סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות רומנטיות מומלצות

סדרות רומנטיות מומלצות

האומץ לנסות משהו חדש לגמרי אינו מאפיין את המדיום הטלוויזיוני, שבדרך כלל נוטה לשחוק שטאנצים עד שהם הופכים לשלולית פתטית של מבוכה. חגי לוי וכנופייתו קיבלו את האור הירוק שלהם מ־HOT וחיטטו לעומק בפצעים השותתים של הישראליות. הם עשו את זה עם שני אנשים שמדברים בחדר אחד למשך 30 דקות, עם דמויות שמסמנות את קריסת הבורגנות התל אביבית אל תוך עצמה, עם האומץ לנסח אמירות חריפות ואקטואליות על המקום שבו אנחנו חיים.

(מעבר לכך שרשימות זה דבר סובייקטיבי, ואין משהו שיבטיח שנארוטו או וואן פיס יהיה שם, גם אם זו רשימה מכל הזמנים. ספציפית רם כן אוהב נארוטו למיטב ידיעתי אבל זה לא אומר שבכל רשימה שהיא יהיה את זה). וכמובן, פארט 4 ו 5 של ג’וג’ו – לא יודע למה עצרת ב 3 (אפילו שגם אני מסכים שהוא הטוב ביותר), אבל חושב שההמשך ממש לא יאכזב אותך. הצעיר, היביטו, הוא אסטרונאוט עם עתיד מזהיר לפניו. המבוגר, מוּטה, הוא כוּלה מהנדס בחברת מכוניות (פחחח איזה לוזר).

סדרות רומנטיות

סיימון הוא נער נאה ופופולרי, והומו בארון, שמתאהב בנער אלמוני שאיתו הוא מצ’וטט. בין קלישאה (דמות המשנה של נודניק חרמן וחסר מודעות עצמית) לקלישאה (המחווה הרומנטית הגדולה), הסרט מנסה לעדן את הסטריאוטיפים, והשחקנים הצעירים חינניים ונעימים. בהיותו סרט נעורים מתוצרת אולפן הוליוודי גדול, “באהבה, סימון” אינו רוצה להיות חתרני ומתריס. כמו גיבורו הוא רוצה להיות פופולרי וחביב הקהל, ובזאת הוא מצליח. אם אתם צריכים את ההמלצה שלנו כדי לצפות בקלאסיקת התיכון המושלמת, הזכורה והמשפיעה הזאת – או יותר נכון, אם עדיין לא ראיתם את “קלולס” לפחות עשר פעמים, אנחנו באמת לא מבינים מה יש לכם לחפש ברשימה הזאת. רפי (אלון אבוטבול) הוא צלם גרוש (מחגית, אתי אנקרי) שאוהב מאוד את בתו המתבגרת (רומי אבולעפיה), אבל לא מצליח להיות האבא שמגיע בזמן לפגוש אותה או לארגן את חייו באופן אחראי.

בתפקידים הראשיים מככבות השחקניות קתרין הייגל (‘האנטומיה של גריי’) בתפקיד טולי הארט ולצידה השחקנית שרה צ’וק (‘סקראבס’) בתפקיד קייט מולארקי. נכון לזמן זה לסדרה יש עונה אחת (10 פרקים) מוזמנים לצפות בטריילר המצורף כאן למטה. קודם כל אל תתנו לשם המוזר של הסדרה הזאת להרתיע אתכם, מדובר באחת הסדרות הטובות שיצאו ב-2021 בנטפליקס.

נורמלי לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

הסדרה הולידה גם ליין שלם של מוצרים נלווים – כולל העגילים, החגורות והבושם שמשמשים את דרה ב”אמא”. הסדרה מתרכזת בעיקר באוקבה, שקורא לעצמו “מדען מטורף”. יום אחד, באופן מקרי, אוקבה וחבורתו מגלים שאחת ההמצאות המוזרות שלהן, מיקרוגל-סלולרי שהופך כל מה שהוא מחמם לג’ל ירוק מוזר, מסוגל לשלוח מסרונים לעבר ובכך לשנות את ההווה. אוקבה חובר למקיסה, מדענית מחוננת, בניסיון להבין את ההמצאה, לשנות את העבר ולבסוף גם לעצור את ארגון SERN שמנסה להשתמש באותה טכנולוגיה להשתלטות עולמית.

אז כן, לא בטוח שנוכל להזדהות עם תלמיד שנראה כמו עבריין או נערה עשירה — אבל הסדרה עושה שמיניות באוויר כדי שנבין את הבעיות שמלוות אותם, והיא עושה זאת באמצעות הומור נהדר והרבה רגש. אוּלם טסוקימי מתיידדת עם גבר ססגוני ממעמד גבוה שאוהב להסתובב בבגדי נשים ו… שמעו זה מצחיק, אוקי? זו אחת הקומדיות היותר-טובות ששודרו בעשור האחרון, ויש סיבה מדוע היא זוכה למעמד אייקוני גם תשע שנים אחרי ששודרה.

קומדיות עם הומור בוטה

סיפור ההיכרות שלהם מתכתב עם רוח התקופה ולכן מתאים במיוחד לחובבי האינדי הצעירים. יש המון רפרנסים לתרבות הפופולרית (מלבד היותו קומיקאי, קומיל נהג אובר), כנות ושיקוף נאמן לאופן שבו היכרויות נראות בימינו. מלבד זאת, לפחות בשעה הראשונה של הסרט, קשה שלא להתאהב בשתי הדמויות הראשיות. “חולי אהבה” – הסרט היחיד שמוקרן בבתי הקולנוע מהרשימה (ולכן גם מתאים לאלה שרוצים לצאת מהבית).

מדובר בסדרה שמבוססת על סדרת ספרים של הנס לפידוס והעלילה שלה מתרחשת בעולם התחתון של שוודיה. דרמת פשע חדשה של נטפליקס שמבוססת על ספר באותו שם של סרן סווייסטרופ. מהר מאוד הוא מקבל את הכינוי “רוצח הערמונים” בגלל החותמת האישית שלו אותה הוא משאיר בכל זירת רצח, בובה עשויה מערמונים, ובהם גפרורים, שמשמשים כידיים ורגליים. את הבובה הוא משאיר סמוך לקורבנות – שהן תמיד נשים צעירות, אימהות לילדים. אם השם של המיני-סדרה הזאת גורם לכם לחשוב על כיוון הומוריסטי של שותפים מצחיקים שעושים מתיחות לחברים שלהם לדירה, או סתם עצלנים שלא מנקים את הבית, תחשבו שוב. הסדרה מציגה סיפורים אפלים על נוכלים ופושעים ממדרגה ראשונה, שאנשים תמימים עשו טעות גורלית כאשר הסכימו להכניס אותם לביתם בתור שותפים לדירה.

סרטים בינלאומייםתכנים נוספים

– ויוה – עולם הסדרות של ויוה פתוח לכולם באתר וואלה וכולל בתוכו המון סדרות אהבה פופולאריות לצפייה ישירה. הכלה מאיסנטבול היא אחת הסדרות הרומנטיות האהובות והמוצלחות שהגיעו אלינו בסערה ונשארו כדי להסעיר אפילו יותר. הטלנובלה עוררה הרבה רעש מסביב לעולם וגרמה לנשים רבות להתאהב בפארוק בוראן, איש עסקים מצליח, צ’ארמר וחתיך לא פחות. ההיסטריה סביב “אמא” וחברותיה היא לא תופעה זניחה.

רק לפני כמה ימים סיימתי לצפות בזה פעם שניה, ממש מאסטרפיס. גם אם נניח בצד את היצרים הלוהטים של הסדרה, מדובר באחת הסדרות היפות על המסך מבחינה וויזואלית, עם שילוב מנצח בין הומור לדרמה. יצירת המופת המקורית מבית סטודיו MAPPA עשתה את הלא-יאומן וגרמה למאות אלפי גברים חובבי סדרות יפניות מצויירות להתעניין בהחלקה אמנותית, ומעבר לכך – היא שִכללה רמיזות הומוארוטיות לכדי אמנות. בלי שיש בה סצנת מין אחת (עזבו מין, בקושי נשיקה) מזרימה Yuri on Ice את הליבידו באמצעות ביצועים וירטואוזיים על מגרש ההחלקה. ההימור על Another השתלם כי כעת הוצב סטנדרט חדש לז’אנר האימה בתעשיית האנימה, סטנדרט שלצערי Another היחידה שבינתיים עומדת בו. טקאו הוא תלמיד אדיב ומסוּר שחייו הרומנטיים לא הגיעו לשלב של מבוי סתום – כי הם לא הותנעו מלכתחילה.

חולה אהבה | Lovesick

במקביל, הסדרה סובבת סביב חייו של האחראי לפשעים הללו, פול ספקטור, אשר מנהל חיים כפולים – מצד אחד איש משפחה יפה תואר, העובד כיועץ שכול, ומצד שני הוא כאמור פושע ורוצח סדרתי. סדרת אנימציה קורעת למבוגרים, העלילה נסובה סביב דמותו של בוג’ק הורסמן, סוס-אנושי ושחקן הוליוודי חסר עבודה, שבעברו כיכב בסיטקום מצליח בשנות ה-90 וכעת רוצה לעשות קאמבק לקריירה שלו. סדרה דוקומנטרית מרתקת שעוקבת אחר קבוצת ה-NBA שיקגו בולס וספציפית אחרי כוכב הקבוצה, מייקל ג’ורדן, מי שנחשב לשחקן הכדורסל הכי טוב ששיחק את המשחק. בנוסף לסשה ברון כהן מככבים בסדרה מספר שחקנים ישראלים מוכרים כמו מוני מושונוב, הדר רצון רותם, יעל איתן, יוסף סוויד, ריימונד אמסלם, עמוס תמם, אלונה טל ועוד. החיים ברכבת אינם פשוטים ומהר מאוד מבינים שיש חלוקה ברורה למעמדות ואי שיוויון גדול בין נוסעי הקרונות של רכבת הקרח. הסדרה עוסקת בהיבטים של קשרי הון-שלטון, כסף וכוח ומתארת כיצד הצליח אפשטיין לנצל את כוחו והונו הרב על מנת לבצע את העבירות המיוחסות לו.

  • תהום בת אלפי שנים ללא תחתית היא הדבר הדומיננטי ביותר בקרבת העיירה אורת’ (ששוכנת באי נידח באוקיינוס).
  • בדומה לסרט, גם הסדרה מתרחשת במינסוטה המושלגת.
  • סדרות Slice of Life יש בשפע, בעיקר במדיום האנימה.
  • למי שעדיין לא הכיר את הסדרה מדובר בדוקו-פשע פסיכולוגי שעלה לעונה הראשונה עם ארבע חלקים, כאשר כל חלק מתרחש במדינה אחרת ובכל חלק שלושה פרקים.

למי שלא מכיר או לא שמע, מדובר בדרמת-פנטזיה אשר מבוססת על קומיקס בעל אותו השם של ג’ף למר. היא קיבלה ביקורות מצוינות ודירוג של 7.9 באתר IMDb עם מעל ל-45 אלף גולשים מדרגים. אנשים עצומי מימדים אשר לא מראים אינטיליגנציה אנושית ואוכלים בני אדם.

סרטים וסדרות בדרייב – לצפייה ישירה במהירות גבוהה בגוגל, ללא הורדה

על פניו Parasyte היא סדרת אקשן טיפוסית, ואגיד כבר עכשיו כי העלילה אינה בדיוק הברקת העשור. אך בניגוד להרבה סדרות אחרות ברשימה, Parasyte חותמת את העלילה של עצמה. במילים אחרות יש לאנימה הזו סוף (עצוב שזה לא הסטנדרט). יותר מזה, הסדרה לא חוששת לשנות את הסטטוס קוו של מספר דמויות משמעותיות מ-“איזה חיים סבבה” ל-“מוות מהיר בבקשה”. זו אנימה שמצאתי עצמי נהנה לצחוק על הקונספט הטפשי שלה, אך לצד זאת גם נמשכתי לקרבות, למתח ולמלחמה בין הטפילים לבני האדם.

  • גם מריסה טומיי וקווין בייקון מסתבכים בבלגן המשפחתי.
  • ניקולה בדו כתב וביים קומדיה רומנטית שנונה, שנשענת על קונספט מופרך למדי אך מפתחת אותו בתבונה, בוחנת לעומק את כל ההשתמעויות שלו, ומצליחה גם להציף את הלב.
  • או כמו שלוי מנסחת זאת – “את מוצאת את עצמך בוכה ומתעצבנת”.

מוזמנים לצפות בטריילר של העונה הראשונה שמצורף כאן למטה. דרמת מתח צרפתית, הסדרה עוקבת אחרי קבוצת אנשים שנחטפו תוך כדי עלייה למטוס, בזמן שמתחוללת בעולם קטסטרופה שמחסלת את האורגניזמים החיים שנחשפים לקרני השמש. הסדרה עשויה ממש טוב ואם אתם חובבים סרטים אפוקליפטיים אתם ממש תאהבו אותה. אם שבעתם מסדרות מתח / אקשן ובאה לכם קומדיה מבריקה שתעביר לכם את הזמן בכיף ועל הדרך תלמד אתכם תכנים של פילוסופיה ואתיקה אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק את ‘המקום הטוב’. אם זה נשמע מוזר או לא מעניין חכו ותראו, כי הסדרה מצליחה לקחת שאלה ספציפית שלאו דווקא קשורה לאקשן כמו “מה זה להיות שף?” ומגישה לנו אותה עשויה היטב עם נגיעות של Ecchi והרבה עלילה טובה והתעסקות באוכל שתשאיר אתכם מזילים ריר. מומלץ לראות את הסדרה כשאתם שבעים או כשאוכלים משהו, כל דרך אחרת היא באחריותכם בלבד.

סדרות קוריאניות מומלצות שאסור לכם לפספס (דרמות קוריאניות)

את סא’אוויל פוקדים כל מיני פשעים ש-“על טבעי” זו הדרך היחידה להסביר אותם, אך לנערה, ויקטוריקה, יש מה להגיד בנושא. היא וקוג’ו פועלים להוכיח שכל מה שקורה הוא טבעי לחלוטין, מעין סקובי-דו אבל אירופאי ובכיכובה של דמות לוליטה. מערכת היחסים של קוג’ו (על שלל גינוניו היפנים) לבין ויקטוריקה עם החוצפה האירופאית שלה היא הנכס האמיתי של האנימה, וככל שהסדרה מתקדמת הופכים יחסי השניים למורכבים. Kill la Kill תקרוץ לכל מי שאוהב סרטים של טרנטינו (ספציפית “להרוג את ביל”) עם טאץ’ של “סקוט פילגרים”. זו סדרת קרבות אחד-על-אחד שנהית משוגעת ככל שהפרקים מתקדמים והסודות נחשפים.

כשהיא מספרת על חברת אופנה משפחתית שיוצאת לצלם את הקטלוג השנתי באפריקה, היא מצליחה להיות סאטירה נשכנית ומדויקת להפליא על כל מה שישראלי, ועם זאת היא באמת אוהדת ומכבדת את גיבוריה. לא כל סדרה תקופתית מצליחה לשכנע במלואה, והדרמה בריטית-אמריקאית של אליסון ניומן ומוירה בופיני לגמרי עומדת באתגר. אם חיפשתן ערוץ בריחה לעולם אחר, “פרוצות” תיקח אתכן הרחק מכאן, בו בזמן שתבעט ישר בבטן עם עיסוק בסוגיות אקטואליות בוערות, כמו שאלת הבחירה בעולם הזנות וחקיקה נגד צריכת מין. הסדרה נכתבה בהשראת הרומן “The Covent Garden Ladies” מאת הולי רובנהולד, ובמרכזה מרגרט ולס, מנהלת בית הזונות שלא בוחלת בסרסור בנותיה, המתקשות לצאת מהמעגל שנשאבו אליו. בנו לכן תפאורה שלמה של אסקפיזם כדי שתצליחו לעכל מציאות קשה לפרצוף. העידן החדש של לופן הוא טכנולוגי, שובב, נועז ופחות אפיזודי – הן בעונה מ-2015 (שמתרחשת רובה באיטליה) והן בעונה מ-2018 (שמתרחשת רובה בצרפת) תמצאו קשתות עלילה סבוכות.

בעלת החלומות לצפייה ישירה – פרקים מלאים באיכות גבוהה

בין אם מדובר בשפה העברית, אנגלית, טורקית ואפילו קוריאנית – סדרות רומנטיות תמיד גורמות לנו להתמכר. לכן החלטנו לרכז פה אחת ולתמיד את הטופ של הטופ בעולם הטלנובלות וסדרות הדרמה, ולרכז ברשימה אחת 15 סדרות אהבה בינלאומיות שיסחטו ממכם את הדמעות בשנת 2020. “אני מתחברת באופן אישי לכמה דברים בסדרה הזו, למשל נושא החמה הרעה והבן המועדף עליה”, מספרת מורן לוי , גרושה פלוס אחד מהרצליה. “הגרוש שלי היה כזה, עזבתי אותו בגלל אמא שלו”. לוי מספרת שסצנות התעללות שונות, כמו זו שבה דואגת האם לשרוף עריסה שעוברת מדור לדור במשפחתה של סורייה, נוגעות לליבה. “אני כועסת על האופן שבו החמה ממררת לה את החיים בעזרת כל מיני תחבולות. זה מרתיח”.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן