סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות רומנטיות בנטפליקס

סדרות רומנטיות בנטפליקס

בטרם הפך למדריך טיולים, שירת שגב בחוליית חיסול ישראלית. תחילה במסגרת הימ”מ (כהצגתה בסדרה), ולאחר מכן כצוות אורגני שעבר לבצע רציחות במקסיקו. אלמה, אישה נשואה, יוצאת לסוף שבוע שמתחיל בתשוקה, נגמר בטרגדיה, וגורם לה לפקפק בכל האנשים שקרובים אליה. ריימונד רדינגטון , קצין לשעבר בצי ארצות הברית שהפך לפושע נמלט המדורג מזה עשורים בראש רשימת עשרת הנמלטים המבוקשים ביותר על ידי ה-FBI, מתייצב במפתיע במפקדת ה-FBI בוושינגטון ומסגיר את עצמו לידי הסוכן המיוחד הרולד קופר .

כמו בסרט הקודם, גם כאן היו מבקרים שטענו שהכוכבים הרבים מחפים על סרט בינוני, אבל מבקרים אף פעם לא הבינו קומדיות רומנטיות. ישנן הרבה מאוד דרכים להשתמש בעלים כדי ליצור אומנות – אך דרך יצירתית כזו עוד טרם ראינו! בחיים כמו במוזיקה, טוב יותר כשיש שניים – שני אנשים, שני לבבות, שני נתיבי חיים שמתאחדים ויוצרים משהו קסום ומופלא שקוראים לו אהבה… בשנים האחרונות הפופולריות של סדרות בספרדית נמצאת במגמת עלייה, וניתן לבחור מתוך מגוון רחב.

סדרות טי וי – בית ספר למוסיקה – לצפייה ישירה

יש סדרות דרמה, קומדיה, מתח, ובכלל, בכל ז’אנר תוכלו למצוא סדרה בספרדית שתמצא חן בעיניכם. מעל לעשור אחרי הופעתו הגדולה האחרונה על המסך, מאיירס עושה קאמבק בסדרה החדשה “החמשושויה” (שגם עולה ב-5.5 באופן סמלי), בה יככב ועליה הוא חתום גם כיוצר וכמפיק. הסדרה תעסוק בסיפורה של קבוצה סודית המונה חמישה גברים, שנוסדה בימי המגפה השחורה והיא בעלת השפעה בלתי נתפסת על האנושות. במהלך הסדרה, עיתונאי קנדי מקבל עליו את המשימה לחשוף את האמת על אותה קבוצה מסתורית. בסדרה, יגלם מאיירס לא פחות משמונה דמויות, כשבין השאר יגלם את העיתונאי, מנחה רדיו, מיליונר שהתעשר בהייטק ואוליגרך רוסי לשעבר, ולצידו יככבו גם קן ג’ונג, רוב לאו ואחרים. מעריציו של מאיירס גם יבחינו ש”החמשושויה” קורצת לסרטו של מאייר מ-1993, “התחתנתי עם רוצחת סדרתית”.

הסדרה עוקבת אחרי התפתחות הקריירה המפוארת של ג’ורדן לצד אירועים משמעותיים שקרו בחייו האישיים, עם הצצה נדירה אל דברים שקרו מאחורי הקלעים במכונה המשומנת הזאת שנקראת השיקאגו בולס. אם אתם חובבי ספורט וספציפית כדורסל תעשו לעצמכם טובה וצפו בריקוד האחרון. הסיפור של הסדרה מתמקד באישה צעירה נאיבית, שמתאהבת בבוס שלה, אשר מנצל אותה וגורם לה לבצע מניפולציות חשבונאיות ופשעים. מפה לשם היא מוצאת את עצמה נשלחת לכלא לתקופת מאסר ממושכת בכלא, שם אנחנו נחשפים לדברים שנשים נאלצות לעשות על מנת לשרוד בפנים, בכלא. הסדרה הזאת היא פינוק אמיתי עבור אלו מכם שגדלו בשנות ה-80 וה-90 וראו את סרטי ‘קארטה קיד’, אך גם אם לא ראיתם את הסרטים עד היום אתם הולכים ליהנות מהסדרה.

רגע לפני סיום אנחנו מזמינים אתכם לבדוק עד כמה אתם חזקים בידע כללי בחידון המצורף

העונה השנייה של הסדרה עלתה לאחרונה לשירות התוכן של נטפליקס, יש לסדרה שתי עונות (17 פרקים). העלילה לא פורצת גבולות ומותאמת לכל המשפחה (ככה שאם יש לכם ילדים קטנים גם הם יכולים לצפות בה) אך היא מצליחה לספק את הסחורה, וסוגרת פינה של ערב בינג’ מהנה. קיבלה ביקורות חיוביות ברחבי הרשת ודירוג של 7.2 באתר IMDb עם מעל 11 אלף גולשים שדירגו אותה. היא אולי לא מתאימה לכולם, אבל אי אפשר להתעלם מן ההצלחה האדירה של סדרת הדרמה והמתח הקוריאנית הזו.

ונקנח את הרשימה בסרט של גדול הבמאים, סטיבן ספילברג, וגדול השחקנים, טום הנקס. ״טרמינל״ מספר על ויקטור נבורסקי שנלכד בתוך שדה התעופה בניו יורק אחרי שהכניסה שלו לארצות הברית נדחית, והוא לא יכול לחזור לארץ מולדתו קרקוזיה בגלל מהפכה צבאית שהתרחשה במדינה. הוא נאלץ לחיות בשדה התעופה, שם הוא מתאהב בדיילת אמיליה וורן (קתרין זיטה ג׳ונס). לפני שהם גרמו לנו לשיר בלי הפסקה את ״City of Stars״ – הפסקול של ״לה לה לנד״, אמה סטון וראיין גוסלינג כיכבו יחד בקומדיה המתוקה ״טיפש, מטורף, מאוהב״.

אני אף אחת

הנסיעה בזמן גורמת לפיצול קוסמי, והם חוזרים לגלות שמשפחה נוספת של גיבורים חיה בביתם, עם קבלת פנים שרחוקה מלהיות חמה. לא הרבה מעבר לכך ידוע על העלילה, אבל נראה שמדובר בסדרה עם כל המרכיבים שהפכו את “בית הנייר” להצלחה, ואנחנו לא מתכוונים לשפה הספרדית, אלא להרבה אקשן, שעונים מתקתקים ופושע אחד שעושה רושם של מאסטר-מיינד מניפולטיבי מסקרן. הנה מתכון לסרט רומנטי מוצלח – קחו את השחקן יו גרנט המקסים, הוסיפו את ג׳וליה רוברטס האחת והיחידה, הכניסו אותם לתוך אחת השכונות הציוריות של לונדון ותבלו הכל עם הומור ובדיחות משעשעות. ״נוטינג היל״, שנחשב לאחת הקומדיות הרומנטיות המצליחות ביותר בעולם, מספר על מפגש בין אנה סקוט (רוברטס) שחקנית אמריקאית מפורסמת לויליאם תאקר (יו גרנט) – מוכר בחנות ספרים. את המשך הסרט אתם כבר יכולים לנחש, ובכל זאת אתם צפויים ליהנות מכל רגע. אם אתם מחפשים סרטים רומנטיים בנטפליקס הגעתם לכתבה הנכונה!

בזמן שהיא עושה לו כבוד עם מחוות, קריצות וציטוטים קטנים, היא גם לגמרי עומדת בפני עצמה. בכך לא זאת בלבד שהיא מתעלה על המקור, אלא גם מקרינה עליו בצורה מחמיאה. יש גם סדרת המשך, “כעבור עשר שנים”, אבל למרבה הצער הוא הרבה פחות מוצלח. הדרמה המשפטית הזאת שיצר פיטר נווק והפיקה שונדה ריימס (האישה מאחורי “האנטומיה של גריי” המצליחה) תיקח אתכם לתוך הכיתה של פרופסור אנאליס קיטינג (ויולה דייוויס), עורכת דין מצליחה ודורסנית, וגם מורה למשפט פלילי.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

הסדרה עוקבת אחרי סיפורם של מדען גאון ואלכוהוליסט בשם ריק סנצ’ז ונכדו התמים מורטי סמית’, ומלווה אותם במסעות בין יקומים, ובמערכות היחסים המשפחתיות ההזויות שלהם. דרמה קומית מבית נטפליקס אשר מתמקדת בחייו של סאם גרדנר, בחור צעיר בן 18, שנמצא על הספקטרום ויש לו אובססיה לאנטארקטיקה ופינגווינים. לסדרה יש 3 עונות שזמינות לצפייה בנטפליקס, היא זכתה לביקורות מעולות במדד IMDb עם ציון משוקלל של 8.3 ומעל 50 אלף מדרגים. אם אתם מחפשים סדרה דרמה קומית שתכבוש אתכם אתם חייבים לתת לסדרה הזאת סיכוי. הסדרה קיבלה ביקורות ודירוגים טובים מאוד ואנחנו ממש ממליצים לכם לראות אותה.

גם בפעם באלף, גם אם מכירים בעל פה את כל הסצנות – היא אף פעם לא נמאסת. רייצ’ל, רוס, מוניקה, צ’אנלדר, גו’אי ופיבי – הם מגיחים מכל פינה, אפשר להיתקל בהם כשאתם יושבים באיזה בית קפה בתאילנד או יוון, או פשוט לפתוח את הטלוויזיה בבית ולתת לראש לעוף לכיוונים נוסטלגיים. המשתמש מצהיר כי הוא משחרר בזאת את מפעילת האתר מכל אחריות, במישרין או בעקיפין, לכל מקרה שבו ביצוע עסקה ו/או גלישה באתר לא יבוצעו, בחלקן ו/או במלואן, מכל סיבה שהיא ומאחריות לכל בעיה טכנית ו/או אחרת הפוגמת ביכולת השימוש באתר.

עוזרת בית – Maid

תלמידת תיכון מבריקה ודי משועממת (אמה סטון) מחליטה לתחזק תדמית שקרית של “מופקרת”, שיעניק לה פרסום בית ספרי ויכניס קצת עניין לחיי התיכון האפורים. באופן כמעט פרדוקסלי, קומדיית התיכון השובבה מ-2010 גם הקדימה את זמנה וגם לא הייתה יכולה להיעשות בשום זמן אחר. הסרט תוקף את נגע הסלאט שיימינג עם כוונה ומודעות של 2020, אבל בדרך מתנגש ברגישויות עכשוויות כמעט בכל צעד. אם כיום אנחנו מתכווצים באי נוחות רק מהצורך להשתמש במילה כמו “שרמוטה”, “באה בקלות” משחק עם המושג בקלילות צינית שלא תמיד עוברת חלק בגרון. למרות ההסתייגות הזאת, זה סרט שעובר בהצלחה את מבחן הזמן, גם המסר והכוונה וגם החן האינסופי של סטון וההומור המוצלח למדי, בטח ביחס לז’אנר. אה כן, יש גם סיפור אהבה מתוק עם דן האמפריז מ”גוסיפ גירל”/ג’ו הפסיכופת מ”את” (פן בדג’לי) והוא מספק בדיוק את מידת הרומנטיקה הדרושה.

  • ג’ו גולדברג, מנהל חנות ספרים בניו יורק, אשר פוגש סופרת שאפתנית בשם בק גווינביר ומתאהב בה.
  • מוקד העניין העיקרי הוא כמובן דמותה האקסצנטרית אבל גם סיפור האהבה המרכזי מקבל את הכבוד הראוי, מתפתח בצורה חכמה ונחתם באותה מתיקות שובבה שמאפיינת את כל הסרט החמוד הזה.
  • לא כל ניסוי כזה מדויק עד הסוף או הכרחי מעבר לרמת הגימיק (כמו המחווה, היפה כשלעצמה, ל”גנבי האופניים”), אבל הוא הופך כל פרק לחוויה חדשה שלא היינו יכולים לצפות כיצד תתפתח.
  • תחילה במסגרת הימ”מ (כהצגתה בסדרה), ולאחר מכן כצוות אורגני שעבר לבצע רציחות במקסיקו.

העונה הראשונה מלנכולית ורגשית, העונה השנייה מהנה ומעניינת, לעונה השלישית אנחנו כבר לא יכולים לחכות. “הרבה אנשים מכירים את השם שלי – אבל לא הרבה אנשים יודעים מי אני באמת”, אומרת ג’ורג’ינה רודריגז בטריילר לתוכנית הריאליטי החדשה שלה. רודריגז, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, מרגישה שהגיע הזמן שנכיר אותה באמת. ותכלס, קשה להאשים אותה – היא חיה כבר שנים בצילו של אחד הכדורגלנים הכי מפורסמים בעולם (שהוא גם האדם הכי נעקב באינסטגרם). לרודריגז אמנם יש 28 מיליון עוקבים שמכירים את חייה כדוגמנית, אמא, משפיענית, רקדנית ואשת עסקים, אבל עבור רוב העולם – היא עוד מתויגת כ”החברה של”. כדי לשנות את התדמית הזו, רודריגז מיצבה את עצמה במרכזה של תוכנית ריאליטי חדשה, שתספק מבט יותר מעמיק אל חייה האישיים והמקצועיים (ואיך לא, על מערכת היחסים שלה).

נטפליקס מציעה לכולנו כמות עצומה של תוכן, וזה יכול לבלבל

משחקי הווידאו המפורסמים מסדרת “האויב שבפנים” כבר הולידו סדרת סרטים מצליחה וסדרת אנימציה של נטפליקס שעלתה בשנה שעברה, ועכשיו מגיעה סדרת הלייב אקשן, שעליה אמון אנדרו דאב – כותב ומפיק שעבד 12 שנה מאחורי הקלעים של “על טבעי”. הרפר וצ’ארלי עובדים באותו בניין כעוזרים אישיים של אנשים חשובים ומצליחים (לוסי לו וטיי דיגס). הם מחליטים לשדך בין הבוסים שלהם בתקווה שחיי אהבה פעילים יקלו קצת על עומס העבודה, ורוקמים תוכנית סבוכה כדי לגרום להם להתאהב “במקרה”. מי שכתבה את התסריט היא השחקנית אמה תומפסון, שאף זכתה באוסקר על התסריט המעובד הטוב ביותר והשחקנית הטובה ביותר והיא האישה היחידה שקיבלה אוסקר על המשחק וגם על התסריט שלה.

  • אם יש לכם הצעות נוספות של סרטים רומנטיים בנטפליקס מוזמנים לכתוב לנו עליהם בתגובות של הכתבה כאן למטה.
  • הביקורות קטלו לחלוטין את הגרסה המחודשת של נטפליקס לקלאסיקה שאהובה על הישראלים, אבל זה לא מנע מהסדרה לחזור לעונה שנייה.
  • מאגר מומחים ברוכים הבאים למדור שמאגד את מיטב המומחים במשק הישראלי בתחומים שקשורים לצרכנות נכונה, ניהול כלכלי, ביטוחים והטבות מס.
  • העונה השנייה של הסדרה, שהתחבבה גם על הקהל הישראלי, מתחילה חודשים לאחר אותה שרפה בגיהינום – כשהוגו נחוש למצוא את האחראי לה.
  • תשמחו לדעת שמחכות לכם 3 עונות בנטפליקס, מוזמנים לצפות כאן בטריילר לעונה הראשונה.

נתחיל מהשורה התחתונה – הסדרה מצדיקה את הבאז שיש סביבה, זו סדרה מעולה שכדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה שלכם. דרמת הנעורים המצליחה של נטפליקס, שזכתה כבר לסרט המשך, תתאים למי שרוצה להסיר לרגע את שכבות הציניות ולהתחבר לילדה בת 14 הפנימית שלו. לארה-ג’ין היא נערה אלמונית למדי בבית ספרה, ביישנית מדי כדי לפתוח בקשרים רומנטיים עם בנים, אבל בעברה היו לה חמש אהבות, חד צדדיות כמובן (אחד מהם היה בן הזוג של אחותה הגדולה). לכל אחד מהנערים בהם התאהבה היא הקדישה מכתבי אהבה אותם שמרה במגירה, עד שאחותה הקטנה מחליטה לשלוח את כולם לנמעניהם.

האתר אינו אוסף מידע אישי ללא הסכמתו מרצון חופשי של הגולש.

חוץ מזה, כיאה לסרטים הנטפליקסים האחרונים, הדמות הראשית זוכה בסופו של דבר בשניהם. “אמילי בפריז” היא סדרת קומדיה רומנטית קלילה וממכרת ביותר, אשר עוקבת אחרי אמילי, … סדרות yes – הסדרות הטובות ביותר בעולם, כל העונות הכי חדשות, סדרות מתח, דרמה וקומדיה, סדרות HBO וספריית VOD ענקית, הכנסו לאתר yes. הספר שילמד אתכם ספרדית למתחילים בצורה ממוקדת, בלי עומס יתר של חומר, ובדגש על מה באמת חשוב כדי להתחיל לדבר בביטחון.הספר שלנו “ספרדית זה משחק ילדים” יכול להיות תוספת משלימה מצויינת לצפייה בנטפליקס. הוא כבר הוכיח את עצמו בעזרה למאות תלמידים לדבר ספרדית בזמן קצר. כך תוכלו במשך כמה שעות שבועיות להקדיש ללמידה אקטיבית, ואז לסיים את הערב בצפייה באיזו סדרה טובה.

אם זה לא מספיק, בעונה השנייה אנסרי עולה מדרגה ולוקח אותנו למסע של ניסויים תסריטאיים מרתקים, אמירות חברתיות ומחוות תרבותיות. לא כל ניסוי כזה מדויק עד הסוף או הכרחי מעבר לרמת הגימיק (כמו המחווה, היפה כשלעצמה, ל”גנבי האופניים”), אבל הוא הופך כל פרק לחוויה חדשה שלא היינו יכולים לצפות כיצד תתפתח. בעידן של בינג’ ובפלטפורמה שממש המציאה את הרעיון, אנסרי התעקש על חלוקה לפרקים שעומדים ונוצצים בזכות עצמם.

סרטים אמוציונלייםתכנים נוספים

הספר ״לאכול, להתפלל, לאהוב״ הפך מהר מאוד לרב מכר בזכות העובדה שהוא מעין מדריך לחיים טובים יותר. גם הסרט המבוסס על הספר מצליח לעורר בנו השראה או לפחות לגרום לנו לרצות לעלות על מטוס. ג׳וליה רוברטס מגלמת את ליז גילברט – אישה עם חיים מושלמים כביכול שמחליטה להתגרש ולהגשים את חלומותיה. היא יוצאת לטיול מסביב לעולם ושם מגלה אוכל מופלא וגם את עצמה. אנחנו מזהירים אתכם מראש – אתם הולכים לבכות בסרט הזה כהוגן, אז תכינו לידכם ערמה של טישו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן