סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות נוער מומלצות

סדרות נוער מומלצות

מהנקודה הזאת הבנות מתחילות לחקור את העניין הלא פשוט הזה ומסתבכות בשלל תעלומות. זה אולי נשמע כמו תסריט של סרט אימה לייט, סטייל “אני יודע מה עשית בקיץ האחרון”, אבל האמת רחוקה מכך. יש סיבה ש”שקרניות קטנות” היא אחת הסדרות המצליחות בעולם, והעונה השישית, שעלתה ממש לאחרונה, היא רחוקה מלהיות האחרונה. חשוב שתדעו שאף פעם לא מאוחר מדי להצטרף ואתם מוזמנים לשאול את יותר משני המיליון העוקבים של עמוד הסדרה באינסטגרם ובטוויטר. אז יאללה תצטרפו לשקרניות הממכרות ותתחילו לצייץ על אירועי סוף הפרק.

מיני-סדרת דרמה מבית HBO עם צוות שחקנים מרשים שכולל את ניקול קידמן, יו גרנט, דונלד סאת’רלנד ועוד. בעונה הראשונה של הסדרה אנחנו פוגשים בחורה בשם אלינור שלסטרופ (קריסטן בל) שמגלה שהיא נפטרה וכעת נמצאת היא נמצאת בעולם הבא. רגע לפני שהם מקבלים את ההודעה שקיבלו את ההצגה, הם עוברים פרידה קשה, שאחריה הם נאלצים לעבוד יחד לצד שחקנים מפונקים עם אגו מנופח שרק מסבכים את העניינים. בין השחקנים בסדרה משתתפים אגם רודברג, איתי תורג’מן, נועה קולר, ארז דריגס ועוד.

הסדרות המומלצות לאוגוסט 2022

מסוחרי סמים, אהבות נכזבות ועד בחינתה של חברות איתנה, סדרת הנעורים הזו לא תאפשר לכם להשאר אדישים לאורך זמן רב.

מארק מלא ברגשות אשם על הפשע שביצע והוא מתקשה להתרגל לחיים החדשים שלו בכלא. הזה הן נאלצות לשרוד בתנאים קשים מנשוא שמביאים אותן למצב של קניבליזם. ציר הזמן השני מתרחש בשנת 2021, שנים רבות לאחר שחולצו, השדים מאותה תקופה על האי ממשיכים לרדוף אותן. הסדרה קיבלה ציון של 8 באתר IMDb וכדאי לכם להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם, אם לא עשיתם את זה עד עכשיו (זמין לצפייה באמזון פריים וידאו).

yes REAL

קליי חוזר מבית הספר יום אחד ומוצא ארגז עם 7 קלטות שהוקלטו על ידי האנה לפני התאבדותה. הקלטות מגלות כיצד האנה השתמשה בהן בתור יומן וידאו רגשי, ומפרטות על הסיבות שבגללן בחרה לסיים את חייה. לאחר מלחמת עולם גרעינית, המשימה לשרוד הייתה המטרה היחידה. בני האדם נשלחו לחלל במעבורות, שמטרתן הייתה לשמור על חייהם במשך 100 שנים עד שכדור הארץ יתפרק סופית. עלילת הסדרה מתקשרת לעולם המשותף שלה עם התוכנית “הרפתקאותיה המצמררות של סברינה”, שפורסמה בפלטפורמת הנטפליקס באוקטובר 2018.

הטריילר שיצא לאחרונה מבטיח שפע של אקשן – הן מבחינה אתלטית והן מבחינה סאפית. עלילת הסדרה מגוללת את סיפורו של ‘חלום’ (טום סטארידג’), יצור רב עוצמה שמוחזק בשבי במשך 105 שנים, בעקבות סדרת אירועים הוא מצליח להימלט מהכלא שלו. העונה הראשונה של הדרמה הטלוויזיונית כוללת 13 פרקים הסובבים סביב תלמיד תיכון בשם קליי ג’נסן, והחברה שלו האנה בייקר, ששמה קץ לחייה ב-13 במרץ 2017. יכול להיות שזה באמת היה המצב פעם, בתקופת הטלנובלות, אך למען האמת, בשנים האחרונות קטגורייה זו לקחה תפנית קלה, והצצה קטנה בין השורות אולי תוכיח לנו כמה מהנה זה לצפות בסדרות מהסוג הזה בכל גיל שהוא. אבל זה יכול להיות קשה למצוא משפחה – מופעים ידידותיים מראים שהורים וילדים יכולים באמת להיפגש וליהנות ביחד.

סדרות לילדים בגיל 6-8

אז הצטרפו למסע של חבורת הגולשים בניסיון להציל את החוף שלהם. סדרת דרמת-מתח בכיכובו של השחקןג’ייסון בייטמן שיהיה מוכר לחלק מכם מסדרת הקומדיה “משפחה בהפרעה”. מדובר בדרמת-פשע איטלקית, העונה הראשונה שלה עלתה לשידור במקור בשנת 2014.

סדרת האנימציה הזו הופקה בקייפטאון שבדרום אפריקה, ומציגה נקודת מבט חדשה כלפי הז’אנר הקלאסי. היא מספרת את סיפורן של ארבע נערות המתגוררות בלוסקה הניאו-עתידנית שבזמביה, שם הן מגויסות על ידי סוכן חשאי בדימוס שעדיין מחויב להציל את העולם. הסדרה עוסקת בסיפורן של שלוש אחיות (אורית, נטלי ומור) שההורים שלהן החליטו יום אחד שהם עוזבים את הארץ. כל אחת מהאחיות נמצאת בשלב אחר בחיים שלה והסדרה בעצם מתארת את הקשיים והתהפוכות בחייה של כל אחת מהן. בעקבות פציעה של מפקדת המחלקה האהובה סאלי (תימור כהן), נועה מקבלת לידיה את הפיקוד על מחזור טירוניות מאתגר שהגיע לבסיס, מדובר בחיילות עם בעיות משמעת ותיקי ת”ש רציניים שמתקשות לקבל את חוקי הבסיס והסמכות של המפקדות שלהן. העלילה מתכתבת עם פרשת פיטורי המורה אדם ורטה מתיכון בקריית טבעון שפוטר מעבודתו לאחר שתלמידתו התלוננה על כך שהביע דעות פוליטיות במהלך השיעור.

סדרת הנוער הכי טובה עד היום

הסדרה מספרת על מאי, ילדה עירונית בת 14 שעוברת מהעיר תל אביב למצפה בצפון הארץ. יום אחד היא מוצאת כלב רועים משוטט, שמצליח להפיג את בדידותה. היא מאמצת את הכלב אלא שאז היא פוגשת בשימי- ילד בן גילה שטוען שהכלב הוא בעצם שלו. הם מגיעים להסכמה בנוגע למשמורת משותפת על הכלב אלא שאז הכלב נעלם והעניינים מסתבכים.

הדרמה בת 4 העונות של מישל אשפורד מבוססת על סיפורם האמיתי של וויליאם מאסטרס ווירג’יניה ג’ונסון, שני חוקרים אמריקאים שהתפרסמו בשנות החמישים במחקרם יוצא הדופן בנושא מיניות האדם. האופי הפיזי של מחקרם עורר זעזוע בקרב הסביבה האקדמית, והשניים נחשבו בעיניי רבים לסוטים ומוקצים. סצנות גרפיות במיוחד של המשתתפים בניסוי, ביניהם ג’ונסון ומאסטרס עצמם, יגלו גם לצופה הליברלית ביותר שאולי, בכל זאת, היא קצת שמרנית. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס זאת אופציה נהדרת עבורכם. שתי העונות של הסדרה קיבלו ביקורות נהדרות וציון ממוצע של 8.3 באתר IMDb.

קטגוריה:סדרות נעורים אמריקאיות

וגם, הוא גדל עם שלוש אימהות מאמצות, שגם הן בעלות כוחות, וביחד הם נלחמים ב”רעים”. לא רק סדרות אקשן מעולות נכללות ברשימה נבחרת של סדרות ישראליות מעולות. בין הסדרות הקומיות המוצלחות של השנים האחרונות ניתן למצוא למשל את השוטר הטוב, בכיכובו של הקומיקאי המוכר (בין היתר מארץ נהדרת) – יובל סמו. לצד יובל סמו, מככבים בסדרה שלל שחקנים וותיקים ומוערכים כמו ליאורה ריבלין, משה איבגי, יגאל עדיקא, גיא לואל ואחרים.

  • ציון הסדרה באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb עומד נכון לזמן זה על 8.1 .
  • לסדרה כבר שוחררו 3 עונות, ובהמשך מתוכננת לצאת העונה הרביעית.
  • הסדרה מגוללת את סיפורה של גרייס פרייזר (ניקול קידמן) שחיה כביכול “חיים מושלמים”, היא מצליחה בתחום העיסוק שלה, עומדת להוציא לאור ספר הראשון, יש לה בעל אוהב ומסור וילד שלומד בבית ספר פרטי ויוקרתי.

בסדרה נמצאים מיטב הכוכבים של ארץ נהדרת, והיא מבוססת על פינה מתוך התוכנית הסאטירית שהורחבה לסדרה בפני עצמה. בין היתר, מככבים בסדרה שאולי (המגולם על ידי אסי כהן, שגם השתתף בכתיבה) וחבריו. בין שחקני הסדרה שמות אהובים כמו מאור כהן, מריאנו אידלמן, יובל סמו ואחרים. מנחה הסדרה, דודו ארז שהינו גם אחד מיוצרי התוכנית, משתף פעולה עם השחקנים בשלל אירועים מצחיקים, לפעמים מגוחכים, אך תמיד מרתקים. עוד משחקים בסדרה יובל סגל, מירב פלדמן, אילן רוזנפלד ואחרים. התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות.

מישהו יכול לשלוח לי קישור לסדרה חוף האקסים רצוי עונה 2? תודה

לכל מי שחיפש למלא את המסך בשילוב הנהדר של דרמה ואקשן, ועוד בספרדית, חשבנו שאולי הפעם תהיו מעוניינים לשמוע על סדרה נוספת חוץ מ”בית הנייר”. לסדרה 2 עונות בלבד, והשמועות אומרות שהעונה השלישית כבר בדרך אלינו עם פרקים חדשים ומפתיעים. כיום סדרות נוער מדברות לכל הגילאים, ובין אם אנחנו רוצים לצפות בהן בשעות הפנויות שלנו לבד, עם החברים, המשפחה או בני/בנות הזוג, המון סדרות נוער מבטיחות הנאה בלתי מוגבלת. כמובן שהפן החינוכי הוא לא השחקן היחיד במגרש, וחשוב שסדרת נוער לילדים כזו או אחרת, תהיה גם עניינית, מצחיקה ומלמדת. כזו שכיף לראות, ובמקביל תספק ערך מוסף של תוכן עם משמעות. הנוער בעידן המודרני מעביר שעות רבות מול המסך, ולכן חשוב לתת לילדים אפשרות לצפייה ישירה בסדרות עם תוכן איכותי וחברותי.

  • בחלק השני אנו מספרים אילו מופעי PBS הם השימושיים ביותר לילדים גדולים יותר.
  • העניינים תופסים כיוון עגום כשמתגלה לקרטל שהשותף של מרטי גונב מהם כסף.
  • בסדרה מככבים דינה סנדרסון בתפקיד אלה נוימן, שיחסיה עם אביה הם מוקד הסדרה.

טוני ממשיך להתאבל על אשתו, אבל כזכור, בסוף העונה הקודמת טוני איבד אדם נוסף שקרוב לליבו – את אבא שלו ריי. בהתאם, העונה השלישית תתמקד בהתמודדות של טוני עם נטל האבל הכפול. אבל הסדרה החדשה והמסקרנת של נטפליקס מבוססת בכלל על פודקאסט.

פשע באדינבורו // Crime

אם מתחשק לכם סדרה ישראלית עם קצת אקשן ומתח אתם לגמרי הולכים ליהנות מהסדרה הזאת. דרמה-פסיכולוגית חזקה על קבוצת תמיכה אלטרנטיבית לאנשים שחוו התעללות ברשת, בין אם הופצו תמונות או סרטונים שלהם, חוו חרם או שהם נתפסו במצלמה עושים משהו מבזה והפכו להיות ‘הישראלי המכוער’ התורן. בסדרה מככבים צחי הלוי, אלי פיניש, מאור שוויצר, נתן דטנר, אורי גבריאל, דני שטג, שני כהן ועוד. חברת נטפליקס כבר מזמן תפסה את מקום הכבלים בבתים של רבים מאיתנו ולא בכדי.

סדרת דרמה של נטפליקס שעוסקת בנושא חשוב של התמודדות עם צורות שונות של אלימות בתוך המשפחה. במהלך המשפט שלו ניתנת ללוקי האפשרות להימחק מהקיום בגלל היותו “משתנה בזמן”, או לעזור לתקן את ציר הזמן ולעצור איום גדול יותר. בסופו של דבר, לוקי נלכד במותחן פשע משלו בעודו עובר בין צירי זמן שונים ומשפיע על ההיסטוריה האנושית. המשתתפים במשחק צריכים לשרוד שישיה משחקי ילדים קטלניים, לאחר שישה משחקים ישאר מנצח אחד אשר יזכה בסכום אסטרונומי של כסף. העניינים מתחילים להסתבך כשנייתן מבין שהוא תלוי באינגריד, בת הזוג שלו, בכדי שתמשיך לשלם על השהות במציאות הוירטואלית היקרה ותוך כדי הוא מפתח רגשות לנציגת השירות שלו במציאות המדומה.

מלכודת הספר הלבן \ קללות קדמוניות ספר שני

בספר מתכונים מיוחד, סיכמתי חודש שלם של מתכונים, 5 לשבוע, וגם צירפתי לכל שבוע את רשימת הקניות השבועית שלו לפי למתכונים. אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים אנחנו מעדיפים לא לפרט יותר מדי. בשנת 2018, 26 שנה אחרי אותם אירועים, אחיו של קריין ואביהם המנוכר, יו, התאחדו שוב לאחר שהכה עליהם שוב אסון, אשר אילץ אותם להתעמת עם השדים הפנימיים שלהם מילדותם המשותפת תוך התאבלות על אבדותיהם. החלום הזה גורם לה להסתבך עם וילאנל (ג’ודי קומר) רוצחת שכירה מסוכנת מאוד. איב (סנדרה או, “האנטומיה של גריי“) מתוסכלת ומשועממת בעבודה המשרדית שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן