סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות לצפייה

סדרות לצפייה

דבר שהפך אותו לדמות ייחודית בז’אנר גיבורי העל, שלרוב משתדלות שלא לעבור על החוק ו/או לענות אנשים. הסדרה הדוקומנטרית הזאת יצרה הד תקשורתי בארה”ב וברחבי העולם כשמאות אלפי בני אדם חתמו על עצומות הקוראות לנשיא ארצות הברית דאז ברק אובמה להעניק חנינה לאייברי. דרמה קומית משעשעת שעוסקת בטוני, עיתונאי מיזנטרופ (ריקי ג’רבייס) שאיבד את אשתו.

בנוסף לא לשכוח להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ שם תמצאו המון המלצות נוספות. יש כל כך הרבה סדרות מומלצות בנטפליקס שבקלות אפשר ללכת לאיבוד. ריכזנו לכם בפוסט רשימת סדרות מומלצות שכל מי שיש לו נטפליקס חייב לראות. בסדרה מככבים שלום אסייג,עמוס תמם,אורנה פיטוסי,מיה דגן,סאבלימינל ועוד רבים וטובים. הסדרה הישראלית השנייה שנכנסה לרשימה שלנו השנה גם היא מבית כאן 11, מדובר בסדרה הנהדרת ‘מנייאכ’, למי מכם שעדיין לא צפה בה מדובר בדרמת פשע. אנחנו גילינו את הסדרה לאחרונה והיא מיד נכנסה לנו ללב, עד כדי כך שהרגשנו שזה לא הגיוני שהיא נשארה מחוץ לרשימת סדרות מומלצות שלנו והיינו חייבים לעשות לזה תיקון.

סרטים לילדים לצפייה ישירה | סרטים חינוכיים לילדים | עולם הילדים …

הסדרה ‘אנטומיה של שערוריה’ (באנגלית Anatomy of a Scandal) היא אנטולוגיה, אשר בכל עונה צפויה לתאר שערוריה אחרת במעמד הגבוה של הממלכה המאוחדת. סדרת דרמה קומית אמריקאית שמשודרת בערוץ FX (זמין לצפייה בשירות התוכן של דיסני+). הסדרה קיבלה ציון גבוה במיוחד של 8.5 באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb וכמו כן גם באתר Rotten Tomatoes קיבלה ציון גולשים של 92%. הסדרה נוצרה לאחר קמפיין גיוס מימון המונים באתר Kickstarterשל קבוצת חברים, שמשחקים יחד ‘מבוכים ודרקונים’ בסדרת רשת שנקראת Critical Role, הקמפיין גייס מעל 11 מיליון דולר ומימן את העונה הראשונה של הסדרה. הפרקים ששודרו עד עתה קיבלו ציון ממוצע של 8.4 באתר IMDb, לסדרה יהיו סה”כ 10 פרקים.

ביים אותה דני סירקין ומככבים בה ניב סולטן,לירז צ’רכי, מנשה נוי ועוד. סדרת גיבורי-על מבית אמזון פריים שעלתה לשידור בחודש יולי וקיבלה ביקורות מעולות ממבקרים וצופים כאחד. לאחרונה יצאה העונה השלישית של הסדרה המעולה הזאת וכל שנותר לכם זה לצאת לבינג’.

מדריך צפייה בסרטים

בתפקידים הראשיים מככבות השחקניות קתרין הייגל (‘האנטומיה של גריי’) בתפקיד טולי הארט ולצידה השחקנית שרה צ’וק (‘סקראבס’) בתפקיד קייט מולארקי. נכון לזמן זה לסדרה יש עונה אחת (10 פרקים) מוזמנים לצפות בטריילר המצורף כאן למטה. אם אתם מחפשים סיטקום קליל כיפי ופשוט מצחיק שיעביר לכם את הערבים בכיף ‘סופרסטור’ זאת אחלה אופציה בשבילכם.

סדרה דוקומנטרית מרתקת שפורסת בפנינו במשך 5 פרקים מורטי עצבים את פרשת ג’ון דמיאניוק, אחת הפרשות המכאיבות, המקוממות ויש שיאמרו גם המביכות שידעה מדינת ישראל. הסדרה מגוללת את משפטיו של ג’ון דמיאניוק, האיש שניצולי שואה זיהו שהוא מי שכונה “איוואן האיום”, ממחנה ההשמדה טרבלינקה. עלילת העונה השנייה מתרחשת החל ממשבר סואץ בשנת 1956 ועד לפרישה של ראש הממשלה הרולד מקמילן בעקבות השערוריה של פרשת פרופיומו. העונה השלישית כוללת את הרומן של הנסיכה מרגרט עם הברונט רודי לואלין.

אהבה אסורה

כמו בכל שנה אנחנו נחלצים לעזרתכם על מנת לעשות קצת סדר בכל הנוגע לסדרות טלוויזיה שפשוט אסור לכם לפספס. גם השנה ריכזנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שאתם צריכים להכניס לרשימת הצפייה שלכם, במיוחד אם אתם מחפשים התמכרות חדשה. כי הכנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שכדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה. “המדרשה” היא סדרת דרמה ואקשן ישראלית ששודרה החל מ-31 באוקטובר 2015 בזכיינית רשת בערוץ 2 ומסוף 2017 ועד סיומה ב-18 בינואר 2018 ברשת 13 במשך 2 עונות ו-25 פרקים. הסדרה מגוללת את הסיפור הבדוי של קורס הכשרה לארגון הביון הישראלי – “המוסד”, ועוסקת בצד האנושי של סוכני המוסד וחוויותיהם האישיות. מדובר בסדרת דרמת-מתח צרפתית מעולה בת 6 פרקים בלבד שמגוללת סיפור על רוצחת סדרתית בשנות ה-90 ונשלחה לכלא לכל חייה.

סרגיי, בת זוגו ובנה שנמצא על הספקטרום (בנוסף לעוד מלווים שהצטרפו אליהם) מנסים לברוח מעבר לגבולות הסגר הצבאי אל מקום מבטחים רחוק מהנגיף הקטלני. אחד מאותם בני כלאיים הוא גאס, ילד חמוד עם קרניים של צבי, שחי לו בבטחה עם אביו במשך עשור בבית מרוחק ומבודד ביער. הוא מתיידד במפתיע עם נווד שמגיע אל הבקתה שלו ומוצא עצמו יוצא למסע יוצא דופן ברחבי אמריקה ההרוסה בחיפוש אחר תשובות על המוצא שלו. רופא מתמחה צעיר ומבריק בשם שון מרפי מתקבל להתמחות כירורגית בבית חולים אך העובדה ששון נמצא על הרצף האוטיסטי גורמת לצוות בית החולים להירתע ולתהות בכל הנוגע למניעים של המנהלים שהסכימו להעסיק אותו. הסדרה עוסקת בארן, צעיר אפרו-אמריקאי שנשר מאוניברסיטת פרינסטון, הוא אב כושל לבת מחברתו לשעבר ונסה וחסר כל רכוש. הוא מנסה לבנות עצמו באמצעות קידום הקריירה של בן דודו הראפר “פייפר בוי”.

סדרות ויוה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

סטנדפיסטית ותיקה ומוערכת (ג’ין סמארט) נמצאת בשלב מתקדם בקריירה ומתחילה לאבד את הרלוונטיות שלה בתעשייה, היא משתפת פעולה בלית ברירה עם תסריטאית מילינאלית שנידו אותה בתעשייה על מנת שתכתוב עבורה חומרים חדשים. מה שנראה תחילה כמו מתכון לכישלון בומבסטי הופך במהרה להפתעה שרוקמת בין השתיים קשר מורכב. סדרת מתח בריטית בת שישה פרקים של ה-BBC שמבוססת על ספרו של אירווין וולש (שכתב גם את ‘טריינספוטינג’) שיצר את הסדרה יחד עם התסריטאי דין קוואנה. סדרת דרמה של רשת הולו בכיכובה של אמנדה סייפריד, שמבוססת על סיפורה האמיתי של אליזבת הולמס, יזמית צעירה אמריקאית, שבגיל 19 הקימה את חברת ביו-טק בשם תראנוס, שפיתחה טכנולוגיה חדשנית לערכות בדיקות דם. עלילת הסדרה מגוללת את קורותיה של משפחה, על פני שלושה עשורים, מתחילת המאה העשרים עד סופה. אם עדיין לא צפיתם בסדרה שלושת העונות הראשונות שלה זמינות לצפייה בשירות התוכן של דיסני+.

קשה לנו להאמין שלא שמעתם על הסדרה המעולה הזאת, שהפכה להיות סוג של סדרה שכולם חייבים לראות ברגע שיש להם נטפליקס. הכנופיה מורכבת מחברי משפחת שלבי, ובראשם תומאס (טומי) שלבי. הסדרה מתמקדת בעליית הכנופיה והפיכתה לארגון כלל ארצי בכל רחבי אנגליה. לסדרה יש שני מסלולי זמן שנפרסים בפנינו הראשון הוא ההתרחשויות של שנת 1992 והשני בשנת 2018.

כמה משתמשים אפשר בו זמנית במנוי נטפליקס?

הקטע הייחודי של הסדרה הוא שהמפורסם האורח לא מקבל תסריט והוא צריך לאלתר את הטקסט בהתאם לסיטואציה. דוקו-פשע חדש של נטפליקס שיגרום לכם להיות קצת יותר חשדניים כלפי אנשים שאתם שוקלים להכניס לדירה בתור שותפים פוטנציאליים. הסדרה מתארת שורה של סיפורים אמיתיים על כמה מהשותפים הגרועים ביותר שניתן להעלות על הדעת. דרמת נעורים קומית שהפכה להצלחה מסחררת חוזרת לעונה השלישית שלה וכבר חודשה לעונה רביעית ואחרונה.

לשמחתנו נטפליקס עדכנה במהלך פברואר 2021 שהסדרה תחודש לעונה שנייה והיא צפויה לחזור במהלך שנת 2022. דרמת פשע חדשה של נטפליקס שמבוססת על ספר באותו שם של סרן סווייסטרופ. מהר מאוד הוא מקבל את הכינוי “רוצח הערמונים” בגלל החותמת האישית שלו אותה הוא משאיר בכל זירת רצח, בובה עשויה מערמונים, ובהם גפרורים, שמשמשים כידיים ורגליים.

סודות של אהבה

העונה השנייה של הסדרה עלתה לאחרונה לשירות התוכן של נטפליקס, יש לסדרה שתי עונות (17 פרקים). העלילה לא פורצת גבולות ומותאמת לכל המשפחה (ככה שאם יש לכם ילדים קטנים גם הם יכולים לצפות בה) אך היא מצליחה לספק את הסחורה, וסוגרת פינה של ערב בינג’ מהנה. קיבלה ביקורות חיוביות ברחבי הרשת ודירוג של 7.2 באתר IMDb עם מעל 11 אלף גולשים שדירגו אותה. דרמה קומית של נטפליקס בכיכובו של מייקל דאגלס שגילינו רק לאחרונה והיא פשוט תענוג אמיתי. הסדרה עוקבת אחר אדם “סנדי” קומינסקי, שחקן שלפני שנים רבות זכה להצלחה רבה לזמן קצר, וכיום עובד בתור מאמן משחק הוליוודי.

הסדרה מציגה איך האירוע הרס את הנישואין של השניים והשפיע על המוניטין והקריירה שלהם. למי שלא מכיר את הסדרה, ‘העלאה’ היא קומדיה שחורה עתידנית שמתרחשת בתקופה בה בני אדם יכולים לבחור להעלות את התודעה שלהם לענן, לסוג של מציאות מדומה אשר מדמה את החיים אחרי המוות. בהנחה שאין לכם דרך לצפות בתכנים של רשת Epix תשמחו לדעת שנטפליקס רכשה את זכויות ההפצה של הסדרה מחוץ לארה”ב כך שקרוב לוודאי היא תעלה בשירות התוכן שלהם בתקופה הקרובה. סדרת אנימציה מבית אמזון פריים שגילינו לאחרונה כשהיא עלתה לעונה השניה שלה. במרכז עלילת הסדרה אנחנו פוגשים אדם בשם מיקי הולר, עורך דין אידיאליסט, שיורד לספסל לאחר שהוא עובר תאונה שהביאה אותו למצב של התמכרות לכדורים משככי כאבים.

רגע לפני סיום אנחנו מזמינים אתכם לבדוק עד כמה אתם חזקים בידע כללי בחידון המצורף

דרמה שמבוססת על רומן מאת קריסטין האנה בשם “דרך הגחליליות”. הסדרה מגוללת לנו סיפור חברות של שתי נשים שונות מאוד בכל הנוגע לרקע המשפחתי, הסגנון ודרך החיים, שהופכות להיות חברות הכי טובות, שנמצאות שם ברגעים הכי משמעותיים, קשים וטובים של כל אחת מהן. מיי מרטין היא בחורה קנדית תפרנית ותלותית שעובדת בהופעות סטנדאפ וחייה אצל ידיד שלה, שהוא במקרה גם מנהל מועדון הסטנדאפ שהיא עובדת בו, היא מכורה לסמים לשעבר ומבולבלת לגבי הזהות המגדרית שלה. היא נכנסת לזוגיות עם ג’ורג’ (קיצור של ג’ורג’ייה), מורה סטרייטית שמגיעה באופן קבוע להופעות של מיי ומתאהבת בה.

אבל ברגע שפתחתם את עולם התוכן של נטפליקס גיליתם שמגוון הסדרות (והסרטים) הוא כל כך גדול ככה שקשה לבחור סדרה להתחיל ממנה, וגם אם כבר אתם עמוק בתוך אחת הסדרות, ברור לכם שאתם תסיימו את הבינג’ בקרוב ותצטרכו להתחיל להתמכר לסדרה חדשה. סדרת דרמה-קומית שנחשבת בעיני רבים לסדרה הכי טובה שרצה על המסך בשנתיים האחרונות. כבר ראינו בתקופה האחרונה כמה סדרות שעוסקות במשלחות לחלל וחקר החלל (לדוגמה ‘הרחק’, ‘חיל החלל’ וכו’) אבל אפשר לומר בביטחון שהסדרה הזאת פשוט שמה אותן בכיס הקטן ברמת ההפקה והבימוי. תשמחו לדעת שלסדרה יש כבר שתי עונות זמינות לצפייה (סה”כ 22 פרקים) והם זמינים לצפייה בשירות התוכן של אפל TV פלוס.

גיים בוקס

קבוצה יוצאת דופן של שודדים מנסה לבצע את השוד המושלם ביותר בתולדות ספרד – גונבת 2.4 מיליארד יורו ממשלת ספרד. העונה ה-17 של התוכנית עלתה לשידור ב-8 בינואר 2020 בערוץ קשת 12. אנו מודים לכל הצופים שלנו על התמיכה הרבה, אנו שואבים מכם מוטיבציה להמשיך את פעילות האתר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן