סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות מומלצות נטפליקס

סדרות מומלצות נטפליקס

מעריצי הסדרה נחלקים לשניים – אלה שהתאכזבו מהסוף ואלה שלא. הסדרה הדוקומנטרית עטורת הפרסים והמקיפה להפליא של קן ברנס ולי נוביק היא חובת צפייה לכל מי שמתעניין בהיסטוריה, במלחמות, בפוליטיקה, באמריקה ובאנושות בכלל. על אף שהיא נחשבת המלחמה המתועדת הראשונה בהיסטוריה, וזכתה להרבה סרטים עלילתיים שנוגעים בפצע החשוף שהיא השאירה בחברה האמריקאית, מעולם לא עסקו בה באופן יסודי ואישי כמו בסדרה הזו. יותר מ-1,500 שעות של וידאו, מאה אלף תצלומי סטילס, עשר שנים ו-30 מיליון דולר הושקעו בהפקת הסדרה שזיקקה את חומר הגלם הזה ליצירה מרתקת, מחכימה ושוברת לב על הטבע האנושי וחטאיו הגדולים ביותר. יש שפע כמעט מוגזם של סדרות על אוכל בנטפליקס ובכלל, אבל רובן כוללות פוד פורן שבחיים לא תוכלו להרשות לעצמכם, ובטח לא להכין. לשפית סאמין נוסראת יש גישה מעט אחרת לאוכל – פשוט, מינימליסטי, קל להכנה ומבוסס על מרכיבי בסיס מצוינים ויד אוהבת.

ברוב המקרים משחקי וידאו שעושים להם אדפטציה למסך הקטן (או הגדול) לא ממש מצליחים ונופלים ברמת העלילה אך זה לא המקרה של ארקיין. לסדרה יש עומק עלילתי שנוגע בכמה סוגיות חברתיות מעניינות ומצפייה ב-6 הפרקים הראשונים נראה שההימור של נטפליקס על הסדרה הזאת הצליח ובגדול. סדרת אנימציה של נטפליקס אשר מבוססת על משחק הוידאו הפופולרי League of Legends. חשוב לציין לפני שנצלול לעלילת הסדרה שלא מדובר בסדרה אשר מכוונת למעריצי המשחק או גיימרים באופן כללי, אלא מדובר בסדרה שעומדת בפני עצמה ועושה את זה בצורה נהדרת.

טלוויזיה – מדע בדיוני ופנטזיה

אנה הצליחה להוציא מאותם אנשים סכומי כסף אסטרונומיים במשך מספר שנים עד שלבסוף הפרשה התפוצצה בשנת 2018. דבר אחרון לפני שמתחילים – אם יש לכם סדרות מומלצות בנטפליקס שלא כללנו ברשימה מוזמנים לכתוב לנו עליהן בשרשור התגובות לפוסט. 13 סיבות למה היא סדרה אמריקאית אשר גם היא, מבית היוצר של נטפליקס. הסדרה מספרת על האנה בייקר, תלמידת תיכון שהתאבדה והשאירה מאחוריה כ-13 קלטות אודיו שאותם מוצא קלי ג’נסן, אחד מחבריה. בקלטות האלה האנה מסבירה מדוע היא התאבדה, כאשר קליי הוא אחת מהסיבות, ועל מנת לגלות למה – הוא חייב לשמוע את כל הקלטות.

על השניים להניח למחלוקות האישיות ביניהם על מנת לפענח את רמזיו של הרוצח, שכל זירה שהוא משאיר מאחוריו מבעיתה מקודמתה. רופא מתמחה צעיר ומבריק בשם שון מרפי מתקבל להתמחות כירורגית בבית חולים אך העובדה ששון נמצא על הרצף האוטיסטי גורמת לצוות בית החולים להירתע ולתהות בכל הנוגע למניעים של המנהלים שהסכימו להעסיק אותו. כעת הוא מנסה להתניע מחדש את הקריירה שלו ומנהל את פרקטיקת עריכת הדין מהמושב האחורי של מכוניתו, לינקולן שחורה, כשהוא לוקח על עצמו תיקים גדולים וקטנים ברחבי העיר לוס אנג’לס.

לצפות בערב אחד

ונסיים עם משהו קליל ומשעשע מצד אחד, אך עמוס בדרמות מן הצד השני. הדרמה הקומית מלווה ארבעה סוכני שחקנים ושחקניות בסוכנות הנחשקת ‘ASK’, הלוא הם אנדריאה, מתיאס, גבריאל וארלט, המנסים בכל כוחם לשמור על מקום עבודתם היוקרתי לאחר שמייסד הסוכנות מת במפתיע. זוכרים את ‘הקתדרלה ליד הים’, הדרמה התקופתית שעלתה לנטפליקס ב-2017 ומבוססת על ספרו של הסופר הספרדי אילדפונסו פלקונס? אז ממש לאחרונה הגיחה אל אוויר פלטפורמת הסטרימינג סדרת ההמשך שלה, המוסיפה פן אפל ומסתורי למתרחש. הסדרה מבית היוצר של אפריקה מספרת על סמה – גיבורת על אפריקאית מכפר בקניה, בסך הכול בת 10. היא עוקבת אחר הרפתקאותיה המשתנות בעולם של הנערה יוצאת הדופן, ואחיה התאום אמ.בי, במשימתם להגן על העיירה האפריקאית דוניה מפני טובור – רובוט נבל במיוחש.

רודריגז, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, מרגישה שהגיע הזמן שנכיר אותה באמת. ותכלס, קשה להאשים אותה – היא חיה כבר שנים בצילו של אחד הכדורגלנים הכי מפורסמים בעולם (שהוא גם האדם הכי נעקב באינסטגרם). לרודריגז אמנם יש 28 מיליון עוקבים שמכירים את חייה כדוגמנית, אמא, משפיענית, רקדנית ואשת עסקים, אבל עבור רוב העולם – היא עוד מתויגת כ”החברה של”. כדי לשנות את התדמית הזו, רודריגז מיצבה את עצמה במרכזה של תוכנית ריאליטי חדשה, שתספק מבט יותר מעמיק אל חייה האישיים והמקצועיים (ואיך לא, על מערכת היחסים שלה).

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

“אידיוט המחמד של אלוהים” לוקח קונספט שאנחנו כבר מכירים מאינספור סדרות וסרטים – אדם פשוט, במקרה הזה עובד התמיכה הטכנית קלארק תומפסון, שהופך בִּן-לילה לשליחו של אלוהים. ברקע הוא גם מתאהב, מתמודד עם ישויות שמיימיות ועם אפוקליפסה שבדרך. פלקון מגלם את הדמות הראשית ומקארתי היא אמילי, קולגה של קלארק שהופכת ליותר מזה. לצדם מצטרפים לקאסט יאניק טרוסדייל (מישל מ”בנות גילמור”), ולסלי ביב (“איירון מן”) שלוהקה לתפקיד הכיפי של השטן.

במרכז הסדרה אנחנו פוגשים את דמותו של מייקל, גבר גאה בשנות הארבעים לחייו, אשר מנסה לנווט בחיי הרווקות בניו יורק לאחר שנזרק על ידי בן זוגו מזה 17 שנים. מרטי משכנע בקושי רב את הקרטל להשאיר אותו ואת משפחתו בחיים, אך בתמורה הוא צריך להלבין סכום כסף מטורף בתקופה של כמה חודשים בודדים. אם הוא יכשל, זה כמובן יעלה לו בחייו ובחיי המשפחה שלו, שמתחילה להבין שהעסק של אבא לא כל כך תמים כמו שהם חשבו. דרמת מתח עוצמתית בכיכובו של השחקן ג’ייסון בייטמן שמוכר לחלק מכם מהסדרה הקומית “משפחה בהפרעה”. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות פיננסי ממולח וכישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור קרטל הסמים השני בגודלו במקסיקו.

Me Time / זמן לעצמי

אמנם ההשקה בישראל לוותה באכזבה קלה בשל הנחיתות של השירות כאן בארץ בהשוואה לשירות המקורי בארה”ב, ועדיין זה שירות סטרימינג מצוין. המשחק של בולוק טוב ומשכנע והשאלות שצצות ועולות ללא ספק מעוררות הרבה לבטים, אבל התחושה היא שסיום הסרט קצת מאולץ ולא מספיק מתוחכם. העונה השנייה מביאה איתה עוד כיף, עוד סטייל ועוד פדיחות. אמילי מתחילה למצוא את מקומה בפריז, אבל לילה של תשוקה מסבך אותה בצרות. עוד סדרה אהובה מאוד היא בורגן – וגם היא חזרה לעונה נוספת.

הסדרה מספרת על נימו, נערה עם כוח מיוחד שמיועדת להפוך לגבירה חזקה ואיך לאחר מות אמה היא מוצאת חבר מפתיע למסע שלה במסירת חרב עתיקה וחשובה למרלין. במהלך מסעה הופכת נימו לסמל של אומץ ומרד נגד המלך, דבר שלא בהכרח תמיד בא לטובתה. הסדרה החלה בשידורייה בשנת 2011 וכיום ב מוציאה כבר את העונה השמינית והאחרונה. עונה 8 מספרת על סול, יועץ לביטחון לאומי שנשלח לאפגניסטן לנסות להגיע להסדר עם הטליבאן. הסדרה מתרחשת בשנת 1940 מיד לאחר פרוץ מלחמת העולם השנייה ומספרת על תרחיש בו מי שרץ לנשיאות וגם זוכה הוא בעל נטיות אנטישמיות ומיודד עם עם בכיר במפלגה הנאצית. אנחנו עוקבים אחר השינוי בארה”ב ואיך הייחס כלפי זרים ויהודיים בפרט משתנה.

#12 – טעם דובדבן חדש לגמרי // Brand New Cherry Flavor

לסדרה יש 4 עונות, אשר זמינות כמובן לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס. למי שלא שמע על הסדרה הזאת, מדובר בספין-אוף שמתרחש 34 שנים אחרי האירועים של הסרט הראשון בהשתתפות השחקנים המקוריים, ראלף מאצ’יו בתפקיד דניאל לרוסו וויליאם זבקה בתפקיד ג’וני לורנס, היריב העיקרי של דניאל. בסדרה שניהם מחדשים את תוכניות האימונים, בהם התחנכו בצעירותם ונאבקים אחד בהצלחת השני. אם אתם מחפשים סדרה קלילה, רומנטית, משעשעת ומהנה ברידג’רטון זה לגמרי הסדרה שאתם צריכים לאמץ לזמן הפנוי שלכם. לשמחתם של מעריצי הסדרה, נטפליקס אישרו עונה שנייה לברידג’רטון והיא צפויה לעלות לשידור בסוף חודש מרץ 2022. בתפקידים הראשיים מככבות השחקניות קתרין הייגל (‘האנטומיה של גריי’) בתפקיד טולי הארט ולצידה השחקנית שרה צ’וק (‘סקראבס’) בתפקיד קייט מולארקי.

לצידה של גארנר מככבים בסדרה השחקנים אנה קלמסקי, אריאן מואיד, קייטי לווס ועוד. אחת מסדרות הדגל של נטפליקס חזרה החודש לעונתה הרביעית. במידה ועד היום לא ראיתם את הסדרה ואתם אוהבים סדרות מד”ב כדאי לכם לתת לה צ’אנס. עלילת העונה הרביעית של הסדרה מציגה סיפור על משבר נפט בגרינלנד שעלול להפוך למשבר בינלאומי ולחסל את הקריירה של שרת החוץ בירגיטה ניבורג. אף אחד בסדרה הזו לא חובבן, כל עשרת המתמודדים נחשבים בין מנפחי הזכוכית הטובים והיצירתיים בעולם שחיים ונושמים זכוכית. החיים החדשים בעיירה “וירג’ין ריבר” נהיים קשים יותר ויותר מדי יום, אך היא מגלה שאינה יכולה לברוח ושהיא צריכה להתמודד.

פרסומות של צדדים שלישיים, קישורים והפניות באתר:

הקיץ הולך להיות חם תהיו מעודכנים לסדרות החדשות שיצאו ותהנו! שמחנו לעשות עבורכם את הסקירה ונמשיך לעדכון “צוות שמענו”. הסדרה עוסקת בתרזה מנדוזה, אישה מקסיקנית ענייה שמתעשרת על ידי בניית אימפריית סמים עצומה. תרזה מתגוררת בבריו (אנ’) בקוליאקאן שבסינלואה, מקסיקו. היא מתאהבת בחבר בקרטל סמים, ומנסה בעזרתו לשפר את מצבה ממעמד העניים בהם הייתה. היא חוצה את הגבול לארצות הברית ושם מגיעה לארגון הפשע של אשתו של בוס הקרטל שרודף אחריה.

הקומדיה מאת הפרודוז’ה של ג’אד אפאטו, ניקולס סטולר (“קח את זה כמו גבר”, “שכנים”) עוסקת בשישה חברים בני 40 שלמדו יחד בהרווארד. איתן טורנר (קיגן מייקל קיי, “קי ופיל”) הוא סופר כושל שחוזר להתגורר בניו יורק יחד עם אשתו ליסה (קובי סמולדרס, “איך פגשתי את אמא”). כשהזוג מחדש את היחסים עם החברים מהקולג’, המצב מסבך את איתן וסמנת’ה (אנני פארסי) שמנהלים און אנד אוף רומן מאחורי גבה של ליסה כבר 20 שנה. לאחר ניתוח בדיקות ה-DNA שהיה בזירת הפשע הצליחו להוכיח שלא היה לו כל קשר לאירוע והוא שוחרר.

הסטרימר הטוב בעולם במחיר אש!! סטרימר NVIDIA Shield TV 4K HDR

סדרות נטפליקס מסוג קומדיית מצבים בדרך כלל מתעלות על עצמן, והסדרה המונפשת הזו היא מבית היוצר של ריק ומורטי. תוכלו להפעיל את הסדרה או הסרט עם שני סטים של כתוביות, סט אחד בשפה החדשה שתרצו ללמוד והשני בשפה שאתם רגילים לקרוא בה כתוביות. תוכלו גם לבטל את מילות המפתח ולתת לרולטה להסתובב ולבחור מתוך כל התוכן שקיים בנטפליקס, אבל מרוב האפשרויות תוכלו למצוא את עצמכם מגיעים לתוצאות שלא הכי מוצאים חן בעיניכם. דבר ראשון, תוכלו לבחור את השפה שבה יוצגו התפריטים וטקסט אחר של הממשק. דבר שני, תוכלו לבחור את השפה שאתם מעדיפים לשמוע ולקרוא, זה ישפיע על הכתוביות ורצועות האודיו שנטפליקס ישתמשו בהם כברירת מחדל כשתפעילו סדרה או סרט. המצב הזה בעצם מוסיף לסרט או הסדרה קריין שמתאר את כל מה שקורה על המסך.

דרמת מתח צרפתית, הסדרה עוקבת אחרי קבוצת אנשים שנחטפו תוך כדי עלייה למטוס, בזמן שמתחוללת בעולם קטסטרופה שמחסלת את האורגניזמים החיים שנחשפים לקרני השמש. הסדרה עשויה ממש טוב ואם אתם חובבים סרטים אפוקליפטיים אתם ממש תאהבו אותה. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס ואתם אוהבים דרמות מתח עם הרבה סיבוכים – זאת הסדרה בשבילכם. לסדרה יש וייב של שובר שורות, אבל מדובר בסדרה שתשאיר אתכם מרותקים למסך ותמשוך אתכם פנימה לבינג’ מטורף. לסדרה יש 3 עונות ואנחנו בהחלט מקווים שתגיע עונה רביעית. סדרה אשר התחילה ב-2011 ובמשך כל השנים עד היום נמצאת בכל רשימת סדרות מומלצות לצפייה – וגם בשלנו כמובן.

טלוויזיה בשידור חי

מי שחיכה בקוצר רוח לעונה הרביעית של אוזרק, יקבל בסוף החודש החודש את החלק השני של עונה 4. בחלק זה הסכנות אורבות לוונדי ומרטי מכל עבר והם משתדלים לרצות את הקרטל, את האף בי איי ואת ילדיהם כדי לקבל בחזרה את חייהם. החופש מהקרטל נמצא לכאורה בהישג יד, אבל קשרים משפחתיים רופפים עלולים להוביל בסופו של דבר למפלתה של משפחת בירד. זה לא בדיוק סרט איכות, אבל זה שובר קופות ויש לנו שם גם את גל גדות, אז נראה שלא מעט מנויי נטפליקס בארץ ישמחו למצוא את הסרט הזה ברשימת הסרטים שעולים לשידור בנטפליקס. האנטר מור, “הורס חיים מקצועי” ומנהל אתרים שבתחילת שנת 2010 בנה קהל עוקבים גדול שביקר באופן קבוע באתר אינטרנט בבעלותו, שבו אנשים נקמו באקסים ואקסיות שלהם, כשהם פרסמו תמונות אישיות ודיסקרטיות ללא רשותם ו/או אישורם. בזמן בחוץ חם ומתחשק לכם להתפנק בבינג’ של סדרות מתחת למזגן, רכזנו לכם את הרשימה ההמלצות שלנו בנטפליקס לחודשי הקיץ…

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן