סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות קומדיה ישראליות

סדרות קומדיה ישראליות

ג’ף ברידג’ס (ביג לבובסקי) מככב בתפקיד הראשי בדרמת-מתח חדשה של רשת FX שקיבלה ביקורות נהדרות ברחבי הרשת. במרכז העלילה אנחנו פוגשים סוכן CIA לשעבר בשם דן צ’ייס, מנסה לחיות כמה שניתן מתחת לראדר, בעקבות שרשרת אירועים הוא מוצא עצמו נמלט על חייו מאנשים שמעוניינים לחסל אותו. כמו בכל שנה אנחנו נחלצים לעזרתכם על מנת לעשות קצת סדר בכל הנוגע לסדרות טלוויזיה שפשוט אסור לכם לפספס. גם השנה ריכזנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שאתם צריכים להכניס לרשימת הצפייה שלכם, במיוחד אם אתם מחפשים התמכרות חדשה.

כבר מהטיזר אפשר להבין שהסדרה תיגע לא מעט בעברו של טייסון ופרשת ההתעללות שלו נגד אשתו לשעבר רובין גיבנס, בגילומה של לורה הרייר. סדרה חדשה של רשת hulu על המתאגרף המפורסם והידוע לשמצה מייק טייסון. בדומה לקודמתה, הסדרה הזו מציגה קבוצה של מתווכים לוהטים (הפעם, יש לנו גם גברים בתערובת) שניסיונותיהם המושחתים לסגור עסקאות לבתים של מיליוני דולרים עומדים מול הדינמיקה האישית המבולגנת שלהם. עלילת הסדרה עתידה להתרחש 129 שנה אחרי שאאיגון טארגאריין הראשון כבש את ווסטרוז והתיישב על כס הברזל, ולהציג לנו את המאבק האכזרי על הכס בין רהאינירה טארגאריין לבין אחיה למחצה, אאיגון טארגאריין השני. מכיוון שמדובר בתוכנית על זומבים, נראה רק נראה מתאים שהסדרה ‘המתים המהלכים’ לעולם לא תמות באמת.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

עלילת הסדרה מגוללת את סיפורו של ‘חלום’ (טום סטארידג’), יצור רב עוצמה שמוחזק בשבי במשך 105 שנים, בעקבות סדרת אירועים הוא מצליח להימלט מהכלא שלו. MakoTV – תוכניות טלוויזיה ישראליות לצפייה ישירה באתר מאקו טיוי. אחרי ההצלחה המסחררת של מאור זגורי משפחת זגורי, מאור המוכשר החליט שלא לנוח והביא למסך שלנו יצירת מופת נוספת המתרכזת בחייהם של בני ישיבה דתיים הנקרעים בין העולם החרדי לעולם החילוני.

דרמת מתח של הבמאי רותם שמיר שעלתה בקשת 12, מבוססת על פרשת השוטרים הנוקמים שהתרחשה בשנת 2006, בה קבוצה של שוטרים מהמחוז הצפוני של משטרת ישראל החליטו לקחת את החוק לידיהם ולהניח מטעני נפץ בביתו ורכבו של ראש ארגון פשע בעיר נהריה. דרמת פשע של Yes בבימוי של גיא בלילה ושי כנות, בכיכובם של עמיר בניון, דנה פריד, מאור לוי, ישי ללוש, אגם אוזלבו ועוד. הם מפעילים תחנת מכירה בשכונה שעיקר הלקוחות שלהם הם סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון. אך ההצלחה של הצעירים תופסת את העין של כנופיות פשע מקומיות בעיר והדבר מסבך אותם במאבקי עולם תחתון. ספק אם “נחמה” הייתה מתקתקת כך אילולא הבימוי עמוס ההרפתקנות של תומר שני, המגובה בערכי הפקה מרשימים, שוטים ארוכים ומתוזמרים, ופלאשבקים מסוגננים.

אנשים נורמלים // Normal People

הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… שוב ושוב הקהל הישראלי מתאהב בתכנים המדברים בשפה שלו, ולא פלא שסדרות טלויזיה ישראליות מצליחות לגעת, לרגש, למתוח, להלהיב ולעורר את הקהל המקומי.

סדרה מומלצת שכדאי לכם להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם אם לא עשיתם את זה עד עכשיו. המשתתפים במשחק צריכים לשרוד שישיה משחקי ילדים קטלניים, לאחר שישה משחקים ישאר מנצח אחד אשר יזכה בסכום אסטרונומי של כסף. בניסיון להרוויח קצת כסף ווקס מכינה לוקחים על עצמם משימה לחסל כוח מסתורי שמאיים על הממלכה, הם אינם מודעים לכך שהם נכנסים להרפתקה מטורפת במיוחד. טולמי עובר הליך ניסיוני לטיפול בחולי אלצהיימר ודמנציה שמחזיר לו באופן זמני את היכולות הקוגנטיביות שלו והזיכרונות שלו. הוא מנצל את הזמן שנותר לו עד שתפוג השפעת ההליך לחקור אירוע טרגי של מוות במשפחה שלו שהשפיע עליו רבות. ג’קסון שמבוססת על רומן בעל אותו שם של הסופר וולטר מוסלי.

גאווה לאומית: 10 הסדרות הישראליות הכי טובות בטלוויזיה כרגע

במרכז עלילת הסדרה אנחנו נכנסים למאבקי השליטה והקשר שבין כסף ורדיפת בצע לנציגי הדתות בירושלים. כוחות המשטרה מנסים למנוע אירוע שיכול להסלים את המצב העדין שקיים בעיר, כל זה קצת לפני צום תשעה באב היהודי וחג הקורבן המוסלמי. עלילת הסדרה מתמקדת בשלושה חברים שעובדים מנתניה לתל אביב במטרה לנחול הצלחה גדולה בתור להקת “הפיג’מות”. אל דמויות אלו מתווספות דמויות נחמדות וצבעוניות אחרות ש’הוחלפו’ במהלך העונות.

הסיפור מתחיל ברעידת אדמה בצפון הארץ, שבעקבותה נפער בור גדול באמצע שמורת טבע ובתוכו שלושה גופות. בלי להרוס עם יותר מדי ספוילרים, בשלב הזה העלילה מתפתחת בצורה מעניינת ומסקרנת ביותר. האומץ לנסות משהו חדש לגמרי אינו מאפיין את המדיום הטלוויזיוני, שבדרך כלל נוטה לשחוק שטאנצים עד שהם הופכים לשלולית פתטית של מבוכה. חגי לוי וכנופייתו קיבלו את האור הירוק שלהם מ־HOT וחיטטו לעומק בפצעים השותתים של הישראליות. הם עשו את זה עם שני אנשים שמדברים בחדר אחד למשך 30 דקות, עם דמויות שמסמנות את קריסת הבורגנות התל אביבית אל תוך עצמה, עם האומץ לנסח אמירות חריפות ואקטואליות על המקום שבו אנחנו חיים.

אם מתחשק לכם להתמכר לסדרה חדשה הגעתם למקום הנכון! כי הכנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שכדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה.

הודות לנטפליקס הפכה “פאודה” לתופעה שחורגת בהרבה ממה שנוכל לומר על טיבה, כולל שבחים מאישים כמו קונאן אובריאן ואריק איידל וכן התעניינות גדולה מכלי תקשורת בכל העולם. אבל כשמפשיטים את כל המסביב נשארים עם סדרת אקשן מצוינת, הגרסה שלנו ל-“24”, כזו שנאמנה לסיפור שהיא מספרת. “פאודה” לא חפה מפגמים אמנם, בעיקר בשל נטייתה לאבד מיקוד מדי פעם, אך היא הופכת את הסכסוך המוכר לנו כל כך לכדי יצירה סוחפת, מסעירה ומקפיאת דם כמו מעטים מהתכנים על המסך, עבריים כנוכריים. המשיכו לגלול ותיהנו ממבחר המלצות לסרטי קומדיה נהדרים שנבחרו בקפידה ויעשו לכם את הערב ללא פחות ממושלם. הפעם סופי פוגשת אנשים גם דרך טינדר ולא רק בבר השכונתי שלה, חבריה הרבה פחות לבנים מאלה של טד מוסבי, ובת דמותה המבוגרת אולי גם תופיע בעצמה על המסך (בניגוד לסדרה המקורית, בה בוב סאגט רק קריין את המתרחש ומעולם לא נראה בעצמו).

  • הסדרה מתרכזת בחייהן של חיילות פלוגת געש בבסיס טירונים בדרום הארץ.
  • רפי (אלון אבוטבול) הוא צלם גרוש (מחגית, אתי אנקרי) שאוהב מאוד את בתו המתבגרת (רומי אבולעפיה), אבל לא מצליח להיות האבא שמגיע בזמן לפגוש אותה או לארגן את חייו באופן אחראי.
  • עצם הנושא מהפך הקרביים, רצח הנער אבו-חדיר על ידי שלושה יהודים כנקמה על רציחתם של הנערים היהודים, הוא מטען לדרמה קשה ותובענית, אבל יוצריה עושים יותר מזה.
  • קומדיה מומלצת במיוחד מבית אפל TV פלוס בכיכובם של ג’ייסון סודייקיס, האנה וודינגהם, ג’ונו טמפל ועוד.

האדישות ההולכת וגוברת, הזעם הפסיבי והמריר של הציבור כלפי שחיתות של אישי ציבור, המפלגות הגנריות שקמות ונופלות. כל אלה הוטבעו עמוק ב־DNA של “פולישוק”, שעלתה לאוויר רגע אחרי בחירות 2009, אשר התקיימו לאחר פרשת השחיתות של אולמרט והעלו את נתניהו בפעם השנייה. יש סדרות ישראליות שקשה מאוד להגדיר אותן בז’אנר כזה או אחר.

סרטי דרמה

מדובר בדרמת-פשע איטלקית, העונה הראשונה שלה עלתה לשידור במקור בשנת 2014. ביים אותה דני סירקין ומככבים בה ניב סולטן,לירז צ’רכי, מנשה נוי ועוד. בעונה הראשונה של הסדרה אנחנו פוגשים בחורה בשם אלינור שלסטרופ (קריסטן בל) שמגלה שהיא נפטרה וכעת נמצאת היא נמצאת בעולם הבא. נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס. העלילה של הסדרה מזכירה את הקונספט של סרטי ‘משחקי הרעב’, קבוצה של אנשים שנמצאים בור כלכלי שלא משאיר להם הרבה ברירות בחיים ואין להם מה להפסיד (חוץ מאת החיים עצמם).

אם גם אתם אוהבים את הסרטים והסדרות מהיקום של מלחמת הכוכבים אתם חייבים לראות את ‘אנדור’. אחת הסדרות שאנחנו הכי מצפים להן, ‘בית הדרקון’ מהווה פריקוול לאירועי משחקי הכס ומבוססת על רומן של ג’ורג’ ר.ר מרטין בשם אש ודם. הפעם מדובר בסדרה חדשה שמתרחשת ביקום של המתים המהלכים ומדובר באנתולוגיה, כל פרק יתמקד בדמות אחרת ביקום האפוקליפטי. סדרות והפקות ישראליות עוסקות לעיתים במצב ובחיים בישראל, לרבות שילוב של נושאים אקטואליים, היסטוריה מקומית אך לא רק. הקהל הישראלי מוצא הרבה עניין בסדרות אלו וחלקן נתפסות כסדרות פופולריות מאד.

yes REAL

היא החלה את שידוריה בשנת 2003 ולמרות מספר פעמים שבהם רצו בהפקה לכבות את השאלטר ולבטל את הסדרה, הן לא עשו את זה ובצדק, הסדרה ממשיכה לרוץ עד היום כבר 9 עונות ושודרה בעיקר בערוץ הילדים. לאור הצלחת הסדרה גם יצאו סדרות בת כדוגמת מנדלבאום בלש פרטי אך לא השתוו בהצלחתן לפיג’מות המקורית. סדרת הקומדיה המונפשת הראשונה שהייתה בישראל ולה הופקו רק 10 פרקים בלבד.

הדמות הראשית של הסדרה הוא טולמי גריי, קשיש מוזנח ובודד בן 93 שמפתח סימנים מתקדמים של אלצהיימר, שמצליח לשרוד בעיקר בזכות האחיין שלו רג’י, שעושה מה שהוא יכול על מנת לדאוג לדוד הקשיש שלו. מותחן מד”ב ומיסתורין מבית אפל TV+ בכיכובם של אדם סקוט, ג’ון טורטורו, כריסטופר ווקן, פטרישה ארקט ועוד. סדרת מד”ב מבית אפל טיוי פלוס שעלתה לשירות התוכן שלהם בסוף שנת 2021 וגילינו אותה לאחרונה. דרמה של HBO בכיכובה של רוז לזלי (ייגריט ממשחקי הכס) שעלתה לשידור באמצע חודש מאי וקצרה ביקורות נהדרות מקהל הצופים והמבקרים. עונה רביעית לקומדיה השחורה המעולה של רשת FX, אשר מתעדת את החיים של שלושה ערפדים שחיים יחד בדירת שותפים ומנסים להסתגל יחד לעולם המודרני.

סדרות ישראליות חדשות

סטנדפיסטית ותיקה ומוערכת (ג’ין סמארט) נמצאת בשלב מתקדם בקריירה ומתחילה לאבד את הרלוונטיות שלה בתעשייה, היא משתפת פעולה בלית ברירה עם תסריטאית מילינאלית שנידו אותה בתעשייה על מנת שתכתוב עבורה חומרים חדשים. מה שנראה תחילה כמו מתכון לכישלון בומבסטי הופך במהרה להפתעה שרוקמת בין השתיים קשר מורכב. העניינים מתחילים להסתבך כשנייתן מבין שהוא תלוי באינגריד, בת הזוג שלו, בכדי שתמשיך לשלם על השהות במציאות הוירטואלית היקרה ותוך כדי הוא מפתח רגשות לנציגת השירות שלו במציאות המדומה.

אה, ומנשה נוי נותן את תפקיד האבא הכי אבא שאי פעם נראה על המסך. סימני השאלה המעטים שהיו לגביה נמחקו כשעלה באפל טי.וי פלוס הרימייק האמריקאי “חשד”, עם אומה תורמן, מה שנשמע כמו חלום של כל הפקה ישראלית. אלא שלא רק תרומתה המגדרית ממחישה את הערך הנצחי של פלורנטין. יש שכונה שלמה בתל אביב שחייבת לה את המוניטין הלוהט שלה, שאותו הצליחה לשמר גם 20 שנה אחרי הסדרה למרות תחלואיה הרבים. אין כמעט מקום בתרבות הפופולרית הישראלית שלא מרגישים בו עד היום את ההשפעה של פלורנטין.

כתבי עורכי ומבקר Out Time דירגו את הסדרות הישראליות האהובות עליהם בכל הזמנים. אם לא צפיתם בכמה מהן, זה הזמן להשלים פערים

דרמת פעולה מלאת אקשן, שבויימה והוסרטה בצורה מושלמת על ידי ליאור רז ואבי יששכרוף. הדיבור הוא שהשניים לקחו רעיונות ליצירה הזו מהשירות הצבאי שלהם ביחידת דובדבן, והחליטו לעבד אותם על המסך. כעת ההייפ של פאודה הגיע כבר לנטפליקס, והיא נחשבת לאחת הסדרות המצליחות בישראל ובעולם. החורף הגיע לשיאו וזה זמן מצוין להתכרבל מתחת לשמיכה מול הטלוויזיה. החלטנו לעשות סדר במאגר של תוכניות הטלוויזיה בישראל, ולרכז אחת ולתמיד את הסדרות המקומיות החדשות והחמות ביותר לשנה הקרובה. ב”בית”, סרט הסטודנטים של דוד אופק, הבמאי מתעד את בית משפחתו בזמן מלחמת המפרץ כשסבתו מגיעה לבית הוריו להתחבא בחדר האטום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן