקת לצד השפחות האחרות לסיוע ביילוד התינוקת של ג’אנין, והחוויה מעלה בה זיכרונ…

הלא מדובר בסדרה שבה מוות דרמטי מתרחש בתדירות שסכינים נשלפים ב”משחקי השף” וכמצופה, היחס לאירוע הקשה מסתכם בכמה שניות, עד שג’ון וג’נין ממשיכות במנוסה. רגע לפני, קשה שלא לתהות מה עבר לג’ון בראש עם ניסיון הבריחה הזה. שם הפרק מרי ומרתה לקוח מסיפור של השליחים הנוצרים . מרתה מופיעה בשתי בשורות אצל לוקאס ואצל יוחנן. נדמה לי שהייחוס לפרק 2 שפחה עונה 3 מתאים יותר לבשורה על פי לוקס.

צרות טובות – עונה 3

לאחר מתקפה שבה נהרגו חברי הקונגרס, המהפכנים טפלו את האשמה על טרוריסטים וכחלק משדרוג המצב הביטחוני הורו על ביטול “זמני” של החוקה. הסדר החדש מתבסס על ערכים שמרניים קיצוניים ועל ערכי הברית הישנה — והעלילה מציגה באופן מעורר אימה את המהירות שבה העולם המודרני יכול לחזור לאחור. Express.co.uk – מידע על הקאסט, צוות השחקנים וההפקה בעונה הרביעית (באנגלית).

היהודים אגב, בסדרה השפחה, הוגלו מארצות הברית לארץ ישראל. העונה הרביעית של סדרת הטלוויזיה מסתמנת לעלות לאוויר בסוף חודש יוני 2020. ריטה מגיעה לבקר את פרד ומספרת לו על ההיריון, למרות הבקשה המפורשת של סרינה.

בוגדים 11 – פרק 19

דוגמה מושלמת לכך היא הקשר בין סרינה למארק, האמריקאי שעזר לה להוציא לפועל את ההסגרה של פרד תמורת חסינות וזמן איכות עם ניקול. הקשר בין השניים היה יכול להיות מעניין הרבה יותר אם היו נותנים לו זמן להתפתח לפני שמארק גילה את פניה האמיתיים של סרינה בסוף העונה שעברה. ואז, הסצנה הכי טובה בפרק, ואולי בעונה, מתחילה. הקסם החל כבר ברגע שפרד יורד מהמשאית ומבין שבמקום לחופש, הוא במסע ישיר לגיהנום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן