סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות מומלצות 2022

סדרות מומלצות 2022

אחרי שסדרות הגיבורים של נטפליקס (“ג’סיקה ג’ונס”, “איירון פיסט”, “דרדוויל” ו”לוק קייג'”) מצאו בית חם בדיסני פלוס, נטפליקס מקווה לפצות על כך באמצעות סדרת המקור החדשה הראשונה של גיבור ניו-יורקי מעט פחות מוכר. כריסטופר סלאפ (וויל סמית’), עשיר תמהוני שמנסה להגן על אשתו, נחשף לחומר מסתורי שהופך את כף ידו לחזקה באופן על אנושי. העונה מונה רק שישה פרקים, אבל שירות הסטרימינג זומם להפוך את הזכיון ליקום חדש שיכלול סרטים, סדרות ואירועים אינטראקטיביים נוספים. העלילה עוקבת אחר שתי סטודנטיות צעירות בטריניטי קולג´ שבדבלין, שהן גם חברות נפש עוד מימי התיכון ומאהבות לשעבר.

מנוי משודרג מאפשר שני מכשירים בו זמנית ומנוי פרימיום 4 מכשירים בו זמנית. במקביל, הסדרה סובבת סביב חייו של האחראי לפשעים הללו, פול ספקטור, אשר מנהל חיים כפולים – מצד אחד איש משפחה יפה תואר, העובד כיועץ שכול, ומצד שני הוא כאמור פושע ורוצח סדרתי. לאחר שבנו הולך לעולמו בנסיבות טרגיות, נפשו של דן לא יודעת מנוחה הוא מחפש את האשם בפרשה לאחר שהמשטרה לא ממש עוזרת לו ומצליח לחשוף את השחיתות שמאחורי מגפת ההתמכרות לאופיואידים – משככי כאבים רבי עוצמה וקטלניים במיוחד.

כפולים עונה 3 לצפייה ישירה פרקים מלאים 2022

בזמן שאישתו של דון נשארת בבית, הוא מבלה את זמנו במנהטן ומנהל רומנים. למרות שחתונתו הולכת וקרבת, הוא מחליט לעשות צעד לכיוון מזכירתו החדשה וכאן הדברים מתחילים להסתבך לכולם. אחרי הכישלון המהדהד של “קאובוי ביבופ”, השנה יגיע אל נטפליקס עיבוד לייב אקשן נוסף לסדרת אנימציה קלאסית ואהובה שחצתה קהלים. כמו במקור, סדרת האקשן וההרפתקאות מתרחשת בעולם שסוע מלחמה, שבו אנשים מסוימים יכולים “לכופף” את אחד מארבעת היסודות הקלאסיים – מים, אדמה, אש או אוויר. אנג הוא ה”אווטאר”, היחיד המסוגל לכופף את כל האלמנטים ונועד להביא שלום לעולם מאומת האש.

שתי העונות של הסדרה קיבלו ביקורות נהדרות וציון ממוצע של 8.3 באתר IMDb. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות תעשו לעצמכם טובה ותצפו בסדרה הזאת אם עדיין לא עשיתם את זה. “הרבה אנשים מכירים את השם שלי – אבל לא הרבה אנשים יודעים מי אני באמת”, אומרת ג’ורג’ינה רודריגז בטריילר לתוכנית הריאליטי החדשה שלה. רודריגז, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, מרגישה שהגיע הזמן שנכיר אותה באמת. ותכלס, קשה להאשים אותה – היא חיה כבר שנים בצילו של אחד הכדורגלנים הכי מפורסמים בעולם (שהוא גם האדם הכי נעקב באינסטגרם).

אופוריה, משפחת ג’מסטון: מדריך סדרות ינואר 2022

סדרה מבוססת קומיקס קצת שונה ממה שיצא לנו להכיר בשנים האחרונות. ההתמקדות היא ב 7 ילדים שנולדו באותו יום בנסיבות מוזרות ולכל אחד יכולות על מיוחדת משלו. דיסני + השיקו את סדרת המנדלוריאן על האקדוחן בעולם של מלחמת הכוכבים בתקופה שבין נפילת האימפריה והמסדר הראשון. הטריילר הראשון מרשים בצורה מפתיע, עד לרמה שצופים בטריילר של סרט קולנוע עם תקציב של 200 מיליון דולר. עד שסדרות מארוול יתחילו לעלות בשרות הסטרימינג החדשהמנדלוריאןהיא הפנינה האיכותית ביותר של שרות הסטרימינג החדש, עד כדי כך שאחרי סיומה של העונה הראשונה חלק גדול מהמנויים פשוט עזבו.

  • סדרת דרמה-אימה מעולה שמקבלת המון השראה מסרטים וסדרות משנות ה-80 של ג’ון קרפנטר וסטיבן ספילברג.
  • בזמן תמרון חייה המקצועיים מול מאפיונרים, אם זה ביצוע מעשי שוד נועזים ואם זה “יעוץ” בתחומה, היא מגדלת את בתה הקטנה.
  • בתמורה לשיחרור מטוס הנוסעים הוא דרש 200 אלף דולר וארבעה מצנחים, ולאחר שאלה סופקו לו על ידי ה-FBI, המטוס נחת, הנוסעים והדיילות שוחררו – וקופר דרש להמריא שוב כשהוא הנוסע היחיד, וצנח מהמטוס עם הכסף.

דרמת-פנטזיה מבית נטפליקס שהיא עיבוד לקומיקס האפל של ניל גיימן. “צללים אפלים”), שניצלת מתקרית אלימה בזכות אמה לורה (טוני קולט, “החוש השישי”). אנדי מזועזעת ממה שקרה, אבל היא מצליחה לזהות שאמה מוכשרת להפליא בחיסול איומים אלימים.

מחירי נטפליקס עלו ומחיר דיסני פלוס נחשף

בתמורה לשיחרור מטוס הנוסעים הוא דרש 200 אלף דולר וארבעה מצנחים, ולאחר שאלה סופקו לו על ידי ה-FBI, המטוס נחת, הנוסעים והדיילות שוחררו – וקופר דרש להמריא שוב כשהוא הנוסע היחיד, וצנח מהמטוס עם הכסף. לא הרבה מעבר לכך ידוע על העלילה, אבל נראה שמדובר בסדרה עם כל המרכיבים שהפכו את “בית הנייר” להצלחה, ואנחנו לא מתכוונים לשפה הספרדית, אלא להרבה אקשן, שעונים מתקתקים ופושע אחד שעושה רושם של מאסטר-מיינד מניפולטיבי מסקרן. את הסדרה כותבים אייזק אפטקר ואליזבת ברגר, מכותבי הלהיט “החיים עצמם”.

סיפור יוצא דופן שיפתח לכם קצת את הראש בנוגע לחברות התרופות ולניגוד האינטרסים שיש לרופאים רבים בתחום הטיפול בכאב. סדרת דרמה אשר מבוססת על ספר של הסופר הספרדי ארתורו פרז רברטה. במרכז העלילה נמצאת אישה בשם תרזה, שנאלצת לעבוד עם הקרטל. הכנופיה מורכבת מחברי משפחת שלבי, ובראשם תומאס (טומי) שלבי.

Borgen – Power & Glory (“בורגן: כוח ותהילה”)

לאחרונה העונה השישית של הסדרה עלתה לשירות התוכן של נטפליקס והחלטנו שזאת סיבה מספיק טובה להמליץ לכם עליה. כמעט עשר שנים לאחר שהסתיימה העונה השלישית של הדרמה הפוליטית המצליחה “בורגן” (“הממשלה”), נטפליקס הרימה את הכפפה לייצר לסדרה עונה רביעית ואנחנו שמחים לבשר לכם שהם עשו עבודה נפלאה. אם במקרה לא ראיתם את הסדרה הזאת ואתם אוהבים סדרות גיבורי-על שמשלבות סדרות מסע בזמן אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם.

אם מתחשק לכם לדעת ולהתעדכן על עוד סדרות מומלצות ו/או סרטים מומלצים כדאי לכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ ואם עדיין לא הצטרפתם לאינסטגרם שלנו אתם יותר ממוזמנים לעשות את זה גם בהקדם. העונה הראשונה של “האהבה היא עיוורת” הייתה הצלחה מסחררת לא רק בגלל הקונספט שלה, אלא בגלל ליהוקים מצוינים וכימיה ייחודית בין הזוגות. יש לקוות שהקסם יתרחש גם בעונתה השנייה של תוכנית הריאליטי, במהלכה קבוצה חדשה של רווקות ורווקים תצא לחפש אהבה שבתקווה תטלטל את חייהם – בלי לראות את השידוך המיועד. אחרי הפוגת קורונה, משפחת גיבורי העל הכי משונה בסביבה חוזרת לעונה שלישית, לאחר שחזרו בזמן למנוע את סוף העולם. רק שכשהם חוזרים להווה, הם מגלים שהם לא לבד – ושמשחקים שקשורים לסדר הטבעי של היקום יכולים לעלות ביוקר.

סדרות מומלצות שאסור לכם לפספס בשנת 2022 | הפטריה

הביקורות קטלו לחלוטין את הגרסה המחודשת של נטפליקס לקלאסיקה שאהובה על הישראלים, אבל זה לא מנע מהסדרה לחזור לעונה שנייה. הפעם, סמסטר חדש מתחיל בבית הספר לכישרונות מוזיקליים, אבל אגודה סודית בשם ״הלשכה״ מאיימת לשבש את תקוותיהם של תלמידות ותלמידי השנה הראשונה. הטיזרים שיצאו עד כה לא חושפים המון, אבל הנה תקציר העלילה – מייקל (האריס) הוא גבר באמצע שנות ה-40, שבן זוגו עוזב אותו לאחר 17 שנה ביחד. עכשיו, הוא צריך להתמודד שוב עם חיי הרווקות שלא ציפה שיחזור אליהם, על כל הטוב והרע שבהם.

אין ספק שראינו כבר סדרות וסרטים דומים לסדרה הזאת (לדוגמה ‘חופים’) אך היא הצליחה לעניין אותנו לאורך כל העונה וללא ספק הרבה בזכות כישרון המשחק הנהדר של שתי השחקניות הראשיות. לשמחתנו נטפליקס עדכנה במהלך פברואר 2021 שהסדרה תחודש לעונה שנייה והיא צפויה לחזור במהלך שנת 2022. אנה הצליחה להוציא מאותם אנשים סכומי כסף אסטרונומיים במשך מספר שנים עד שלבסוף הפרשה התפוצצה בשנת 2018. סדרה חדשה בנטפליקס מבית היוצר של דיוויד אי קלי שאחראי על המון סדרות מעולות כמו הפרקליטים, אלי מקביל, שיקאגו הופ, שקרים קטנים גדולים ועוד. הסדרה ‘אנטומיה של שערוריה’ (באנגלית Anatomy of a Scandal) היא אנטולוגיה, אשר בכל עונה צפויה לתאר שערוריה אחרת במעמד הגבוה של הממלכה המאוחדת. סדרת דוקו בת שלושה פרקים שמגוללת את סיפורו של אחד מאתרי האינטרנט הידועים ביותר לשמצה באינטרנט, IsAnyoneUp.com.

דרמה | שקרים קטנים גדולים

בדומה לקודמתה, הסדרה הזו מציגה קבוצה של מתווכים לוהטים (הפעם, יש לנו גם גברים בתערובת) שניסיונותיהם המושחתים לסגור עסקאות לבתים של מיליוני דולרים עומדים מול הדינמיקה האישית המבולגנת שלהם. סרטים חדשים לשנת 2020 שכדאי לכם לראות בקולנוע גם השנה חזרנו כדי לחשוף בפניכם את הסרטים המומלצים (לדעתנו) שאמורים להגיע ב 2020. רשימת 10 שוברי קופות שאתם חייבים לראות ב 2018 (חלק 2) הגענו למחציתה של שנת 2018, אנחנו רוצים להמליץ לכם על כמות נכבדה של סרטים חדשים ש… וויצ’ר עלתה עם עונתה הראשונה ב 20 לדצמבר 2019 בנטפליקס וכבר חודשה לעונה 2.

העניינים מהר מאוד תופסים כיוון עגום כשמגלה לקרטל שהשותף שלו גונב מהם כסף. שם הם מתכוונים להתחיל את חייהם מאפס, אך הם מגלים מהר מאוד שהדרך אל החיים החדשים מלאה במכשולים. הסדרה כוללת 8 פרקים מעולים והיא צפוייה לחזור לעונה שניה ב-2021. במטרה לחדור לארגונו של ברון סמים, שחי בעושר בגבול שבין הולנד לבלגיה, שני סוכנים סמויים (מתחילים) מתחזים לזוג נשוי ומנסים להתקרב אליו במחנה שבו הוא שוהה בסופי השבוע.

הסדרות המומלצות בנטפליקס לחודש אוגוסט 2022

אדם בעל מבטא אירי מתעורר בבית החולים לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים בערבות אוסטרליה. הוא מתעורר ללא זיכרון בכלל, לא אודות זהותו, מיקומו או האירועים שהובילו לכך, כעת הוא חייב לנסות להשתמש ברמזים המעטים שברשותו ולחבר מחדש את זהותו תוך שדמויות חסרות רחמים מעברו רודפות אחריו. הוא מגייס את ד”ר בוצ’ארד, פסיכולוגית שאינה מאמינה בעל טבעי, אך במהרה הסקפטיות שלה עומדת למבחן, כשהיא מבינה שישנם דברים רבים שלמדע אין עליהם הסבר. העונה השנייה מסתיימת כאשר הצוות נקרא לסייע לסטודנט לרפואה שנתקף בתשוקה עזה לגוויות ובנוסף דיוויד מתחבט לקראת הסמכתו לכמורה. גם בעונה החדשה הצוות יטפל בפרשיות מאתגרות הנעות בין הטבעי לעל טבעי. מהיוצרים של האנטומיה של גריי, הגיעה אלינו סדרת דרמה-משפטית מומלצת מאוד בשם המדריך לרוצח – העוקבת אחר פרופסורית מבריקה למשפטים באוניברסיטה יוקרתית בפילדלפיה ותלמידיה.

קודם כל אל תתנו לשם המוזר של הסדרה הזאת להרתיע אתכם, מדובר באחת הסדרות הטובות שיצאו ב-2021 בנטפליקס. למי שלא מכיר או לא שמע, מדובר בדרמת-פנטזיה אשר מבוססת על קומיקס בעל אותו השם של ג’ף למר. היא קיבלה ביקורות מצוינות ודירוג של 7.9 באתר IMDb עם מעל ל-45 אלף גולשים מדרגים. נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס.

FX בהולו

העניינים מחליטים להסתבך, ולאט לאט הטבעת סביב ג’יימס ומעלליו מתהדקת ומסתעפת. ונסיים עם משהו קליל ומשעשע מצד אחד, אך עמוס בדרמות מן הצד השני. הדרמה הקומית מלווה ארבעה סוכני שחקנים ושחקניות בסוכנות הנחשקת ‘ASK’, הלוא הם אנדריאה, מתיאס, גבריאל וארלט, המנסים בכל כוחם לשמור על מקום עבודתם היוקרתי לאחר שמייסד הסוכנות מת במפתיע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן