סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות לראות בנטפליקס

סדרות לראות בנטפליקס

העלילה מסתבכת כאשר בכיר בקרטל סמים מקסיקני מחליט שהוא רוצה להלבין את הונו. מרטי בירד נענה להצעתו הנדיבה ומתחיל להלבין עבורו כספים. כשנגן הכינור הישראלי-אמריקאי יצחק פרלמן, שנחשב לאחד מהטובים בעולם, מבצע את אחת מהיצירות החשובות ביותר עבור הכלי הזה, נוצר קסם מוזיקלי מיוחד… בחיים כמו במוזיקה, טוב יותר כשיש שניים – שני אנשים, שני לבבות, שני נתיבי חיים שמתאחדים ויוצרים משהו קסום ומופלא שקוראים לו אהבה… אם אתם אוהבים מיסתורין נסו את 10 סדרות הדוקו פשע האלה, אך היזהרו – הן ממש לא קלות לצפייה. קומדיה כייפית העוסקת בצד הפחות פוטוגני של ההורות, חוזרת לעונה רביעית.

בנטפליקס האמריקאי יש לך הרבה סדרות פופולריות וטובות כמו ילדי האנרכיה, נמלטים, חברים, אבודים, ספרטקוס, המתים המהלכים, מלקולם באמצע, העשב של השכן, מופע שנות ה-70 ועוד הרבה. לא הרבה זוכרים, אבל תיאוריות הקונספירציה הגלובליות לא התחילו בתקופת הקורונה. מי שמעמיק בנושא הקונספירציה העולמית, יכול להגיע בקלות לבונים החופשיים ומשם לתיאוריות נאציות רדיקליות שמאשימות את היהודים בכל זוועות העולם. ‘נקודת מפנה’ של נטפליקס מזכירה לנו איך אפשר לקחת רצת אירועים היסטוריים וליצור סביבם נרטיב קונספירטיבי שבהחלט יכול לשכנע אתכם שיש משהו במה שהם אומרים. שון כבשון , היא סדרה בריטית לילדים שלא עושה כאב ראש למבוגרים – להיפך, היא תגרום לכם להתאהב בה ולשקול ברצינות לצפות בה גם כשהילדים הולכים לישון. מכירים את הסדרות האלה שאתם מפחדים לסיים כי אתם לא רוצים להיפרד מהדמויות ומהעולם של הסדרה?

עוד סדרות מומלצות בנטפליקס שכנראה תאהבו

אם חיבור האינטרנט שלכם איטי מדי בשביל להזרים תכנים באיכות HD, תוכלו לקבל רק שידור וידאו סטנדרטי. הווידאו יכול להיות מטושטש ומפוקסל וזה לא הכי נחמד לצפייה בצורה הזאת. אם יש לכם פלייסטיישן 4 או Xbox One תוכלו להוריד את אפליקציית Netflix ממש בקלות, אבל אם יש לכם Nintendo Switch, תיאלצו לוותר עליה. לא תוכלו להוריד את האפליקציה בנינטנדו סוויץ’ כי היא אחת מקונסולות המשחק היחידות שלא תומכות בנטפליקס. תוכלו לצפות בנטפליקס דרך הטלוויזיה שלכם בעזרת מכשיר סטרימינג כמו Apple TV.

לאורך השנים, עקבנו אחר החברות האמיצה בין גרייס ופרנקי, שבני זוגן עזבו אותן כדי להיות זה עם זה; השתיים הפכו למעין נשמות תאומות ויצרו לעצמן חיים חדשים ומלאים. כעת, בעונה השביעית – שאגב, הופכת את “גרייס ופרנקי” לסדרה הנטפליקסית שמשודרת במשך הכי הרבה זמן – המסע המשותף שלהן יסתיים. כמו שאתם יכולים להניח יש שם מפגש תרבויות שמתנגשות כשהיא מנסה להסתגל לאתגרי החיים בעיר זרה, תוך כדי תחזוק הקריירה שלה, חברויות חדשות וחיי האהבה שלה.

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

סרט תיעודי אינטימי על כוכבת-העל הבינלאומית ג’ניפר לופז, שמספרת על הקריירה המגוונת שלה ועל החסרונות של החיים באור הזרקורים. סוכן מודיעין שנשלח להפליל פוליטיקאי נקי כפיים חייב להחליט אם עוד יש גבולות שהוא לא מוכן לחצות. במשרד עורכי דין יוקרתי בניו יורק, אינגריד יון עושה הכול כדי להפוך לשותפה – בלי לוותר על העקרונות שלה – ומנסה לתמרן בין אהבה, חברות והציפיות של משפחתה. אם אתם אוהבים את ז’אנר האפוקליפסה וזומבים ולא מפריעה לכם סדרה עם כתוביות אז אתם חייבים להוסיף את זה לרשימת הצפייה שלכם בסופש הקרוב.

הסדרה הדוקומנטרית הזאת יצרה הד תקשורתי בארה”ב וברחבי העולם כשמאות אלפי בני אדם חתמו על עצומות הקוראות לנשיא ארצות הברית דאז ברק אובמה להעניק חנינה לאייברי. הכנופיה מורכבת מחברי משפחת שלבי, ובראשם תומאס (טומי) שלבי. הסדרה מתמקדת בעליית הכנופיה והפיכתה לארגון כלל ארצי בכל רחבי אנגליה. קבוצה של אנשים מתאגדת יחד באמצעות פייסבוק לרדוף אחרי אדם זר שמעלה לאינטרנט סרטונים לא סימפטיים בכלל שקשורים בחתולים. חשוב לציין שהיוצרים לא כללו שום תיעוד ויזואלי של המעשים עצמם, אבל יחד עם זאת הם לא חסכו בתיאורים מילוליים. בנוסף לסשה ברון כהן מככבים בסדרה מספר שחקנים ישראלים מוכרים כמו מוני מושונוב, הדר רצון רותם, יעל איתן, יוסף סוויד, ריימונד אמסלם, עמוס תמם, אלונה טל ועוד.

טופ בוי // Top Boy

תוכלו לצפות בסדרות וסרטים בנטפליקס באופן מידי מכל דפדפן או דרך כל אחד מהמכשירים החכמים שלכם שמחובר לאינטרנט עם אפליקציית Netflix. יש גרסאות למחשב, לקונסולות משחקים, לטלוויזיה החכמה, לסמארטפונים ולטאבלטים. התוסף Learning Language with Netflix Chrome כזה מגניב! איזה דרך טובה יותר מללמוד שפות חדשות אם לא דרך הסדרות והסרטים שאנחנו אוהבים?

ענקית הסטרימינג נטפליקס לא מפסיקה להפתיע עם תוכן חדש ואיכותי, שכולל המון סדרות ועונות חדשות לצפייה ישירה. בתקופה הזאת שכולם בבית ומחפשים מה לראות, בין אם זה בטלוויזיה, במחשב ואפילו בטלפון, החלטנו לאסוף לכם במקום אחד את ההמלצות החמות ביותר על סדרות נטפליקס 2020 שהגיעו וימשיכו להגיע אלינו במהלך השנה הקרובה. סדרות פשע אמיתי סבוכות באופן טבעי בגלל הנטייה לרדת לפרטי הפרטים, אך כל אלו נראות כמו משחק ילדים לעומת מה שקורה ב”שומרות הצדק”. מדובר בפרטי הפרטים של סיפור בן כמעט 50 שנים, כזה שעקבות וקצוות חוט רבים אבדו במהלכו, חלק מגיבוריו איבדו את צלילותם או אינם בין החיים עוד, ובעיקר כזה שתלוי ועומד על שאלת אמינות הזיכרון המודחק.

איך רואים סדרות באפליקציית טלגרם? – המדריך המלא (מעודכן

הוא מוצא את עצמו נרדף ברחבי העולם על ידי סוכן סורר וסוציופת שמציע פרס על ראשו. הוא מוצא את עצמו לכוד בין חובה, תשוקה ושערורייה כשהוא מחליט להינשא, ומגלה שבת הזוג המושלמת היא דווקא אחותה הדעתנית של כלתו המיועדת. גם הפעם, מי שמספקת את הפרטים העסיסיים היא ליידי וויסלדאון….

דברים מוזרים היא גם סדרת אימה ומסתורין מבית היוצר של נטפליקס. וויל, ילד בן 12 נעלם לאחר שיצור מסתורי תוקף אותו בביתו. חבריו מייק, לוקאס ודאסטין יוצאים לחפש אותו, תוך כדי שהם נתקלים באנשים חדשים, כגון אילבן , אשר מתגלה כבעלת כוחות מיוחדים אשר נמלטה ממעבדת מחקר ממשלתית. על מנת להציל את וויל, הם מאחדים כוחות עם המשטרה ועם הוריו תוך התחמקות מכוחות מיוחדים ומסוכני ממשלה כאלה ואחרים. עם יציאת הסדרה ביולי 2016, הסדרה קיבלה ביקורות חיוביות מאוד וכבר הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר.

כמה עולה מנוי לנטפליקס?

חוויית הצפייה ב”בוג’ק הורסמן” מורכבת מרגעים שבהם מישהו כאילו כיווצ’ץ לכם את הלב, ומיד אחריהם רגעים בהם כואבת הבטן מרוב צחוק. בארבע השנים האחרונות זו כבר הפכה קלישאה שחוקה לומר שהדמות הכי אנושית על המסך היא זו של סוס מצויר, אך זו כנראה האמת. כמו כולנו, בוג’ק מנסה לצלוח את החיים האלו בלי לדעת בדיוק איך, והצורה המדויקת בה מצליחה הסדרה לנסח את התהיות הקיומיות שלו ושל הדמויות האחרות, משכיחה את העובדה שהוא כוכב הוליוודי ששוחה בכסף והגשים את כל החלומות שלו. רגעי הפתיחה הקשים מתווים את החוויה הרגשית של שני הפרקים הראשונים. יש עוצמה אדירה גם ברגעים שקטים, האובדן והאבל נוכחים אצל כל דמות ודמות, הסדרה לופתת ועוכרת שלווה, ממגנטת ומפחידה עד מחנק – ואז החל מהפרק השלישי נכנסים פתאום שקט וחסד חיוניים שכמו נשכחו עד אז, יש לפתע הפוגה לנשימה ולנשמה. רגעים פרוזאיים ומקסימים של אילוף סוסים, לימוד קרוא וכתוב וכינור, אהבה צעירה בלתי אפשרית וכן הלאה.

קשה להפסיק לצפות בסדרה “כשהם רואים אותנו” בדיוק כמו שקשה להתעלם מהמציאות הקשה שמוצגת בה. נטשה ליון שמשחקת ב-“כתום זה השחור החדש” מככבת בקומדיה האפלה הזו בתור נדיה, ניו-יורקרית חכמה שממשיכה למות ולחיות מחדש את מסיבת ה-36 שלה בלופ זמן סוריאליסטי. היא מצליחה לתת לצופים לראות בצורה רגישה ואינטימית מאוד את החיים הציבוריים של בריטניה, ושל האנשים שמשפיעים על השלטון ועל הציבור בממלכה באותה תקופה.

עוד כמה מילים על מחירי נטפליקס בישראל

בשנים האחרונות ראינו כיצד נטפליקס עוברת מתוכן אותו היא רכשה ליצירת תוכן משל עצמה. ניתן לומר שבתחילת ההפקות של נטפליקס, היו כמה סדרות שלא היו כל כך טובות, אבל עם השנים התוכן המקורי של נטפליקס השתפר משמעותית וכיום ניתן למצוא סדרות מומלצות בנטפליקס בשפע. סדרת דרמה קומית אמריקאית המהווה ספין אוף ל-שובר שורות.

  • עם סגנון משוכלל ומתחשב לצד מבנה אפיזודי, הסדרה מצליחה להמחיש את דמויות המשנה כולל בעלה של אליזבת’, פיליפ (מאט סמית’) ואחותה, מרגרט (ונסה קירבי).
  • סדרת דרמה-פוליטית בשפה האנגלית אשר עוקבת אחרי פרנסיס “פרנק” ג’יי אנדרווד.

צוות שמענו הכין עבורכם רשימת המלצות לסדרות הכי מומלצות לשנת 2022. היי, כאן עדן שרעבי, מקדם אתרים מומחה ונושם קידום אתרים אורגני בגוגל כבר שנים. הקמתי את הבלוג שלי כדי לשתף את בעלי העסקים והיזמים בנפשם בכל הידע שאני צובר במהלך דרכי בנושא קידום אתרים ושיווק דיגיטלי בכלל.

מחירי נטפליקס עלו ומחיר דיסני פלוס נחשף

שילוב תרבות העבודה הפשוטה האמריקאית עם תרבות העבודה הכוחנית והדרשנית הסינית מעניין, מסקרן ומעורר מחשבה. אוזרק עוקבת אחרי מרטי בירד, יועץ פיננסי עצמאי שעוסק בהלבנת הון לקרטל סמים מקסיקני. מרטי נאלץ לעבור דירה עם משפחתו לאחר שהשותף שלו מנסה להערים על הקרטל לאזור אגם אוזרק ושם מתחיל ביזמות ובנייה מחדש. לצד האגמים בונה קזינו, רוכש בר ומלון ולאט לאט מגדיל את הכנסות אנשי הקרטל. הפגיעה של הסיטואציה ביחסים של מרטי עם אישתו והיכולת של מרטי לנצל הזדמנויות הופכות את הסדרה למעניינת במיוחד ולכזו ששווה צפייה.

במקרה כנ”ל יועברו פרטי המשתמש שבידי הנהלת האתר לצד השלישי, שיקבל את הזכויות באתר, והמשתמש מסכים לכך מראש. כל התקשרות בין המשתמש לבין צדדים שלישיים אליהם הקישורים מוליכים תעשה מול אותם צדדים שלישיים בלבד, באחריותו ו/או באחריותם בלבד, ולמפעילת האתר לא תהא כל אחריות ו/או מחויבות בקשר עם התקשרות כאמור. המידע באתר אינו מהווה הצעה להשקעה, וכן המידע אינו מהווה תחליף לייעוץ פיננסי כלשהו המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל התכנים המוצגים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ ע”י בעלי מקצוע בכל תחום ונושא אשר מוצגים באתר. מפעילת האתר לא תהיה אחראית להתקשרות המשתמש עם מפרסמים באתר. חלק מן התכנים המוצגים באתר שייכים לצד שלישי ובעלי האתר אינם אחראים אף על התכנים הנ”ל.

סדרות מומלצות בנטפליקס שאסור לכם לפספס | אוגוסט 2022

הסקנדינבים יצאו למסע כיבוש ויקינגי, שהיעד שלו הוא השתלטות מלאה על ז’אנר המתח בספרות ובטלוויזיה. הסדרה ‘לכודים’ ממשיכה את מסע הכיבושים המוצלח, תוך שהיא לוקחת אותנו לעיירה איסלנדית נידחת, עם שלושה שוטרים בלבד, שצריכה להתמודד עם גופה מבותרת שעולה ברשת הדיג ומערערת את סדרי העולם הנוח והשקט של המקום. במרכז העלילה של הסדרה אנחנו פוגשים שוטר בדימוס שהוא ואשתו עוברים לגור באזור כפרי, החיים של הזוג נהרסים כאשר סוד מעבר מאיים לשבש את המשפחה. סדרת קומדיה אמריקאית.הסדרה מתרכזת בקבוצת אנשים העובדים יחד ומנסים ועליהם מוטלת המשימה לנסות ולהקים את הסניף השישי של הכוחות המזויינים של כוח החלל האמריקאי. הבוטות והגסות השערורייתיות – בכל זאת, סדרה שעוסקת בילדים וכוללת אימג’ים מפורשים של איברי מין – שקולים היטב למתיקות וטוב הלב שהומים ב”פה גדול”. הם תומכים זה בזה מבעד לחוויות גיל ההתבגרות המחרידות שעוברות עליהם, וגם סתם בחיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן