סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סוניק הסרט לצפייה ישירה

סוניק הסרט לצפייה ישירה

R – מוגבל לליווי הורה או מבוגר לילדים מתחת לגיל 17. צפיתי בסרט עם הנכד שלי בן 6, הוא ביקש לצפות בפעם השנייה, קיבלתי את בקשתו ומאד נהנתי. הסרט רץ במהירות הקול לכיוון תאריך יציאה באפריל 2022.

סוניק נכנס למלכודת כשרובוטניק מזמין אותו למרוץ. סוניק מצטרף למרות שסאלי זקוקה לו כדי שיגנוב את הגנרטורים של רובוטניק. החבורה מחליטה לגנוב את הגנרטורים כשרובוטניק יהיה עסוק במרוץ. כשרובוטניק מנסה לרגל אחר החבורה בעזרת לווין, סוניק ורובוט משגרים את עצמם על טיל ביתי המסתובב בספרת הריגול. לאחר שהם ממריאים, סוניק ורובוט חייבים למצוא את החיישנים.

Sonic the Hedgehog

האתר מיועד לילדים, הורים מחנכים וכל אוהבי היצירה המוזמנים להכנה קלה וחווייתית של יצירות. סוניק הקיפוד וסאלי הם מנהיגי חבורת “לוחמי החופש”. העלילה מתרחשת במוביוס לאחר שרובוטניק כבש את הפלנטה והעלה את המלך אל ממד הדממה. לאחר מכן הפך את רוב תושבי הפלנטה לעבדים (“רוביאנים”). עשר שנים מאוחר יותר סוניק וסאלי (שהיא ביתו של המלך), מנהיגים את “לוחמי החופש” כנגד רובוטניק.

צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. VOD הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת. הקיפוד האהוב ביותר בעולם חוזר להרפתקה משודרגת ב’סוניק הסרט 2′. לאחר שסוניק התמקם בגרין הילס, הוא צמא להוכיח שיש לו את מה שדרוש בשביל להיות גיבור אמיתי. המשחק של הדמויות מעולה ובעיקר של ג׳ים קארי שפשוט גנב את ההצגה.

סוניק הסרט – ביקורות מקצועיות / כתבות

“אל תאמינו לביקורות המהללות סרט שהוא מצחיק ויפה וויזא…” “צפיתי בסרט עם הנכד שלי בן 6, הוא ביקש לצפות בפעם השנ…” רק מנויים רשאים להגיב, כדי להגיב ולהינות משלל שירותי האתר הפעל את חשבונך. “סרט גדוש אפקטים, מצחיק, סוחף, מהנה ומרתק, אני הרגשתי…”

סוניק משיג את המזימה האחרונה של רובוטניק, רכב האמור למצוא ולהרוס רקמות אנושיות. כשסוניק חוזר, החבורה עורכת לו מסיבת ניצחון. אנטואן מקנא בתשומת הלב ויוצא בעצמו לתפוס את רובוטניק. כשסאלי מגלה את תכניתו של רובוטניק לשתול גשם רעיל בענן, החבורה יוצאת למשימה כדי לחבל בכלי דמוי ספינת האוויר המובל על ידי רכבים קרקעיים. שסוניק וחבריו מחבלים במחשב הראשי של רובוטניק, הם נכלאים במנהרה תת קרקעית ונער נאה בשם גריף מציל אותם.

הוויכוח שנמשך יותר מעשור: אנדרואיד או iOS?

גריף מוביל אותם מתחת לעיר, שם סוניק צריך להילחם בעכברושים רובוטים. לא יצירת מופת, אבל דרך נחמדה להעביר אחה”צ קליל גם למבוגרים (צעירים ברוחם. ” סרט מתוק ואנרגטי וסוחף כאחד ואני חשבתי שהשתעמם ממנו…” “אל תתנו לעובדה שסוניק זאת דמות ילדים לגרום לכם לא לל…”

הצטרפו אל קאסט הסרט סוניק 2 בעודו מדבר על מגוון הפרטים הקטנים שמעריצי הפרנצ’ייז יאהבו. החבורה ממריאה במטוס לעיר עתיקה המתחבאת בהרים, וסוניק עוקב אחריהם בעזרת נעליו. הם מחפשים אחר “המגילות הסודיות” בעלות הכוחות המיוחדים כדי להשתמש בהן נגד רובוטניק. לאחרונה אושר כי ההמשך של סוניק הסרט יקרא סוניק הסרט 2. סוניק וחבריו יוצאים לבסיס התת קרקעי של רובוטניק במטרה לתכנת מחדש את השיגור במטוסים שלו. סאלי מקבלת הודעה ומאמינה שהיא מאביה ושהוא בסכנה ויחד עם אנטואן יוצאת לחפש אחריו.

Sonic The Hedgehog 2 2022 Official Trailer Paramount Pictures

הסדרה עוקבת אחר סוניק הקיפוד שלו כוחות מיוחדים שמאפשרים לו לנוע במהירות ולסייע לשאר לוחמי החירות להילחם ברובוטניק הרשע ובעושה דברו יבבני, שמנסים להפוך את כולם למשרתים רובוטיים. סוניק וחבריו יוצאים למעבדה של רובוטניק כדי לפענח את המערכת הרובוטית שלו. שם סוניק מוצא את דודו צ’אק, שהפך לרובוט ומתכנן להצילו.

  • סוניק מצטרף למרות שסאלי זקוקה לו כדי שיגנוב את הגנרטורים של רובוטניק.
  • סוניק נכנס למלכודת כשרובוטניק מזמין אותו למרוץ.
  • סוניק וטיילס שומעים את רובוטניק מסביר את תכניתו להרוס את היער הגדול.

בעזרת הטבעת סוניק מפסיק את כישוף הרובוט על צ’אק. בזמן מסע לעיר הגדולה כדי להחליף שבב מקולקל אצל ניקול, סוניק וסאלי פוגשים בדמות מסתורית בגלימה השומרת על מכשף רדום בשם לזר, לו מחשב בעל כישופי רשע. סוניק והחבורה מחזירים אותו לאימו, אך סאלי מגלה שהעדר נע בכיוון הלא נכון. רובוטניק מנסה לתפוס את העדר כי הם המין האחרון שלא הפכו לרובוטים. בעיר סוניק כמעט נאכל על ידי הכלב הישן שלו, שעכשיו הוא רובוט שומר.

Sonic the Hedgehog 2 – טיזר הכרזת השם

קבלו הצצה חדשה מתוך הסרט הקרוב של סוניק 2, אשר יגיע לאקרנים ב-7 באפריל 2022. קבלו הצצה חדשה אל נאקלס המחכה לכם בסרט הקרוב של סוניק 2, אשר יגיע לאקרנים ב-7 באפריל 2022. קבלו הצצה למה שמחכה לכם בסרט החדש של סוניק 2, אשר יגיע לאקרנים ב-7 באפריל 2022. קבלו הצצה חדשה לסרט הקרוב של סוניק 2, אשר יגיע לאקרנים ב-7 באפריל 2022. קבלו הצצה חדשה לסרט סוניק 2 אשר יגיע לאקרנים ב-7 באפריל 2022. מבחר עצום של יצירות לילדים בנושאים שונים הכוללים חגים ומועדים, דמויות מאגדות וסרטים, בעלי חיים, מסביב לעולם, מוזיקה, תחבורה ועוד רבים.

עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהבדיחות בסרט ברובן ילדותיות וגם מעט חוזרות על עצמן בשלב מסוים, אבל סך הכל עשו עבודה טובה. לא בטוח עד כמה הסרט מתאים לילדים ממש קטנים מתחת לגיל 5 … קבלו הצצה לטיזר החדש של סרט ההמשך לסוניק הסרט, אשר יקרא Sonic The Hedgehog 2 וצפוי לאקרנים ב-2022.

סוניק 2 – מבט מאחורי הקלעים: ‘גדול יותר, טוב יותר, כחול יותר’

קבלו הצצה ראשונה לסרט ההמשך של סוניק הנותנת מבט קרוב לדמויותיהם של נאקלס וטיילס, אשר יגיעו לאקרנים ב-7 באפריל 2022. קבלו הצצה לסוניק 2, אשר יגיע אל בתי הקולנוע ב-7 באפריל 2022. קבלו הצצה אחרונה לקראת יציאתו הקרובה של סוניק 2, אשר יגיע אל בתי הקולנוע ב-7 באפריל 2022. קבלו הצצה מאחורי הקלעים של סוניק 2, אשר יגיע לאקרנים ב-7 באפריל 2022.

סוניק וטיילס שומעים את רובוטניק מסביר את תכניתו להרוס את היער הגדול. נראה כמו מיקס של פוקימון והפלאש בגירסה לגיל הרך אבל עדיין תמיד כיף לצפות בג”ים קארי. פסקול הסרט לב אמיץ (הנעימות הידועות והמדהימות…)פסקול הסרט “לב אמיץ” יותר מעשר שנים עברו מאז יצא הסרט, אך הצלילים הסקוטיים שלו נשמעים עד היום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן