סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות פשע ישראליות

סדרות פשע ישראליות

במבט לאחור קל לומר שההצלחה של “בטיפול” היא נקודת המפנה המשמעותית ביותר בתולדות הטלוויזיה הישראלית. היצירה האוטוביוגרפית של סייד קשוע תיזכר כאחות הקטנה והמלנכולית של “עבודה ערבית”, וכמו שקורה במשפחות הטובות ביותר – האחות הגדולה היא שנשכבה על הגדר ופרצה עבורה את הדרך. הדי ההצלחה של “עבודה ערבית” אפשרו לקשוע לחלץ מתוכו טקסט בלתי מתנצל על מקומם של ערביי ישראל בחברה ושמרשה לעצמו לזנוח מעת לעת את הדאחקות האופייניות לטובת רגעים מדכאים אך כנים להפליא. בצלו של סיפור מטא טהור (תסריטאי ערבי כותב סדרה לקהל יהודי), “התסריטאי” מפרקת את המחוות הריקות של קברניטי התקינות הפוליטית.

  • אם בא לכם סדרה בעברית עם אקשן ומתח אתם לגמרי הולכים ליהנות מהסדרה הזאת.
  • רגע לפני שאתם מחפשים סדרות מתורגמות מחו”ל, אל תוותרו על הסדרות המומלצות הבאות, בעברית! ריכזנו בכתבה רשימה של 15 סדרות ישראליות מומלצות שכל אחד חייב לראות.
  • הסדרה מתרכזת בחייהן של חיילות פלוגת געש בבסיס טירונים בדרום הארץ.

סדרה של רשת HBO אשר מבוססת על סדרה ישראלית באותו שם. הסדרה עוקבת אחרי חייהם הממש לא פשוטים של קבוצת תיכוניסטים בארה”ב. העלילה של הסדרה קצת מורכבת בהתחלה ולוקח זמן להבין את הקשרים בין הדמויות אך בהחלט שווה לתת לסדרה צ’אנס מכיוון שהיא עשויה ממש טוב וברגע שנכנסים אליה קשה לעזוב אותה. הסדרה הזאת היא ללא ספק אחת ההפתעות הגדולות של 2021 וחייבים לשבח גם את תצוגת המשחק של מרגרט קוואלי ביחד עם אנדי מקדאול שמגלמת את אמא של אלכס (ובמציאות היא האמא של מרגרט קוואלי) וסובלת בסדרה ככל הנראה מסוג של הפרעה דו קוטבית לא מאובחנת. העלילה של הסדרה מזכירה את הקונספט של סרטי ‘משחקי הרעב’, קבוצה של אנשים שנמצאים בור כלכלי שלא משאיר להם הרבה ברירות בחיים ואין להם מה להפסיד (חוץ מאת החיים עצמם).

שני, 20 בספטמבר 2021

עונה שנייה ואחרונה לספין-אוף של “המתים המהלכים” שהוגדר מראש כ”אירוע טלוויזיוני מיוחד” בן שתי עונות. העלילה עוסקת בדור הראשון של שורדים שנולד וגדל בעולם שאחרי פרוץ המגפה. במוקד עומדים צמד אחיות ושני חבריהן שיוצאים למסע מסוכן, בזמן שמבקשי טובתם ורעתם דולקים אחריהם.

דרמת-מתח מסקרנת במיוחד שעלתה בשירות התוכן של אפל טיוי. הסדרה מהווה פריקוול לסרט מיקום מלחמת הכוכבים, רוג אחת , על דמותו של קסיאן אנדור חמש שנים לפני אירועי הסרט ועוקבת אחר מרגל המורדים קסיאן אנדור במהלך השנים המכוננות של המרד. באמזון הפכו את הסרט לסדרה שתציג דמויות וקווי עלילה חדשים. הסדרה תעקוב אחר קבוצה מגוונת של נשים שיצרו קבוצת בייסבול במהלך מלחמת העולם השנייה.

HBO סדרות

רגע אחד, ויק מוודא שלעובדת המין שמסייעת לו להשיג מידע יש כסף לאוכל ומקום לישון בלילה, מאוחר יותר באותו הפרק הוא יורה מטווח אפס בבלש שעשוי להלשין עליו. “המגן” היא סיפורם של אנשים שמרשים לעצמם לכופף את החוק והמוסר; גם כדי להשליט סדר ברחובות – וגם כדי לגרוף עוד דולר לכיס. ויק, אבא לשני ילדים עם אוטיזם ומשכורת של שוטר, היה זקוק לדולר הזה.

אם עדיין לא עשיתם את זה – מוזמנים לצפות כאן בפרק הבכורה של הסדרה. ממש כמו הקולנוע הישראלי שמייצר סרטים נהדרים ואיכותיים, גם במסך הקטן קיבלנו בשנים האחרונות כמה הפקות טלוויזיוניות של סדרות ישראליות משובחות. ריכזנו לכם בכתבה רשימה של סדרות ישראליות (ישנות וחדשות) שפשוט חובה לראות, אם אתם חובבי טלוויזיה סיכוי סביר שראיתם חלק מהסדרות ברשימה ואם איכשהו לא ראיתם אז הגיע הזמן להשלים פערים. סימני השאלה המעטים שהיו לגביה נמחקו כשעלה באפל טי.וי פלוס הרימייק האמריקאי “חשד”, עם אומה תורמן, מה שנשמע כמו חלום של כל הפקה ישראלית. בעונה הראשונה של הסדרה יהיו סה”כ 10 פרקים (נכון לזמן זה שודרו 8 פרקים), היא קיבלה ביקורות נהדרות ודירוג כולל גבוה של 8 באתר דירוג הסדרות IMDb.

החיים עצמם

מלבדם מונה הקאסט המרהיב את מרגו מרטינדייל (“צדק פרטי”, “בוג’ק הורסמן”), קובי סמולדרז (“איך פגשתי את אמא”), ג’ודית לייט (“מי הבוס”), מירה סורבינו, קולין הנקס, בילי אייכנר וקתלין טרנר (ב-29 בספטמבר גם ביס). ארץ נהדרת היא אחת מסדרות הסאטירה המצליחות בישראל, מזה שנים. כל רשימת סדרות ישראליות מומלצות בהחלט חייבת להזכיר אותה, אך כאן נרצה להמליץ דווקא על סדרת בת שלה, הפרלמנט.

דרמת נעורים קומית שהפכה להצלחה מסחררת חוזרת לעונה השלישית שלה וכבר חודשה לעונה רביעית ואחרונה. עלילת הסדרה מציגה את חמשת הימים הראשונים בבית חולים בניו אורלינס, כאשר המטפלים והמטופלים היו המומים לאחר שסופת ההוריקן קתרינה היכתה באזור שלהם. כעת הוא יוצא למסע במטרה לשקם את הממלכה שלו מהמשבר שאליו נקלעה בהיעדרו, במהלכו הוא עושה את דרכו בין עולמות וזמנים שונים כדי לתקן את הטעויות שעשה במהלך קיומו הנצחי, מבקר ידידים ואויבים ותיקים ופוגש ישויות חדשות – קוסמיות ואנושיות כאחד.

הומואים דתיים, זכויות נשים ומשפחת פשע: צפו בקטע מהמחזמר “החבדניקים”

בין היתר מככבות אנט מהנדרו (נינה מ”האמריקנים”) וג’וליה אורמונד (“רוחות של תשוקה”, “מד מן”) (ב-4 באוקטובר גם באמזון פריים וידאו, אם כי משום מה ללא תרגום לעברית). כאמור משום מה רק לאחרונה נתנו צ’אנס לסדרה הזאת והתיישבנו לבינג’ מרתוני של שש העונות שלה, למרבה ההפתעה גילינו אוצר, מדובר בסדרת דרמה מדהימה שתרתק אתכם מול המסך ותגרום לכם לצחוק, לבכות ולהתרגש. אם עדיין לא שמעתם או ראיתם את הסדרה הזאת כדאי לכם להשלים אותה כי מדובר באחת הסדרות המעולות שרצות על המסך הקטן בשנים האחרונות ולפי דעתנו היא לא מקבלת מספיק הערכה. דרמת מדע בדיוני והרפתקאות שעלתה של רשת HBO חוזרת בימים אלה לעונה שנייה. עלילת הסדרה מתרכזת בשני אנדרואידים, אבא ואמא, אשר מופקדים על גידול ילדים אנושיים בכוכב הלכת קפלר-22b לאחר שכדור הארץ נהרס ב”מלחמה הגדולה” בין אתאיסטים לוחמניים למסדר דתי קנאי המכונה “המיתראים”. סדרת מתח חדשה ומומלצת בת 8 פרקים אשר מבוססת על סיפור אמיתי ומטריד במיוחד על רופא מנתח כריזמטי בשם כריסטופר דאנץ’, אשר הואשם בכך שהתעלל בעשרות מטופלים שלו בהם ביצע ניתוחים מורכבים, השאיר אותם עם נכויות שונות וגרם למותם של חלק מהם.

מנחה הסדרה, דודו ארז שהינו גם אחד מיוצרי התוכנית, משתף פעולה עם השחקנים בשלל אירועים מצחיקים, לפעמים מגוחכים, אך תמיד מרתקים. עוד משחקים בסדרה יובל סגל, מירב פלדמן, אילן רוזנפלד ואחרים. התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות. לצד סדרות פורצות דרך כמו פאודה, שעסקו בסכסוך הישראלי פלסטיני, יש גם סדרות ישראליות פורצות דרך לא פחות שעוסקות בקהילה החרדית.

על אהבה, סקס וחיות אחרות: סדרות ריאליטי חדשות בנטפליקס

מילדות דקסטר היה רוצח מקריפ שאביו הצליח לנתב את הנטיות הסדיסטיות שלו לכיוון אלו שראויים לכך – כל חלאת המין האנושי שאוכפי החוק לא הצליחו להרחיק מהחברה. דקסטר, שגדל להיות חוקר זירת פשע, כיכב בסדרה שהייתה הכלאה מרתקת בין סדרת פשע לסדרת משטרה ובכך הבהיר לנו שהגבול שבין גיבור ונבל יותר מטושטש משהיינו רוצים להאמין. “דקסטר” הייתה מזעזעת להפליא והגיעה לשיאים מדממים ומפוארים (אנחנו עדיין מנסים להתאושש מהסוף המזעזע של העונה הרביעית).

משחק הדיונון זו סדרת מתח קוריאנית שנחשבת לסדרה הנצפית ביותר בשירות התוכן של נטפליקס. פרקי הסדרה קצרים יחסית (בסביבות ה-30 דקות לפרק) והם מושלמים בינג’ כיפי במיוחד. הסדרה קיבלה דירוג גבוה של 8.2 באתר IMDb עם מעל 16 אלף גולשים שדירגו אותה. דרמת-מתח-פעולה מבית אמזון פריים וידאו שעושה עיבוד טלוויזיוני חדש לדמותו של ג’ק ריצ’ר, דמות בדיונית של קצין לשעבר במשטרה הצבאית שמופיע בסדרת ספרי מתח של הסופר לי צ’יילד. ג’ק ריצ’ר כבר קיבל גרסה קולנועית מוצלחת במיוחד בכיכובו של השחקן טום קרוז, אך נראה שהגרסה הנוכחית של אמזון פריים נאמנה יותר לתיאור של ריצ’ר מהספרים. הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 7.5 באתר IMDb ודירוג של 89% באתר Rotten Tomatoes.

“רואים ישראלי אחר, מאצ’ו צעיר ואירופאי”: העולם הערבי נדהם מ”פגע וברח”

על הסדרה ‘האמריקאים’ כבר כתבנו בעבר בפוסט של סדרות מומלצות אבל מכיוון שהסדרה הזאת הסתיימה לפני מספר חודשים עם אחת העונות הכי טובות שלה היינו חייבים לכתוב עליה פעם אחרונה. בסדרה מככבים שלום אסייג,עמוס תמם,אורנה פיטוסי,מיה דגן,סאבלימינל ועוד רבים וטובים. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים עדיף שלא נרחיב יותר מדי על עלילת הסדרה. הסדרה קיבלה ציון גבוה במיוחד של 8.5 באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb וכמו כן גם באתר Rotten Tomatoes קיבלה ציון גולשים של 92%.

עד לפני לא הרבה מאוד זמן, HOT הובילה את כל מדדי הסדרות הישראליות האפשריים. כאן 11 לקחה ממנה את הבכורה בענק, אבל אם מישהו רוצה להיזכר באיכויות שזכיינית הטלוויזיה בכבלים יודעת לייצר, “שבאבניקים” היא הדגמה מעולה. יותר משלוש וחצי שנים חלפו בין העונה הראשונה לשנייה (שהסתיימה באוקטובר האחרון), אבל הסדרה לא איבדה גובה ואף עלתה על קודמתה. מכל גל הסדרות שעוסקות בעולם החרדי, “שבאבניקים” עושה את זה עם הכי מעט טקס של אקזוטיקה בישבן ותוך הדגמה נאה כיצד משלבים אותו בישראליות. עלילותיהם של תלמידי הישיבה הפוחזים הן קומדיה נהדרת, ובו זמנית הן גם הדרמה של המתח בין החילוניות הישראלית והחברה החרדית.

הוסף תגובה חדשה

ככה שאם אתם מחפשים את הסדרה בהוט בעברית קוראים לה ‘כלואים’ ואם יש לכם yes תחפשו אותה בשם ‘מאסר’. בתפקידים הראשיים של פמלה וטומי מככבים השחקנים לילי ג’יימס (פמלה אנדרסון) והשחקן סבסטיאן סטן (טומי לי) ולצידם מככבים גם סת’ רוגן ו-ניק אופרמן בתפקיד צמד הפורצים שגנבו והיו אחראיים על הפצת את הקלטת. דרמה ביוגרפית של רשת hulu אשר מציגה את סיפור הקלטת הלוהטת של השחקנית והדוגמנית פמלה אנדרסון ובעלה, טומי לי, המתופף של להקת הרוק ‘מוטלי קרו’. הסדרה מציגה איך הקלטת שהשניים צילמו במהלך ירח הדבש שלהם, נגנבה מביתם והצוכן שלה פורסם באופן מחתרתי באמצעות האינטרנט, דבר שלא היה נפוץ כל כך עד אותו מקרה. הסדרה מציגה איך האירוע הרס את הנישואין של השניים והשפיע על המוניטין והקריירה שלהם.

  • עונה שנייה לקומדיית האנימציה מבית היוצר של כותבי “Bob’s Burgers” על אודות משפחה שמתגוררת באלסקה.
  • הסדרה הישראלית השנייה שנכנסה לרשימה שלנו השנה גם היא מבית כאן 11, מדובר בסדרה הנהדרת ‘מנייאכ’, למי מכם שעדיין לא צפה בה מדובר בדרמת פשע.
  • שפיות שבה לא מטאטאים קונפליקטים וקונטרוברסיות מתחת לשטיח, אלא נותנים ליהונתן גפן לנסח אותם בצורת תסריט.

בסדרה מככבים צוות שחקנים מרשים במיוחד, את התפקיד הראשי של ד”ר דאנץ’ מגלם השחקן ג’ושוע ג’קסון (דוסון קריק) ולצידו מככבים אלק בולדווין, כריסטיאן סלייטר, אנה-סופיה רוב ועוד. מיני-סדרה בריטית בת 3 פרקים ששודרה במקור ב-BBC One בכיכובם של שון בין ו-סטיבן גרהאם. העניינים מתחילים להסתבך כשנייתן מבין שהוא תלוי באינגריד, בת הזוג שלו, בכדי שתמשיך לשלם על השהות במציאות הוירטואלית היקרה ותוך כדי הוא מפתח רגשות לנציגת השירות שלו במציאות המדומה. בנוסף אנחנו מגלים שמישהו מחק לנייתן זיכרונות הקשורים לפרוייקט שלו, ועולים סימני שאלה בנוגע לסיבה האמיתית לתאונה שקרתה לו. סדרה חדשה של רשת Epix האמריקאית בז’אנר של מד”ב, מתח, מיסתורין ואימה. ג’קסון שמבוססת על רומן בעל אותו שם של הסופר וולטר מוסלי.

נדיר להיתקל בסדרה שהפוטנציאל המבוזבז שלה כל כך מקומם כמו “קווין יכול להזד**ן”

סדרת טלוויזיה אמריקאית עטורת שבחים שנוצרה על בסיס הרומן פחמן משודרג משנת 2002 מאת הסופר האנגלי, ריצ’רד ק. השנייה מבין ארבע סדרות ישראליות שנכנסו לרשימת סדרות מומלצות שלנו השנה. אנחנו גילינו את הסדרה לאחרונה והיא מיד נכנסה לנו ללב, עד כדי כך שהרגשנו שזה לא הגיוני שהיא נשארה מחוץ לרשימת סדרות מומלצות שלנו והיינו חייבים לעשות לזה תיקון. סדרת דרמה-קומית שנחשבת בעיני רבים לסדרה הכי טובה שרצה על המסך בשנתיים האחרונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן