סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות עם סקס

סדרות עם סקס

“זה אף פעם, בשום צורה, ובאופן גורף, לא היה לנו בראש”, היא אומרת באינטונציה של “תודה ששאלת את השאלה הטיפשית כבר בהתחלה, כדי שנדע עם מי יש לנו עסק”. הסיפור “מיסטר סקווישי” של דיוויד פוסטר וואלאס הוא אחד הייצוגים המבריקים לשיווק במאה ה-21. הוא מתאר קבוצת מיקוד שהמשתתפים בה מוזמנים למבחן טעימה של עוגייה חדשה, רק כדי לגלות מפי המנחה שהפעם ייחשף בפניהם לא רק המוצר, אלא גם כל המניפולציות השיווקיות שתוכננו עבור פרסומו. מינוי גלובס בדיגיטל נותן לך גישה מלאה לכל התכנים באתר ובאפליקציה.

לפני שאתם נוחרים בבוז ידעני, מדובר בסדרה הבריטית ולא בסדרה האמריקאית העוסקת בחייו של הקומיקאי פיט הולמס. שישה צעירים בני 20 ומשהו עוברים לגור במבנה של בית חולים נטוש בלונדון, שם שכר הדירה נמוך במיוחד (הדיירים מכונים “שומרי נכסים” והמטרה היא למנוע פולשים), והתפרנות היא פחות או יותר המכנה המשותף היחיד ביניהם. לא נלאה אתכם בעלילות החבורה, אבל אל תיתנו למראה הלא מוקפד של הסדרה לתעתע בכם. אתם תתמכרו מהר מאוד לגישה הכאילו בלתי אמצעית לדמויות, ומשם קצרה הדרך לאכזבה מהעובדה שאין עוד עונה. הסדרה, שאחד ממפיקיה הוא הארווי וויינסטין, עלתה סמוך מאוד להתפוצצות פרשת התקיפות המיניות ולכן נקברה די מהר ולא נהנתה מהשבחים שמגיעים לה בזכות.

סדרות סקס ששינו את העולם

תקראו לי שמרנית, אבל לשבת מול הטלוויזיה ולדעת שאימא שלי (שלא לומר אבא שלי, שנמצאים בקצה השני של העיר) רואים את אותה סדרה, גרם לי לקוות שהם לא יתקשרו אלי תוך כדי. היוצרים והשחקנים של “בית הנייר” שילבו כוחות לאחרונה והביאו לנו מתנה חמודה ביותר למסכים. “אליטה” היא סדרה ספרדית המשודרת בנטפליקס החל מ-2018, והיא עוקבת אחר תלמידי תיכון עם חיים פרועים שמסתבכים בעלילת רצח. במקביל הם מתחילים לפלרטט ולהמשך אחד לשני, ואת סצינות סקס אי אפשר באמת לתאר במילים. “Engrenages” – אחת הסדרות הצרפתיות המצליחות ביותר זה עשור וחצי!

חלק ניכר מההצלחה נזקף לזכותם של כוכביה מגי ג’ילנהול וג’יימס פרנקו, המציגים שלל אפיזודות קודרות של אלימות וניצול בעולם הפורנו, ואלה הופכות לעניין שבשגרה כאשר מין נעשה למוצר צריכה לגיטימי על פי חוק. עוד סדרה בריטית מחרמנת, שמצליחה להיות גדושה בסצנות סקס לוהטות הנרקמות באופן אורגני אל תוך הסיפור; הסקס הוא לא מפגע עלילתי, אלא פשוט חלק מהחיים של הדמויות. אם אתם בכל זאת זקוקים לבריף על העלילה, אז במרכזה עומד סמל משטרה, חייל לשעבר הסובל מפוסט טראומה, שנשלח לאבטח את מזכירת הפנים שמייצגת את כל מה שרע בפוליטיקה.

על נטפליקס חרשתם, ה-VOD לא עומד בקצב שלכם ואתם מתחננים בפייסבוק להמלצות בינג’ שיצילו אתכם. הנה סדרות מעולות שראויות לזמן שלכם

לפורטל סקס האיטלקי שלנו אתם מוזמנים לבקר ב lola sesso ופורטלים נוספים יעודכנו בהמשך. השנים חולפות, העולם המודרני מתפתח ותרבות הצפייה שלנו מקבלת טוויסט בעלילה. עם הזמן הגבול הדק בין המילה “פורנו” ל”סדרות טלוויזיה סקסיות” מתחיל להיות מטושטש – וכבר אפשר לראות הבדלים ברורים בין “סקס והעיר הגדולה” לסדרות כמו “חינוך מיני” בנטפליקס. אז בין אם אתם כאן בגלל רוח החרמנות, או סתם בשביל להנות מסיפור אהבה מרגש, החלטנו לכתוב כאן אחת ולתמיד את הרשימה המובחרת ביותר של סדרות סקס לוהטות מכל הזמנים. כמעט עשור אחרי שנפרדנו מדן האמפרי ובלייר וולדורף, “אחת שיודעת” הופכת לחשבון אינסטגרם בו היא חושפת פרטי רכילות סביב כניסתה של זויה, התלמידה החדשה לחייהם של בני העשירים היפים והפרועים של אליטת מנהטן.

כמעט פספסנו את הממתק הזה, מבית היוצרת של טינה פיי, רק בגלל ה”פוסטרים” שליוו אותו בספרייה של נטפליקס. למרות החזות הילדותית, מדובר בקומדיה מוזרה ומשובחת שנגמרת מהר מדי. הפרקים קצרים ומתאימים לארוחת ערב זריזה, אבל קשה להפסיק אחרי פרק אחד. הדרמה הקומית האוסטרלית הזו שוזרת רגעים שיגרמו לכם לצחוק בקול (הניגון המובחן בדיבור של ג’וש תורם לזה לא מעט) עם כיווצי לב בצורה שלא דומה למה שקורה בסדרות שעוסקות בגילאים האלו, מה שמאפשר צפיית בינג’ מרוממת נפש.

סקס בין גזעי

גם אם חשבתם שסדרות מצוירות כבר מזמן לא תופסות אתכם כדאי שתציצו ב”סטיבן יוניברס”. הסדרה בת חמש העונות כוללת פרקים קצרים של עשר דקות, ואף שהיא מיועדת בהגדרה לילדים היא מצליחה לרגש ולהסעיר בצורה שלא תבייש פרקים של “משחקי הכס”. קחו את מי שנבחרה לא מזמן לאישה הכי לוהטת בעולם (מילה קוניס) צרפו אליה את אחד הכוכבים הכי גדולים היום באמריקה (ג’סטין טימברלייק), ותנו לשניהם לשחק זוג ידידים שבטוחים שלהכניס סקס אל תוך מערכת היחסים שלהם הוא לא עניין שיפגע להם בידידות. כנראה שכן – מה שבטוח הוא שקיבלנו את אחת הסצנות הכי הטובות של השנים האחרונות, עם מין אוראלי הדדי (תחת שמיכות כמובן) ומיד לאחר מכן, אקט מלא תשוקה מתפרצת, כמו שרק אהבה, שהיא הכל חוץ מאפלטונית, יכולה לספק. ועם זאת, משחקי הכס היא בכל זאת סדרה מסעירה, ולו בשל העובדה שתקופת ימי הביניים נראית כל כך פשוטה מבחינה יצרית.

הסקסולוגית ג’איה מתמקדת באנטומיה האינטימית של אריקה. שנדרה מנסה טיפול גוף סקסולוגי בהנחיית המאמנת דארשנה אווילה. השחקנית זוכת האוסקר גווינת’ פאלטרו בוחנת לעומק את הרעיון המורכב של בריאות ארוטית.

מילפית שמנה בסקס אינטימי עם הטכנאי מזגנים

הרבה לפני זה, ב-1994 ליתר דיוק, היא כיכבה בסרט הזה לצד מייקל דאגלס, וסיפקה את הסצנה הזו שמערבבת בין קנאה, ביזנס, פלז’ר וכל מה שרק אפשר עוד לדחוף אל תוך סקס משרדי לוהט. כדי לא לספק לכם יותר מדי ספויילרים במידה ועוד לא צפיתם בסרט, אנחנו יכולים להבטיח לכם שזו לא הפעם היחידה שמור נפרדת מהרסן ומאבדת שליטה. כל אלה יכלו להיות הדברים הראשונים שהיו עולים לכם בראש כשהייתם חושבים על “סקס והעיר הגדולה”, אבל אז לוהקה קים קטרל (סמנתה ג’ונס) ושינתה את פני הטלוויזיה.

  • יחד הם פותחים מרפאה סודית לטיפול באנשים שהמערכת המסודרת נטשה.
  • אם נהיה הוגנים, יש בעיה לא קטנה בלהגדיר את משחקי הכס כסדרה סקסית.
  • הסדרה המפתיעה מלווה את פרייר סביב העולם במרדפו אחרי הז’אנר התיירותי הנקרא “תיירות אפלה”, שבו האטרקציות הן צפייה בגירוש שדים, ביקור במוזיאון לזכרם של רוצחים סדרתיים ובילוי ערב באחוזה של ערפדים אמיתיים.
  • אני מעוניין/ת מיוזמתי המלאה, לצפות בחומרים הכוללים באתר ואני עושה זאת מתוך בחירה ולהנאתי האישית.
  • קחו למשל את ״אפיזודס״, פצצת השנינות הממש לא מנומסת שעשתה חסד עם מאט לבלנק אחרי ״ג׳ואי״ המחרידה, ותקבלו את הממלכה הקסומה במיטבה.

לסדרה יש 4 עונות קצרות והיא לא תתחדש – אל תגידו שלא הזהרנו. אין דבר כמוה בטלוויזיה כרגע והיא מתאימה במיוחד למצבי תודעה משופרים. נוסף לתחושת הפיל גוד הכללית שהיא משרה, היא מתמודדת בצורה יוצאת דופן עם נושאים כגון מגדר, פוסט טראומה וגזע. מדובר באחת הפנינים הנדירות שהפיקה קרטון נטוורק, והראשונה ברשת שנוצרה בידי אישה.

כמה פרקים יש בסדרה “הסולטן”, ואיפה צופים בהם? כל התשובות

גולת הכותרת של תוכניות ה-WTF מבית היוצר של ערוץ 4 הבריטי והמהוגן לכ-או-רה. מדובר בריאליטי מזן השידוכים, שעושה הפוך על הפוך ומתחיל את ההיכרות בין הרווקים איפה שהיא בדרך כלל מסתיימת – בעירום פרונטלי. בכל פרק ניצבים רווק או רווקה כשמולם 6 פרטנרים אופציונליים ועירומים לחלוטין, מתוכם הם צריכים לבחור את הדייט שלהם. בהתחלה, חושפים רק את החלק התחתון של המועמדים (מפשעות), אחר כך את האמצעי (בובז), ולבסוף – את הפנים והקול, כשבכל שלב כזה על הרווק לנפות מתמודד אחד מהחבורה העליזה שמולו. לאחר מות בעלה, עקרת הבית היפהפייה ננסי בוטווין מחליטה לחיות על הקצה ומתגלגלת אל תוך עולם של סחר לא חוקי בקאנביס.

כורש מתואר פה כדמות הרבה פחות דמונית ומטורללת מהצפוי, והצפייה תותיר אתכם פעורי פה דווקא לגבי התנהלות הממשל האמריקאי ופחות בגלל האני מאמין של חברי הכת. אריקה ודיימון עושים שיעורי בית ונעזרים באומנות כדי לשלב את התרשים האנרגטי, החושני והקינקי בסקס – ולחוות אורגזמה מסוג חדש לגמרי. אמנם דרמת בית חולים לא תמצאו כאן אבל אין ספק ששון מקנמרה וכריסטיאן טרוי ריפאו את האיבר המושך ביותר בגוף האדם – הליבידו. במטבח, על הרצפה, במקלחת, בשירותים של הבר ושל המועדון, במקלחות של מכון הכושר והרשימה עוד ארוכה – כשזה מגיע לסצנות סקס נועזות ובוטות בשלל לוקיישנים לא צפויים, “הכי גאים שיש” עוקפת את כל הסדרות האחרות בסיבוב.

סרט סקס חינם

ואם כבר דברים שרלוונטיים לחיינו, במובן הזה שהם בריחה מוחלטת מהם – חיי מין של נערות הקולג’! התקופה שנחשבת לפרועה ביותר במחזור החיים של היצור מהזן האמריקאי, עכשיו בסדרה, שעוסקת בהכל חוץ מלימודים. אם בתרבות האמריקאית מסיבות האחווה של הבחורים הפכו מיתיות, הסדרה הזו מרימה דווקא למעונות הנשים ולמסיבות הבלתי נגמרות שלהן.

רבים מצעירי הקאסט המצוין – בהם צ’רלי מרפי (“כנופיית ברמינגהם”) ובארי קיוגן (“דנקרק”) – זכו כאן להזנקת קריירה. עם זאת העובדה שהסדרה הפכה ללהיט ענקי לא מנעה החלטות תסריט אכזריות. יחד הם פותחים מרפאה סודית לטיפול באנשים שהמערכת המסודרת נטשה. זהו תקציר הסדרה הנורבגית המוצלחת, אך למעשה האספקט של דרמה רפואית פרוצדורלית הוא משני לחלוטין בסיפור מתח מלחיץ ומלא תפניות.

איש עסקים מחרמן את בתו החורגת בזמן שבת זוגו בעבודה

למחרת בבוקר אמא שלו מנסה להתאבד, והוא מחליט לעזוב את הדירה כדי להיות איתה. היוצר שלה, טרנס נאנס, קיבל את ההזדמנות להפוך מבמאי של סרטי אינדי נוגים ליוצר טלוויזיה פוליטי ובועט. חוץ מהשם המעולה, לסדרה יש גרוב מאוד יחודי והיא מזכירה קולנוע אוונגרדי שנדמה שנעלם מהעולם. הסדרה המפתיעה מלווה את פרייר סביב העולם במרדפו אחרי הז’אנר התיירותי הנקרא “תיירות אפלה”, שבו האטרקציות הן צפייה בגירוש שדים, ביקור במוזיאון לזכרם של רוצחים סדרתיים ובילוי ערב באחוזה של ערפדים אמיתיים.

כבר משמה ברור כי “ניפ/טאק” סוגדת לכל מה שנוטף ממנו סקס ומוכנה לחבק, שלא לומר להפשיט, ללטף ולגפף כל מוזרות מינית שאתם יכולים לעלות על דעתכם. מיטת הכירורגיה הפלסטית במרפאת מקנמרה/ טרוי פרושה לרווחה ואזמל המנתחים נטוי ומוכן לספק את הפנטזיות הסודיות של כולם. ואם כל זה עדיין לא מגרד לכם את בלוטות הסקס, אז נא לא לשכוח שמדובר בסדרה פשוט מעולה. מארק וולברג, פצצת מין לא קטנה בעצמו, יצר סדרה שנונה, מודעת לעצמה וצוחקת על עצמה, כזאת שמתנהלת בעולם מטורלל – מצד אחד בזה לו ומצד שני תוקעת ניבים בצווארו ומגרגרת בהנאה. וזה מבלי שאמרנו מילה על ארי גולד, הפה ג’ורה הכי סקסי בדאון טאון אל.איי. אם נהיה הוגנים, יש בעיה לא קטנה בלהגדיר את משחקי הכס כסדרה סקסית.

סקס ישראלי

בשנות ה-90′ חברת HBO הפתיעה לטובה עם כותרת מרעננת וקלילה, המתרכזת בריי, אבא גרוש בשנות ה-40 לחייו שמאמן קבוצת בייסבול בתיכון. ריי מוצא את עצמו בסיטואציה מוזרה בה הוא מתחיל לעסוק בשירותי מין עד הבית, ובמקביל – מתאהב שוב באישתו לשעבר. מה היה קורה לו על ערוץ החיים הטובים היו משתלטים חנונים בעלי חיבה לצד האפל של העולם? ובכן, התשובה לשאלה הזאת כבר צולמה, נערכה ונדחסה לשמונה פרקים בכיכובו של העיתונאי הניו זילנדי דיוויד פרייר. עוקצנותה והאקטואליות של הסדרה הולכות וגוברות ככל שהפרקים מתקדמים, ולעתים ההתייחסויות למחזות של שייקספיר ולאירועים בני זמנו נראות כאילו נשלפו היישר מכותרות העיתונים של היום. בן אלטון נתפס כמחזאי־תסריטאי שאיבד את דרכו – לאחר יצירות קומיות משפיעות, בראשן “הפתן השחור”, הוא היה עסוק בעיקר בסדרות כושלות שהואשמו, די בצדק, בזחיחות ושטחיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן