סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות מומלצות ישראליות

סדרות מומלצות ישראליות

צוות השחקנים כולל את בת-חן סבג, מוקי, ליאור רז (פאודה), משה אשכנזי, רותי אסרסאי שעשו עבודה מצוינת, והמתח נבנה במהלך הפרקים בצורה מדויקת מאוד. סדרת הקומדיה המונפשת הראשונה שהייתה בישראל ולה הופקו רק 10 פרקים בלבד. היא שודרה בערוץ ביפ בשנת 2004 ואז גם בערוץ 2 וזכתה להצלחה גדולה גם בביקורות. הסדרה מספרת על עלילותיהם של חיילים חפשנים בבסיס קבע 22 ששם מאוחסן כביכול “נשק יום הדין הישראלי”. נמרוד, אורי ועמיאל – נראה שיוצר “חטופים” גידי רף, לא יכול היה לבחור בשמות יותר ישראליים עבור הדמויות שלו. ואכן, הסדרה המותחת נגעה לליבם של רבים כבר מהרגע הראשון, אף שבמובן מסוים היא התחילה מהסוף – רגע חזרתם של שלושה חיילים שבויים אל ביתם.

השנייה מבין ארבע סדרות ישראליות שנכנסו לרשימת סדרות מומלצות שלנו השנה. אנחנו גילינו את הסדרה לאחרונה והיא מיד נכנסה לנו ללב, עד כדי כך שהרגשנו שזה לא הגיוני שהיא נשארה מחוץ לרשימת סדרות מומלצות שלנו והיינו חייבים לעשות לזה תיקון. סדרת טלוויזיה שנוצרה עבור שירות הזרמת המדיה של דיסני+ ומבוססת על דמותו של הנבל באותו השם מבית מארוול קומיקס. הסדרה היא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, והיא קשורה בהמשכיותה לסרטי היקום.

בעלת החלומות לצפייה ישירה – פרקים מלאים באיכות גבוהה

ממש כמו הקולנוע הישראלי שמייצר סרטים נהדרים ואיכותיים, גם במסך הקטן קיבלנו בשנים האחרונות כמה הפקות טלוויזיוניות של סדרות ישראליות משובחות. ריכזנו לכם בכתבה רשימה של סדרות ישראליות (ישנות וחדשות) שפשוט חובה לראות, אם אתם חובבי טלוויזיה סיכוי סביר שראיתם חלק מהסדרות ברשימה ואם איכשהו לא ראיתם אז הגיע הזמן להשלים פערים. פעמים רבות אנחנו ממליצים כאן על סדרות בינלאומיות חדשות או כאלו שכבר מתמשכות כמה עונות ופתאום איזה ענקית סטרימינג כגון נטפליקס או אפל טי וי קנו אותה. הפעם החלטנו להגדיש את פינת ההמלצות שלנו בתחום הקולנוע לסדרות ישראליות שבשנים האחרונות עושות הרבה כבוד למדינה הקטנה שלנו ונמכרות לחברות הסטרימינג הגדולות, הנה המלצה על שלוש סדרות ישראליות שאתם חייבים לראות. אם יש סדרה שמגיע לה התואר ‘הסדרה הישראלית הכי טובה בכל הזמנים’, זו ‘נחמה’.

בין כוכבי הסדרה נציין את משה איבגי, המגלם את אבי המשפחה אלברט המנהל את ענייני הבית ביד רמה ולעיתים בצורה בלתי מתחשבת. בתפקיד אביאל זגורי משחק עוז זהבי בתפקיד יוצא מן הכלל, יפית אסולין היא מרים זגורי, חן אמסלם היא אבישג זגורי, ישראל אטיאס הוא אבייתר זגורי. כמו כן מופיעים בסדרה קובי מימון (אבי זגורי), דניאל סבג (אבישי זגורי) נינט טייב בתפקיד שכנת המשפחה ואחרים. אם איכשהו לא ראיתם את הסדרה עד היום מוזמנים לצפות בפרק הראשון שלה כאן למטה. בשנת 2014, זכתה הסדרה זגורי אימפריה בתואר סדרת הדרמה הטובה ביותר.

האגרוף: סדרת הגמר

דרך הגיבור קליי (דילן מינט), בן כיתתה שהיה מאוהב בה בסתר, אנו מגלים שהאנה הקליטה 13 קלטות בהן היא מגוללת את האמת מאחורי סיבת ההתאבדות שלה. היא מצווה על כל מי שמאזין לקלטות להעביר אותן הלאה, כשלכל מי שמקבל אותן יש חלק במותה. מדי פרק מאזין קליי לקלטת אחרת וחושף את הצופים לסיפורי בריונות, שיימינג ואונס. הסדרה מבליטה את ההבדל בין נערה מתבגרת לנער מתבגר, את הקלות הבלתי נסבלת בה נערות הופכות לקורבן ואת אוזלת ידה של מערכת החינוך.

אבל יותר מהכל היא מדגישה את ההשלכות של הבחירות שאנו עושים והאחריות שלנו כלפיי הזולת. מדובר בדרמת-פשע איטלקית, העונה הראשונה שלה עלתה לשידור במקור בשנת 2014. ביים אותה דני סירקין ומככבים בה ניב סולטן,לירז צ’רכי, מנשה נוי ועוד.

סדרות ישראליות מומלצות מכל הזמנים

כמו סדרות ישראליות טובות אחרות, זוהי סדרה דרמטית שמספקת גם רגעים קומיים יוצאים מן הכלל. הסדרה מלווה את סיפורה של משפחת זגורי והיא נוצרה על ידי מאור זגורי, על בסיס מוטיבים בחלקם ביוגרפיים ובחלקם בדיוניים מחייו. תתארו לעצמכם שאתם רואים ידיעה חדשותית מרעישה בעמוד הראשי של העיתון ועכשיו תדפדפו כמה עמודים לכיוון השער האחורי, אלה הסיפורים שהסדרה מתמקדת בהם, מסע מרתק אל הסיפורים הקטנים מאחורי הסיפורים הגדולים בהיסטוריה שלנו. השחקן שמגלם את ג’ק ריצ’ר בסדרה הוא אלן ריצ’סון שאולי יהיה מוכר לכם מהסדרה ‘טיטאנים‘ מתלבש על דמותו של ריצ’ר כמו כפפה ולא פלא שהסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.7 באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb עם מעל 12 אלף גולשים שדירגו אותה. הסדרה זכתה להצלחה גדולה וקיבלה ביקורות מצוינות מקהל הצופים והמבקרים.

העניינים תופסים כיוון עגום כשמתגלה לקרטל שהשותף של מרטי גונב מהם כסף. בעתיד, הטכנולוגיה מאפשרת לצקת את כל המטען הקוגנטיבי והנפשי של בני האדם לדיסק שנקרא ‘התקן אחסון’, ההתקן הזה מושתל בחוליות בחלק האחורי של הצוואר כבר בינקות. בנוסף גם הגוף שלנו ניתן לשכפול לגופים סינתטיים הנקראים “שרוולים” והם משמשים ככלי קיבול בלבד. הסדרה ‘שטיסל’, בכיכובו של דב גליקמן שברה שיאי צפייה כאשר צפו בה באדיקות צופים חילוניים וצופים דתיים וחרדים. קבוצה של פורעי חוק בשם “הבנים” שמה לעצמה מטרה להיפטר מכל גיבורי-העל הללו בכל אמצעי שיידרש, מלוכלך ככל שיהיה. שמיניית בני ברידג’רטון מחפשת אהבה ואושר בחברה הגבוהה של לונדון.

סדרת דוקו-ריאליטי חדשה: “משפחה בהסעה”

קומדיה ישראלית זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה, הפרלמנט – סדרת בת של ארץ נהדרת ששודרה בחסות קשת מ-2012. אמנם הסדרה שודרה עד 2014, אבל מדובר ביצירה מגלגלת מצחוק שאסור, אבל אסור לפספס. הפרלמנט כוללת 2 עונות, ומככבים בה השחקנים והקומיקאים המפורסמים אסי כהן, מאור כהן, יובל סמו, מריאנו אידלמן וערן זרחוביץ’.

מותחן מד”ב ומיסתורין מבית אפל TV+ בכיכובם של אדם סקוט, ג’ון טורטורו, כריסטופר ווקן, פטרישה ארקט ועוד. הסדרה מבוססת על דמותו של אובי ואן קנובי, מאבירי הג’דיי החזקים והחכמים בתקופתו, שהיה דמות מפתח בעלילת מלחמת הכוכבים. שבעה מאותם תינוקות מאומצים ע”י מיליארדר מוזר בשם רג’ינלד הרגריבס, שמקים בית בשם ‘אקדמיית המטרייה’, שם הוא מאמן את הילדים להציל את העולם. חמש שנים אחרי שהסדרה הסתיימה, החליטו לעשות לה ריבוט עם צוות שחקנים חדש בעיירה אחרת ומסתמן שזו הולכת להיות סדרה חזקה שתעלה ב-HBO.

בית הדרקון // House of the Dragon

אם אנחנו כבר מדברים על בינג’ טוב שידביק אותנו לספה, אין ספק שהתואר הזה הולך ל- סברי מרנן. קומדיית המצבים הישראלית הזו משודרת כבר מאוגוסט 2011 והיא כוללת 202 פרקים מלאי הומור וקלילות שמפיגה את הדרמה היום-יומית. הסדרה נוצרה על ידי יניב פולישוק ורובי דואניאס, וכעת היא חזרה אלינו עם עונה חדשה. החורף הגיע לשיאו וזה זמן מצוין להתכרבל מתחת לשמיכה מול הטלוויזיה. החלטנו לעשות סדר במאגר של תוכניות הטלוויזיה בישראל, ולרכז אחת ולתמיד את הסדרות המקומיות החדשות והחמות ביותר לשנה הקרובה.

הסדרה עוקבת אחרי חייהם הממש לא פשוטים של קבוצת תיכוניסטים בארה”ב. קומדיה מומלצת במיוחד מבית אפל TV פלוס בכיכובם של ג’ייסון סודייקיס, האנה וודינגהם, ג’ונו טמפל ועוד. בסדרה מככבים צוות שחקנים מרשים במיוחד, את התפקיד הראשי של ד”ר דאנץ’ מגלם השחקן ג’ושוע ג’קסון (דוסון קריק) ולצידו מככבים אלק בולדווין, כריסטיאן סלייטר, אנה-סופיה רוב ועוד. הזה הן נאלצות לשרוד בתנאים קשים מנשוא שמביאים אותן למצב של קניבליזם.

סדרות מומלצות שאסור לכם לפספס השנה | אוגוסט 2022

בעקבות ההצלחה הגדולה של ‘בטיפול’, רשת HBO הפיקה גרסה אמריקאית לסדרה, שזכתה גם היא להצלחה. ‘בטיפול’, שהחליפה את ‘יצפאן’ בלוח השידורים, הייתה אחד הגורמים לפריחה בשוק סדרות דרמה מקוריות בישראל באמצע העשור הראשון של המאה ה-21. ללא ספק, מדובר בתסריט פורץ דרך ומקורי (ויש שיגידו “גאוני”), המעורר הזדהות רבה.

העונה הראשונה של הסדרה, שעלתה במלואה (10 פרקים) לשירות התוכן של אמזון פריים תתבסס על הספר הראשון ‘כסף קטלני’ אשר מציג את דמותו של ריצ’ר רגע אחרי שסיים את שירותו הצבאי, כאשר הוא יוצא אל חיי האזרחות ומטייל להנאתו ברחבי ארה”ב. כשהוא מגיע לעיר מרגרייב בג’ורג’ייה הוא פוגש קהילה קטנה שחווה את הרצח הראשון מזה 20 שנה. דמותו הזרה והענקית של ריצ’ר מיד תופסת את העין של כוחות המשטרה שחושדים בו בביצוע הרצח והוא נאלץ להוכיח את חפותו. הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 7.5 באתר IMDb ודירוג של 89% באתר Rotten Tomatoes. הסדרה עלתה בשירות הזמנת המדיה של אפל TV פלוס במרץ 2022 וקיבלה ביקורות טובות. העלילה תופסת טוויסט כאשר מגלים שהנרי סובל מפגם גנטי אשר גורם לו לנסוע בזמן באופן בלתי צפוי שהוא לא מצליח לשלוט בו.

ילדי בית העץ חוזרת לעונה רביעית!

גם אלו שאינם זוכרים את הסדרה בבהירות, מכירים את הפנים של ז’אק כהן, ששיחק את תפקיד בעל המסעדה, מכיוון שמאוחר יותר, הוא היה הפרזנטור של סלטי צבר, ולצידו כיכבו בפרסומת עוד משחקני הסדרה. הסדרה שסיפרה את סיפורם של קבוצת צעירים תל אביבים מבולבלים (מגדרית? מקצועית? קיומית?) בשכונה המתעוררת של שנות ה־90 הייתה אחת הדרמות האיכותיות הראשונות של ערוץ 2 ושל העידן המסחרי, וקשה להפריז בתפקידה התרבותי־היסטורי. עלילות תותי, תומר, איגי ושירה הצליחו לעשות את מה שעד אז ראינו בעיקר בטלוויזיה האמריקאית – להיראות טוב, להישמע שנון, להיות מעניין ובכל זאת להרגיש אמיתי. פלורנטין גם הייתה אבן דרך בהתייחסות של התרבות הפופולרית ושל החברה כולה בעצם, להומואים, ובחלוף שנים עדיין רבים טוענים שהעמידה האיתנה של תומר (אבשלום פולק) מול האבא השמרן שלו היא זו שנתנה להם את האומץ לצאת מהארון.

הסדרה התחילה את שידוריה ב’טלעד’ וכשזו נסגרה עברו השידורים ל’רשת’. עם קאסט צעיר וכמעט משופשף של ילדים ובני נוער היא הצליחה להעניק הצצה לצד הקיצוני בעולמם של הצעירים, שכבר ראו הכל ועסוקים במסע הנואש אחרי הריגוש הבא. היה קל יותר ליהנות מהבימוי והצילום המצוינים והכתיבה המרתקת, לולא “אופוריה” הייתה כל כך קרובה למציאות. אסף הראל, דורון צור וירון ניסקי יצרו אי אז בשנת 2004 סדרת אנימציה קלילה ומופרכת המתארת את מעלליהם של שני ג’ובניקים אפסנאים משועממים, שרב”ט שולמן ורב”ט חנוכה, ועוסקת, בד בבד, בסאטירה על החברה הישראלית. אחת ההשראות לסדרה היא חוויית השירות הצבאי של ניסקי וצור, ובאמת, ג’ובניקים רבים יכלו להזדהות עם התוכן וההומור, מופרכים ככל שיהיו. סליחה ארץ נהדרת, אתם יודעים שאנחנו מתים עליכם, אבל תכנית הסאטירה הכי חדה, נשכנית וכן, גם המצחיקה ביותר בשנים האחרונות היא זו של כאן 11.

סדרות טי וי – בית ספר למוסיקה – לצפייה ישירה

למקרה שאינכם מכירים את הסדרה מדובר בדרמת ריגול מותחת של כאן 11 שעוסקת בסוכנת מוסד בשם תמר רביניאן שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. אם קצת נמאס לכם מסדרות מלאות פשע ומתחשק לכם קומדיה שתעביר את הזמן בכיף אנחנו ממליצים בחום לבדוק את ‘המקום הטוב’. מהתיאור הקצר הזה אפשר לטעות ולחשוב שמדובר בסדרת נעורים אמריקאית קלילה וטיפוסית אך בפועל זה ממש לא, הסדרה חושפת אותנו לעולמם המורכב ומלא התסביכים של הנוער של ימינו וזה עשוי בצורה מצוינת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן