סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות מומלצות 2021

סדרות מומלצות 2021

הוא מנסה לשרוד את העולם הפוסט-אפוקליפטי יחד עם כמה שורדים בודדים שנשארו. סדרת האנימציה הראשונה שנכנסת לרשימת ההמלצות שלנו מתרכזת במשפחת גיבורי על בה האב הוא הגיבור החזק בעולם שבונה את בנו על מנת שגם יצטרף למלאכת הגנת כדור הארץ מפני נבלי על. אז זהו שזה מה שקורה על פני השטח מאחורי הקלעים ישנו סיפור הרבה יותר מורכב. למרות שהסדרה היא סדרת אנימציה היא מאוד ברוטאלית ונוגעות בכל האספקטים האפורים עליהם אתם חושבים מה היה קורה אם גיבורי על היו קיימים במציאות שלנו.

סרט תיעודי אינטימי על כוכבת-העל הבינלאומית ג’ניפר לופז, שמספרת על הקריירה המגוונת שלה ועל החסרונות של החיים באור הזרקורים. ילדים ונוערכתבות על מוצרים ונושאים צרכניים שמעסיקים ונוגעים לבני נוער, החל ממותגים ועד העדפות קנייה. קניות באינטרנטכתבות על קניות אונליין באתרים ישראליים ובינלאומיים והשוואות מחירים בין ישראל לבין חו”ל.

BBC, HBO והוט, יס וסלקום טי־וי

העונה השלישית כוללת את הרומן של הנסיכה מרגרט עם הברונט רודי לואלין. סדרת דרמה של נטפליקס, מבוססת על ספר בעל אותו שם של וולטר טוויס, גמביט המלכה מגולל את סיפורה המופלא של אליזבת’ הרמון, ילדת-פלא יתומה שהצליחה להתקדם בחיים בזכות כישרון שח-מט פנומנלי. דמותה של אליזבת לא נקייה וחפה ממגרעות, היא מלאה בהרס עצמי. בנוסף לכישרון השח-מט שלה, היא מתמודדת עם בעיות שונות אשר אופפות את חייה.

בנוסף לסשה ברון כהן מככבים בסדרה מספר שחקנים ישראלים מוכרים כמו מוני מושונוב, הדר רצון רותם, יעל איתן, יוסף סוויד, ריימונד אמסלם, עמוס תמם, אלונה טל ועוד. פרייס מחליט לנסות למצוא תשובות לדברים שהאישה העלתה בפניו והוא מוצא את עצמו שוקע בתעלומה שממוטטת את החיים המושלמים שלו. אחד מאותם בני כלאיים הוא גאס, ילד חמוד עם קרניים של צבי, שחי לו בבטחה עם אביו במשך עשור בבית מרוחק ומבודד ביער. הוא מתיידד במפתיע עם נווד שמגיע אל הבקתה שלו ומוצא עצמו יוצא למסע יוצא דופן ברחבי אמריקה ההרוסה בחיפוש אחר תשובות על המוצא שלו.

חשבונות נפש: הסדרה “המוסד” (“Foundation”) היא הישג טלוויזיוני מרהיב בכל מובן

טד לאסו היא קומדיה קלילה המגוללת את סיפורו של מאמן פוטבול ייחודי שיום אחד מקבל הצעה מאוד מוזרה של אימון קבוצת כדורגל אנגלית בפרמייר ליג. הזוי, אם אתם שואלים אותי אבל כשאתם נכנסים לתוך הסדרה ומתחילים להכיר את הדמויות אתם לאט לאט מבינים את המוטיבציות של כל אחת מהן למהלך ההזוי. אם אתם מתחברים להומור של ג’ייסון סודייקיס, טיבול של הרבה מבטא בריטי ושרופים על הליגה האנגלית, אתם תאהבו את הסדרה החדשה הזאות של ענקית המסחר אמזון.

עכשיו כשזה מאחורינו, אפשר להתלהב, כי נראה שמדובר באחת הסדרות החמודות והכיפיות ביותר שמצפות לנו הקיץ. יש הרבה יישומים זמינים בשוק, ולמצוא משחקים ואפליקציות שמתאימים לסמארטפון שלך קל. הטלוויזיה apk 2021 היא מהטובות ביותר שיש לך בלי לדאוג, היא זמינה ללא תשלום ויש לך גישה למגוון רחב של משחקים, אפליקציות ומשחקים עבור הטלפון החכם שלך. הדרמה יכולה להיות לפעמים מעט כבדה – לפעמים כאשר שטיסל מביתסדרות yesנאלץ להתמודד עם העולם הדתי ברגישות ובניואנסים. אבל כמובן של- ABC, כמו לכל התוכניות הישראליות הטובות, יש פיילוט המבוסס על מופע משעשע לחלוטין בהפקה. הסדרה נכתבה על ידי עזיז אנסרי הקומיקאי (שהואשם בהתנהגות מינית לא נאותה לחדי אבחנה שבינינו).

תחת מגף העשירים: “משחק הדיונון” מצליחה כי הגיעה בדיוק בזמן הנכון

במרכז הסדרה אנחנו פוגשים את דמותו של מייקל, גבר גאה בשנות הארבעים לחייו, אשר מנסה לנווט בחיי הרווקות בניו יורק לאחר שנזרק על ידי בן זוגו מזה 17 שנים. אז יש לכם נטפליקס או שאתם שוקלים לפנק את עצמכם במנוי לנטפליקס וכעת כל מה שנותר לכם זה בעצם להחליט מה לראות. יש כל כך הרבה סדרות מומלצות בנטפליקס שבקלות אפשר ללכת לאיבוד. ריכזנו לכם בפוסט רשימת סדרות מומלצות שכל מי שיש לו נטפליקס חייב לראות.

בכל פרק טרי מקבל שותף חדש אותו יגלם מפורסם אחר שיתלווה עם טרי לסצנות שונות. הקטע הייחודי של הסדרה הוא שהמפורסם האורח לא מקבל תסריט והוא צריך לאלתר את הטקסט בהתאם לסיטואציה. במידה ולא ראיתם את הסדרה אל תצפו בטריילר המצורף למטה, אלא עדיף שתראו קודם את הטריילר לעונה הראשונה (בלינק המצורף). עלילת העונה הרביעית של הסדרה מציגה סיפור על משבר נפט בגרינלנד שעלול להפוך למשבר בינלאומי ולחסל את הקריירה של שרת החוץ בירגיטה ניבורג. לצערי Gokushufudō חוטפת ביקורות שליליות בגלל מה שהצופים מכנים “סגנון אנימציה עצלני”, רק שלי, הממ, זה פחות הפריע; כי דווקא בקומדיה מהסוג הזה אנימציה סטטית מתאימה לה כמו כפפה ליד המקועקעת של טאטסו. בכל אופן אני ממליץ בחום לצפות בה אם אתם מחפשים משהו קל לעיכול, מצחיק ואפילו חינוכי, כי לטאטסו אחלה טיפים לטיפוח הבית.

לשבור את המעגל: “עוזרת בית” מוצאת יופי גם במקומות החשוכים ביותר

אונג’אנו אליס בתור שרון סלאם, שהיה גם ההורה היחיד שהבין את המערכת מספיק כדי לוודא שהבן שלו לא יחתום על הודאת שווא. יש כמה החלטות מפתח שהופכות את When They See Us לתוכנית כל כך חזקה. הראשון הוא ליהוק של 5 שחקנים לא מוכרים יחסית לגלם את הבנים.

הסדרה, שיצרה נטשה ליון (“כתום זה השחור החדש”) שגם מככבת בה בתפקיד הראשי, הפכה לאחת הסדרות המוערכות של 2019, וכעת, אחרי המתנה מייגעת של שלוש שנים, העונה השנייה והמצופה שלה סוף סוף עולה למסך. העונה מתרחשת ארבע שנים אחרי שנדיה ואלן ברחו יחד מלולאת הזמן, ונראה שהיא תמשיך להשתמש באלמנט של מסע בזמן כדי לחקור לעומק את עברה של נדיה – ובמקביל, אנחנו הצופים גם נזכה להכיר קצת יותר את עברו של אלן. כיום, יש 3 עונות מלאות והיו השערות שהעונה הרביעית תגיע אלינו באוקטובר 2020, אך הדבר לא קרה. הסדרה עוסקת בסדרת אירועים על טבעיים אשר מתרחשים אי שם בשנות ה-80 ובמרכז הסדרה מככבת אילבן (מילי בובי בראון) לצד חבריה. מי מתגורר בבית היל היא סדרת אימה של נטפליקס שזכתה לביקורות מהללות ודירוג מדהים של 8.7 באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb כאשר דירגו אותה מעל ל-150 אלף גולשים, מדובר בנתון מדהים עבור סדרה שהיא נכנסת לז’אנר האימה והעל-טבעי. אם אתם אוהבים את הז’אנר הזה כדאי לכם להוסיף את הסדרה הזאת לרשימת הצפייה שלכם.

סדרת דוקו-ריאליטי חדשה: “משפחה בהסעה”

בשלב זה עוד לא נחשף האם שחקני הטריילר ישובו לתפקידם גם בסדרה. סדרה חדשה של נטפליקס שעומדת להיות אחת המדוברות ביותר בתקופה הקרובה, היא הסדרה ברידג’רטון שתעלה ממש בימים הקרובים.למה מדוברת? מכיוון שזאת סדרה של היוצרת של האנטומיה של גריי וכבר חודשים רבים מדברים עליה כדבר הבא בנטפליקס.

  • בהנחה שאין לכם דרך לצפות בתכנים של רשת Epix תשמחו לדעת שנטפליקס רכשה את זכויות ההפצה של הסדרה מחוץ לארה”ב כך שקרוב לוודאי היא תעלה בשירות התוכן שלהם בתקופה הקרובה.

למי שלא שמע על הסדרה הזאת, מדובר בספין-אוף שמתרחש 34 שנים אחרי האירועים של הסרט הראשון בהשתתפות השחקנים המקוריים, ראלף מאצ’יו בתפקיד דניאל לרוסו וויליאם זבקה בתפקיד ג’וני לורנס, היריב העיקרי של דניאל. בסדרה שניהם מחדשים את תוכניות האימונים, בהם התחנכו בצעירותם ונאבקים אחד בהצלחת השני. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס וכבר יצא לכם לראות כמה סדרות דרמה איכותיות שלהם, ממש כדאי לכם גם לבדוק את הסדרה הבאה. בתפקידים הראשיים מככבות השחקניות קתרין הייגל (‘האנטומיה של גריי’) בתפקיד טולי הארט ולצידה השחקנית שרה צ’וק (‘סקראבס’) בתפקיד קייט מולארקי. נכון לזמן זה לסדרה יש עונה אחת (10 פרקים) מוזמנים לצפות בטריילר המצורף כאן למטה. נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס.

אם מתחשק לכם להתמכר לסדרה חדשה הגעתם למקום הנכון! כי הכנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שכדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה.

הם חווים שם תופעות פאראנורמליות שמכריחות אותם לצאת מהבית. קבוצה של אנשים מתאגדת יחד באמצעות פייסבוק לרדוף אחרי אדם זר שמעלה לאינטרנט סרטונים לא סימפטיים בכלל שקשורים בחתולים. חשוב לציין שהיוצרים לא כללו שום תיעוד ויזואלי של המעשים עצמם, אבל יחד עם זאת הם לא חסכו בתיאורים מילוליים. בתפקיד הראשי, של אלי כהן, מככב סשה ברון כהן שעושה עבודה נהדרת בתפקיד מאוד שונה מכל מה שאנחנו התרגלנו לראות אותו. סדרת מתח רוסית שהגיעה אלינו בדיוק בזמן, נגיף קטלני מדביק במהירות את הציבור ברחבי רוסיה והופך את חייהם של התושבים מהקצה אל הקצה. סרגיי, בת זוגו ובנה שנמצא על הספקטרום (בנוסף לעוד מלווים שהצטרפו אליהם) מנסים לברוח מעבר לגבולות הסגר הצבאי אל מקום מבטחים רחוק מהנגיף הקטלני.

  • עם סגנון משוכלל ומתחשב לצד מבנה אפיזודי, הסדרה מצליחה להמחיש את דמויות המשנה כולל בעלה של אליזבת’, פיליפ (מאט סמית’) ואחותה, מרגרט (ונסה קירבי).
  • לאחר ששרדה את התרסקות המטוס הקטן שלה באמצע השממה הקנדית, ליב, כעת לבד, והיא חייבת להילחם באלמנטים של הטבע כנגד כל הסיכויים על מנת לשרוד.
  • ארבע שנים מאוחר יותר, עם תום תקופת היובש, טומי מתחיל לסחור באופיום ונאלץ לשתף פעולה עם הגרועים שבאויביו.
  • הסדרה מציגה סיפור היעלמות של שני ילדים, שחושף אחריו יחסים מעורערים, חיים כפולים ועבר אפל של ארבע משפחות, שיוצאות למסע חיפוש אחר האמת, וחושפת תעלומה סבוכה המתפרשת על פני כמה דורות.

ג’ימי צריך להוציא ממנו הודאה באשמה שתעזור למצוא 18 קורבנות של לארי. אם גם אתם אוהבים את הסרטים והסדרות מהיקום של מלחמת הכוכבים אתם חייבים לראות את ‘אנדור’. עלילת הסדרה עתידה להתרחש 129 שנה אחרי שאאיגון טארגאריין הראשון כבש את ווסטרוז והתיישב על כס הברזל, ולהציג לנו את המאבק האכזרי על הכס בין רהאינירה טארגאריין לבין אחיה למחצה, אאיגון טארגאריין השני. הפעם מדובר בסדרה חדשה שמתרחשת ביקום של המתים המהלכים ומדובר באנתולוגיה, כל פרק יתמקד בדמות אחרת ביקום האפוקליפטי.

הסדרות הכי נצפות

רגע לפני שהם מקבלים את ההודעה שקיבלו את ההצגה, הם עוברים פרידה קשה, שאחריה הם נאלצים לעבוד יחד לצד שחקנים מפונקים עם אגו מנופח שרק מסבכים את העניינים. בין השחקנים בסדרה משתתפים אגם רודברג, איתי תורג’מן, נועה קולר, ארז דריגס ועוד. למזלו אחד הסוהרים ההגונים, אריק מקינלי, מנסה לעזור לו כמה שניתן. אך כשאחד האסירים המסוכנים מזהה את חולשתו של הסוהר הוא ניצב בפני בחירה בלתי אפשרית בין עקרונותיו לבין הגנה על משפחתו.

הדוקו חולק לשלושה פרקים ארוכים, כאשר הראשון מתוכם מגיע לנטפליקס כבר החודש. עוקבת אחר חיי החברה, העבודה והאהבה של כמה מהאינפלואנסרים המקומיים; יחד עם זאת, היא עוסקת גם בחייהם של תושבים חדשים בעיירה, שמנסים למצוא את דרכם אל תוך הקהילה הסגורה. וכמו שאתם בוודאי מצפים מתוכנית ריאליטי (ואנחנו לא מאשימים אתכם) – המתח הזה מייצר ג’וס, והרבה ממנו – והתוכנית צפויה להיות רוויה בריבים, סטוצים ושברונות לב. אבל למעשה, הדרמה לא מסתכמת במה שתראו על המסך – והתוכנית הזו עוררה סערה עוד הרבה לפני עלייתה. היא חטפה ביקורת נוקבת מתושבי העיירה ומפליטיקאים מקומיים כאחד, שתיארו את הקונספט של התוכנית כ”עקר ו”דביק”, טענו כי היא “פוגענית כלפי הקהילה המקומית” וכי היא מייצרת מייצג שווא לפי כל תושבי ביירון ביי הם אנשים שטחיים. ב”המופע של קתרין טייט”, קתרין טייט גילמה לא רק דמות אחת – אלא מספר דמויות.

סדרת שר הטבעות

דרמת-פנטזיה מבית נטפליקס שהיא עיבוד לקומיקס האפל של ניל גיימן. אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם. מייליסט היא מערכת לדירוג, סקירה והשוואה בין מוצרים שונים מכל הסוגים. אנחנו מפרסמים מדריכי קנייה באופן קבוע וממליצים לכם לבדוק עם המומחים שלנו לפני שאתם קונים מוצר מכל סוג שהוא (סביר להניח שהם ימצאו לכם משהו יותר טוב במחיר יותר משתלם). עכשיו תוכלו לנצל את כל היתרונות של שירות הסטרימינג הגדול בעולם, כולל כל התוכן המקורי ותדעו בדיוק איך למצוא אותו בלי להתאמץ יותר מידי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן