סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות פשע נטפליקס

סדרות פשע נטפליקס

מארי אדלר, צעירה בת 18 מתלוננת במשטרה כי נאנסה בשעת לילה מאוחרת בידי גבר שאיים עליה בסכין וחבש מסכת סקי. חוקרי המשטרה לא מאמינים לטענותיה ומאשימים אותה בתלונת שווא, דבר אשר מחייב אותה לשלם קנס של 500$ והתחייבות לסדרת מפגשים עם פסיכולוגית וקצין מבחן. רד מצהיר כי בכוונתו לסייע בלכידת פושעים מסוכנים אשר פועלים באופן חשאי והממשלה בכלל לא יודעת על קיומם. בתמורה לכך הוא מעוניין בחסינות נגד הגשת כתב אישות נגדו ודורש לעבוד עם הסוכנת ליז בלבד.

בשנים האחרונות, סדרות שעוסקות בקהילה הגאה גולשות מתחומי הנישה אל תחומי המיינסטרים, וסדרות מוכרות ואהובות כבר מקפידות לצרף לשורותיהן דמויות קוויריות. הסדרה, שמבוססת על סדרת הרומנים הגרפיים של אליס אוסמן באותו שם, מספרת את סיפורו של צ’ארלי, נער צעיר שהוא גם אחד ההומואים היחידים בבית ספרו. הוא מפתח רגשות לניק, נער אחר שלומד בבית הספר, ומתמודד עם הקשיים שמגיעים כשאתה נער מתבגר שהוא חלק מהקהילה הגאה. דרמת מתח צרפתית, הסדרה עוקבת אחרי קבוצת אנשים שנחטפו תוך כדי עלייה למטוס, בזמן שמתחוללת בעולם קטסטרופה שמחסלת את האורגניזמים החיים שנחשפים לקרני השמש. הסדרה עשויה ממש טוב ואם אתם חובבים סרטים אפוקליפטיים אתם ממש תאהבו אותה. כמו שאתם בטח יודעים יש הרבה סדרות מומלצות בנטפליקס בשפות זרות (ע”ע בית הנייר, בפנים, נרקוס, גמל שלמה ועוד) ואם יצא לכם ליהנות מהסדרות הללו אתם בטוח הולכים לאהוב את הסדרה ‘סמויים’ שחזרה לאחרונה עם עונה שניה.

*לעוד המלצות חמות של סרטים וסדרות היכנסו לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ *

רוצים לצפות בסדרה שמנתחת פשעים אכזריים שהתבצעו באמת? הסדרה עוקבת אחרי רנל אשר נמצא במצב מצוקתי לא פשוט. כעבור מספר שנים, 2 בלשיות, גרייס וקארן נתקלות במקרי אונס נוספים ומצליחות לעצור את האנס. האנס הסדרתי נתפס עם תמונות אשר מוכיחות כי הסיפור של מארי אמיתי ומוציאה את רשויות החוק והמשטרה מבוזים כאשר מתברר שהם היו עיוורים למקרה הנורא. “אמילי בפריז” היא סדרת קומדיה רומנטית קלילה וממכרת ביותר, אשר עוקבת אחרי אמילי, עובדת צעירה ונלהבת במשרד פרסום אשר שולח אותה לשנה בפריז, העיר הרומנטית בעולם, שם היא אמורה לעבוד במשרד אחר בשיתוף פעולה. “אוזרק” היא סדרת פשע העוסקת במשפחת בירד אשר מתגוררת בשיקגו.

לכל מי שמחפש סדרות מומלצות בנטפליקס והוא אוהב עלילות שוד, זאת הסדרה בשבילו. לסדרה יש שתי עונות קצרות (6 פרקים בכל עונה) והיא פשוט מהנה וממכרת בפתיחות והכנות של הדמויות. הסדרה קיבלה ביקורות חיוביות בקרב קהל הצופים והמבקרים ואנחנו ממליצים לכם לתת לה צ’אנס אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בז’אנר של דרמה-קומית.

סרטים לצפייה ישירה

חשוב לציין שהפרק הראשון מתחיל קצת איטי ולא מסביר את הסיבה להתפרצות הקטלנית אך העניינים יתחילו לזוז מהר לקראת סוף הפרק הראשון ובהמשך תקבלו גם הסבר איך ההתפרצות החלה. סדרה חדשה בנטפליקס מבית היוצר של דיוויד אי קלי שאחראי על המון סדרות מעולות כמו הפרקליטים, אלי מקביל, שיקאגו הופ, שקרים קטנים גדולים ועוד. הסדרה ‘אנטומיה של שערוריה’ (באנגלית Anatomy of a Scandal) היא אנטולוגיה, אשר בכל עונה צפויה לתאר שערוריה אחרת במעמד הגבוה של הממלכה המאוחדת.

דבר אחד בטוח – הוא לא יהפוך להיות הכוכב הגדול ביותר בבית שלו, כי את חייו הוא חולק עם לא אחרת מאשר מליסה מקארתי, שגם מככבת לצדו בקומדיה החדשה. הטיזרים שיצאו עד כה לא חושפים המון, אבל הנה תקציר העלילה – מייקל (האריס) הוא גבר באמצע שנות ה-40, שבן זוגו עוזב אותו לאחר 17 שנה ביחד. עכשיו, הוא צריך להתמודד שוב עם חיי הרווקות שלא ציפה שיחזור אליהם, על כל הטוב והרע שבהם.

הסדרות הטובות ביותר בנטפליקס לשנת 2022

מפעילת האתר לא תישא באחריות לשינויים שנעשו בחומר המוצג באתר על ידי המשתמש או על ידי כל צד ג’. מפעילת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק, הפסד, הוצאה או אובדן אשר יגרמו לגולש או למשתמש מכל מעשה או מחדל התלויים בצד שלישי וכוללים את נותני השירות המשתמשים בשירותי האתר, לרבות התקשרות עם צד ג’. מפעילת האתר לא תהיה אחראית לאמיתות ודיוקם של התכנים אשר מוצגים באתר, בין בתכנים אשר שייכים למפעילת האתר ו/או תכנים אשר שייכים לצד ג’ ואשר הועלו על ידה.

נכון שזה מוצרים קצת שונים אבל עדיין זה משהו להשוות אליו. סדרת אנתולוגיה המשלבת דיסטופיה ומד”ב. כל פרק מספר סיפור משל עצמו עם מסר עמוק שמבהיר לצופים מהם השלכות האפשריות לאור ההתפחות המהירה של הטכנולוגיה, וכיצד עתיד האנושות כולה יכול להיראות. למרות שהראיות לא היו חד משמעיות כי אייברי אשם, הוא הורשע ונשלח לכלא לשמונה עשרה שנים. כעבור מספר שנים אייברי משתחרר מאחר ומתגלה כי אנס סדרתי אחר ביצע את המעשה וניתן היה להוכיח זאת באמצעות בדיקת DNA. נטפליקס רוכשת את הסדרה הטובה והישנה “שובר שורות” אשר יצאה ב-2008. הוא חובר לעיתונאית זואי ברנס ומתחיל להדליף עבורה מידע.

כל הסרטים והסדרות החמים בנטפליקס, מחכים לך ממש כאן!

אבל על חשש כי אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא סדרה שתשאיר אתכם מרותקים למסך לכמה שעות רצופות. אחת הסדרות המוצלחות ביותר של נפטליקס בשפה הספרדית, והפעם לאלה שרוצים מבטא של ספרד. הסדרה מספרת על מספר נשים צעירות לפני תחילת מלחמת האזרחים. בתקופה זו מצד אחד המודרנה התחילה להיכנס לספרד, וכבר התירו לנשים לעבוד כטלפניות במרכזייה. מצד שני, האי שוויון המחריד כלפי נשים היה בכל פינה, וראשית הפמיניזם דוכאה ביד קשה.

הסדרה עוקבת אחרי האירועים מרגע איתורו בקליבלנד, שם הוא חי לו במשך עשרות שנים, חיי משפחה בתור מהגר אוקראיני שהפך לאזרח אמריקאי, דרך המשפט בישראל ועד המשפט שלו בגרמניה. סדרה מעולה שיכולה לשפוך אור על הסיפור הזה לדור צעיר שלא היה בתקופה של המשפט והסיקור התקשורתי הנרחב שהסיפור הזה קיבל בזמנו. הסדרה עוקבת אחרי התפתחות הקריירה המפוארת של ג’ורדן לצד אירועים משמעותיים שקרו בחייו האישיים, עם הצצה נדירה אל דברים שקרו מאחורי הקלעים במכונה המשומנת הזאת שנקראת השיקאגו בולס. אם אתם חובבי ספורט וספציפית כדורסל תעשו לעצמכם טובה וצפו בריקוד האחרון. המטרה של הצוות המפוקפק הזה היא להיכנס למטבעה המלכותית של ספרד, ולהדפיס 2.4 מיליארד אירו בשטרות לא מסומנים. אל תתנו לעובדה שהסדרה הזאת דוברת ספרדית לגרום לכם לא לראות אותה – כי מדובר באחת הסדרות החזקות ברשימה שלנו.

לצפות בסוף שבוע אחד

הסרט מתחקה אחר עקבות הילד הנרצח ואחר גזענותה של מערכת המשפט האמריקאית, שהביאה להגשת כתב אישום נגד ניק הילרי, בן זוגה לשעבר של אמו של גארת הצעיר. הילרי, מאמן כדורגל שחור, בלט מתוקף מגוריו בקהילה לבנה ועורר את חשדנותה הראשונית של המשטרה, שתמרנה את האמא להאמין כי הוא האשם המתבקש ברצח בנה. הזן את כתובת הדוא”ל שלך וקבל גישה מלאה לתכני האתר. שירות “המייל היומי” המגיש את התכנים האיכותיים והמרתקים ביותר ברשת ישירות לתיבת המייל שלכם.

ככה או ככה, לא משנה מי אתם, בטוח תמצאו במה לצפות, יש מספיק תוכן לכולם. סדרת דרמה-פוליטית בשפה האנגלית אשר עוקבת אחרי פרנסיס “פרנק” ג’יי אנדרווד. הוא שואף להתמנות למזכיר המדינה ומקבל את הבטחתו של גארט ווקר המועמד לנשיאות בארה”ב שאכן ככה יקרה. גארט זוכה בבחירות והופך לנשיא, אך לאכזבתו של פרנק דבר הנשיא חוזר בו מהבטחתו ומסביר כי הוא מתכנן למנות מישהו אחר. לכל מי שאוהב סדרות פשע בשפה הספרדית, מלחמות בין כנופיות סמים, צילום, משחק, בימוי וכתיבה משובחת, הסדרה הזאת בשבילו. בתחילת הסדרה מתואר כיצד אסקובר מבסס את עצמו כסוחר סמים מוביל בקרטל של מדיין.

Bolivar – בוליבאר

היא מתאהבת בחבר בקרטל סמים, ומנסה בעזרתו לשפר את מצבה ממעמד העניים בהם הייתה. היא חוצה את הגבול לארצות הברית ושם מגיעה לארגון הפשע של אשתו של בוס הקרטל שרודף אחריה. בעקבות האשמות על הטרדות מיניות נגד קווין ספייסי, פוטר השחקן מהסדרה זמן קצר לאחר תחילת הפקת העונה השישית והאחרונה. הפקת עונה זו החלה מחדש ללא מעורבותו של ספייסי, והיא עלתה לשידור בנובמבר 2018.

תלמיד תיכון בשם קליי ג’נסן חוזר יום אחד לביתו מבית הספר ומגלה שם תיבה מסתורית במרפסת שלו. בתוך התיבה הוא מגלה שבע קלטות שהוקלטו על ידי חברתו לכיתה, האנה בייקר, בחורה צעירה בה היה מאוהב. בקלטות שהאנה השאירה אחריה חושפת האנה סוג של יומן אודיו רגשי, שמפרט את שלוש עשרה הסיבות מדוע בעצם היא החליטה לעזוב את העולם הזה.

בוג’ק הורסמן / BoJack Horseman

סדרת קומדיה אמריקאית.הסדרה מתרכזת בקבוצת אנשים העובדים יחד ומנסים ועליהם מוטלת המשימה לנסות ולהקים את הסניף השישי של הכוחות המזויינים של כוח החלל האמריקאי. אם לא ראית עדיין את הסדרה הצרפתית, אנחנו מקנאות בך – כי יש לך 2 עונות להתמוגג מהן ואת לא מחכה ליום שבת הקרוב בקוצר רוח, שתעלה העונה השלישית. הסיפור מגולל את התקופה המבאסת של אלזה שמנסה להתגבר על האקס שלה ועושה זאת בחוסר חינניות מוחלט. כדי לעזור לה, חברה שלה מחליטה לשלם לנער ליווי שיצא איתה, רק שהתכנית שלהן מצליחה לסייע קצת יותר מידי וגורמת לבעיות אחרות. האם יש דבר טוב יותר בעולם מאשר קומדיות על מקום עבודה בכיכובו של סטיב קארל? אז איזה כיף ש”חיל החלל”, הקומדיה המשעשעת מבית היוצר של גרג דניאלס (למי מכם שלא ידע, הוא האיש שעומד גם מאחורי “המשרד” ו”מחלקת גנים ונוף”) חוזרת ובגדול.

תוכלו גם לבטל את מילות המפתח ולתת לרולטה להסתובב ולבחור מתוך כל התוכן שקיים בנטפליקס, אבל מרוב האפשרויות תוכלו למצוא את עצמכם מגיעים לתוצאות שלא הכי מוצאים חן בעיניכם. באותו דף, תוכלו להגדיר שכשתסיימו לצפות בפרק של סדרה, נטפליקס לא תפעיל אוטומטית את הפרק הבא. כדי לעשות את זה, בטלו את הסימון של “הפעלה אוטומטית של הפרק הבא בסדרה בכל המכשירים”. נטפליקס מציעה אפשרויות מונגשות כמו כתוביות בכל התכנים, במספר שפות.

בית הנייר – Money Heist ציון IMDB 8.5

עלילת הסדרה מתמקדת בגאונה טכנולוגית בעלת קשיים חברתיים בשם רייגן רידלי, שעובדת בתפקיד בכיר בקוגניטו ומעוניינת להתקדם בסולם הדרגות. דוקו-פשע חדש של נטפליקס שיגרום לכם להיות קצת יותר חשדניים כלפי אנשים שאתם שוקלים להכניס לדירה בתור שותפים פוטנציאליים. הסדרה מתארת שורה של סיפורים אמיתיים על כמה מהשותפים הגרועים ביותר שניתן להעלות על הדעת. דבר אחרון לפני שמתחילים – אם יש לכם סדרות מומלצות בנטפליקס שלא כללנו ברשימה מוזמנים לכתוב לנו עליהן בשרשור התגובות לפוסט.

  • בתקופה זו מצד אחד המודרנה התחילה להיכנס לספרד, וכבר התירו לנשים לעבוד כטלפניות במרכזייה.
  • ג’ייסון בייטמן הוא יועץ פיננסי שמעביר את משפחתו משיקגו למיזורי לאחר שהתוכנית שלו להלבנת הון השתבשה.
  • סדרה דוקומנטרית העוסקת סביב האופן בו מפיקים, מייצרים, מוכרים וצורכים סמים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן