סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות של אהבה

סדרות של אהבה

מיני-סדרת דרמה חדשה של אפל טיוי פלוס בהפקת ג’ון רידלי (“12 שנים של עבדות”) וקרלטון קיוז (“אבודים”, “בייטס מוטל”), המבוססת על ספר העיון זוכה הפוליצר באותו שם. הסדרה מתארת את השפעת הוריקן קתרינה והשלכותיו על בית חולים מקומי. כאשר מי השטפונות עלו, החשמל קרס והחום נסק, מטפלים מותשים בבית חולים בניו אורלינס נאלצו לקבל החלטות שירדפו אותם במשך שנים רבות. בין היתר מככבים ורה פרמיגה (“בייטס מוטל”), שרי ג’ונס (“24”), וו’ ארל בראון (“דדווד”). סדרה חדשה של אמזון פריים וידאו שיצרה אבי ג’ייקובסון האהובה (“ברוד סיטי”), בהתבסס על סרטה הקלאסי של פני מרשל מ-1992. הסדרה מבקשת לעורר מחדש את הרוח המשמחת של הסרט המקורי, תוך הרחבת העדשה כדי לספר את סיפורם של דור שלם של נשים שחלמו לשחק בייסבול מקצועני, הן בליגת הנשים המקצוענית והן מחוצה לה.

סרט רומנטי ומרגש במיוחד משנת 1994 של הבמאי אדוארד זוויק, בכיכובם של בראד פיט ואנטוני הופקינס. הסרט מגולל את סיפורם של קולונל מזדקן ושלושת בניו החיים בחווה נידחת בהרי הרוקי, והאישה שהגיעה מרחוק ושינתה את עולמם. תכניסו את הפופקורן למיקרוגל ותעבירו כבר את השמיכה לסלון, כי הכנו לכם רשימת צפייה משובחת שכוללת 20 סרטים רומנטיים, קומדיות רומנטיות וסרטי האהבה שאסור לפספס.

פרק 14 –    הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

הסרט מתאר חברות בין שני גברים, המכירים על רקע טרגדיות משותפות, לאחר שאהובותיהם שוכבות במצב של תרדמת בבית חולים. הסרט מתאר את דרכי האהבה השונות, את התמודדותם של הגברים עם התרדמת של אהובותיהם, את החברות האמיצה שנוצרה בין שני הגברים עצמם. חלק משמעותי ביצירה דן בתפקידיהם של גברים ונשים, ובמשמעות המושג “אהבה”. בסרט, שזכה בפרס אוסקר לתסריט המקורי הטוב ביותר, מככבים ג’ים קארי וקייט וינסלט, שהייתה מועמדת לפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר על משחקה בו.

ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. בעמוד זה מופיעה רשימת הסרטים והסדרות (פילמוגרפיה) המלאה של אסנת חכים בצורה נוחה ומפורטת. לחיצה על שם של כל אחד מהסרטים ברשימה יעביר אתכם לדף הסרט עם פרטיו … You are invited to the group יונה- המקור סדרות של אהבה-אסנת-לצפייה ישירה בחינם …

סרטים וסדרות לילדים

ריכזנו בכתבה רשימה שכוללת את סרטי המד”ב הכי טובים שיש לנטפליקס להציע. לגזור ולשמור. סדרה קומית חדשה של גרג גרסיה המבריק בשירות הסטרימינג Freevee, המאחדת את שני כוכבי הסדרה הקודמת (והנהדרת, שזמינה בדיסני פלוס) שלו, “לגדל את הופ” – גארט דילהאנט ומרתה פלימפטון. הסדרה עוקבת אחר ג’ק, פושע מורשע הנחוש לשנות את חייו לאחר שריצה יותר משני עשורים בכלא. כשהוא משתחרר באופן בלתי צפוי מהכלא בגלל המגפה, ללא מקום מגורים בעוד העולם סגור, ג’ק שוהה בהסגר עם קבוצה לא סבירה של אסירים לשעבר, והחבורה מתאגדת ומשתמשת במומחיות העבריינית שלה כדי לעשות הפעם טוב.

ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות. ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם. ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול.

מספר פרקים – 16

הסרט בוים על ידי ויקטור פלמינג, ומככבים בו קלארק גייבל וויוויאן לי. הסרט נחשב על ידי רבים לאחד הסרטים האהובים והטובים ביותר אי פעם. הוא זכה להצלחה גדולה מיד עם צאתו, עם הכנסות חסרות תקדים ועשרה פרסי אוסקר, לרבות פרס הסרט הטוב ביותר. למי שאיכשהו לא מכיר או לא ראה עד היום, טיטאניק הוא סרט קולנוע אמריקאי משנת 1997. עלילת הסרט, בבימויו של ג’יימס קמרון, עוסקת בסיפור אהבה חוצה מעמדות על רקע פרשת טביעתה של הטיטניק. בסרט כיכבו לאונרדו דיקפריו והשחקנית הנהדרת קייט וינסלט, אשר הייתה מועמדת לפרס אוסקר על התפקיד שלה בסרט.

אז נכון, יש מצב חזק שראיתם חלק גדול מהסרטים ברשימה הזאת, אבל אם יש כאלה שלא, אנחנו ממליצים לכם לפנות ערב, להתנתק מהחדשות ומתכניות הריאליטי המעייפות ולשבת מול הטלוויזיה לשעה וחצי של השלמת פערים. אם אתם חובבי קולנוע, או סתם אוהבים לצפות בסרטים פה ושם כשמזדמן לכם, ודאי נתקלתם בעבר באינסוף סרטים רומנטיים מלאי שמלאץ וקיטש המציגים סיפורי אהבה שחוקים עם תסריטים מוכרים שהסוף שלהם ידוע מראש. ריאן ומיראן זוג שנפגשו באקראי ועוד באותו היום מבקש מיראן את ידה של ריאן ריאן ומיראן מתחתנים, ריאן חושבת שזה מתוך אהבה ומאושרת אך מניעיו של מיראן שונים לחלוטין.

קומדיות טלוויזיה

עם השנים התוכנית של הרגריבס משתבשת והמשפחה שלהם מתפרקת. עכשיו, שנים אחרי שהם נפרדו, הם מתאחדים על מנת לפתור את התעלומה סביב מותו של אביהם. לסדרה יש שלוש עונות, צפו כאן בטריילר לעונה השלישית. מותחן מדע בדיוני שמציג סיפור על היעלמות של שני ילדים, שחושף יחסים מעורערים, חיים כפולים ועבר אפל של ארבע משפחות, שיוצאות למסע חיפוש אחר האמת, וחושפת תעלומה סבוכה המתפרשת על פני כמה דורות.

אמלי חיה בפריז, בעולם משלה, ממלצרת בבית קפה, גרה בדירה שכורה. חייה עוברים ללא ריגושים מיוחדים ואז יום אחד הכל משתנה. אמלי מגלה בדירתה קופסת פח ישנה ובה משחקי ילדות של ילד שהתגורר בדירה לפני שנים. היא מנסה לאתר את בעלי הקופסא, וכשהיא מצליחה להחזיר לו את ה”אוצר”, חייה וחייו משתנים. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס.

חיפוש המונח סדרות של אהבה אסנת במנוע החיפוש בול

הסדרה כוללת קאסט מגוון ביותר של שחקנים ממדינות שונות בעולם, כאשר הצילומים עצמם אינם מתקיימים באולפן, אלא במדינות האמיתיות בהן מתרחשת כל סצנה בעלילה. הסדרה עוסקת בתחומים שיוצריה הרגישו שסדרות מדע בדיוני רבות מתעלמות מהם, כגון פוליטיקה, זהות, מיניות, מגדר ודת. עונה שנייה לדרמה של HBO ה-BBC, העוקבת אחרי קבוצת מתמחים צעירים, מוכשרים, מבריקים ומסורים לחלוטין לעבודתם בחברת השקעות אקסקלוסיבית בלונדון.

הסדרה קיבלה ציון של 7 באתר IMDb עם מעל 20 אלף גולשים שהצביעו עבורה. יזם רהיטים מצליח נאלץ להשתמש בעסק הסודי שלו להברחת יהלומים, כדי להעביר כלי נשק אל מעבר לגבול על מנת להציל בן משפחה שנחטף. עונה שנייה לדרמת הפשע של נטפליקס, העוקבת אחר כוחות משטרה שחוקרים מקרי פשע בולטים בדלהי.

כותרת ראשונהעולם הסדרות

גם כאן יש סרט על משפחה ואב דומיננטי וצעיר שמוותר על החיים לטובת הכבוד המשפחתי”. מיכה סלקטר, דנה מיינרט/ נוי הלפרין, נעמה שטרית, דן שפירא, אסנת בן יהודה, אבי טרמין, … ספויילרים לעונה 1-4 כל כותב סדרות מתחיל יודע שהדבר הכי טוב שיכול לקרות לסדרה שלו זה מתח מיני בין שני … להיות איתה היא סדרת קומדיה רומנטית ישראלית מוצלחת ומרגשת שכולנו יכולים להתחבר …

  • הניצולים הם תושבי 12 תחנות חלל שהיו במסלול היקפי סביב כדור הארץ בזמן המלחמה.
  • סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול.
  • סיפורן של שתי נשים שהזמן, האהבה והמעמד משנה את עולמן.
  • עונה שלישית לסדרת גיבורת-העל של רשת ה-CW על פי הקומיקס של DC.

סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה. היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות. סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. לאחר מות בעלה, היא מתגוררת בבית קטן עם שתי בנותיה וחלומותיה הכושלים.

סדרות מדע בדיוני מומלצות בנטפליקס שפשוט אסור לכם לפספס

הסרט מגולל את סיפורם של ג’סי וואלאס (אית’ן הוק), צעיר אמריקאי, וסלין (ז’ולי דלפי), צעירה צרפתיה הנפגשים במקרה על רכבת. הם יורדים בווינה ששם הם מבלים לילה יחדיו, וכך הם לומדים להכיר אחד את השנייה. תסריט הסרט נכתב על ידי אלן ומרשל בריקמן והופק על ידי צ’ארלס ג’ופה. הסרט מספר את סיפורו של גבר בשנות ה-40 לחייו היוצא עם נערה בת 17, אך הוא מתאהב בפילגשו של חברו. בסרט משחקים אלן, דיאן קיטון, מייקל מרפי, מריאל המינגוויי, מריל סטריפ ואן בירן.

ועכשיו אחרי כל ההקדמה בואו נתחיל עם 20 סרטים רומנטיים שאסור לכם לפספס. העונה הראשונה עלתה לאוויר ב-15 במרץ 2019, וכללה 18 פרקים קצרים באורך 5 עד 15 דקות. ביוני 2019 נטפליקס חידשה את הסדרה לעונה שנייה בת שמונה פרקים, שיצאה ב-14 במאי 2021.

“למדתי לתת הזדמנויות”: שני גולן מסכמת עונה

יאיר רוה מכלכליסט, ועידו ישעיהו ואופיר ארצי מוואלה! חן חדד מהארץ ביקרה את הגימיקיות של הסדרה ואת הישענותה על טוויסטים וארוטיקה כדי לעורר עניין בצופה. הפרויקט התפתח מפגישה בשנות ה-2000 המאוחרות שבה דייוויד פינצ’ר וטים מילר החליטו ליצור רימייק לסרט “רוק בחלל” משנת 1981.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן