סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרת טלוויזיה טורקית

סדרת טלוויזיה טורקית

טורקיה היא מדינה חילונית המכוונת כלפי אורח החיים האירופי, אם כי רוב האוכלוסייה היא מוסלמית. לכן, הנשים כאן שוות עם גברים ואינן מחויבות להסתיר את נשיותן מעיניים סקרניות. מבריק נעשה עם תפקידה של תוכנית והשחקנית השנייה Meric אראל, מעטרים את עצמם בסדרה “החברה הגבוהה” (טורקי). השחקנים, ששיחקו יחד עם זה באותו אתר, זה הכי טוב להגיד על השחקנית הצעירה והמוכשרת. מהריטון שייך “נוער הזהב” – מעין גדולה עשיר, מופקר.

  • ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות.
  • ההפקות עצמן המשיכו לשמור על מידה של מסורת, מספר תלת ספרתי של פרקים, תפאורות קרטון, מעט צילומי חוץ.

הסדרה היא דוגמה מצוינת לאופן שבו גם ללא תקציבים גדולים ושאיפות, אתה יכול להגיע לרמה הגלובלית. היעלמותם של שני ילדים, חושפת יחסים מעורערים, חיים כפולים ואת עברן של ארבע משפחות שיוצאות למסע חיפוש מטורף אחר האמת, וחושפת תעלומה סבוכה המתפרשת על פני שלושה דורות. בחור צעיר בשם ג’ו, אשר עובד למחייתו בחנות ספרים, מפתח אובססיה לאחת הלקוחות.

החיים עצמם // This Is Us

נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס. בטקס פרסי גלובוס הזהב וטקס פרסי האמי של שנת 2020, בהם הסדרה קטפה את הפרסים העיקריים (הדרמה הטובה ביותר, השחקן הכי טוב ועוד). סדרת טלוויזיה בריטית שנוצרה על ידי הבמאי גארת’ אוונס, במאי הסרט האינדונזי המצליח ‘הפשיטה’. הסדרה מתארת מאבקי כוח בין ארגוני פשיעה בלונדון של ימינו, לאחר אירוע מכונן בו היה מעורב ראש משפחת הפשע החזקה ביותר. ככה שאם אתם מחפשים את הסדרה בהוט בעברית קוראים לה ‘כלואים’ ואם יש לכם yes תחפשו אותה בשם ‘מאסר’.

הפילמוגרפיה שלו הוא עדיין מאוד קטן עבודה, ואת תפקידו של מרטאג הפך המבריקים. אחרי סרט ושחקן קריירה החלה רק בשנת 2015, אך הוא רציני לגבי הקריירה שלו ואת מתכוון לפתח על ידי השתתפות יותר ויותר פרויקטים חדשים. עבודה בסדרת הטלוויזיה “החברה הגבוהה”, השחקנים שאיתם הוא מצולם – זו התחלה טובה עבור Dolunaya שאפתנית מבטיח. לאחרונה הסדרה עלתה בשירות התוכן של אמזון פריים וידאו, שם היא קצרה שבחים רבים מקהל הצופים והמבקרים כאחד. נכון לזמן זה הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 8.6 באתר IMDb עם מעל 13 אלף גולשים שדירגו.

סדרות טורקיות לצפייה ישירה עם תרגום

העלילה עוסקת בחקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש) בחשד שמפקד תחנת משטרה, מעורב עם כמה מהפקודים שלו, בפשעים שנעשים בשיתוף פעולה עם משפחת פשע. כמה שבועות לפני שהספר שלה יוצא לאור העולם שלה מתהפך בעקבות אירוע דרמטי שמתרחש בחייה שגורם לה לנתח לגורמים את החיים המושלמים אותם היא חיה עד אותה נקודה. דרמה שמבוססת על ספר של דבורה פלדמן, עוסקת בחייה של בחורה חרדית מברוקלין, ניו יורק, בשם אסתר שפירו, שמחליטה להימלט מנישואיה ומהקהילה החרדית. אם אתם מחפשים סדרה קלילה, רומנטית, משעשעת ומהנה ברידג’רטון זה לגמרי הסדרה שאתם צריכים לאמץ לזמן הפנוי שלכם. מהר מאוד הוא מגלה שלהחלטה שלו יש השלכות גדולות, כשחלק מהאנשים אליהם שייך הכסף מגלים שאביו של ניק נעלם והם מנסים למצוא אותו בכל דרך אפשרית בנוסף לסוכן FBI מושחת שמנסה לשים את ידיו על הכסף.

כל דמות בסרט זה רב.מעניין בדרכו שלו – הוא בהיר, עצמאי, אמיתי. זה בעיקר את הכשרון של השחקנים אשר שיחק את התפקיד. הם הצליחו להתרגל לתמונות הדמויות, להרגיש את מצב הרוח שלהם ולהעביר אותו על המסך. אגב, בשנת 1982 יצא בתורכיה סרט עם אותו שם וכמעט עם אותה עלילה, את המוזיקה לסרט הלחין אורהאן גנצ’ביי הגדול. עומר דמיר הוא קצין משטרה מסור, אשר זוכה לאחרונה לנסוע לאיסטנבול לשם מילוי תפקידו עם ארוסתו סיבל אנדק.

נור עונה 2 לצפייה ישירה – עם תרגום לעברית

הסידרה משודרת בתורכיה החל מ2017 וממשיכה להיות משודרת גם היום. אגב, הסידרה מזכירה מאוד את הסידרה האמריקנית “היפים והאמיצים” שמשודרת בישראל החל משנת 1994 בעלילה שלה. פארוק הוא רווק שעומד בראש חברת טיולים, והוא משתייך למשפחת בוראן העשירה ובעלת האחוזה המפוארת בעיר בורסה כשראש המשפחה היא האמא, אסמה. אסמה רוצה לחתן את פארוק עם כלה שהיא בחרה עבורו, אך פארוק מכיר בבית קפה באיסטנבול את סורייה, זמרת ליווי ממשפחה ענייה. פארוק בוחר להתחתן עם סורייה מאיסטנבול למרות רצונה של אימו, והיא עוברת לאחוזת בוראן, ומגלה שהחיים שם הם לא כמו שהיא חשבה….

הוא מנסה לבנות עצמו באמצעות קידום הקריירה של בן דודו הראפר “פייפר בוי”. סדרת פשע בריטית שנוצרה ונכתבה על ידי כריס צ’יבנאל. בעקבות אירוע דרמטי בעיירה ברודצ’רץ’, מגיע לעיירה המפקח אלק הארדי (דיוויד טננט) כדי לחקור את הפרשה. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות כישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור הקרטל. העניינים תופסים כיוון עגום כשמתגלה לקרטל שהשותף של מרטי גונב מהם כסף.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מצד שני, מרט עובד במשטרה כסוכן של ג’לאל, מכסה על מעשיו של ג’לאל ולעתים מציל אותו . הסדרה מראה על גורלם של שני אחים, שהם סוכנים סמויים ולא מודעים זה לזה למרות קירבתם, ועל אמם, פוסון, החיה למצוא את בנה החטוף, אומוט. אהבה מסוכנת (Sevimli Tehlikeli- סווימילי טהליקלי)- סידרה בבימויו של אוזג’אן דניז מ”הכלה מאיסטנבול”, ובכיכובם של אייצ’ה איישין טוראן מהסידרה “מרים” ושוקרו אוזיילדיז. אייצ’ה טוראן משחקת את זליס, שנחטפת בידי זארוק (שוקרו אוזיילדיז) מהעיר אדירנה בתורכיה בגיל קטן.

דרמה-פשע של HBO בכיכובם של זוכת האוסקר אוליביה קולמן (‘הכתר’, ‘המועדפת’, ברודצ’רץ’ ועוד) ו- דייוויד ת’יוליס (‘הארי פוטר’, ‘שבע שנים בטיבט’ ועוד). במרכז העלילה אנחנו פוגשים זוג בריטי נעים הליכות, כריסטופר וסוזן אדוארדס, אשר מוצאים עצמם במרכז חקירה יוצאת דופן, כאשר שתי גופות מתגלות בחצר האחורית שלהם. עלילת הסדרה מגוללת את סיפורו של ‘חלום’ (טום סטארידג’), יצור רב עוצמה שמוחזק בשבי במשך 105 שנים, בעקבות סדרת אירועים הוא מצליח להימלט מהכלא שלו. קאדיר הוא שוטר בכיר, שחייו מתרסקים לחתיכות לאחר שאשתו ובתו נהרגות בפיגוע. הוא אינו יכול לעמוד בכאב האובדן ומחליט לסיים את חייו בתאונת דרכים.

“בנות גאנש”: שחקנים ותפקידים

“הבנות גונש” – הסדרה, ששחקניה ערוכים על הסט ב -100%, לא מספיק כוכבים משמים, הוא לא טוען שהוא הקלטת הכי טובה. עם זאת, הוא מוצר מעולה של הקולנוע הטורקי, אשר אומר כי תעשיית הקולנוע של המדינה הזאת עדיין מוקדם מדי כדי למחוק. במובנים רבים, ההצלחה של הסדרה נובעת מהשחקנים שמילאו את תפקידיהם היטב, וגם למשוך את תשומת הלב של הקהל עם הכריזמה שלהם.

זה כל כך ביקוש שגם מצלם כאן בהתחלות במקביל לעבודה על פרויקט אחר. בבית הספר, השחקן בעתיד לא אהב, הוא לא למד היטב, אך עוסק ברצינות בספורט. שמונה שנים, הוא היה שרוי כדורסל, ואפילו לא אכפת הקריירה של השחקן. הסדרה עוסקת בארן, צעיר אפרו-אמריקאי שנשר מאוניברסיטת פרינסטון, הוא אב כושל לבת מחברתו לשעבר ונסה וחסר כל רכוש.

הראיונות המעניינים ביותר

היום אנחנו לא יכולים לדמיין את החיים שלנו בלי לראות מגוון של סדרות שבהן אנו חיים יחד, עבור גיבורי אשר אנו חווים. אנו רואים לא רק סדרת הייצור המקומי, אלא גם הפקת סרטים של מדינות אחרות. אחרי סדרת הטלוויזיה התורכית המפורסמת “מאה המופלאים”, הצופה הרוסי גילה עניין רב בסרטי טורקיה. “מה שמייחד את ‘מועדון הלילה’ הוא שאנחנו שומעים לראשונה לאדינו בסדרת טלוויזיה בארצנו. אנחנו עדים למסורות, חתונות וחגים של משפחה יהודית באיסטנבול, אנחנו צופים בשולחן השבת”, צייץ הכתב. “הגיע הזמן. יש כל כך הרבה סיפורים שלא סופרו”, סיכם.

מדובר בסדרת דרמה-מד”ב שנוצרה על ידי רפאל בוב וקסברג וקייט פרודי (שיצרו גם את הסדרה המעולה “בוג’ק הורסמן” בנטפליקס), בכיכובם של רוזה סלזאר (אליטה מלאך קרב) ו-בוב אודנקירק (סמוך על סול). הסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.6 באתר IMDb, מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף. אם מתחשק לכם לדעת ולהתעדכן על עוד סדרות מומלצות ו/או סרטים מומלצים כדאי לכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ ואם עדיין לא הצטרפתם לאינסטגרם שלנו אתם יותר ממוזמנים לעשות את זה גם בהקדם. אדנן הוא אלמן עשיר, שגר באחוזה מפוארת באיסטנבול עם שני ילדיו ועם אחיינו, בהלול, שהתייתם מהוריו בגיל צעיר.

סרטים ותוכניות טלוויזיה מטורקיה

אולי, ולכן, היוצרים החליטו לתת שם יוצא דופן כזה לתמונה – “אהבה שחורה”. ביקורות, אשר משאירים אנשים שצפו בסדרה זו, ברוב חיובי. לאחר הקריאה, אני רוצה להכיר באופן אישי את המוצר הזה הסרט. הכלה מאיסטנבול (istanbullu gelin – איסטנבולו גלין)- הסידרה התורכית הידועה ביותר ששודרה בארץ והפופולרית ביותר, בכיכובם של הזמר אוזג’אן דניז, שמשחק את פארוק, ואסלי אנוור, שמשחקת את סורייה.

סדרה טורקית משנת 2020 בת 8 פרקים בשם ‘מוסכמות’ , שסביר להניח תגרום לכם לשכוח מכל מה שחשבתם עד היום על סדרות טורקיות. הסדרה הזאת היא פנינה טלוויזיונית שגילינו לאחרונה ונהננו ממנה עד כדי כך שהיינו חייבים לפרגן לה בראש הפוסט. עורכת הדין ובת המאומצת של ג’לאל, וחברתו הטובה ביותר של אומוט אשר יחדיו גודלו יחד. הוריה נרצחו כאשר הייתה ילדה, ולאחר מכן הולצה לגור ברחוב תחת השגחתו של ג’ושקון, שם פגשה את מרט. היא אינה יודעת שהיא למעשה הבת הביולוגית שלו; הוא למעשה גם אחראי ישירות לרצח של אמה. אין לה חברים חוץ ממרט, שכולם מאוימים מהקשרים ההדוקים שלה עם כנופייתו של ג’לאל.

סדרות תורכיות חדשות בתורכיה- 2017

יום אחד פרהאת יורה באדם ופוצע אותו, אך כדי שהוא ידבר הוא לוקח אותו את אסלי הרופאה כדי שתרפא אותו. מכאן דרכיהם של אסלי ופרהאת מצטלבות והיא, אחותו של קצין משטרה, מסתבכת עם עולם הפשע. היות וסידרת הפוסטים שכתבתי, “הסדרות התורכיות ששודרו ומשודרות בארץ” נעצרה לפני שנתיים, כשהגעתי לסידרה ה-30 במספר, לכן אתחיל למנות את הסדרות החל מהסיפרה 31.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן