סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סוניק הסרט המלא

סוניק הסרט המלא

במהלך פיתוח המשחק “Sonic Mania”, המפתחים הכניסו מחווה עבור המעריץ בדמות Motobug בשם ג’ימי (על שמו של ג’ים המנוח), עליו רוכב אחד הבוסים במשחק (הבוס ב-Lava Reef Zone). שנית, פס הקול למשחק סוניק 3 (ונאקלז, חובה) הולחן ברובו על ידי מייקל ג’קסון. קרדיט עבור עבודתו של ג’קסון לא קיים במשחק וזאת בשל השערוריות שהחלו לצוץ סביבו באותה התקופה. זו גם הסיבה לכך שסוניק 3 לא נכלל באוסף המשחקים הקיים על המגה-דרייב מיני. מי לא אוהב להתרגש ולהיסחף בעלילה של סרט טוב – מפחיד, מצחיק, דרמטי, רומנטי – או גם וגם?

עלילת הסרט מתרחשת בעולם בו חיים דרקונים, ומתמקדת בנער ויקינגי בשם היקאפ, שאביו הוא מנהיג השבט החזק. היקאפ מצטרף לחבורת ויקינגים צעירים שמתאמנים לקראת מלחמה בדרקונים, ומצליח ללכוד דרקון שחור מזן שהכחידו הקרוי בפי הוויקינגים “זעם לילי”. נראה כמו מיקס של פוקימון והפלאש בגירסה לגיל הרך אבל עדיין תמיד כיף לצפות בג”ים קארי. בהרחבת המשחק הפכו השניים לדמויות הניתנות למשחק על ידי השחקן ולמעשה מדובר במשחק הראשון בו הופיעו כדמויות פעילות מאז Sega Sonic.

סוניק 2: לפי המדבב נאקלס לא יהיה “סקסי”

בעזרת כוחותיו החדשים, סוניק מרסק את הרובוט של רובוטניק בעוד רובוטניק בפנים. נאקלס מצליח לשחזר את יהלום המאסטר משבריו, ומסכים לשמור עליו עם סוניק וטיילס כשהם חיים בתנאים אידיאליים כחלק ממשפחת ווקובסקי. הטריילר הראשון הוקרן לראשונה ב-4 באפריל 2019 ב-CinemaCon בלאס וגאס, ויצא לאור ב-30 באפריל 2019. הטריילר קיבל ביקורות שליליות בעיקר, בעיקר בגלל המראה האנושי של סוניק. עם זאת, רבים שיבחו את תפקידו של קארי בתור דוקטור רובוטניק.

מאדי ורייצ’ל משחררות את השלושה בעזרת המכשירים של טיילס, בעוד נאקלס ורובוטניק מוצאים מקדש מתחת למים שבו נמצא היהלום. במהלך הקרב, רובוטניק גונב את היהלום, משתגר חזרה למפקדה שלו בגרין הילס, ומשאיר את נאקלס וסוניק למות כשהמקדש מתמוטט. סוניק ונאקלס בורחים מהמקדש בזמן, מתפייסים ומחליטים להילחם יחד ברובוטניק במטרה להשיב את היהלום. ב-2 באוקטובר 2017 סרטי פרמאונט הודיעו כי רכשו את הזכויות לסרט מסוני. קומדיית פעולה-הרפתקאות לילדים משנת 2008 והוא הסרט הראשון בסדרת סרטים.

Sonic Mania כולל מחווה למעריץ שנפטר

כשלושה חודשים לאחר מכן, רובוטניק איבד את שפיותו לחלוטין, גילח את שערו ושפמו התארך. בעודו עדיין מחזיק בקוץ של סוניק, הוא מתכנן את הנקמה שלו. המרדף של רובוטניק וסוניק מחזיר אותם לגרין הילס, שם רובוטניק פוגע בסוניק קשות ומנטרל אותו.

מאדי מבצעת בסוניק החייאה, וסוניק מקבל מג’וג’ו, האחיינית של מאדי, זוג נעליים אדומות. השלושה נוסעים לפירמידת טרנסאמריקה, שם נמצא שק הטבעות של סוניק. סוניק מתכונן לעזוב לכוכב הפטריות, אולם מתגלה על ידי רובוטניק והרובוטים שלו תוקפים אותם בראש הבניין. במהלך הקרב, טום ומאדי נופלים מהבניין, אולם סוניק משתמש בטבעת כדי לשגר אותם בחזרה לגרין הילס. זמן קצר לאחר מכן, רובוטניק וסוניק מתעמתים ומתחיל מרדף מהיר ברחובות סן פרנסיסקו.

החתול של שרק // Puss in Boots: The Last Wish

השימוש בשיר “Gangsta’s Paradise” של קוליו בתור מוזיקת רקע זכה גם כן לביקורות שליליות. לעומת זאת, שון קיין מ-CNET שיבח את ההומור והאזכורים למשחקים. הטריילר קיבל 20 מיליון צפיות ביוטיוב תוך יומיים לאחר שחרורו. בעקבות אירוע דרמטי שמתרחש בכוכב הלכת שלו סוניק נאלץ להימלט לכדור הארץ, שם הוא מתבודד בעיירת גרין הילס שבמונטנה. חבריו היחידים הם השריף המקומי, טום ווקובסקי, ואשתו הווטרינרית מאדי.

ביולי 2020, הוכרז תאריך היציאה לאקרנים בארצות הברית, 8 באפריל 2022. ב-8 בדצמבר 2020, האמן פיל מארק הכריז כי טייסון הס, אשר עיצב את דמותו של סוניק בסרט הראשון, יחזור לסרט ההמשך. בסיאטל, סוניק מנסה לסייע לתושבים כגיבור על, אך ללא הצלחה, ויוצר מהומה בעת שוד בנק מקומי בעיר.

סוניק – הסרט

סוניק מתרשם מהגאונות של טיילס ומציע לו לאחד כוחות כדי למצוא את יהלום המאסטר. בעודו מתאחד עם שותפו הישן סטון, רובוטניק מצליח לשכנע את נאקלס לעזור לו בחיפושו אחר יהלום המאסטר. ערך מורחב – סוניק – הסרט 2בעקבות הצלחת הסרט, הוכרז סרט המשך ב-28 במאי. בנוסף, אושר כי פאולר יהיה במאי הסרט, יחד עם פט קייסי וג’וש מילר בתור תסריטאים. טים מילר, האג’ים סאטומי והארוקי סאטומי יחזרו גם הם בתור מפיקים בכירים, וניל ה’ מוריץ, טובי אשר וטורו נקהרה יפיקו את הסרט. האפקטים החזותיים מסופקים על ידי Industrial Light & Magic, Blur Studio, Digital Domain ו-Moving Picture Company.

ב-19 במאי 2021, תקציר עלילת הסרט נחשף כאשר פרמאונט הגישו אותו לקטלוג משרד זכויות היוצרים של ארצות הברית. אושונסי דיבבה את דמותו של טיילס בסדרת המשחקים החל מ-2014. צפיתי בסרט עם הנכד שלי בן 6, הוא ביקש לצפות בפעם השנייה, קיבלתי את בקשתו ומאד נהנתי. סוניק אומנם מזוהה עם סגה, צבעו נבחר להתאים ללוגו החברה, הוא תוכנן להעביר תחושת מהירות ולהדגים את יכולות החומרה של המגה-דרייב (או ג’נסיס, בארה”ב), אך לפני סוניק היה לנו את אלכס קיד. בתחילה עוצב סוניק כך שיראה כמו קיפוד אמיתי בעל גוף אנושי, דבר אשר עורר ביקורת שלילית רבה אצל מעריצים, שפנו לסגה בבקשה לשינוי העיצוב.

שרק // Shrek

מדובר בסרט הרפתקאות מצויר על ילדה צעירה שמתגנבת לספינה של צייד מפלצות ים אגדי ויחד הם יוצאים למסע מסתורי ומופלא במים לא מוכרים. כאשר סוניק הקיפוד קיבל סדרת אנימציה משלו בשנות ה-90′, הוצג בה לראשונה המזון האהוב עליו בדמות נקניקיות צ’ילי. בסדרה סוניק לא אכל דבר מלבד נקניקיות צ’ילי כאשר שנים לאחר מכן, בסדרה “סוניק בום” הנקניקיות הוצגו על גבי המסך שוב. הסרט נפתח כאשר גיבורו הקוצני (בדיבובו של בן שוורץ) נאלץ לנוס על חייו, אחרי שהמנטורית-הינשופה שלו מגוננת עליו בכוחותיה האחרונים מפני יצורים עוינים, ומציידת אותו בסט טבעות שמאפשר לקיפוד לנוע מפלנטה לפלנטה.

באפריל 2020, הביע ג’יימס מרסדן עניין בסרט המשך עם מספר דמויות מזיכיון משחקי הווידאו, ביניהם מיילס “טיילס” פראוור, אשר הופיע בסצנת הסיום של הסרט. הבמאי ג’ף פאולר הביע עניין לעבוד על סרט המשך אשר יפרט על היחסים בין סוניק לטיילס. חברת סרטי פרמאונט הכריזה שעקב תפנית הסרט יצא ב-15 בנובמבר 2019, לפני שהשתנה שוב.

סרטי אימהתכנים נוספים

עלילת הסרט מציגה לנו את דמותו הענקית וטובת הלב של שרק, יצור מפלצתי ירוק שחי את חייו השקטים לבדו בביצה שנמצאת בעולם האגדות. שרק נאלץ לצאת למסע יחד עם חמור פטפטן כדי להציל נסיכה הכלואה במגדל. זהו סרטו הארוך הראשון של ג’ף פאולר, שבשנת 2005 היה מועמד לאוסקר עבור סרט אנימציה קצר שביים.

  • מאדי מבצעת בסוניק החייאה, וסוניק מקבל מג’וג’ו, האחיינית של מאדי, זוג נעליים אדומות.
  • לעומת הטריילר הקודם, הביקורות עליו היו חיוביות יותר, כאשר רבים משבחים את העיצוב החדש ואת ההומור הקיים בטריילר.

ב-24 במאי 2019 הודיע פאולר כי הסרט נדחה ל-14 בפברואר 2020 כדי “לעשות את סוניק בדיוק כמו שצריך”. הבכורה העולמית של הסרט התקיימה בתיאטרון פרמאונט בלוס אנג’לס ב-25 בינואר 2020. בארצות הברית ובקנדה, יצא הסרט לצד “אי האשליות” ו”פוטו אהבה”. בפברואר 2019, טום הולקנבורג, שעבד בעבר על הפסקול של דדפול משנת 2016, נשכר כדי להלחין את פסקול הסרט. הפסקול שוחרר ב-14 בפברואר 2020, התאריך שבו הסרט עלה לאקרנים, בפורמטים דיגיטליים ופיזיים. בפסקול מופיע שיר מקורי, “Speed Me Up” של ויז קאליפה, טיי דולה סיין, ליל יאכטי ו-Sueco the Child; השיר שוחרר ב-24 בינואר באטלנטיק רקורדס.

IGN ישראל מחלקים לכם כרטיסים זוגיים ל’סוניק הסרט 2′

כעת, היא משמשת בתור האם המאמצת של סוניק.אדם פלייובל בינדרוייד וויפלהסגן הראשי של טום.נטשה רות’וולעדי ארדרייצ’לאחותה הבוגרת של מאדי, המשמשת כעת בתור דודתו המאמצת של סוניק. שונאת את היחסים בין אחותה לבעלה, ומעודדת את אחותה לעזוב אותו לעיתים קרובות.שמאר מוראסף פריינטארנדלדמות היוצרת קשר רק עם בני האדם, ובייחוד לא עם סוניק. הוא מתיידד עם סוניק ועוזר לו במסע שלו להביס את דוקטור רובוטניק.

בהמשך, נוצר לשיר אתגר בפלטפורמת טיקטוק, שקיבל 1.8 מיליארד צפיות. “Friends” של Hyper Potions, שיר הפתיחה של המשחק Sonic Mania, מופיע גם הוא, יחד עם עיבודים לשירים מהמשחק הראשון שהולחנו על ידי מסאטו נקמורה. סוני רכשו את הזכויות להפיץ סרט על סוניק הקיפוד בשנת 2013.

חדשות הטכנולוגיה שעשו לנו את השנה!

ישנן בסרט כמה סצנות משעשעות, כמו זו שבה סוניק גורם למהומה בבר שיכורים, ואז מקפיא את הזמן כדי לארגן את מצב העניינים לטובתו. וגם לא בשנינות הפרובוקטיבית של אלף – למעשה, הוא די נטול אישיות משל עצמו, ונוכחותו הדיגיטלית ניכרת – אבל “סוניק” אינו מיועד להיות יותר מאשר בידור מוצלח לילדים (ומעט פחות להוריהם), וככזה קשה לבוא אליו בטענות. ג’ים קארי, שלא נצפה בקולנוע מאז 2016, ובשנתיים האחרונות כיכב בהצלחה בסדרת הטלוויזיה “ילדותי”, חוזר אל השטיקים של “אייס ונטורה” ו”טיפשים בלי הפסקה”, שאמורים אולי להתניע-מחדש גם את הקריירה שלו על הבד. עיוותי הפנים והדיבור העצבני (פלוס שפם) משרתים כאן היטב את דמותו. אחרי שראיתי את הסרט עם הילדים בקולנוע (הביקורת המלאה קצת מעל – במדור החדשות) בדיבוב מלא ולא רע בכלל, הגיע הזמן לצפות בו באנגלית ולהרוויח את ג’ים קארי כמו שצריך. חוויה משודרגת ללא ספק, קארי מזכיר ימים טובים שלו בתור אחד הדברים המרעננים על המסך הגדול ושוב היה כיף לראות את הסוניק הזה, שחטף וחטף ובסוף חזר בגדול, בשביל להשאיר אבק לכל הביקורות השליליות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן