סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות נוער ישראליות

סדרות נוער ישראליות

עוד משחקים בסדרה יובל סגל, מירב פלדמן, אילן רוזנפלד ואחרים. התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות. לצד סדרות פורצות דרך כמו פאודה, שעסקו בסכסוך הישראלי פלסטיני, יש גם סדרות ישראליות פורצות דרך לא פחות שעוסקות בקהילה החרדית. הסדרה ‘שטיסל’, בכיכוב השחקן הוותיק דוב גליקמן (מכוכבי זהו זה המיתולוגית) שברה שיאי צפייה.

כאמור, הילדים של רבים מאיתנו צופים לא מעט בתכניות הללו. למרות שהן מיועדות לילדים ובני נוער, עדיין מומלץ לנו ההורים להכיר את התוכן שלהן. רצוי אפילו יותר להכיר אותן יותר לעמוק ולתווך בין הדברים שהם רואים למציאות. זה לא סוד שהילדים שלנו מבלים לא מעט שעות מול הטלוויזיה (כשהם לא על המחשב).

סדרות מקור ישראליות yes

ריכזנו לכם בכתבה רשימה של סדרות ישראליות (ישנות וחדשות) שפשוט חובה לראות, אם אתם חובבי טלוויזיה סיכוי סביר שראיתם חלק מהסדרות ברשימה ואם איכשהו לא ראיתם אז הגיע הזמן להשלים פערים. מיכאל כתבו את הסיטקום הישראלי הראשון (1983־1986), שנברא בצלמן של סדרות אמריקאיות (כולל צחוקים מוקלטים) והפך מיד לקלאסיקה מקומית. הסדרה זכתה לאינספור שידורים חוזרים מאז ועד היום, ומשפטי מפתח מתוכה – “מצחיק מאוד!”, “למה לא מספרים לי שום דבר בבית הזה?” – נחקקו בתודעה הציבורית.

בין הסדרות הקומיות המוצלחות של השנים האחרונות ניתן למצוא למשל את השוטר הטוב, בכיכובו של הקומיקאי המוכר (בין היתר מארץ נהדרת) – יובל סמו. לצד יובל סמו, מככבים בסדרה שלל שחקנים וותיקים ומוערכים כמו ליאורה ריבלין, משה איבגי, יגאל עדיקא, גיא לואל ואחרים. הדמויות המצחיקות של הסדרה מעוררות הזדהות עם דמויות אמיתיות שכולנו נתקלים בהם בכל פעם שאנחנו מבקרים בסופרמרקט הקרוב לביתנו.

סדרות ילדים ונוער ישראליות נהדרות לצפייה ישירה

ב”פאודה” מפקד צוות מסתערבים ואנשיו מנסים ללכוד את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, והמרדף גובה מהם מחיר פיזי ונפשי. ואכן, הסדרה שיצרו העיתונאי אבי יששכרוף והשחקן ליאור רז, שכתב לעצמו תפקיד ראשי, רוקמת במיומנות עלילת מתח אפקטיבית שנתמכת בבימוי הסוחף של אסף ברנשטיין. קישון פוגש את “כן אדוני השר” בקומדיה שנראתה לנו מוקצנת כששודרה, והיום נראית נאיבית עם השחיתויות הקטנות והמשעשעות שלה. בדיעבד, “פולישוק” נדמית כמי שבישרה את אובדן הדרך של הדמוקרטיה הישראלית.

מתאימה לילדים גדולים ולנוער, היא עוסקת בילדים המגיעים למחנה קיץ הנקרא “גאליס”, ומשתתפים בה שחקים מוכרים כמו אליאנה תדהר, תובל שפיר, דנה פרידר, גיא זוארץ, שירן סנדל ועוד. הסדרה בבימויו של עודד רז זכתה בפרסים רבים, ביניהם פרס סדרת השנה בטקס נבחרי הילדים. הסדרה רצה בהצלחה במשך שניים, שודרה ב-2014 עד 2015 ובשלב זה לא צפויות עונות נוספות.

סדרות ותוכניות: טלנובלות – נוער וילדים

כדי ללמוד איך עושים את זה נסע הבמאי יצחק שאולי לארצות הברית, נכח סט הצילומים של “שלושה בדירה אחת” והצליח להתאים את שיטת העבודה לתנאים המקומיים. חודשיים בלבד בילתה “אהבה זה כואב” על מסכינו, בסך הכל תשעה פרקים, והם הקנו לה מקום של כבוד בקאנון הטלוויזיוני הישראלי. כי בדומה ל”פלורנטין” גם “אהבה זה כואב” תפסה רגע בזמן, לקחה משהו מהצייטגייסט וקיפסלה אותו אל תוך עונת טלוויזיה מושלמת. “מה יש לכם כל כך נגד ערבים, הרי אתם בעצמכם ערבים”, מטיחה דנה (דנה מודן) במשפחתו של בן זוגה, אורן (אסי כהן). מה שנתפס אז כפצצת אמת מהפכנית נראה היום כעוד מאמץ של אשכנזייה מתנשאת לגזול מאחרים את זכותם להגדרה עצמית.

דרמת פשע של Yes בבימוי של גיא בלילה ושי כנות, בכיכובם של עמיר בניון, דנה פריד, מאור לוי, ישי ללוש, אגם אוזלבו ועוד. קבוצת צעירים מחליטים לעשות כסף באמצעות סחר בסמים שגנבו. הם מפעילים תחנת מכירה בשכונה שעיקר הלקוחות שלהם הם סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון. אך ההצלחה של הצעירים תופסת את העין של כנופיות פשע מקומיות בעיר והדבר מסבך אותם במאבקי עולם תחתון.

סדרות ותוכניות: קומדיה – סדרות ישראליות

אבל הרובד הנוסף של הפיוט מושג דווקא בסצנות צדדיות, כמו זו שבה שטיסל נכנס לחנות פרחים. הן אינן מקדמות את העלילה, אך מאיירות בתשומת לב פינות נסתרות בנפשותיהן של הדמויות. בעולם שבו פשוט יש קומדיות, “האחיות המוצלחות שלי” היא מצחיקה וכיפית, קלילה ובו זמנית רגישה.

בין אזעקה לאזעקה המשפחה יושבת מול המרקע, צופה בהפצצות האמריקאיות על בגדד, וסבתא מנסה לזהות מהצילומים את בית ילדותה בהתרגשות רבה. יחד הם יצרו סדרה שגם היא עוסקת בפיצול זהויות – רגל פה רגל שם – הרצון להיות בישראל משולב עם הרצון להצליח בגדול. הערכים של המשפחה מול הערכים של העולם החדש והמופלא של הקפיטליזם בשנות השיא שלו, שנות ה־90. הזהות המזרחית מול הזהות הישראלית שנכפתה על בני המשפחה.

שישו ושמחו | פרק 11 – ימות המשיח

הסדרה שודרה ביותר מ-185 מדינות, ביניהן ישראל, וזו אחת הסדרות האהובות והפופולריות ביותר בקרב ילדים קטנים, בעיקר ילדי הגן והכיתות הנמוכות. הפרקים קצרים ונמשכים כעשר דקות בלבד, וילדים אוהבים לצפות בעלילות המקוריות של תומס הקטר וחבריו, אפשר לתכנן בינג’ והילדים ישמחו לבלות זמן רב מול המסך עם תומס והחברים. סדרת דרמה ישראלית העוסקת בנעורים ומתאימה מאוד לנוער, הסדרה שודרה בטלוויזיה (ערוץ הילדים) בין השנים 2014 ועד 2016, יש שתי עונות, בעונה הראשונה יש 50 פרקים ובעונה השנייה 54 פרקים. העלילה מתמקדת בחוף הים הנקרא צ’ילי, ובסיפור של חבורת בני נוער שאוהבת לגלוש בים. החבורה מתמודדת עם קשיים רבים במהלך הסדרה מאחר והחוף האהוב עליהם מיועד לסגירה, החבורה מפיקה סרט תיעודי על החוף ומצילה את מועדון הגלישה שלהם בעזרת מפגינים.

  • אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
  • כעת תוכלו להוסיף בקלות ובמהירות את אנשי הקשר מחשבון המייל שלכם (כמו וואלה, ג”ימייל ועוד..), או להזין ידנית באופן חד פעמי את כתובות המייל שאתם רוצים לשמור.
  • לצד ניסיונות השיקום של בית הספר נוצרות מערכות יחסים בין הדמויות וגם כמה סיפורים אהבה, שבהם משולבים שירים שונים שיכניסו מוזיקה וקצב לחיים של הילדים שלכם.

במקום לשבור את הראש איך להסביר על ילדיכם על אהבה – פשוט תנו להם לצבוע אחד או יותר מ-20 דפי הצביעה הרומנטיים הבאים שיחממו את ליבם… מה עושים כאשר הילדים שלכם מתחילים להכריז שאף אחד לא אוהב אותם? רצוי לפעול על פי השלבים הבאים שיסייעו להם להתמודד ולהתפתח בדרך הנכונה. בסדרה המקורית השתתפו השחקנים אסף הרץ, ליהי קורנובסקי, עומר גולדמן, תותי ניניו, יוסי מרשק, עירית קפלן, נטלי עטיה ניר חלפון, ליאנה עיון, טום יפת, אשרת אינגשט, דורין קריו ועוד. נחמד לדעת שכספי הציבור שלנו הולכים להפקות כאלה מצויינות כאלה. אם מתחשק לכם סדרה ישראלית עם קצת אקשן ומתח אתם לגמרי הולכים ליהנות מהסדרה הזאת.

הכוכב הבא 2022 פרק 2

דרמת-מתח ישראלית בכיכובם של מגי אזרזר, אנחל בונני, אניה בוקשטיין, ישי גולן ועוד. העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה ישראלים המוצאים עצמם יום בהיר אחד במרכזה של פרשיית ריגול. הם קמים בבוקר ומגלים כי שמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”.

סדרה של כאן 11 שהיא בגדר חובה עבור חובבי נוסטלגיה והיסטוריה של ישראל. בניגוד לסדרות דוקומנטריות שהחלק המרכזי בהן הוא האירוע ההיסטורי עצמו, כאן האירוע ההיסטורי הוא רק התפאורה. הסדרה אמנם נוגעת באירועים חשובים של המדינה, אך היא מתמקדת יותר בסיפורים הקטנים והכמעט נשכחים שהיו באותה תקופה לצד אותם אירועים היסטוריים. דרמה קומית שמציגה לנו את חייהם של שלושה צעירים שנמצאים על הספקטרום האוטיסטי, שחיים יחד בדירת דיור מוגן בעיר רמת גן, הם מנסים להשתלב ומתמודדים עם העולם מחוץ לדירה בדרכים שלהם.

הכוכב הבא 2022 פרק 4

רק מערכוני הבובות נלקחו מהתוכנית האמריקאית ודובבו לעברית, אך זה לא גרע בדבר מהקסם של אריק ובנץ, שדורות רבים גדלו ויגדלו על הצחוק שהם ושאר “דיירי הרחוב” הביאו לחיינו. ברשימת ההשמעה הבאה תוכלו למצוא כמעט את כל פרקי העונה הראשונה של הסדרה ששודרו במקור החל משנת 1983, ויכולים להעסיק ילדים קטנים עד היום. סדרה מצוינת לילדים בכל הגילים, זו סדרה המעשירה את עולמם של הילדים ולוקחת אותם להרפתקאות מדעיות ולימודיות בחלל, בתוך גוף האדם, מתחת לפני הקרקע ועוד. אוטובוס הקסמים היא סדרת אנימציה להעשרת החשיבה המדעית אצל ילדים, יש 4 עונות ו-52 פרקים, כל פרק נמשך חצי שעה. סדרת אנימציה מדובבת המתאימה לילדים ונוער, העלילה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של 4 ילדים הנבחרים להיות אדוני הטבע ולהגן על עולם הגורמיטי מפני רשעים.

הסדרה מתארת באמינות וברגש את חייה של קהילה שאיננה מוכרת למרבית החילונים בארץ. התסריטאי והבמאי אלון זינגמן יצר סדרה מרגשת ונוגעת, בכיכובם של גליקמן, מיכאל אלוני, ששון גבאי, איילת זורר ואחרים. הצלחת העונה הראשונה, בשנת 2013 הביאה לצילום עונה נוספת, ששודרה ב-2016. יוצרי הסדרה מסרו כי הם מקווים שתופק עונה נוספת, שלישית במספר.

סדרות מומלצות לקטנטנים

סדרת הנעורים הזאת מתרכזת בחבורת ילדים שנפגשים מדי יום בבית עץ בחורשה הסמוכה לביתם, שם הם משחקים, מדברים ופותרים בעיות שונות. במרכז מרבית הפרקים עומדת סוגיה משמעותית מחיי בני הנוער והילדים בעידן המודרני, בהן גובה, מראה חיצוני, עדות וכדומה. כדי להתמודד עם בעיות כאלו ואחרות, הילדים נעזרים לא רק זה בזה, אלא גם באלברט (קובי פרג’ – עונות 1-2) טלילה (רוני הדר) אפרים (יניב ביטון, עונות 3-4) ואחרים. ברשימות ההשמעה הבאות תוכלו לראות את 3 העונות הראשונות של הסדרה, כאשר בשלישית חבורת הילדים מצמד העונות הראשונות מפנה את מקומה לגיבורים חדשים. אמנם היא מבוססת על פורמט אמריקאי, אך בכל זאת רחוב סומסום של נתן דטנר, יונה עטרי ושרי צוריאל שגילמה את קיפי בן קיפוד, היא סדרת ילדים ישראלית לכל דבר מבחינת הטון והתוכן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן