סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סיפורה של שפחה עונה 3

סיפורה של שפחה עונה 3

כך הותירה חותם נוסף בהיסטוריה של הטלוויזיה, כשהיתה לסדרת הסטרימינג הראשונה לזכות בקטגוריית “הדרמה הטובה ביותר”. כשהעונה השלישית של סיפורה של שפחה יצאה לדרך, קיבלנו הבטחה מהיוצר ברוס מילר שהפעם נזכה לראות לא רק זוועות, אלא גם תקווה. קראו לה משוגעת, אמרו שהיא תסיים את חייה תלויה על החומה וחששו שהיא תסכן את החיים של כל המעורבות בעניין, אבל ג’ון ושגעון הגדלות שלה – שעוד ניגע בו – עשו את זה. העונה השלישית של “סיפורה של שפחה” תעלה לשירות הצפיה של hulu ב-5 ביוני, ותעלה לשידור בישראל במקביל ב-HOT.

היא אומנם עברה את העבירה החמורה ביותר שיכלה, גנבה ילדה, אבל איכשהו, בסופו של דבר, חוץ מכמה הצלפות בכפות הרגליים היא נותרת בריאה ושלמה. וזה קורה בגלעד, רפובליקה שבה ישמחו להוריד אצבע לאישה בטענה שהיא התחצפה. כל העונות של הסדרה משודרות ב-HOT HBO וזמינות לצפייה בשירות HOT VOD. ב-27 באפריל 2018 עלתה עונתה הראשונה לשירות yes VOD וב-31 ביולי 2018 עלתה העונה הראשונה לסלקום טיוי. בספטמבר 2017, זכתה הסדרה בפרס אמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר, ובכך הייתה לסדרה הראשונה המשודרת בסטרימינג שזוכה בפרס יוקרתי זה.

כמה פרקים יש בסדרה “הסולטן”, ואיפה צופים בהם? כל התשובות

היא מגייסת לעזרתה כל בעל ברית אפשרי – הסיכויים של המהפכה להצליח קטנים, וכל יתרון, קטן ככל שיהיה, קריטי להצלחתה. הברית המשמעותית ביותר שלה, ככל הנראה, תהייה עם סרינה ג’וי ווטרפורד. בפרק האחרון נשלפו כל התותחים הכבדים (זהירות – ספוילרים לעונה 2). בינתיים ניק לא מאפשר לפרד לצאת מהבית, וסרינה מבינה שהיא חייבת לתת לתינוקת הזדמנות לחיים טובים יותר. ג’ון, במהלך חצי צפוי, מחליטה להישאר בגלעד כדי להציל את בתה האנה – ומוסרת את ניקול לידי אמילי.

העונש הפעם הוא לא מניפולציה רגשית אלא גוד אולד פאשן מכות, שהופכות כה חמורות עד שג’ון נעמדת בין השתיים כדי להגן על חברתה. המפקדים והרעיות אולי הזדעזעו מההתנהגות של ג’נין, אבל הם מזדעזעים הרבה יותר ממופע האימים של לידיה ומסכימים בשתיקה שהיא הגזימה הפעם. הם הרי לא רגילים לראות את השפחות סובלות ככה לעיני כל, הם מעדיפים שזה יקרה באיזה מרכז סגור ומרוחק.

סיפורה של שפחה – כל העונות לצפייה ישירה

העונה השלישית של סיפורה של שפחה הסתיימה עם מטוס מלא ילדות וילדים שנחטפו מהוריהם לטובת חברי הרפובליקה ודרך החיים המעוותת שלהם, ויחד איתם הנשים שהפכו בעולם החדש הזה למרתות, משרתות. לא רק שהתוכנית יצאה לפועל – סיימנו את העונה בלי קורבנות מיותרים ובלי טרגדיות שוברות לב. נכון, ג’ון נורתה, אבל בתור השפחה בסיפורה של שפחה, ברור לנו שהיא תשרוד הכל, ומבצע החילוץ הזה ללא ספק היה שווה את הפציעה.

סרינה, נעמי, אמה המאמצת של אנג’לה וכנראה גם גברת מקנזי שמגדלת את האנה מבינות שהן עושות עוול, גם אם לא מפנימות את זה במאה אחוז. הן משכנעות את עצמן בכל הדברים האלה שאומרים בגלעד – לי מגיע יותר להיות אמא כי אני יותר מוסרית וטהורה או משהו. בינתיים, של-מת’יו, השותפה החדשה והצהובה של ג’ון, מציינת באגביות שילדה שלושה ילדים אך מסרבת להתרגש למראה הצעיר שבהם או להתייחס לעצמה כאל אמא שילדיה נלקחו ממנה. ג’ון עצמה כבר עברה תהליך רגשי שאיפשר לה לראות בסרינה מעין אם נוספת של ניקול.

ג’ון נכנסת לתחום הבוררות, ג’נין שוב מאבדת את זה למראה בתה התינוקת ודודה לידיה כבר ממש על הקצה. כל מה שקרה בפרק 4 של עונה 3

עכשיו היא מחכה שחברתה תחליט שהגורל המשותף הזה מספיק כדי לצאת למלחמה יחד. “העונה הבאה היא על השבת מלחמה”, אמר השואו ראנר ברוס מילר באירוע לכבוד סיום העונה בלוס אנג’לס. “היא (ג’ון) חוזרת כדי לפגוע בגלעד ככל האפשר ולהחזיר את בתה. אני לא בטוח שבסדר הזה”.

למרות מצבה הקשה, היא לא מאבדת תקווה לשוב ולהתאחד עם משפחתה בעולם החופשי. הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

היא מביאה לה כוס תה, מודה לה על כך שהצילה אותה מהמושבות ואומרת שהתפללה חזק לשלומה לאחר שנפצעה. היא מאשימה את עצמה על הבריחה של אמילי וניקול והפתרון שלה, כרגיל, הוא להגביר את הקשיחות. לטקס החגיגי לכבוד התינוקות של גלעד היא מגיעה על קלנועית שמעניקה לה את הכינוי “גיהנום על גלגלים”. “סיפורה של שפחה” משודרת בלעדית ב-HOT HBO וזמינה גם ב-VOD של HOT.

  • עונה 2 שפחה כבר נכתבה על ידי התסריטאים ופה כבר מדובר על משימה קשה יותר כי הספר של אטווד הציב רף גבוהה.
  • כמה מהחוקים אוסרים הפלות גם במקרה של אונס או גילוי עריות.

ניחוש שלנו – המפקד לא הולך לאף מקום הוא רק יהיה יותר רע בעיקר בכל הקשור לאשתו סרינה. בסוף עונה 2 שפחה עדיין לא ברור כיצד נוסדה בדיוק מדינת גלעד וכיצד נזרעו הזרעים להקמתה , הרמזים שקלבנו עד כה פשוט דלים ולמשאירים הרבה מקום לספקולציות. אתם מוזמנים לקרוא את ביקורתנו נטולת הספויילרים על העונה הראשונה של הסדרה כאן. בעולם עתידני וקודר, צעירה נחטפת ונאלצת לשמש בהוראת המשטר, פילגש למטרות רבייה. למרות מצבה הקשה, היא לא שוכחת את עברה והמשפחה שאיבדה. מכל מקום, על פי פרק הסיום אפשר לצפות שרוב הקאסט (אם לא כולו) ישוב למסך – כולל כמובן ג’ון (אליזבת’ מוס), המפקד פרד (ג’וזף פיינס) וסרינה (איבון סטרהובסקי).

“סיפורה של שפחה” עונה 2 פרק 3: לחיות בלי ולא למות עם

כי בניגוד לכל מה שאנחנו חושבות כשאנחנו צעירות, ובניגוד למה שרוצים שנחשוב כשאנחנו מתבגרות – החיים שלנו אינם הילדים שלנו. “כנראה שאיני הצדקת הקיום שלך”, מטיחה ג’ון באמא שלה כשזו מעירה לה על הפשרות שהיא עושה בחייה. וכשג’ון נזכרת במשפט הזה, נדמה שעתה היא אומרת אותו לעצמה, וזהו מסר חתרני מאין כמוהו. למרות אהבתה הגדולה להאנה, היא יכולה לחיות בלעדיה, וזה מה שהיא תבחר לעשות.

החגיגה האינטימית והשמחה מוצגת כניגוד למקבילה המוזרה בגלעד, שבה כל הנוכחים מושבעים כסנדקים. הילדים הם הערך העליון של הדיקטטורה הזאת ולכן כל אחד ואחד מהמבוגרים שמשתייכים אליה חייב להיות אחראי לגורלם. בימים אפלים והרי אסון, אומרת הסדרה, המחאה היא חובה אזרחית. ואמנם, בכך מתמקדת העונה הנוכחית, לפחות בשלושת פרקיה הראשונים, שמכינים אותנו לקראת ניסיונות מאבק עיקשים.

שירות הסטרימינג הולו הכריז על הפקת עונה שלישית של הסדרה “סיפורה של שפחה” שבוע אחד בלבד לאחר עליית פרק הבכורה של העונה השניה

ספקית שירותי הצפיה הישירה hulu שחררה טריילר חדש לעונה השלישית של “סיפורה של שפחה” (The Handmaid’s Tale). הסדרה זוכת הפרסים, המבוססת על ספר הדיסטופיה המצליח של מרגרט אטווד, תעלה בקרוב אל המסכים – ותמשיך את סיפורן של השפחות הלבושות באדום, ושל ממלכת גלעד התאוקרטית. כידוע, העונה הראשונה התבססה על ספרה של מרגרט אטווד. העונה השנייה כבר פיתחה קווי עלילה עצמאיים, שבהם נשזרה תסיסה הולכת וגוברת בקרב תושבות וחלק מתושבי גלעד. פרק הסיום (כמו גם הפרקים שלפניו) הכינו את הקרקע למה שנראה כמו מרד ברפובליקה – ויכול להיות שבעונה השלישית זה יתפוס תאוצה רצינית. וזו באמת שאלה ראויה – לאן יש עוד להתקדם מכאן?

ברור לנו שסיפורה של שפחה תסתיים אך ורק כשג’ון תתאחד סוף סוף עם האנה, ושתיהן יחלצו מהעולם האפל הזה. אם לשפוט לפי הכיוון אליו נושבות הרוחות, סביר להניח שגם נזכה לראות את גלעד נופלת בסוף הסדרה, כך שלא רק ג’ון תיחלץ מהזוועות, אלא כל מי שמוחזקים שם בניגוד לרצונם. הבעיה היא שעד שזה יקרה, על יוצרי הסדרה מוטלת המשימה לחשוב בכל עונה על סיפור מרכזי שהוא מספיק משמעותי כדי לקדם את העלילה לעבר נקודת הסוף הזאת, אבל מבלי לדעת מתי היא תגיע. זה המחיר שמשלם הקהל על כך שסדרות מחודשות בכל פעם לעוד עונה אחת.

סדרות לראות

האם סוף סוף נקבל עלילת “תינוקת המריבה” ומישהו יסביר לנו כבר באיזה קטע השלטון הקנדי בכלל נתן ללוק ומוירה לגדל את ניקול? רק שייזהרו לא לחזור יותר מדי על העלילה של “אוטונומיות”. לפני הטירוף שהורס את המסיבה, ג’נין היא זו שנוהגת באדיבות כלפי לידיה, כרגיל.

סדרות TV – סיפורה של שפחה – עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה. Nowtv – סיפורה של שפחה – עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה. 123stream – סיפורה של שפחה – עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה. מורידים – סיפורה של שפחה – עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה. ספארו – סיפורה של שפחה – עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה.

וידאו חדשות קומיקס: “באטגירל” צולם במלואו, ובוטל

היא הייתה אקטיביסטית חברתית, פמיניסטית עם סכין בין השיניים, שעשתה את ג’ון לבד וגידלה אותה כאם יחידנית, בלי שום אב בתמונה. הבילוי המשותף שלהן, עוד כשג’ון הייתה ילדה קטנה, היה ללכת להפגנות של נפגעות אונס. באחת מהן, כך נזכרת ג’ון, נשים רשמו על פתק את שם האנס שלהן, ואז הבעירו אותו. לאור העובדה שהעונה השנייה והראשונה של של השפחה החלו שתיהן בחודש אפריל , סביר להניח שניתן יהיה לצפות בסדרה החל מחודש זה אלא אן להפקה יש תכנית אחרות. צריך לזכור שרשתות כמו Hulu בדומה לנטפליקס העולמית נבחנות על הזרמת תכנים מהירה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן